~~~Tammikuussa 2009 IVF-ICSI-PAS~~~

Kuten arvata saattaa, kun en heti tänne tullut...niin nega tuli että läsähti. Oli kyllä niin suuri shokki meille että huh huh. Pahaa tekee, itkusta ei tuu loppua eii sitten millään. :'( Mutta kaippa se pitää tästä nousta taas ylös ja soittaa vielä tällä viikolla siitä PAS:ista Väestöliittoon. On tää vaan niin perseestä...
 
Millis, oon tosi pahoillani teidän puolesta. Koettakaa jaksaa ja tukekaa toisianne. Sitä niin toivois onnistumista edes jollekin, mutta tuntuu tulevan nyt vaan negauutisia joka puolelta... :( No, meille sanottiin, että ensimmäisellä kerralla harva onnistuu. Onneksi teillä on kuitenkin se PAS-mahdollisuus vielä...sitten jossain vaiheessa kun jaksat ajatella asiaa, niin kovasti voimia sinne! Muista myös, ettet oo näiden asioiden kans yksin (vaikka eipä se taida tässä kohtaa kovinkaan paljoa lohduttaa)... :(
 



sarina13 1 IVF, punktio 17.2, siirto 20.2, pitkä kaava pp 13 TAYS

milona 4. ICSI, siirto 20.2 pp 13 SJK + TAYS




Ihmeidentekijät

Jozefina =)
Angela77 =)
Raitanen =)
mm-72 =)
Tähtisäde(km) :'(
Nia77 (km) :'(


Myöhemmin onnistuvat

karatin
Kristiina76
Jena
Hope79
Meea
susy
Isis
Soja
Tirlittan-75
NPG
Sannuli-81
Pikku Myy -76
Dream 73
Sarah85
Cat33 ??
kolmisin
Miiruskainen
emily81
millis1981
Cateye
 
Testi tehty ja nega tuli. Oon ihan hajalla! :'( Meillähän ei myöskään jäänyt yhtään alkiota pakkaseen, joten ollaan täysin alkutilanteessa taas. Jälkitarkastukseen pitäis mennä 19.3. En tiiä yhtään, mitä tehdään jatkon suhteen. En tiiä, onko enää varaa laittaa monta tonnia uuteen, nollasta alkavaan yritykseen. Mulla on vapaapäivä tänään ja olen yksin kotona. Miehellä tänään reissu, josta palaa vasta loppuillasta/yöllä. En tiiä, miten selviän tästä päivästä, mut pakkohan se on. Onnea teille, jotka vielä ootatte plussaa. Tää oli nyt mun osalta tällä kertaa tässä... :'(
 
Cateye Eiiii...Ei tässä näin pitänyt käydä :( :hug: ja voimia!

Tää meidän pino on varmaan kaikista tähän astisista huono-onnisin. Toivottavasti kaikki pääsevät uuteen hoitoon ja sieltä se plussa sitten tulisi.

sarina ja milona tilastollisestikin teidän kyllä nyt täytyisi plussata, muuten on liian synkkä lista ;) ++++++++ :whistle:
 
Ma sitten testasin jo tanaan ja mulle tuli sitten se tilastollinen PLUSSA!!!!!! Ei voi olla totta, ei tajua tata. Mahtavaa! Eihan sita tieda mita tulevaisuudessa, etta kuinka tama tasta jatkuu, mutta onhan tama taas yksi askel eteenpain.

Kiitos kaikille ketjulaisille!
Tama pino on ollut todella henkireika hoidon ja piinailun aikana. Aivan korvaamaton! Ja nythan tama piinailu vasta alkaakin...







 
Cateye, kiitos oikein paljon onnitteluistasi. Halusin laittaa kuinka pahoillani olen sinun ja milliksen puolesta, mutta jotenkin ei tuntunut sopivalta samassa viestissa... Varmaan viela tupla kamalaa, kun olet yksin kotona. Voitko puhua kenellekkaan? Ota pari lasillista lisaa ja koita menna nukkumaan. Silloin ei tarvitse miettia ja uni tuo lisaa voimia. :hug:
 
sarina Ihanaa kun teillä onnistui. :)

Me ollaan jo vähän päästy pahimman ylitse. Ei ihan koko aikaa itketä. Järkkäilin kyl ittelleni täksi päiväksi niin paljon töitä, että ei ehtinyt muuta ajatellakaan. Soittelin itse asiassa jo tänään tuonne Väestöliittoon. Meen 24.3 suunnittelukäynnille ja huhtikuussa sitten jo PAS. Onneksi on ne yhdeksän pakkasessa,niin ei tartte alusta aloitella.
 
Kiitos, sarina! En oo juurikaan kenellekään näistä hoidoista puhunut, joten juttukaverit vähissä. En ottanut enempää, kun aamulla mentävä töihin. Nukkumaan ajattelin kohta mennä ja ootan, että mies tulee kotiin ja pääsen sen kainaloon...
Millis, tosiaan - olet onnekas, että teillä on vielä pakkasessa mahdollisuuksia.

En tiedä, yritetäänkö uudestaan. Aika näyttää.
 
Mun teki kyllä mieli hakee keskiviikkona saikkua, mutta en sitten oikein tiennyt mitä mä olisin selittänyt työterveyslääkärille. Tai no kai se olisi nähnyt jo naamastakin. Mä kun oon asiakaspalvelutyössä, niin kiiva olla siellä silmät turvoksissa ja itkuisen oloisena. KAi nyt on mentävä joka tapauksessa lääkäriin, kun noi lämmöt ei laske. MIstä sit johtunee. Luulen, että mulla on joku sitkeä flunssa päällä.

Pakkohan tässä on aikaa antaa pettymykselle ja surulle. Ei oikein muute pysty mennä eteenpäin.Mä oon vaan yleensä ollut sellainen, että hukuttaudun töihin kun tulee tälläisiä tilanteita. Ei kyl pitäisi. Tuntuu vaan niin pahalle. Mun on käytävä jälkitarkastuksessa lääkärillä, että kroppa toipunut hyvin hoidoista. Sen vuoksi oikeastaan tuo aikakin.

 



milona 4. ICSI, siirto 20.2 pp 14 SJK + TAYS




Ihmeidentekijät

Jozefina =)
Angela77 =)
Raitanen =)
mm-72 =)
sarina13 =)
Tähtisäde(km) :'(
Nia77 (km) :'(


Myöhemmin onnistuvat

karatin
Kristiina76
Jena
Hope79
Meea
susy
Isis
Soja
Tirlittan-75
NPG
Sannuli-81
Pikku Myy -76
Dream 73
Sarah85
Cat33 ??
kolmisin
Miiruskainen
emily81
millis1981
Cateye
 
Ihania uutisia sarina! Paljon onnea plussasta! Onko sulla mitään muuta oireita kuin ne menkkakivut joista puhuit?

Täällä tuli menkat jo keskiviikkona kun ma otin viimeset luget, yleensä lugejen lopettamisesta on kestäny 3-4 päivää mut nyt tuli jo etuajassa. Välillä on jo ihan hyvä mieli ja pystyy ajattelemaan että ehkä sitten PASissa olis mahkuja, välillä taas hiipii sellainen epätoivo että onnistuukohan tää koskaan.

No, kaikki tällä palstalla varmasti ymmärtää noi tuntemukset! Hirveästi tsemppiä jokaiselle täällä jatkoon, olette olleet henkireikä meikäläiselle hoitojen keskellä!
 
Paljon onnea [/b]sarinalle

Ittellä sekavat fiilikset ja koko tilanne muutenkin sekasin. Eli vuoto on jatkunut tosta sunnuntaista asti ja sitä todellakin tulee, ei nyt yhtä paljo ku menkkojen aikana mut paljo kuiteskin. Ja vuoto on välillä ihan kirkasta verta ja välillä rusehtavaa, jos kiinnostaa :LOL: Jatkoin kuitenkin lugeja ku ainahan voi olla toivoa. No tänään tein sit testin ja sain haaleen plussan. No sit kävin viel verikokees ja hcg oli 190, mut hoitaja meinas et on varmaan km tai jotain muuta, muttei normaali raskaus. Maanantaina uus hcg ja siihen asti luget käytös. Et tällästä tääl. Alkaa käymään henkisesti aika raskaaks, mulla ku on nyt vuoden aikana jo yks km rv8 ja yks kemiallinen ja nyt tämä.

