+++++TAMMIKUUSSA PLUSSAAVAT, helmikuuta suunnittelevat vol4 (kk vaihdettu) ++++++

Lara :hug: hmm.. suna menisin huomenna käymään omalääkärillä tai sitten soittaisin neuvolaan aikaa verokokeeseen, niin saat varmuuden ja selvyyden. Voihan olla, että kyseessä on kemiallinen raskaus? ihan haamunhaamu tossa on, mutta en varmaksi plussaksi sanoisi :/ :hug: :flower: oman olon ja mielenrauhan takia kannataan sinne verikokeeseen mennä, niin siitä näkee, kuinka paljon hcg-horminia kehossa on ja siitä sitten päätellä :) Jaksuja sinne :hug: :hug: Nautikkaa illasta yhdessä :heart:

KS kiitoksia :hug: Tänään sattunu enemmän alavatsaan, kun aikasemmin, että sormet ristissä tässä odotan, että menkat alkaa :LOL:
 
Ennie plussasi sitten tänään, vielä ihan vahva plussa tuli testiin. :) Tänään ei ole ollut minkäänlaisia oireita ja viime yökin meni pitkästä aikaa hyvin.

Tunteet on aika sekalaiset, kun viimeisen kuukauden ajan on ollut meidän suhde pienoisessa kriisissä. Mutta tänä vuonna on kuitenkin taas asiat menneet parempaan suuntaan.

Syksyllä mieheni vielä sanoi, että se on meidän rakkauden hedelmä mikä syntyy jos tulen raskaaksi :heart: . Miehelleni en ole vielä kertonut testistä, kun ei ole kotona. Syksyllä monesti sanoin epäileväni, että olen raskaana ja ikinä en silloin sitten ollutkaan, joten siksi en ole hänelle kertonut nyt muuta kuin, että epäilen asiaa. Tai hän oikeastaan arvasi sen siitä kun en ole yhtään siideriä enää suostunut juomaan ja uutena vuotenakin vain yhden.
 
ennie > Onnea! Tosi kivaa, että tällekin päivälle tuli plussa. =)

Lara- > Tuo viimeisin testi on jotenkin puoliviallinen, kun värjäytyi keltaiseksi. Tuossa haamusarjassa näyttää kuitenkin mun silmään vahvimmalta ja ylin hailakimmalta, joten oikeaan suuntaan vaikuttaisi olevan menossa. Mä kans suosittelen pyyntöä verikokeeseen ja unohtamaan kotitestit nyt kokonaan. Raskaana sä olet, se on selvä. =)

Mun raskausoireet taitaa olla diabetesta tms. Alkaisipa menkat, niin pääsisi yrittämään uudestaan. :/ Fiilikset on aika alhaalla, varsinkin kun on ällöttävä olo ja nälkäkin alkaa olla. Päivällinen sentään on tulossa, kun hetken vielä jaksaisin. Toinen kiertohan tämä vasta on, mutta pco lannistaa. Siksi toiveet nopeahkosta plussasta olisi erityisen tärkeitä, kun muuten koen kroppani hylänneen mut kokonaan. Onneksi tukea on saatavilla.
 
Lara- Voisit tehdä jollain muulla teställä? Että mitäs se sitte näyttäis. Mut tuskin se turhaan nuota haamuja antaa. :)

ennie Paljon onnea!!! Sä jaksoitki kauan odottaa enneku testin teit.


Itsehän tein tänään negaa. No kun en oikee tiiä sitä tarkkaan koska ovis oli, mutta oletetaan nyt sitte että täti pitäs saapua keskiviikkona, et eihä täs mitää hätää viel vaiks ei plussaa näytäkkää hmmm. Ja kipeenä ollaan kovin, aamulla oli 39 asteen kuume!! Huh huh sitä oloa, joutus miehe soittaa kotii töistä et taju lähtee. Onneks sil on huome vapaa päivä muutenki, ni poika ku tulee mummilasta ni en kipeenä joudu hoitaa. Mut ikävä on nii suuri, itketti vaan ku anopille soitin. :D No kuumehourailua, mutta onse ikävä oikeastikin siis. Koko päivän oon makanu sängys ja kattonu hiihtoa.
 
