+++TAMMIKUUSSA PLUSSAAVAT, helmikuuta suunnittelevat+++

Heippa ja hauskaa alkanutta vuotta! Jospa mulle toisi plussan, kun liityn samaan ketjuun, jossa plussasin kaksi vuotta sitten? (eri nickillä) :) Täällä loppukierto eli kp27/21-28 ja ihmetystä ilmassa, eilen vuosin vähän verta, mutta se loppui kun seinään! Kunnon vuodot ovat muutenkin olleet hakusessa, tuhrua ilmaantunut kolmen- neljän viikon välein pillereiden lopetuksen jälkeen... Ehdin jo iloita "oikeista" menkoista, mutta katsotaan nyt sitten.. Tänään aamulla tuli enää vain vähän tummaa pyyhkiessä (jos syynäsi tarkkaan ) ja iltapäivästä vuoto vaihtui kirkkaaksi limaksi :O Sitä minulla oli toissakierrossa myös, kesti pari viikkoa niin, että aina välillä tuli... Viime kierrossa sain myös apteekin omaan testiin kahtena päivänä plussan, mutta oli sitten kemiallinen... :( Onkos mulla sitten yk jo 4...? 5 jos tänään onkin kp2, sekavaa :LOL:

Ikä 23v, toinen lapsi toiveissa, kp27/ 21-28 yk4 TAI 2/26 yk5

Saa merkitä vaikka tuon loppukierron mukaan, päivitellään sitten paremmin, jos saan kunnon vuotoa joskus... Hämärien vuotojen vuoksi pääsin käymään neuvolalääkärillä, joka otti papan ja määräsi verikokeita, jos nämä ovat kaikki ok niin määrää keltarauhashormonikuurin. Tottakai toivoisin, että raskautuis ennen sitä, esikoinen sai alkunsa jo yk1 :) (ajallisesti kyllä meni 3kk... )

Täällä on tuttuja nimiä toisista pinoista ja jopa vuosien takaa macygray, sinulle toivon erityisesti plussaa tälle vuodelle :heart:
 
Hei! Liittyisin mukaan joukkoon, kuumeilen kolmatta muksua.

26v, kolmatta toivotaan, kp arviolta(?!) 20/32, yk 1

Onko muilla ovulaatiokipuja? Mä en muista et ois ikinä ollu ovulaation aikana nippailua alavatsassa, mut nyt kai sitä?! Osaisko joku sanoa onko kokenut ovulaatiovihlaisuja tms et millaisia on? :p
Ja mitä se kiinnittymiskipu on ja miten pian se ne tulee, jos niitä tulee?? En muista niistä enää mitään enkä muista olenko niitä tuntenutkaan edellisistä.
 
mg Okei! Toivottavasti sulla selkenee kans!! d:)b Pitelen peukkuja!! :heart: Ja kyllä, tarkoitin juuri tuota aloituskäyntiä! =) Kiitos tietoiskusta siitäkin! =) Ja mies tulee myös mukaan! :) Ja noissa mun kierroissa onkin keskustelemista...terveisin kp69! Eikä ajatustakaan mensujen alkamisesta! Villi veikkaus että lähetään siitä liikkeelle et saadaa nuo kierrot tasaseksi! =) Plussa puuh puuh sinne!!!! :whistle:

Ja uusille tervetuloa ja plussa tuulosia myöskin!! :wave:
 
lippimami Tervetuloa joukkoon!
Hömpi myös tervetuloa, luulen että sun nikki onkin tuttu mulle tuolta plussakuvista, siellä itse taustailen..

ON: KP12 täällä ja ovulaatiota odotellessa.. pupuilut aloitettu joka toisen päivän taktiikalla :D Ei ole mieskään valittanut, eikä onneksi vielä ole tullut "rutiininomaiseksi" vaikka aivan varmasti se tajunta siellä takaraivossa on ^^ Ainakin nyt päästään taas lähemmäs niitä jännittämisen aikoja - alkukierto kun on pelkästään sitä ovulaation odottamista. Tuloksiin siis ensi viikon jälkeen!
 
Viimeksi muokattu:
New
Täällä mennään 28/?, mahassa hiukan tuntemuksia että menkat voisivat pian alkaa, mutta samalla toivoo että ei alkaisi vaan olisi napannut ekasta kierrosta. Ilmoittelen lähipäivinä jos täytyy päivittä kp 1, toivottavasti ei, mutta...
 
