~~~Tammikuussa 2009 IVF-ICSI-PAS~~~

emily81 kiitos! Melkein samoissa mennaan pp luvuissa. Vilea pitaisi jaksaa...

kolmisinvoi perkele! Onneksi sulla ilmeisesti pakastettuja ja siirto jo maaliskuussa.

Mulla 1ivf ja mitaan ei jaanyt pakkaseen. Eli koko hoito alkaa uudestaan jos ei nyt onnistu. Argh! Mutta onneksi edes laakkeet ilmaiset. Mietityttaa vaan toi mun huono munasolujen laatu. Kasvoivat hyvin. 14 otettiin talteen punktiossa. Joten oli melkoinen jarkytys kun menimme tuoresiirtoon sanoivat, etta vain kaksi siirtokelpoista. Muista ei sitten tullut mitaan :( Laittoivat sitten molemmat. Toivottavasti tarrasivat ja lujasti.
 
Emily älä vielä heitä toivoa. Plussa voi kuule tulla ihan hyvin vaikkei sun olisi sen kummempia tuntemuksia..:)

Itselläni ei sen kummempia tuntemuksia. Eilen ja tänään on ollut tajuton väsymys. Alkaa samantien kun pääsen kotiin, naama kukkii, tissit edelleenkin sika kipeät,alamahassa koko ajan erilaisia tuntemuksia. Milloin oikealta ja vasemmalta, välillä repii enemmän..niin ja mitä nyt oon noiden lugejen vuoksi joutunut itseäni "tutkii" niin ellen kuvittele niin tuolla alakerrassa on jotenkin erilaista. Lämmöt on korkealla,36.9. En kyl tajua niistä mitään.Niin tyhmää tää itsensä tutkiminen. ...mutta tosiaan kaikki johtunee varmaan lugeista.
 
Jospa minäkin mahtuisin vielä joukkoon, niin menis piinapäivät paljon mukavammin. Elikkäs neljännen icsin tulosta täs jännitellään pp5.
Toinen lapsi olis haaveissa, tyttäremme sai alkunsa toisen icsin tuoresiirrosta 2005 :heart:.
Punktio saalis mulle huono: 10 munista joista 7 kypsää. Tuloksena yks hyvä (ei top)alkio, joka siis siirrettin ja mahdollisesti kaksi pakkaseen, jatkoivat niiden viljelyä, kun eivät olleet ihan varmoja niiden kunnosta.
Ja oireita, ei niin mitään mitä vois ajatella johtuvaks muusta kuin näistä hemmetin lisähormooneista. Miehellekkin sanoin punktio päivänä "et jos rupeen viikon päästä tärinäs kertoon et tissit on kipeet, et oon varmaan raskaana. Niin voi mua muistuttaa et ne on ollu kipeet siitä asti ku alotin pistään puregonia" :LOL:

Niin ja jos joku lisää mut tohon listaan, niin hoitopaikka on sjk+tays
 



Miiruskainen 2. IVF, punktio 8.2, siirto 10.2, lyhyt kaava pp 15
VÄESTÖLIITTO

millis1981 1 IVF, punktio 16.2, siirto 18.2 pitkä kaava pp 7 VÄESTÖLIITTO

emily81 1IVF, punktio 16.2, siirto 19.2, pitkä kaava pp 6 Felicitas

sarina13 1 IVF, punktio 17.2, siirto 20.2, pitkä kaava pp 5 TAYS

milona 4. ICSI, siirto 20.2 pp 5 SJK + TAYS

Pupuvaimo: 1 IVF 1 PAS, siirto? pp --




Ihmeidentekijät

Jozefina =)
Angela77 =)
Raitanen =)
Tähtisäde =)
mm-72 =)
Nia77 (km) :'(


Myöhemmin onnistuvat

karatin
Kristiina76
Jena
Hope79
Meea
susy
Isis
Soja
Tirlittan-75
NPG
Sannuli-81
Pikku Myy -76
Dream 73
Sarah85
Cat33 ??
kolmisin
 
kolmisin :hug: ja voimia! Onneksi sulla vielä huuruneniä jemmassa niin pääset helposti uuteen yritykseen. Toivotaan että seuraavalla siirrolla tarraisi kiinni.