Ennie paljon onnea :flower:

Mulle pitäs huomenna tulla testit postissa... yritän silti pari päivää vielä olla testaamatta.. :headwall:
aamupahoinvointia ei oo.. mut iltaa kohden alkaa heikotus ja väsyttää vähän enemmän ku tavallisesti. tissit ei edelleenkään oo arat.. se ois lähes varman merkki plussasta.. :/
maha on outo.. kipeäkin välillä mut ei menkkamaista ollenkaan.. tänään en pystyny syömään kanaa.. sama vika ekassa raskaudessa.. silti alitajunnassa tunne etten ois raskaana :(

icefairy toivottavasti paranet pian ja se nega muuttuis plussaksi
 
Ilmottaudun myös mukaan....hieman lyhyesti infoa itsestäni...kolmatta yritetään,pojat 01 ja 04...nyt kp 25/28.....Oloja löytyy tällä hetkellä seuraavia eli rinnat ovat olleet kipeät jonkun päivän ja aah näitä alavatsa kipuja....vähän menkkamaisia mutta odotellaan.... ai niin ja ikää on kuukauden päästä tasan 30....
 
ennie! Onnea plussasta, aikas selkeet oli kyllä sun oireetkin :heart:
Ja voi lara-, kylläpä koetellaa. Toivotaan et se on toi plussa mikä on tullutkin, mut ilman muuta kannattaa käydä uudestaa tk:ssa taikka just kokeilla toisen merkkisellä testillä. Nautihan nyt miehes seurasta viimeseen saakka :heart:

Mä oon testannu apteekin omalla testillä ja siihen ei oo kyl tullut koskaa mitää muuta kuin nega tai plussa, ei mitään arpomista. Sitten marketti testillä kans oon testannu.

tänne ei vielä mitää uutta, "oireita" odotellessa.. ;)
 
ennie Paljon onnea :flower: :heart:

laraMinäkin neuvoisin testaamaan jollain toisenmerkkisellä testillä.Mä kans testasin noilla testeillä samanlaiset haamut ja minulla ne ei raskautta tarkoittaneet...mut on tuolla kuvia samanlaisista haamuista jotka ovat kunnon plussaksi vahvistuneet :hug: Toivotaan nyt kuitenkin parasta b :) d

).( Meillä taas alkoi piina viikot jos oikein arvaan(oviksen olleen tänään)...Tällä kertaa vaan on sovittu naisten ilta kahden viikon päähän ja kuohari pullo odottaa avaamista.Jos se hiukan rauhoittais tuota testailu intoa... :ashamed:
 
mut voi kyllä poistaa tuolta taustailemasta,käyn kyllä teidän kuulumisia lukemas joka päivä,mut raskautua en enää yritä,meidän suhteen kriisi kun meni siihen että asutaan tilapäisesti eri osoitteissa..

Onnea plussanneille:)
 
Toivottavasti pian moni muukin plussaa.:)

Toisaalta oireeni oli aika selkeitä mutta silti epäilin niitä ja kun ei ole mitään muuta oireita ole ollut kun nuo alavatsajomotukset ja hiukan etova olo. Ruokahalu on edelleen hukassa.:(

Eilen sain koko päivän aikana syötyä kaksi karjalanpiirakkaa ja puolikkaan tomaatin. Illalla yritin syödä perunaa ja kalaa, mutta ei vain maistunut, niin jäi sitten syömättä hyvät ruuat.:(

Vieläkin on hyvin epätodellinen olo, että minäkö muka raskaana.:)
 
ennie, onnea paljon! mulla ei ollut mitään oireita ennen kuudetta raskausviikkoa. siitä arvasin olevani raskaana kun ei tullut normaaleja pms-särkyjä lainkaan. koeta syödä vaikka pieniä annoksia usein niin ettei tule syötyä liian vähän.

Lara, kumma ettei viiva vielä vahvistu. mäkin vaihtaisin testimerkkiä tuossa vaiheessa.
 
Lara- :hug: negasta. Itse oon kans saanu predictorilla kaksiki haamua perättäisinä päivinä yhdessä kierrossa ja tk:n veritesti oli silti negatiivinen. Kannattaa käydä varmistamassa tilanne sieltä kuitenkin. Toivottavasti sulla ois parempi onni! :hug: Se on tosi turhauttavaa, ku saa ensin haamun, jos se ei sitten pidä paikkaansa. Jaksamisia sinne!

ennielle onnittelut plussasta! :heart:

:hug: :hug: kaikille neganneille ja tädin kouriin joutuneille!

Omassa navassa ei mitään ihmeitä kerrottavia edelleenkään...
 
Ennie Paljon onnea plussasta! :heart: :flower:

aurella : hug: Jaksuja sinne!Toivottavasti tilanne parenee :heart:

Lara Jaksuja myös sinne! :hug: Yksin siellä ei varmaan ole kiva olla ja pohtia kaikkia näitä :/ mutta mene käymään neuvolassa yms. niin saat selvyyden, ei ole sitten arpomista kaiken kanssa. :/ Voihan olla, että oli kemiallinen, varhainnkskenmeno taituulimuna yms.., tai sitten olet raskaana, mutta selviää siellä ilman arpomista. Koitahan jaksella siellä! :heart:

).( AAARGH!!! mun pää hajoo, kun noita menkkoja ei tule.. mahassa vaan juilii, mutta ei.. alkais nyt niin pääsis tästä piinasta :/
 
lara- Todennäkösesti se rfsu:n testi ei ole niin herkkä... Mutta käy tk:ssa! Saat selvyyden.