 
Kiitos kaikille onnitteluista!

).( Nyt vaan tarvitaan, etta onni jatkuu viela seuraavat 9 kuukautta. Soitin plussasta tanaan tayssiin ja sain ajan ultraan 31.3. Mahtaa tulla elamani pisin maaliskuu. Yritan tassa ottaa rennosti,koska jos jotakin pahaa tapahtuu, niin sille en voi mitaan ja surraan kun on surun aika. Ei sita kannata etukateen surra, mutta ei kylla voi olla murehtimatta ja miettimatta mita kaikkea voi sattua. Varmaan tuttua kaikille plussanneille...

Emily nyt menkka kivut ovat melkolailla vahentyneet. Ruskeaa tai muutakaan vuotoa ei ole. Nippailuja valilla enemman ja valilla vahemman. Muita oireita ei ole.

Milona kuulostaa todella, todella rankalta. Perustiko se hoitaja mielipiteensa siihen verenvuotoon, heikkoon plussaan vai mihin? Kylla sa olet jo ihan liikaa karsinyt vastoinkaymisista. Ei tollasta maaraa saisi antaa yhdelle ihmiselle karsittavaksi... Lampimat rutistukset minulta :hug:

Millis ja Cateye miten parjasitte toissa? Toisaalta se, jos on oikein,oikein kova kiire, vie ehka ajatukset hetkeksi johonkin muuhun, mutta mahtaa olla todella raskasta...

Jaksamista kaikille ja viikonloppuja!

 
Oi, täällähän on tullut plussia, ihanaa, ONNEA :hug:
Ja suurensuuret pahoitteluhalaukset neganneille, tiedän tunteen... :hug: Erityiset lohdutukset km:n kokeneille, mun tuli oikeen pala kurkkuun, kun niitä uutisia luin :'(

Pistin tuolla jo pystyyn kevään hoitopinoa ja tuttujakin nimiä sinne on ilmestynyt :wave: Eli me lähdetään sittenkin neljänteen ivf-hoitoon, huhtikuun lopulla alotan sit piikitykset (lyhyt kaava).
Vieläkin vähän vaivaa tuo viimesin hoito, meillähän saatiin viisi hyvälaatuista alkiota, joista 1 siirrettiin ja josta alkoi raju vuoto jo pp7 (lääkärin mukaan tämä oli "outoa" ja "erittäin harvinaista"?) ja neljä muuta pitkään (5vrk) viljeltyä lopettivat jakautumisensa sillon viidentenä päivänä. Syytä tähän ei koskaan saada selville, niin vaan käy joskus. :/

Turha sitä nyt enää on jossitella, ihanaa, että saatiin mahdollisuus vielä yhteen hoitoon! Siitä pitää nyt ottaa sit kaikki "ilo" irti :LOL:
 






Ihmeidentekijät

Jozefina =)
Angela77 =)
Raitanen =)
mm-72 =)
sarina13 =)
milona =)
Tähtisäde(km) :'(
Nia77 (km) :'(


Myöhemmin onnistuvat

karatin
Kristiina76
Jena
Hope79
Meea
susy
Isis
Soja
Tirlittan-75
NPG
Sannuli-81
Pikku Myy -76
Dream 73
Sarah85
Cat33 ??
kolmisin
Miiruskainen
emily81
millis1981
Cateye
 
milona siirsin sut kuitenkin tuohon plussanneisiin kun kerran kaksi viivaa tikkuun sait ja hcg arvokin oli minusta todella hyvä. Pidetään peukkuja että vuodosta huolimatta tämä päättyisi onnellisesti. Tuuhan kertomaan mikä on vointi ja mikä on hcg tänään!
 
No nyt on taas käyty verikokeis ja hcg oli nyt 480. Et kyl se nousee, mut vuoto jatkuu edelleen. Hoitajalle äsken soitin ja se ei osannu sanoa yhtään mitään. Huomenna pitää soittaa uudestaan ku on lääkärikin paikalla. Mut ei täs nyt kyl voi iloita tuosta hcg,n noususta ku vuotaa niin paljon :( Mut huomiseen.
 

Yhteistyössä