milona Tervetuloa piinailemaan, lisäsin sinut tuohon listalle.

Miiruskainen Onkos se sinun toinen viiva tikussa vahvistunut? Tuuhan heti kertomaan!

Raitanen :heart: Tuplasti onnea :heart: Aivan mahtava juttu että kaksoset! Toivotaan että kaikki sujuu hyvin! Onnellista odotusta :flower:

Lopuille piinailijoille jälleen kerran jaksuja =)
 
Mulla testipäivä vasta joskus 2,5 vko siirosta eli esim. pe, mutta mulla on jo nyt niin varma nega-olo etten halua nähdä sitä tikusta, joten odottelen vaan että vuoto alkaa. Nyt on jo hieman jotakin rusehtavaa havaittavissa. Pistin juuri vikan lugen, niin eiköhän se vuoto sitten huomenna ala. Olen ollut useamman päivän niin alamaissa etten ole jaksanut enää edes toivoa mitään oljenkorsia, vaan mietin vaan kuinka nopeasti näitä hoitoja pääsis jatkamaan. Meillä jäi 1 alkio pakkaseen joten päästään PAS:a ehkä yrittämään, jos hän selviää. Mitenhän nopeasti sitä pääsee aloittamaan? Onko jollakulla tietoa? Ja mitä sitten tapahtuu jos alkio ei selviydy? Muuntuuko hoito esim. inssiksi tms... Teksti näköjään ihan tajunnanvirta-tasolla... ja omaa napaa...

Kivaa kun tulitte sarina ja milona emilyn ja milliksen kanssa piinailemaan. Toivotan teille oikein roppakaupalla plussapuhuria... :whistle: Milliksen oireet kuullostavat kiinnittymiseltä. Hienoa!
Kolmisin: Pahoitteluni :hug: taidetaan olla samassa veneessä...

Onko Dreamilla jo jatkosuunnitelmia. Kiitos, kun olet käynyt meitä tsemppailemassa ja päivittämässä! =)
 
Moi...mahtuuko tänne vielä yksi? Ikää 35v, mies +40. Ensimmäinen ICSI takana, siirtopäivä oli 19.2. ja testipäivä olisi 5.3. Vain yksi siirtokelpoinen alkio saatiin eli pakkasessa ei yhtään. :( Nyt luget menossa ja tää odottaminen on NIIN piinallista. Ekat päivät siirron jälkeen tuntui vihlontaa alamahassa, nyt ei tunnu yhtään mitään. Paitsi rinnat arat ja palelee, mut se johtuu varmaan lugeista. Hoidot jaksoin ihan hyvin, punktion ja siirron mukaan lukien, mutta siirron jälkeen on ollut pinna kireänä ja miehellä kestämistä! ;) Vielä yli viikko ennen kuin tulos on tiedossa...pelkään kyl pahoin, että nega on tulossa. Kun ei mitään pakkaseenkaan saatu niin toinen pitkän kaavan hoito arveluttaa jo rahallisestikin.
 
Miiruskainen kuinka sulla on testauspäivä noin myöhään? Äläs nyt vielä luovuta, mulla oli silloin onnistuneesta icsistä pientä vuotoa pp10 ja hyvin vain kävi. Meillä pääsee pasiin heti seuraavasta omasta kierrosta ja jos alkiot ei kestä sulatusta, niin se oli sit vaan siinä se hoito.
Cateye mua kans mietityttää tuo raha-asia. Me kun joudutaan nyt sit vaihtamaan yksityiseen jos tää hoito ei onnistu. Ja meillä kun on viel tota matkaakin lähimmälle klinikalle jonkun verran 200km.