Pikaisesti ON: Täällä tosiaan oli punktio viime perjantaina ja kauhean jännityksen piinaamina odoteltiin pääsyä maanantaiseen siirtoon. Oli saatu 14 munasolua joista 10 oli hedelmöittynyt ja näistä 6kpl oli hyviä tai erittäin hyviä. Yksi alkio siis siirrettiin eilen ja 5 muuta meni pakkaseen. Toinen hoito meni siis sekä stimulaation että lopullisen tuloksen kannalta huomattavasti paremmin kuin ensimmäinen. En tiedä olisiko tulokseen voinut vaikuttaa säännöllisen ruokailurytmin aloittaminen marraskuussa ja siinä ohessa myös säännöllinen liikunta:whistle: Kumpa nyt olisi vihdoin jotain suurta tapahtumassa kun siihen oikeasti näyttää olevan mahdollisuuskin:p Tulen kertomaan tuloksen sitten kahden viikon piinan päästä:wave:
 
Mukava kuulla macy graysta pitkästä aikaa. Toivottavasti ei ole kystaa ja pääsette eteenpäin taas. =)

Jensarille kovasti peukkuja, kuulostaa hyvältä tuo tulos! Tuletko seuraksi piinailemaan?

Uusille ja uusvanhoille tervetulotoivotukset.

ON Sunnuntai-iltana pistin pregnylin ja nyt sitten nostatetaan taas toiveita seuraavat pari viikkoa. Onneksi on niin sikamainen kiire opintojen kanssa, ettei hirveämmin ehdi jäädä tuleen märehtimään.
 
Mollimeloonilla myös piinaavaa odotusta parille viikolle, en tiedä miten mun piinapäivät lasketaan mutta kutakuinkin ne olis tänään ovulaatiosta eli punktiosta laskettuna DPO 4 ja alkion siirrosta pp1. Testipäivä mulla olis vasta 30.1.2012, oon ajatellut tehdä ekan testin jo 27.1 koska mulla on lääkekuuri joka pitää lopettaa jos plussa tulee, ja mun mielestä sen pitäisi näkyä jo tuolloin. Toki varmistan vielä virallisena päivänä jos menkat ei oo alkanu siihen mennessä. Jännittää:popcorn:

Tsemppiä kaikille muille tasapuolisesti, lueskelen tätä säännöllisesti mutta olen jättänyt kommentoimisen vähemmälle jotta saisin ajatuksia muualle:ashamed:
 
Jensarille ja Mollille IIIISOT peukutukset!! d:heart:b

ON: Naistentautien polilla käyty! Diagnoosina muutamia rakkuloita munasarjoissa (mielestäni sano et pääasiallisesti vasemmalla), joten just ja just voitiin luokitella PCOksi, josta oli itselläni jo aika vahva aavistus! Tästä erittäin huojentunut, että jotain syytä löytyi ja sekin vain lievänä! :D Ja ovulaatiotahan, kuten jo myöskin tiesin/arvasin, ei tapahdu kiertojen pituuden perusteella. Aloitin nyt terot, 12 pv:n kuuri, sit FSH ja LH kokeet kp1-3, clomit sain myös ja ne tunnetusti kp3-7, folliUÄ + munatorvien aukkari on sit kp10-12! Näillä mennään siis nyt! =) Niiiiiiiiiiiin helpottunut olo et rupes apuja ja syitä löytymään ettei mitää rajaa! :D
Ja sarjaan tyhmät kysymykset: Sillähän ei vissiin mitään väliä monelta nuo tabut ottaa, kunhan on samaan aikaan joka päivä?! :D Tunnen oloni nyt hiukan idiootiksi, mut kun en tajunnu sitä siel kysyy ni täällä varmaan tiedetään siitä! :LOL: :D (muoks. Tämä selvitetty!) :D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Anastacija
Loistavia uutisia, Jensar! Ja Anskulla myös, kun saat nyt apuja noin hyvin, toivottavasti tuottavat nopeasti toivotun lopputuloksen! MolloMeloonille tsemppiä piinailuun, toivottavasti tulet sinäkin kertomaan vajaan kahden viikon päästä hyvistä uutisista. Macy Graysta tosiaan mukava kuulla. Mä täällä vielä taustailen aktiivisesti :D
 
Peukkuja Ansku83! Toivottavasti nyt alkaa tapahtumaan!
Paljon onnea New, minä lähetän kasan tarrasukkia pikkikselle, tästä nyt teille se toivottu vauveli!