Täällä odotellaan että kello tulis kymmenen, jotta pääsen testaamaan. Alotin lääkekuurin, mutta silti en osaa lopettaa testaamista :LOL: Noh, näkeepähän ainakin jos se ovis tuleekin myöhemmin...
 
lara- :hug: toivottavasti saa pian selvyyden asiaa. Eikö ne sanonu tk:ssa et tulla uusintatestiin viikon päästä, ku viimeksi kävit. Nyt sinne siis uudestaa ja voithan pyytää verikoetta, se kuiten on tarkempi. Selviäis aikakin asian laita.

Kukas se meinasikaan päivitellä, ku päivitykset puuttuu :whistle:

Piupula, oisko mahdollista et oisit tullut nyt raskaaksi, ku menkkoja ei kuulu?
 
MAANANTAI 11.1.2010

Piupula...................kp 67/30-39..........23v........1. lapsi............yk4
mahara..................kp 58/35-36.........32v........2(4). lapsi.......yk9

macy gray..............kp 41/32-34........29v.........2. lapsi............yk2
Annmari-76............kp 40/28-34........33v.........2. lapsi............yk?
Ansku-82...............kp 34/30..............27v.........1.lapsi.............yk13

Hyväsetti...............kp 27/33...............30v........3.lapsi............yk2-3
icefairy...................kp 27/26-35.........22v.........2.lapsi.............yk4
sutulii.....................kp 26/28..............30v.........3. lapsi............
Sintsu78................kp 25/27-34..........31v.........4.lapsi............yk11

Minnäi....................kp 19/30...............30v.........4.lapsi............yk 1
KS09......................kp 16/?.................21v.........2.lapsi............yk5
Mahdotontako.......kp 14/27-29...............................................yk4
Heathy..................kp 14/27.................................2.lapsi...........yk1
nelli5.....................kp 13/25-28............33v...........5.lapsi...........yk4
HayLina.................kp 12/29-32............25v..........1. lapsi
Leli82....................kp 9/29.................27v...........2.lapsi...........yk3
very important baby kp 6/28-31.........29v ...............................yk6
piprane ema..........kp 3/28-30...............32v.......3.lapsi..........yk7
Agaetis.................kp 3/27-31................................................yk2

TAUSTALLA
Aurella
miimii10



PLUSSANNEET 2oo9


erka 12.12. ....kp 26/28-31.................36v......3. lapsi.........yk2
MaybeSomeday 25.12. kp 28/28-30...23v.....1. lapsi..........yk8
Tellu30 27.12. ...kp 32/30..............................5. lapsi..........yk2
Neila 28.12. .....kp 28/30....................................................yk6

PLUSSANNEET 2o1o

Riemu 1.1. ........kp 24(26)/28..............32v.....5. lapsi..........yk1
tyyty85 2.1. .....kp31/28................................2. lapsi...........yk3
Lara- 9.1. ......... kp40/??................................1. lapsi............yk1
ennie10.1 ........kp 36/29-31 .........33v...............................yk4



 
Siinä päivitys, kertokaa ihmees jos jotain hämärää :)

Tevetuloa muuten sutulii!! :flower:

Enpäs omilta huoliltani muistanut toivotella tervetulleeks!
Mikä yritykierto menossa? Ei kai haittaa, kun laitoin iäksi jo 30? :)

 
lara- Mulla on tänään kp 16

Ei se testi mitään taas antanut. Ehkä hivenen tummempi kuin eilen, muttei plussa kuitenkaan.
Eli tummin noista ovistesteistä oli ko 12. Ja hitto mulla on alkanut rinnat taas kihelmöimään :(
Noh, katsellaan... Taitaa keho olla edelleen ihan sekasin tosta ylipitkästä kierrosta, jossa "tärppäs" ja ei tärpännyt...
 
Joo Leli jätin sen siihen etten menis sekasin, kun luen pinoa takautuvasti, jos on täti tullu tai plussannu yms. Unohtu sitten se siihen, kiitos huomautuksesta! :)

KS09: :hug: Jos se meni jo? Kysyinkin toises pinos mikä kp ja korjasin...

Plussapuhureita ja hyvää maanantaita!!!
 

Yhteistyössä