 
Mulla on oireita vaikka muille jakaa mutta suurin osa vaan tuntuu just niiltä samoilta pms-oireilta kuin aina ennenkin... On menkkamaisia kramppeja, nippailuja, alaselkäkipua, pistelyä munasarjoissa, turvotusta, nännit arat, palelee, nenä vuotaa jne.

Ja parhaana "oireena" viimeöinen uni, jossa joukko simpansseja otti mut autokyytiin! Voikohan tässä enää hullummaks tulla! Tai näköjään voi, sain juuri puhelimenikin lukkoon kun pistin pin-koodin vahingossa 3 kertaa väärin |O

Unohdin onnitella Raitasta, aivan ihanat uutiset :heart: !
 
miiruskainen Älä luovuta. Meille annettiin jo ohje mahdollisiseen PAS:iin, yksi kierto tulee väliä ja sitten heti. Ja sanoi jo et lääke avusteinen PAS olisi tulossa, koska kierto ei pysy joka kuukausi siinä 28 päivässä. En uskalla kyllä luottaa tuohon kiinnittymiseen. Mut toivotaan silti, että se olisi sitä. Viikon päästähän toi selviää.

Tervetuloa mukaan uudet piinailijat. Kivempi kun on muitakin. :) Toivottavasti meistä edes joku saa plussan. :)
 
kolmisin :hug: jaksamista

raitanen :flower:

tsemiä vielä piinailijoille ja anteeksi jo jäi jotain huomioitta, olen jo vähän taka-alalla tässä pinossa, mutta loppuun asti seuraan montako plussaa saadaan.... itse jo kohti uutta PAS;ia menossa :wave:
 



Miiruskainen 2. IVF, punktio 8.2, siirto 10.2, lyhyt kaava pp 16
VÄESTÖLIITTO

millis1981 1 IVF, punktio 16.2, siirto 18.2 pitkä kaava pp 8 VÄESTÖLIITTO

emily81 1IVF, punktio 16.2, siirto 19.2, pitkä kaava pp 7 Felicitas

Cateye 1. ICSI, siirto 19.2, testipäivä 5.3 pp 7

sarina13 1 IVF, punktio 17.2, siirto 20.2, pitkä kaava pp 6 TAYS

milona 4. ICSI, siirto 20.2 pp 6 SJK + TAYS

Pupuvaimo: 1 IVF 1 PAS, siirto? pp --




Ihmeidentekijät

Jozefina =)
Angela77 =)
Raitanen =)
Tähtisäde =)
mm-72 =)
Nia77 (km) :'(


Myöhemmin onnistuvat

karatin
Kristiina76
Jena
Hope79
Meea
susy
Isis
Soja
Tirlittan-75
NPG
Sannuli-81
Pikku Myy -76
Dream 73
Sarah85
Cat33 ??
kolmisin
 
Cateye Tervetuloa piinailemaan!

Miiruskainen Seuraavaa hoitoa suunnittelen tuonne touko-kesäkuulle. Edessä kuitenkin klinikan vaihdos joten saapi nähdä miten ajankohta sitten osuu. Nyt kuitenkin "lomailua" lapsettomuudesta huhtikuun loppupuolelle saakka ja sitten taas aktivoidun.
 
No niin täällä on vuoto alkanut runsautua joten eiköhän tämä negaksi uskota.. :'( Ei ole vielä ihan hanat auki, mutta kuukautiskupin tuossa keittelin valmiiksi...
Tulen sitten kertomaan miten tästä jatkamme. Onneksi olen tätä jo hieman aikaa sulatellut, mutta ei ole ollut helppo viikko... :'(

Tsemppiä kaikille ja plussia toivon teille kovasti!!!
 
miiruskainen :hug: Voi harmi!

Millis, en aio testata aiemmin, mites sinä? Mulla on tosiaan kaikki maholliset menkkaoireet joten ei ole toiveet kovin korkealla; on kramppia, aknea, pms-turvotusta, munasarjakipuja ja selkäkipua ollut jo useamman päivän. Nännit on edelleen arat ja tänään väsytti hirveästi iltapäivästä joten jotain pienenpientä toivetta elättelen silti...
 
Miiruskainen, harmi...kovasti jaksamista sulle ja tsemppiä uuteen yritykseen!

Ajattelin just tänään, että mitkäköhän mahtaa omat fiilikset olla viikon päästä tähän aikaan?? Verikokeella vois tosiaan testata jo 2.3. mutta ajattelin odotella 5.3. asti ja tehdä testin kotona...en välttämättä halua ketään ulkopuolisia (miehen lisäksi) paikalle just silloin - oli fiilikset sitten hyvät tai huonot. Monella tuntuu lisäks olevan oireita jotka vois viitata raskauteen...mulla ei enää tunnu oikein mitään, ei juuri menkkaoireitakaan. Ainoastaan rinnat edelleen kipeet...muistaakseni kipeytyivät heti lugen aloituksen jälkeen, joten ei siitä sen kummempaa. Kävin tänään tunnin kävelylenkillä. Oon tottunu urheilemaan monta kertaa viikossa lähes koko ikäni, mutta nyt en oo moneen viikkoon ottanu yhtään juoksuaskelta, kun en uskalla riskeerata mitään. Tuostakin vissiin eri käsityksiä. Siirron jälkeen mulle sanottiin, että tällä viikolla voisin jo treenata ihan huoletta, toinen lääkäri taas kehotti ottamaan rauhallisesti...valitsin sit jälkimmäisen vaihtoehdon, toivottavasti siitä on jotain hyötyä ja alkio olis kiinnittynyt. Toivossa on hyvä elää - ainakin vielä viikon verran, ellei menkat ala ennen sitä.
 



millis1981 1 IVF, punktio 16.2, siirto 18.2 pitkä kaava pp 9 VÄESTÖLIITTO

emily81 1IVF, punktio 16.2, siirto 19.2, pitkä kaava pp 8 Felicitas

Cateye 1. ICSI, siirto 19.2, testipäivä 5.3 pp 8

sarina13 1 IVF, punktio 17.2, siirto 20.2, pitkä kaava pp 7 TAYS

milona 4. ICSI, siirto 20.2 pp 7 SJK + TAYS




Ihmeidentekijät

Jozefina =)
Angela77 =)
Raitanen =)
Tähtisäde =)
mm-72 =)
Nia77 (km) :'(


Myöhemmin onnistuvat

karatin
Kristiina76
Jena
Hope79
Meea
susy
Isis
Soja
Tirlittan-75
NPG
Sannuli-81
Pikku Myy -76
Dream 73
Sarah85
Cat33 ??
kolmisin
Miiruskainen
 
Miiruskainen :hug: ja voimia! Mutta mehän ollaan vahvoja ja selviydytään mistä vain!

Cateye Minäkin pidin taukoa juoksusta hoitojen ajan mutta näin jälkeenpäin ajatellen olis varmasti voinut ihan hyvin juostakin tuntemuksien mukaan. Nyt kyllä harmittaa kun kunto ehti tippuun (kun oli 2 hoitoa peräkkäin) ja taas läähätetään kieli vyön alla lenkillä. Minulle lääkäri sanoi että saa juosta vaikka maratonin heti siirron jälkeen |O

Kaikille piinailijoille tasapuolisesti Ne raskausoireet voivat olla aivan samat kuin teidän menkkaoireet joten ei saa heittää vielä kirvestä kaivoon!!! Plussia vain lisää tuohon meidän niin lyhykäiseen plussapinoon, kiitos!

Muoks: poistin pupuvaimon tuosta meidän listalta kun hän ei ole tähän pinoon kirjoitellut. Vakoilin kyllä toisesta pinosta että hän on saanut plussan, joten onnittelut jos tänne eksyt!
 

Yhteistyössä