ON: Mulla ovista odotellessa edelleen - pitäisi olla huomenna tai ylihuomenna (en ole tikutellut)

Tietääkö palstailijat miten se usein/harvoin ovulaatio tapahtuu 30-vuoden jälkeen? Olen lukenut joiltain sivuilta että 30-ikävuoden jälkeen hedelmällisyys heikkenee. Itse olen 33-vuotias - toinen yrityskierto meneillään tosin - mutta kaikenlaisia ajatuksia lähti seikkailemaan päässä, jollei sitä ovulaatiota tapahdukkaan joka kuukausi..
 
Omaa napaa: Tänään sitten tuli kirje postilaatikkoon, jossa oli aika lapsettomuuspolille parin kuukauden päähän ja purkki miehen näytteelle. Itekkin joudun käymään verikokeessa vaikka vasta kävin. Noh, tästä se lähtee!
 
Täällä tuli plussa testiin tänään. (Tuonne pikkukakkosiin laitoin kuvaa )Hieman hämilläni olen kun pari täysin puhdasta negaakin tuli tehtyä,mutta ehkä sitten liian aikaseen. Viikko vierähti eikä vieläkään tätiä kuulunu joten oli pakko kolmannen kerran testata ja yllärihän sieltä tuli,ihana sellainen. <3
 
Ilmoitathan listaan tulevat lisäykset/muutokset selkeästi erillään boldattuna ja/tai eri värillä, kiitos.





KUUMEILEVAT
Nimimerkki................Kiertopv:t........Ikä.......Toive.....Yritys
Ansku83..................78/21-68........28v....1.lapsi....yk11
marica30.................67/20-33.......30v.....4,lapsi.....yk6
Micaela...................45/??.............26v.....1.lapsi
Rulla-Katriina...........44/28-30..................2.lapsi.....yk1
Rakkauspakkaus83..39/36-38.......28v......2.lapsi.....yk4
macy gray...............33/30-34........31v.....2.lapsi....yk25
lippimami.................29/32............26v.....3.lapsi.....yk1
MolliMelooni............26/28-30........33v.....2.lapsi.....yv4,5
Jensar.....................25/28.............32v.....2.lapsi.....yv2
ÄitiliiniX5.................23/28-30........29v......6.lapsi.....yk2
iltatähti-80...............23/28...........31v.......4.lapsi.....yk13
Sunflower11............19/24-35..................3. lapsi....yk14
Vogue.....................16/29...........25v......2. lapsi.....yk1
Hömpi.....................11/26.............23v......2.lapsi....yk5
Anastacija................7/26-29.........27v.....1.lapsi.....yv1,5




PIINAILIJAT
MolliMelooni..........dpo8



HAAMUILIJAT
Jensar





PLUSSANNEET 2012, TAMMIKUU
Mantu82......2.1.....29v......1.lapsi.....yk1
Ranskis......17.1................2.lapsi.....yk1
New..........17.1......21v......1.lapsi....yk1



Plussanneet 2011
Helmikuu: Pikku-Saara, Neiti-81, koiksa-79, Gabrielle, Matilda-08, Epa_88
Maaliskuu: MiiJane76, EevaN, Mariel85
Huhtikuu: äiti x4, Viena, mileon, Mango86, Miimau, Camilla31, Jul, Viola30
Toukokuu: Maira, Lisey
Kesäkuu: Rhonda74, Emmuska10, Viola30, PIKKUVIIKINKI
Heinäkuu: Minnarun, Bla-bla, SiSa78, xamora, Midia
Elokuu: Lintsa, vomppis, Hanspili
Syyskuu: LepikonHeta, Tuulia81, kissendaal, DingeLiDong, pillipöllö, Sanmar82
Lokakuu: Tiituliini, Barbamama35, Laurelle
Marraskuu: Kati82, mirkku76
Joulukuu: Rakkauspakkaus83,Ellamae, Metku, Krumeluu




Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:

Listaa päivittää: MolliMelooni

Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:

kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina = yv) Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
km? = yrityksen aikana tapahtuneiden keskenmenojen määrä
(ku = kohdunulkoinen, tm = tuulimuna)

Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen (Days Past Ovulation). Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (ovistestiplussa = dpo -1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita.



