¤ ¤ Tammikuun tuikkeet 2016 ¤ ¤ KESÄKUU

Katjuskalle kovasti tsemppiä. Toivottavasti kaikki menee hyvin ja selviää vain säikähdyksellä. Muutenkin alkuraskaudessa saattaa säikähtää kaikkea kipuilua ym. mutta onneksi monesti turhaan. Jaksamista ja pidetään peukkuja.
 
Olenko ainoa, joka ei ole vielä käynyt ultrassa? Päätin jaksaa odottaa np-ultraan, joka minulla vasta 8.7. Vieläkin pitää siis odotella aika kauan, että näkee, mitä masussa kasvaa. Vaikka olenkin varsin luottavainen, niin silti välillä huolestuttaa ja pelottaa, onko tuolla kaikki kunnossa. Kummittelee vielä mielessä syksyinen ultra, kun löytyi ihan liian pieni alkio, joka sitten meni kesken.

Blue Bird 8+6
 
voi Katjuska, onneksi pääsette tarkistamaan tilanteen. Toivotaan parasta!

Bluebird - mä kans viel venailen ultran kanssa. olen vähän kahen vaiheilla mitä tehdä - että mennäkö vai ei. Mun pitäisi tehdä päätöksiä tytön tarhaan menosta syksyllä ja vähän hankalaa kun ei tiedä miten tässä käy. Ihme fiiliksiä ollu taas eilen ja tänään. Tuntuu vähän ku tulis harkkasuppareita tai jotain...alavatsa vetää ihan kovaks ja tuntuu ku siellä olis kivi.. Ei oikeastaan satu mutta tuntuu inhottavalta. Muistan et mulla oli esikoisesta ihan samoja fiiliksiä heti alusta asti jos yhtään rasitti mut en muista et miten alusta..ärsyttävää tämä venailu ja se että joutuu nyt tekemään päätöksiä ilman selkeää tietoa.
 
Katjuskalle tsemppiä ja hyvä kun menette näytille! Jos vointi entisestään huononee niin menkää ihmeessä suoraan päivystykseen! Esimerkiksi Kohdunulkoinen saattaa vuotaa yhtäkkiä runsaasti vatsaonteloon. Onneksi saitte kuitenkin ajan heti tälle päivää! Tsemppiä ihan mielettömästi!
 
Tsemppiä Katjuskalle!!! Tulehan sitten kertomaan miten meni.

Mulla menee aika täällä sängynpohjalla :( maha on kipeä ja väsyttää. Tuli eilen valvottua myöhään kun jouduin tulemaan yöbussilla Helsingistä. Taisi kostautua kun sekoitti rytmin. Toinen epäilys on jauheliha.. Voisiko se tehdä mahaan tämän tuskaisuuden? Olen pari päivää syönyt bologneseä minkä itse tein ja nyt heräsi epäilys, josko se ei vaan sovi.. Tarttee vissiin alkaa kasvissyöjäksi kun liharuuat tökkii näin hurjasti...
 
Pahoittelut katjuskalle ja miehelle!

Tää on aika ahdistavaa, tää keskenmenopelko. Jotenkin ahdistaa, kun ei osaa ottaa niin rennosti kuin aikaisemmissa raskauksissa. Mietityttää voiko tosiaan kaikki mennä hyvin, kun on jo saanut kaksi ihanaa tytärtä.

Mulla yritettiin neuvolassa rv9+4 kuunnella sydänääniä ja ei kuulunut. Nyt tietysti ahdistaa, vaikka järjellä yritän ajatella että ei vielä tarvitse kuuluakaan. Ultraan on viel kaksi viikkoa aikaa.

Tänään ollut hirmuisen heikko ja huono olo, mut luulen kyl et tää on ihan muuta kuin raskauden aiheuttamaa.. Ihan tokkurainen ja höntti olo. Nukkumaan pitäis kömpiä, josko huomenna ois parempi, mutta tuo yks esiteinikin tuossa viellä hyppelehtii ylienergisenä..
 
Vihdoinki päädin tänne sisään! Päivityksen jälkeen en oo päässy tabletilla kirjautuun, nytkin kännykällä tihrustan.

En oo pysyny nyt mukana jutuissa vaikka oon melkeen päivittäin käyny lukeen.

ON: Me käytiin maanantaina varhaisultrassa ja siellä näky vahvasti pompottava pikkuruinen sydän. :)

OmaAurinkoinen ja Pikku L 7+3
 
Kiitos kaikille myötäelämisestä! Tuntuu kyllä todella pahalle ja epäreilulle tämä. Illalla tuntui vessanpöntöllä ollessa,että nyt sieltä tulee jotain isompaa,ajattelin ensin että se on verihyytymää,mutta en tiedä mistä sainkaan päähäni ottaa kädellä kiinni, niin kyllä oli ihan selvästi pikku sikiö mikä sieltä tuli ulos, iso klöntti,mikä ei ollut verta... Miehenkin pyysin katsomaan sitä,hetken ihmeteltiin ja sitten vessanpöntötöön heitettiin. :( Kivut ja vuotokin on hellittänyt yön aikana,etten enää ihan lorisemalla vuoda,että vois olla ettei ehkä kaavintaa tartteis jos se kaikki tavara ois eilen tullut ulos,tuntui kuin ois synyttänyt.
 
Hei kaikille! Liityn vähän seurailemaan tätä ryhmää joulukuisten puolelta, koska tänään np-ultrassa käytyäni la siirtyi 3.1.16. Laitoin myös yksityisviestin fb-ryhmään liittymisestä sinulle iloksi. :)

Otan osaa menetyksen kohdanneille!
 
voi ei, hirveästi voimia ja halauksia katjuskalle!!! ihan kamalaa tommonen.

Tietenki itellä ainaki lisäs vähän pelkoja keskenmenosta... alamahassa tuntunu parisen päivää ikäviä vihlasuja ja sekstaillessa tuntuu ikävältä. :( Mut toivotaan vaan parasta että meil kaikilla nää ois vaan tavallisia alkuraskauteen liittyviä kipuiluita.

Eilen kävin ekassa neuvolassa ja onhan tuo melkosta lappusten täyttelyä... en halunnu mitään niitä mainoslappusia ottaa. Otan kyl ite selvää asioista jotka kiinnostaa. Ja esikoiselta kaikki lensi aika suoraan roskiin :) Nyt ollu kyl ihana seurata ko tuol esikoinen 6kk tutkii maailmaa <3 oppi viikko sitten ryömimään eteenpäin ja nyt sit ympäri kämppää mennään.

Tääl ehkä vähän parempi olo ollu parisen päivää, tiä sit onko osuutta sillä et alotin maitohappobakteerien syönnin... ja ehkä tähän oloon alkaa tottumaan :) ei enää niin ajattele kokoajan. Ja sen oon huomannu et ko yrittää vaan tehä kokoajan jotain niin sit sitä oloa ei niin huomaa. Aattelin nytki lähteä ulos vähän lenkille, saa nähä kui pitkälle jaksan, mut vähän happea haukkaan kumminki. Hirveesti tsemppiä kaikille olojen, kipuiluiden, vuotojen kanssa. Tietenki mielessä on vielä et mitä vaan voi tapahtua ko viikkoja on vielä kumminki aika vähän, mut toivotaan et meil lopuilla pysyis maha-asukit mukana.

peikko ja maha-asukki 8+0
 

Yhteistyössä