**Tammivauvat2008**vol2

:wave:
Oltiin eilen kavereiden häissä, poika oli kiltisti kirkossa. Juhlapaikalla ei oikein malttanut nukahtaa, joten söimme sitten ulkona miehen kanssa. Alkuillasta ukki sitten haki pojan hoitoon. Hienosti oli poika nukkunut, ekaa kertaa yökylässä. Ja tää äiti oli ihan hädissään :ashamed: Mutta kait se eka kerta on sitten pahin, kun pitäisi antaa hoitoon.

Kontilleen noustaan koko ajan,pieniä matkoja on päässyt, mutta ei hoksaa vieläkään käsien osuutta.

No niin nyt tarviikin sitten mennä... :wave:
 
Siis mä en kestä..Käytiin äsken poitsun kanssa pissattamassa koira sillä välin kun mies siivosi kotona. Ja poitsu huusi taas täyttä kurkkua koko matkan ajan. :kieh: Välillä otin syliin ja rauhoittui mutten jaksanut koko matkaa kantaa. En ymmärrä mikä nyt on ettei rattaissakaan enää viihdy yhtään.. :| Kuitenkin meillä on koira ja pakko olisi välillä kärryjenkin kanssa lenkkeillä. Vaunukoppaa meillä ei ole enää käytössä, mutta ei näköjään auta sekään että näkee rattaista maisemia. Nähtävästi täytyy nyt vain liinaa käyttää ja käydä vihdoin hakemassa se Ergo-reppu!

Eli oiskohan täälläkin nyt hampaita tulossa tai jotain kun on niin kiukkuinen pieni mies!

Ja kaiken lisäksi huomattiin äsken koiran kaulassa (luultavasti) purujälki eli perjantaisella koirapuistoreissulla oli nähtävästi yksi koira sitä oikeasti kaulaan tikannut. Huomenna pitäisi koiran lähteä anopille hoitoon, saa nähdä joudutaanko vielä eläinlääkärissä käyttämään ennen lähtöä.. :headwall:

Vähän huono ilta täällä siis. :D Oiskohan itelläkin menkat tulossa piakkoin kun on pinna "hieman" kireällä. :LOL:
 
Hei, ootteko antaneet muksuillenne jo uutta pottua?? Meillä sitä syöpötellään samaan malliin kun vanhaakin....Porkkanaa oon taas sekotellut ruoan joukkoon, eikä se meinaa oikein maistua.

Iidukka Tosi kurjaa että teillä ei kärryissäkään viihytä :( Meil on kans ratasosa käytössä ja tooosi hyvin niissä viihdytään, oikein kiljutaankin välillä innoissaan :LOL: Niin juu, mä olin täs kans melko kiukkusella päällä ja sieltähän ne menkatkin tänään alkoivat...plaah!

Jep, kirjottelen paremmalla aikaa taas lisää...meillä nukutaan yöunia jo, nukkuun likka laittoi jo 19 :D Mut, aamulla herätäänkin sitten taas 07.... :kieh:

carla :wave:
 
No juu, meillä on nyt viikon verran syöty uutta pottua ja ne on kyllä olleet huomattavasti isompia kun esim pingispallo. Toivottavasti ei oo nyt tullut typylle vahinkoa..Ja tästähän ny varmaan joku saa taas hepulit että uutta pottua oon antanut.... :/ En oo tiennyt että ei sais antaa, vaikka siis potut on jo olleet tooooosi isokokoisia...

terv. HUONO ÄITI...... :ashamed:
 
sunnuntaita..Meillä myös poitsu jo nukkumassa..siis äiteen vapaa aikaa..surffailla...

Täällä tosiaan aikas ankee ilima tänään taas :( niin innostuttiin sitten miehen kanssa myöskin siivoamaan. Oikeistaan ollaan koko päivä jotain jynssäystä harrastettu ja nyt onkin sitten mukava kun on puhdasta..eipä ainakaan harmita kun päivä meni siivotessa, kun tosiaan ulkona niin surkea ilma.
Kiva että Katjalla oli mennyt ilta kivasti ja näköjään tarpeeseen tuli kun sait tommoset energiat reissun jälkeen..hui mulla ois varmaan kauhee kankkunen, ja sillä kai sinne viihteelle ei juuri mieli teekään :eek:

Iidukka :hug: meillä ei myöskään aina viihdytä vaunuissa, meillä kyllä on vielä vaunukoppa koska poika on niin pieni, et näyttää ihan hassulta kun kokeilin sitä rattaisiin :D mut on se vaan niin sydätä särkevää välillä jos ollaan kaukan kotoa ja toinen aloittaa huudon johon ei tunnu oikein mikään auttavan muu kuin syli..ja koko matkaa on kyllä vaikea kantaa, varsinkin jos on vielä koira.. Onnea muuten potsun etenemis saavutuksesta :flower: meillä tänään myöskin edettiin muutamia senttejä, mutta tais olla enemmän vahinko, eikä varmaan edes hokannut miten edes pääsi eteenpäin.

carla Onneksi selvisitte pelkällä säihkähdyksellä nyt sitten ja kaikki oli kunnossa !..uusia perunoita ei suositella näin pienille..on "jotain" liikaa (en kyllä muista mitä) eli meillä ei syödä uusian pottuja

Juup eipä muuta :wave:

Piku ja Jasu
 
Do diin villivadelmatiesi hiukan enemmän :D mut siis jossain sanotaan just että ei niitä pieniä ja jossain et ei ollenkaan..en sitten tiedä mikä tieto on oikea, niin meillä ei syö poitsu niitä siis ollenkaan...mutta enpä usko et on mitään tullu, tosin en ole mikään "asiantuntija"
 
täällä vielä...

maissinaksuista en oo vielä ostanut, käydään tässä viikon päästä ehkä hakemassa se syöttis niin sit vois tarjota vähän kokeeksi tuota sormi ruokaakin..

Miten joko ootte muut laskenut pinnasängyn pohjan alas? Me tuossa miehen kanssa mietittiin et josko jo laskis..kun alkaa olla tuo poitsu jo niin liikkuvaa sortti. En kuiten usko että se vielä sieltä yli tulee, mut mieluummin nostas hieman etuajassa kuin liian myöhään..kerrankos se on ensimmäinen kertakin kun se sieltä kurottelee kaltereita pitkin ylös...
 
Iltaa Hyvät Naiset!
Meillä oli myöskin siivouspäivä! Tuli kämppä pestyä lattiasta melkein kattoon ja ikkunat myös... Huh mikä urakka, mutta ihanaa kun on tehty ja nyt on niin siistiä, aikakin hetken! :LOL:
Piku81: Me laskettiin tänään pinniksen pohja alas. Meinattiin, että parempi liian aikaisin kuin myöhään. Meidän neiti kun jo kovin koitti kurkotella sieltä!
Iidukka: :hug: Toivottavasti koiran ei käynyt pahasti! Meidän koiraa kanssa yksi hurtta pääs pureen ja pelkäsin että se tulehtuu... Onneksi ei!
Carla: Joo, arvaa vaan oliko se 10 päivän ikäinen pikkuneiti söde! :heart: Melkein saa vauvakuumeen kun sellaisia katselee! :LOL: Niin ja vielä kerran, tosi mahtava juttu, että teidän pikkuneiti onkin täysin terve! Niin ja siitä uudesta perunasta; edes äidit eivät tiedä kaikkea :LOL: Meidän neuvolassa sanottiin, että niistä voi tulla ilmavaivoja, eivät muusta puhuneet. Et sä mitään vahinkoa ole tehnyt etkä ole huono äiti! Pois tollaiset puheet!
Katja: kiitti vinkistä, heti huomenna ostaan maissinaksuja!
Neamma :wave:
 
Huoh.Meillä alettiin tas huudon kanssa nukkumaan.Ysiltä annoin tissiä ja tyttö heräs puol kympiltä vaatimaan lisää.En antanu..Sylissä kanniskelin puol tuntia ja toinen itki ihan täysillä.Sit rauhottu miehen syliin ja nukahti siihen.

maissinaksuista:Meillä alotettiin kiinteät maissinaksuilla! :D Annoin semmosen käteen ja innoissaan jyysti sitä.Vieläkin Nanu tykkää kovasti niistä.Nyt en vaan uskalla antaa kokonaista käteen,kun tyttö saa niin isoja paloja siitä irti.

Mulla oli Katja tänään samanlainen puuska.Tosin en ollut viihteellä eilen. :D Oli varmaan ihanaa käydä kavereiden kanssa ulkona.Voi kun ite pääsis myös.. :snotty:

Meillä tyttö ei viihdy pitkiä aikoja rattaissa.Ei vaikka on puoli-istuvassa asennossa.Meillä on toi Ergo kantoreppu.Pitäis se varmaan ottaa käyttöön.

Hitsi,kun taas noi nukahtaminen on niin vaikeeta illalla..Keskiviikkona on 6kk neuvola,niin meinasin sieltä kysyä jtn unikoulu ohjeita.Taas oon tuttina ollu tytölle monta yötä..Mä en vaan jaksa alkaa huudattamaan sitä.Siinä saa sentään jotekin nukuttua,vaikka pitää olla yhdessä asennossa.. :|

carla:Ei ne noin isot potut haittaa! :wave:

Onko muiden muksut olleet jo yökylässä?Tuntuu,että monet mun kaverit on antanu jo Nanun ikäsiä yöks hoitoon.Mutta ehkä se onnistuu helpommin jos ei imetä.
Mä en kyllä raaskis muutenkaan.Nanu on niin äidin tyttö. :heart:

Piti vielä jtn kirjottaa,mutta en muista.Palaan myöhemmin! :wave:
 
Villivadelma; en ole antanut Emmaa yökylään... On niiin äidin tyttö ettei millään onnistuis... Ja äiti varmaan sekois ikävästä! :LOL: Ja tosiaan kun imettää, niin eihän se oikein onnistuis senkään kannalta..
Kukkuva Neamma :D (ei malta mennä maate, kun on pakko palstailla hetki, kun on koko päivän siivonnut!)
 
Piku: Meil ei oo vielä laskettu pinniksen pohjaa alemmaks, ei oo tuo poika vielä yhtään yrittäny kurkotella sieltä laidan yli.. Mut tosiaan samahan se olis jo siirtääkin, ennen kuin se joku aamu sieltä kurkottelee sit.. :|

Villivattu: Ei oo meilläkään ollu Albert yökylässä. Varmaan vasta sitten menee, kunhan lopetan imettämisen.. En tiiä yhtään kuinka kauan aion jatkaa imettämistä, riippuu ihan siitä että kuinka se sujuu tulevaisuudessa jne. ja että tuntuuko se vielä mukavalle jatkossa kuinka kauan. Jos kaikki menee hyvin, niin saatan vaikka imettää ainakin vuoden ikäiseksi. :) Mullakin oli jo eilen kamala ikävä Albertia, vaikka enhän mie ollu poissa kun reilut 8h :D
 
Moikka, huono äiti pääsi nyt koneelle :wave: ;) Hyvä sitten että isot uudet potut ei tuo mitään pahaa mukanaan, huh! Paukkuja kyllä tulee enemmän, eli kyllä niistä näköjään ilmavaivoja tulee. Mut, mein likka piereskelee muutenkin niin paljon, että ei nuo "ylimääräset" paukuttelut oo vaivanneet mitenkään :LOL:


Meidän tyttö on ollut varmaan 4 krt jo yökylässä. Mä kun imetin vaan 3kk niin sekään ei sit vaikuta siihen, etteikö vois antaa yökylään. Mulla vaan on aina viimestään aamulla kauhia kiirus hakee tyttö kotiin :D Ja kyl siinä ite ihan liikuttuu kun "pitkästä aikaa" saa tytön syliinsä :heart: ja nyt on likkakin jo sen verran isompi, että kyl silläkin naama virneeseen menee kun äitensä näkee ;)

Meillä on pinnasänky laskettu vähän alemmas, on nyt keskivaiheilla. Meillä on pohjassa 3 säätömahdollisuutta.

Juu, tää mamma ostaa tänään maissinaksuja! oon antanut kurkun pätkiä likalle käteen kun istuu syöttötuolissa ja niitä se sitten narskuttelee innoissaan :)

Meillä kans välillä on vaikeeta alkaa nukkumaan, sitten ku nostan likan meijän sänkyyn, niin ei mee kauaa kun nukahtaa. Päiväunille alkaa nukkuun hyvin omaan sänkyyn. Ja yöllä saatan nostaa akan viekkuun, jos on kovin levoton.

Pysyykö teijän lapsosilla peitto yöllä päällä? Meillä ei, enkä oo sitä enää edes laittanut likalle päälle, kun aina se potkii sen pois. Ja sitten meillä likka on kova pyörimään öisin sängyssään, millon ollaan poikittain jalat ylhäällä pinnoissa ja millon ollaan jalkopäätyssä pää...ei kyl pysy yhtään paikoillaan kun nukkuu! Öisin siis näin, mut päivällä ei paljoa pyöri.

Jep, kirjottelen taas kun muistuu mieleen mitä piti vielä kirjottaa!!

carla :wave:
 
Morjensta!
JEE! Vielä ei ainakaa sada..mut ankeelta näyttää silti :kieh:

Carla, en usko et noista isommista uusista potuista on muuta harmia kuin et saattaa aiheuttaa niitä ilmavaivoja. Mut ei vissii teillä mitää tullunna. :)

Mä oon jo kauan suunnitellu tuota pinniksen pohjan laskemista, mut son jo pakko saada aikaseen(tänään). Luca kurottaa ja punkee itteesä niin korkeelle et kuijottelee reunan yli. Käsillä ottaa korkeeltakin jo kiinni ja yritys nousta on kova, joten varoilta pitää laskee pohja ennen kui poika ton nousemisen taitaa.

Meilläkään ei Luca ole ollut yökylissä. Isommat oli aikoinaan ollu jo tähän ikään mennessä mummilassa yötä. Nyt vain ei ole ollut tarviskaan yökylään/hoitoon. Nyt ehkä loppu kesästä Luca menee koko päiväksi hoitoon et mennään isompien kaa juku-juku-maahan.

Meillä kans eilen illalla syötiin puuro, otettiin tissi, nukahdettiin, alle tunti uudestaa tissi, nukahdus taas tissi ja nukahus ja taas herättiin. MIkää hyssyttely ei auttanu, joten hain sitten nannia 120ml ja kauhialla imulla meni. Tässä oonki miettiny joskos lopettais imetyksen, illalla varsinki tuntuu ettei maito riitä et sais kunnolla nukkumaan toisen ja sitten toi sammas homma. Nyt se kyl näyttää suusta vähenneen tosi hyvin, mut eilen tissejä niin kirvasti ja kutitti :kieh: Mut nyt alankin kokeileen joskos puuron jälkeen annan pullosta nannit päälle, niin nukuttaisko paremmin.

Mä kaivoin taas esille tuolta varastosta tuon (leikkikehän) Nalle Puh-*mikä-lie* viidakkopesä :LOL: No son tollanen leikkimatto jossa kaaret ja leluja sekä ilmatäytteinen iso rengas jonka päällä kangas jossa kuvia ja "virikkeitä" Siellä pesässä on hyvä harjoitella istumista. Ja tosi hyvin Luca siellä istuskeleekin. Samantyylisenhän vois tehä esim isosta uimarenkaasta. Pehmeesti ottaa sitten vastaankin jos kaatuupi.

Mun kovasti suunnittelemat kesäkekkerit sitten vain siirtyy ja siirtyy. Ensin ei oo mummit eikä kummit kotona et ois isompia ottanu hoitoon sille iltaa ja sitten tulevana viikonloppuna sitten tuleekin yllätysvieraita. Sinäns' ihanan takia nyt siirtyypi. Ihana nähdä vanhoja ystäviä. Asuun niin kaukana et harvinaista herkkua kun tulevat kylään. Mutta minä en luovuta, tälle kesää kyllä pidän ne kesäkekkerit (tyttöjen kesken)!! Uus päivä onkin varattu B)

Mutta näillä eväin taas tähän päivään :heart:

Saaru ja poijjaat
 
Meillän kans pyöritään sängyssä miten sattuu, nyt on pari kertaan masulleenkin menny ja nukahtanu iteksee sitten niin. Ennen ku mahallee meni jäi kuijotus päälle ja ihan töttöröö vaa kuijotettiin puoliunessa pää pystyssä.

Meillä ollaan syöty "sormi" tais siis paremmin tässä vaihein KÄSIruokaa, omppua, kurkkua, leipää, parsaa ja noita maissinaksuja. Maissinaksut on siit niin käteviä vaikka meniski isompi pala suuhun niin se "sulaa" siellä mössöksi, ei tuu kakomista. Noissa muissa saa olla aika tarkkana ku syö ettei liian isoa palaa saa irti.

Ainii, oottako huomannu ku TUTTAlla on tullu uusia ihania kuoseja. Meikä ihan heikkona toho uusretroo ja noihin narulakkeihin muutenni..Ostinki jo yhden tollasen laki ja muut väri hakusessa. Prismasta oli loppunu jo..




Lisää noista uusista kuoseista löytyy kuvia netanttilasta..bodeja, pukuja..yms
 
Alkuperäinen kirjoittaja carla-81:
SAARU: aivan ihania lakkeja!! Tää mamma menee heti netanttilaan surffailemaan :p

Juu! :heart: Mut oikeesti kannattaa käydä kattoo eka Prismasta. Lakit oli siellä ainakin 1e halvemmat mitä tuolla netanttilassa..ja tai muute bodytki olla, niistä en ihan sata varma ole..
 
Kiitos kaikille tsempeistä. :flower:

Tänään parempi päivä, poitsukin on ollut heti aamusta paremmalla tuulella, nyt nukkuu ekoja päikkäreitä. :heart: Kohta tulee anoppi hakemaan koiruutta hoitoon, ja illalla kohti Rovaniemeä. Täytyy vaan ohjeistaa kunnolla, että jos haava näyttää vähänkin pahemmalta niin koira eläinlääkärin ja maksetaan sitten kaikki kulut kun tullaan takaisin. Pitäis ruveta siivoomaan, huomenna taas näyttö..Meneeköhän tää kämppä koskaan kaupaksi? :LOL: Tällä alueella valitettavasti menossa vähän asuntojen "alennusmyynti" eli nähtävästi on useampia joilla kiire saada asunto kaupaksi ja hinnat siksi alhaisia. No, meillä ei ONNEKSI ole mitään kiirettä! B)
 
Huomenta naiset!
Täällä ainakin vielä aurinko paistaa,mutta uhkaavasti näyttää siltä että sade on tulossa. :/
Tyttö nukkuu päiväunia ja mä juon kaffetta.Kunhan tyttö herää,lähdetään käymään mun äidin luona.Miehellä loppui tänään kesäloma ja tuntuu oudolta,kun se ei ole kotona. :xmas:

Lastenvaatteista:Aivan ihania noi hatut!Mites muut ton vauvan pukemisen kanssa?Katsotteko tarkkaan mitä puette vauvalle,vai laitatteko ekat vaatt
eet kaapista mitkä osuu käteen?Mä oon ihan hurahtanut uusretroihin ja tytöllä on ihan liikaa vaatteita.Meillä käytetään paljon Snoffsia,Urban Elkiä ja Småfolkia.Onko muille nämä merkit tuttuja?
Lindexiltä ostan myös jonkun verran,mutta oon enemmän panostanu noihin tanskalaisiin laatumerkkeihin.Niillä on kivasti jälleenmyynti arvoakin. :)
Mä myös pyrin pukemaan tyttöä sukupuolineutraalisti.Meillä taitaa olla tasan 2 vaalenpunaista bodya ja nekin lahjaksi saatuja.Eniten meillä on vihreää ja ruskeaa.
Tytöllä on myös paljon vaatteita joissa on esim.autojen tai lentokoneiden kuvia.Nämä mielletään monesti poikien vaatteiksi.Valitsen tytölle aina huolella vaatteet.Sukkienkin pitää käydä väreiltään yhteen muiden vaatteiden kanssa.Jonkun mielestä ehkä pinnallista,mutta mulle vauvan vaatteet on harrastus. :D

Aion myös tulevaisuudessa ostaa tytölle myös "poikien leluja".Yritän myös välttää tulevaisuudessa toitottomasta koko ajan tytölle juuri sitä että hän on tyttö.Meinaan nyt sitä,että en iskosta stereotypioita tyttöjen ja poikien eroista Nanun päähän.Mahdollisimman sukupuolineutraalia kasvatusta.

Hauskaa reissua Iidukalle! :wave:

carla:Hui,kun teidän tyttö on ollut monta kertaa yökylässä!Mä en raaskis. :D Enkä todellakaan arvostele tai mitään! :wave: Mutta mua hirvittäis,että tytöllä tulis hätä,kun ei ole äitiä tai isää...

Mutta nyt tyttö heräs.Palaan myöhemmin! :wave:

Villivadelma ja Nanu huomenna 6kk!
 
Voi mahoton mikä määrä tekstiä! Meni ihan tuhottomasti aikaa lukea kaikki |O

Sampolla on nyt puskenut toinen hammas läpi. Ei oo mun pikkunen vaavi lainkaan, iso poika jo :eek: Nyt se on innostunut oikein urakalla kääntyilemään. Ei ole ennen viitsinyt vaivautua. Laitan sen selälleen niin kääntyy siitä heti mahalleen ja sitten huutaa, kun ei tykkää olla mahallaan. Käännän sen takaisin selälleen ja sitten se taas kääntyy takaisin masulleen ja kitisee :LOL: Eilen rupesi olemaan jo edes jonkintapaista yritystä ryömimään lähtemisessä. Ei enää raajat viuhtoneet ilmaa vaa puski lattialla. Ei tosin liikkunut mihinkään, mutta oikeeseen suuntaan ollaan kuitenkin menossa :)

Vaatteista Mä oon aina tykännyt retroista. Sampolla on muutamia aitoja retroja ollut käytössä, on mun vanhimmalta veljellä (-73) ollut. Sitten on toisen isoveljen ja mun vaatteita ollut kans. Nyt ei oo muuta kuin yksi 25v.Suomi-paita käytössä. (Meilllä on myös lähes kaikki verhot retroja, muutama lamppu, huonekaluja.. )
Oon ostanut noita uusretrokuteitakin, vaan noita halpisjuttuja. Meandi- vaatteita tekisi mieli, mut niitä saa ostettua kutsuilta :kieh:
Aika sukupuoletonta vaatetusta koitan pitää, mua inhottaa tuo "tytöille pinkkiä ja pojille sinistä". Melkein kaikkia värejä löytyy paitsi beigeä, yäk :x Eniten on vihreää, ruskeaa, keltaista, punaista ja mustaa.
Tosi ihana tommonen Tutan lakki. Hö, nyt munkin alkoi tekemään mieli tommosta :headwall: Pakko se nyt sitten on hakea |O

Pinnasängystä Me ollaan laskettu jo ainakin 3kk sitten se alemmas, vaikkei Sampolla ole tietoakaan nousemisesta. Meillä on semmonen n. 30v. retropinnis ja siinä on muistaakseni neljä tasoa. On nyt sillä toisella tasolla, oiskohan joku 30cm reunasta..

Carla. Ei vauvan ruokkiminen sinusta huonoa äitiä tee.

Tein sitten eilen taas uuden satsin sosetta pakkaseen. Kukkakaalia, porkkanaa, bataattia ja possua. Värkit maksoi yht. hieman vajaa 8? ja niistä sai 22,5 purkillista sosetta.

Mennäänkin nyt sitten hakemaan tänään ne koevedokset. Samalla käydään taas jazz-kadulla. Käytiin siellä jo lauantaina. Sitä samaa sontaa siellä on taas, joka vuosi aina sitä samaa. Muistakaahan jos tänne jazzeille olette tulossa niin älkää ikinä sortuko niihin herkkulautasiin. Saa niistä vain ruokamyrkytyksen :attn:

Gorttis ja Samppis
 
Maanataita..

Yökyläilystä en kyllä oo vielä pitkään aikaan viemässä poitsua yökylään ja meillä ei kyllä onnistuis varmaan senkään takia kun imetän. Tottumut aamusella pääseen ekaksi rinnalle ja tosiaan aamukuudelta yleensä syö myös (sen jälkeen nukutaan vielä). Ja tosiaan muutenkaan en kyllä ehkä raaskis olla erossa :heart: . Tietty hyväähän se vois tehdä kun sais viettää yhden yön vaan ukon kanssa :D ..sitä odotellessa kun joskus Jasun saa omaan huoneeseen! Miten teillä muilla onko joillakin muksut nukkumassa omassa huoneessa jo. Meillä ei vielä ole sitä 3:tta huonetta..kämppä kyllä myynnisssä ja uus hakusessa..

Ihania nuo vaatteet Saaru kävin kurkkaamassa ja ehkä täytyy tuollainen body ainakin käydä ostamassa..mää en kyllä silleen oon mitenkään tarkka vaatteista, tietty on aikalailla ne tietyt samat vaatteet jota suosii ja tykkää pittää ( meillä kun on noita saatujakin (käytettyjä) jonkun verran niin niitä ei kyllä tuu kauheasti käytettyä kuin hätä varana. Mut muuten en oo mitenkään "merkki uskollinen" ja ostan milloin minkäkin merkkisiä..jos vaan muuten miellyttää. Paljon tulee ostettua hm:ltä ja lindex:ltä ja stokkalta ja mummu tuo kyllä paljon just tuttaa.

Mie taas täällä haukottelen kun on takana niin levoton yö..poika hyöri ja pyöri ja tais välillä poristakkin ittekseen |O sit 5 aikaan otin tissille kun en enää jaksanut kuunnella :ashamed: sit kyllä nukahti melkosta pian pienen yksin porinan päätteeksi. Siis monta kertaa sai olla laittamssa tuttia..aamulla ait kurkkasinkin suuhun et joko on hampaita..et nekö sitä hereillä piti..niin ei. Taitaa olla joku kehitysvaihe tää...

No nyt hommaileen..

Piku ja Jasu
 
Pinnasängystä vielä sen verran että sehän tietysti riippuu sängystäkin, että millainen on, kun esim. meillä tuossa ei oo kuin 2 vaihtoehtoa, ihan alhaalla ja sit puolessavälissä sänkyä. Niin se on tuossa puolessavälissä ollu ihan alusta asti, eikä vielä olla sitä siirretty tuonne alas. Mut tietysti niillä joilla on sit vielä ylempänä se sängynpohja kuin puolessavälissä, niin kyllä minäkin nyt jo varmaan vähän sitä pudottaisin alemmaksi.
Tuntuupa muuten hurjalta kun minä ite oon jo osannu nousta seisomaan tasan 6kk ikäisenä. :whistle:


Yöheräilyistä: Meillä oli kans viimeyö aika levoton. Poitsu harrastaa sitä, että kun se nukkuu selälleen, niin yhtäkkiä täydessä unessa kierähtääkin mahalleen, sit tietty herää siihen, ja nostaa pään ylös, ja alkaa kuikuilla pinnasängyn pinnojen välistä että missäs se äiti on, ja hirvee höpötys sitten alkaa.. viimekin yönnä käänsin pojan ainakin 10 kertaa takaisin selälleen, kun se ei oikein nukahda siihen mahalleen. Neljän aikaan sit lopulta otin viereen, kun helpompi/nopeempi on kääntää takaisin poika selälleen kun se on siinä vieressä. Aamun sit roikkuikin tississä kiinni, se on aina sitä kun viereen sen ottaa :kieh:

Piku: Meil ei ees oo pojalle omaa huonetta, kun kaksiossa asutaan. Ja vaikka oliskin, niin en vielä siirtäisi omaan huoneeseen. On nuo yöt nyt sen verran levottomia, että en jaksais ravata niin montaa kertaa eri huoneessa yön aikana.

Vaatteista: Mie en oo niin kovin tarkka noiden vaatteiden suhteen, tietty vähän katon että sopii body ja housut hyvin yhteen, etten oikein tykkää jos on esim. raidalliset housut, ja pallollinen body tms. Vaatteita ostan milloin mistäkin, kirpparilta, H&M:ltä, Lindexistä, kekäleestä jne.. ja äitiyspakkauksen vaatteet meillä on ollut kovassa käytössä, 70cm vaatteet mahtuu siitä vieläkin hyvin päälle. Niistä oon vähän yhdistelly sit omiin vaatteisiin. Käytättekö muutes vielä vauvoillanne potkuhousuja?/puolipotkareita? Ite suosin niitä alkuun paljon, enkä käyttänyt tavallisia housuja juuri lainkaan, mut nyt rupeaa olemaan niin, että potkarit alkaa olla niin vauvakamaa, että lähinnä yökkärinä tulee käytettyä niitä enää. Ja päivällä sit body&housut :) Jotenkin tuo paitojen käyttö on vieläkin vähän nihkeetä, kun aina on sit helmat kainalossa. Mites muilla?
 

Yhteistyössä