Pontevia plussapuhureita!

 
Viimeksi muokattu:
Ihan täältä taustalta huutelen Anskulle, että noiden kilppariasioiden kanssa kannattaa olla tiukkana. Meillä tehtiin julkisella puolella useita tuloksettomia hoitoja, kilppariarvotkin otettiin useasti ja aina lääkäri kertoi arvojen olevan "kunnossa". En ollut perehtynyt asiaan sen tarkemmin, joten en osannut tiedustella tarkkoja arvoja. Kun sitten julkisen puolen hoitokatto tuli vastaan ja siirryimme yksityiselle, oli ensimmäinen siirto aloittaa kilpirauhashormoni, koska arvoni oli n. 2,5. Heidän mukaansa yli kakkosen arvot on ehdottomasti hoidettava sen kummemmin oireita kyselemättä, lapsettomuus riittää ainoaksi oireeksi. En tiedä oliko kysymys sattumasta, mutta kilppariarvojen korjaantumisen jälkeen raskauduin heti ensimmäisestä hoitokierrosta ja sain terveen pojan. Ja nyt aamulla tikusta tuijotti ihan luomusti saatu haamuplussa ;)
Plussaonnea toivotellen,
Tähtis
 
Heipä hei! :wave:

Voisin liittyä mukaan porukkaan eli:

Vogue........14/29..........25 v.......2. lapsi.............yk 1


Yrityksen aloittaminen aikaistua suunnitellusta keväästä ja toiveissa olisi toinen lapsonen. Olen raskautunut aina ensimmäisestä kierrosta, mutta 3 raskautta 4:stä on päättynyt keskenmenoon. : /
 
Jaahas...
Liian aikaisin taisin juhlia haamun ilmestymistä; tänään tikussa ei näy kyllä kuin joku varjon aavistus, jos sitäkään :(. Eli kait sitä sitten voisi tänne joukkoon ilmottautua, taustalla olen juttuja lueskellutkin.
Ole 35v. yhden lapsen äiti. Tuota esikoista tehtiin oikein tekemällä, yritysvuosia taisi kertyä lähes 7, julkisella puolella tehtiin kaikki hoidot mitä löytyy, ja lopulta jouduttiin siirtymään yksityiselle. Mikä osoittautuikin onnenpotkuksi, sillä kuten aiemmassa viestissäni kirjoitinkin, kilppariarvojen korjaantumisen jälkeen pikkumies saikin heti alkunsa <3 . Ukkeli on nyt 1v 8kk, pikkukakkonen on ollut toiveissa vuoden verran, ensin enempi tjottaillen, nyt jo ihan yrittämällä.
Nyt on meneillään kp 27/28-31, dpo 12, eilen sain tikkuun ihan ihan hailean haamun, mutta tänään ei enää mitään mitä voisi viivaksi kutsua. Oireitakaan ei oikeastaan ole, vähän menkkamaista juilintaa, ei muuta.
Meillä on hoidoista jäljellä pari pakastettua alkiota, ollaan ajateltu että jos kevääseen mennessä ei ole tärpännyt, haetaan kyytiin yksi eskimo ja toivotaan että pysyy kyydissä.
Plussatuulia kaikille!
-Tähtis
 
Paljon paljon paljon onnea plussanneille... :heart:


Omaa napaa: Mää oon ihan varma, ettei tärppi käyny tässäkään kierrossa... :( Tosin tälläiset oireet on: Oviksesta asti jäi kuukautiskipu päälle, välillä enemmän ja välillä vähemmän.. Lämmöt oo ollu 36.8-37.0 välillä koko ajan.. Tissit kipeyty n.dpo 3 ja dpo 5 nippaili mahaa.. Mieli on herkässä koko ajan, itkettää vituttaa ym.. Väsyttää.. Tänään alko oksettaa yht´äkkiä ihan sikana ja luulin et oksennan ja menin vessaan, mut sit helpotti.. Päätä särkee joka päivä :( Jotenki oon varma raskaudesta, mutta sit taas en... :'(



Muoks* Niin ja nyt on dpo 8... luulen et nää on kuvitelluja oireita, koska ei mulla kenestäkään muusta ole näin aikasin alkanu "oireet".. :/
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä