Tapaus Kati Fors

Voi herran jumala! Minkäs ihminen sille tekee jos rakastuu toiseen ihmiseen, lastenko takia pitää jäädä yhteen? Ja tapauksessa kati fors olisi mies voinut jäädä kotiin lastensa jalasten äidin kanssa jos olisi halunnut, mutta valitsi katin, so what? elämä jatkuu, toisilla heikommin toisilla paremmin.

Kati sentäs näyttää avoimesti tunteensa koko kansalle tietäen mitä hänestä ajatellaan.

 
äiti minäkin
Taitaa Kati Forssille käydä samalla lailla. Kiire naimisiin ukkomiehenkanssa , saada lapsia ja perhe. Muutaman vuoden päästä mies ihastuu uuteen.. Olen nähnyt vastaavanlaisen tilanteen läheltä. Ex- vaimo on vuosien päästä onnellisempi kuin koskaan. Mies menee rappiolle. Kaksi avioeroa ja lapsia joka paikka täynnä. Hänelle rupeaa viina maistumaan ja alamäki alkaa..
Pikkulapsi vaihe on suhteessa melko otollista aikaa yllätys rakastumisille. Kannattaa vain kehittää suhdetta ja kestää vaikeimpien aikojen yli. Yhteisiä harrastuksia tai menoja tms. lapset mummolaan ja iskä ja äiti nauttii toistensa seurasta. Muuten voi käydä huonosti.
 
äiti minäkin
Taitaa Kati Forssille käydä samalla lailla. Kiire naimisiin ukkomiehenkanssa , saada lapsia ja perhe. Muutaman vuoden päästä mies ihastuu uuteen.. Olen nähnyt vastaavanlaisen tilanteen läheltä. Ex- vaimo on vuosien päästä onnellisempi kuin koskaan. Mies menee rappiolle. Kaksi avioeroa ja lapsia joka paikka täynnä. Hänelle rupeaa viina maistumaan ja alamäki alkaa..
Pikkulapsi vaihe on suhteessa melko otollista aikaa yllätys rakastumisille. Kannattaa vain kehittää suhdetta ja kestää vaikeimpien aikojen yli. Yhteisiä harrastuksia tai menoja tms. lapset mummolaan ja iskä ja äiti nauttii toistensa seurasta. Muuten voi käydä huonosti.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.08.2006 klo 10:11 äiti minäkin kirjoitti:
Taitaa Kati Forssille käydä samalla lailla. Kiire naimisiin ukkomiehenkanssa , saada lapsia ja perhe. Muutaman vuoden päästä mies ihastuu uuteen.. Olen nähnyt vastaavanlaisen tilanteen läheltä. Ex- vaimo on vuosien päästä onnellisempi kuin koskaan. Mies menee rappiolle. Kaksi avioeroa ja lapsia joka paikka täynnä. Hänelle rupeaa viina maistumaan ja alamäki alkaa..
Pikkulapsi vaihe on suhteessa melko otollista aikaa yllätys rakastumisille. Kannattaa vain kehittää suhdetta ja kestää vaikeimpien aikojen yli. Yhteisiä harrastuksia tai menoja tms. lapset mummolaan ja iskä ja äiti nauttii toistensa seurasta. Muuten voi käydä huonosti.
Niin voi käydä kenelle tahansa tai sitten ei käy. Mutta annetaan Kati Forsin olla onnellinen!
 
Olen onnellinen Katin Forssin ja hänen perheensä puolesta kun heillä menee hyvin!
Kuten huomaatte, kukaan ei mollaan Katin miestä tai miehen entistä vaimoa =) Aivan kun parisuhteen ongelma olisi uusi nainen. Kyllä se parisuhteen ongelma on ihan alusta alkaen he, ketkä sen muodostavat. Jos ei kiinnosta nykyinen kumppani, on jokaisella oikeus etsiä uusi. Harvapa on naimisissa sen ensimmäisnen poikaystävän kanssa....
 
Niin, Katin sulhohan se jätti vaimonsa ja pienet lapsensa!! Eikös siinä ole melkoisen selkärangaton mies? Ja vietteli vielä nuoren tangokuningattaren! Siinäpä asiaan uusi näkökulma, mitäs siihen sanotte?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.08.2006 klo 16:43 Dania kirjoitti:
Niin, Katin sulhohan se jätti vaimonsa ja pienet lapsensa!! Eikös siinä ole melkoisen selkärangaton mies? Ja vietteli vielä nuoren tangokuningattaren! Siinäpä asiaan uusi näkökulma, mitäs siihen sanotte?
että hoh hoijaa!!jättäkää nyt jo ne nuo ihmiset rauhaan!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.08.2006 klo 11:38 äityli kirjoitti:
Kuten huomaatte, kukaan ei mollaan Katin miestä tai miehen entistä vaimoa =) Aivan kun parisuhteen ongelma olisi uusi nainen.
Ehkä ongelma on lähinnä se, että Kati hehkuttaa onneaan ja rakkauttaan, naimisiin menoa ja lapsia joka puolella julkisuudessa, vaikka mies on edelleen naimisissa. Tai ehkä ero on jo tullut, mutta Kati on asiaa lehdissä jauhanut vaikka vanha pariskunta ei ollut vielä saanut omaa osuuttaan hoidettua. Eli minulla ainakin mieni Katista maku ko asian vuoksi. Varmaan miehen lapsista kiva lukea asiasta lehdestä tai kuulla kavereilta? Pientä hienotunteisuutta voisi osoittaa tuollaisessa tapauksessa. Vai oliko vaan kova kiire saada pidettyä itsensöä julkisuudessa?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.08.2006 klo 11:38 äityli kirjoitti:
Kuten huomaatte, kukaan ei mollaan Katin miestä tai miehen entistä vaimoa =) Aivan kun parisuhteen ongelma olisi uusi nainen.
Ehkä ongelma on lähinnä se, että Kati hehkuttaa onneaan ja rakkauttaan, naimisiin menoa ja lapsia joka puolella julkisuudessa, vaikka mies on edelleen naimisissa. Tai ehkä ero on jo tullut, mutta Kati on asiaa lehdissä jauhanut vaikka vanha pariskunta ei ollut vielä saanut omaa osuuttaan hoidettua. Eli minulla ainakin mieni Katista maku ko asian vuoksi. Varmaan miehen lapsista kiva lukea asiasta lehdestä tai kuulla kavereilta? Pientä hienotunteisuutta voisi osoittaa tuollaisessa tapauksessa. Vai oliko vaan kova kiire saada pidettyä itsensä julkisuudessa?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.08.2006 klo 18:33 salla kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.08.2006 klo 11:38 äityli kirjoitti:
Kuten huomaatte, kukaan ei mollaan Katin miestä tai miehen entistä vaimoa =) Aivan kun parisuhteen ongelma olisi uusi nainen.
Ehkä ongelma on lähinnä se, että Kati hehkuttaa onneaan ja rakkauttaan, naimisiin menoa ja lapsia joka puolella julkisuudessa, vaikka mies on edelleen naimisissa. Tai ehkä ero on jo tullut, mutta Kati on asiaa lehdissä jauhanut vaikka vanha pariskunta ei ollut vielä saanut omaa osuuttaan hoidettua. Eli minulla ainakin mieni Katista maku ko asian vuoksi. Varmaan miehen lapsista kiva lukea asiasta lehdestä tai kuulla kavereilta? Pientä hienotunteisuutta voisi osoittaa tuollaisessa tapauksessa. Vai oliko vaan kova kiire saada pidettyä itsensä julkisuudessa?
so what!! miksi kukaan ei sitten täällä moiti muita ihmisiä jotka tekevät ihan samaa!! miksi esim..susanna sievinen sitten ole pha ja kamala ihminen mies ystävineen meihän heilläkin perhe rikki!! antakaa nyt jo jestas ihmisten olla ei varmaakaan ole teiltä pois! järjetöntä tollanen ihmisten parjaaminen!! :headwall: :headwall:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.06.2006 klo 06:56 vieras kirjoitti:
Mitäs olette mieltä tästä "julkisuuteen hinnalla millä hyvänsä" tyypistä? Henkilökohtaisesti tällaiset tyypit etoo mua.

Toivottavasti ei Kaikki uusperhekuviot ole näin alkaneet..Kuka voi rehellisesti tunnustaa että on tullut perheen "väliin". Varmaan suurin osa uusperheen äideistä mutta siitä ei kehdata vain tunnustaa..
¨


Voi kun asia olisikin niin yksinkertainen että sinkkunainen (tai perheenäiti) vaan päättää että nyt otan tuosta tuon toisen miehen kun on parempi kuin omani tai kun en vapaata löytäny. Ja sitten ottaisi. Työntyisi vängällä hellan ja miehen väliin ja potkuttaisi alkuperäisen äidin pois.

:'(
Eroon tarvitaan kaksi osapuolta, eikä kai kukaan eroa huvikseen....
 
Minä aikoinaan vein varatun miehen ja kyllä oli pienellä naisella työtä kun sen 90 kiloisen ukkelin raahasin 2 kilsan päästä ja vielä olen saanut pidettyä jo melkein 10 vuotta, kaikki on siis mahdollista.
 
Heittäisin vain yhden jutun: Back to basics. Sekä miehet että naiset himoitsevat AINA muitakin. Pitkä suhde, lapset jne ovat toki stabilisoivia tekijöitä. Kuitenkin hormonit vetävät aina.

Siksi ei kannata liikaa lässyttää exä, pettämis, ynnä muista jutuista. Eläimiä ollaan osaksi, vaikkakin sivistyneitä.

Merkittävintä tässäkin asiassa on että tässä elämässä ei jaeta kortteja tasan. Jotkut saavat huomattavasti paremmat kortit ulkomuodon, lapsuuden, yhteisön jnejne osalta kuin toiset. Se johtaa mitä moninaisimpiin ilmiöihin, myös parisuhteissa.

Totta kai kun omalle kohdalle sattuu, ei ole mahdollista katsoa asioita enää "yleisestä" vinkkelistä.

Mutta back to basics - kun näet seksikkään vastakkaista sukupuolta olevan yksilön, kyllä siinä veto käy, kenelle hyvänsä. Jokaisella on heikkoutensa, liha on heikko.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.08.2006 klo 10:11 äiti minäkin kirjoitti:
Taitaa Kati Forssille käydä samalla lailla. Kiire naimisiin ukkomiehenkanssa , saada lapsia ja perhe. Muutaman vuoden päästä mies ihastuu uuteen.. Olen nähnyt vastaavanlaisen tilanteen läheltä. Ex- vaimo on vuosien päästä onnellisempi kuin koskaan. Mies menee rappiolle. Kaksi avioeroa ja lapsia joka paikka täynnä. Hänelle rupeaa viina maistumaan ja alamäki alkaa..
Pikkulapsi vaihe on suhteessa melko otollista aikaa yllätys rakastumisille. Kannattaa vain kehittää suhdetta ja kestää vaikeimpien aikojen yli. Yhteisiä harrastuksia tai menoja tms. lapset mummolaan ja iskä ja äiti nauttii toistensa seurasta. Muuten voi käydä huonosti.
kohta jukka jo jättää katin (uuden eukon vuoksi) ja katikin on jo löytänyt uuden rakkaan.Olen itse nähnyt valitettavati edllisessä elämässä iskelmätähtien elämää..moni kauhistuisi jos tietäisi.

Kauhea hääpuku muuten katilla..kannattaisi laihduttaa tai sitten hankkia paremmin sopiva puku.Ja jukalle terveisiä..laihdutus kannattaisi!
 
peuhu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.09.2006 klo 16:44 Viivi kirjoitti:
Mahtaa Jukan lapset olla katkeria aikuisena! Minä en ainakaan mokoman isän kanssa pitäisi yhteyttä. Nauttikoon uudesta onnesta!
mä olen saanut sen kuvan että lapset tulee hyvin toimeen Katin kanssa.Kyllä siihen on varmasti syy miksi Jukka on alunperin vieraisiin lähtenyt eli suhde ei ole välttämättä toiminut aikoihin.

Itse olen hyvä esimerkki siitä että kyllä se kumppani vaihtamalla voi parantua( tosin meistä ei kumpikaan pettänyt edellistä puolisoa). Nyt yli kahdeskan vuoden jälkeen olen vieläkin onnellinen toisin kuin edellisessä suhteessa joka kesti kymmenen vuotta, koko yhdessä olo aika on ollut niiiin erilaista että olen todella onnellinen että tajusin viimeinkin erota ja sain mahdollisuuden tähän" uuteen" onneen :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.09.2006 klo 20:48 peuhu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.09.2006 klo 16:44 Viivi kirjoitti:
Mahtaa Jukan lapset olla katkeria aikuisena! Minä en ainakaan mokoman isän kanssa pitäisi yhteyttä. Nauttikoon uudesta onnesta!
mä olen saanut sen kuvan että lapset tulee hyvin toimeen Katin kanssa.Kyllä siihen on varmasti syy miksi Jukka on alunperin vieraisiin lähtenyt eli suhde ei ole välttämättä toiminut aikoihin.

Itse olen hyvä esimerkki siitä että kyllä se kumppani vaihtamalla voi parantua( tosin meistä ei kumpikaan pettänyt edellistä puolisoa). Nyt yli kahdeskan vuoden jälkeen olen vieläkin onnellinen toisin kuin edellisessä suhteessa joka kesti kymmenen vuotta, koko yhdessä olo aika on ollut niiiin erilaista että olen todella onnellinen että tajusin viimeinkin erota ja sain mahdollisuuden tähän" uuteen" onneen :wave:
Minäpä sattumoisin tiedän etteivät lapset tule katin (uuden pahan äitipuolen) kanssa toimeen.Ei silti, ei katikaan lasten kanssa. Siksi hiukan ihmettelen tuota että haluaa lapsia..
 
[/quote]

Minäpä sattumoisin tiedän etteivät lapset tule katin (uuden pahan äitipuolen) kanssa toimeen.Ei silti, ei katikaan lasten kanssa. Siksi hiukan ihmettelen tuota että haluaa lapsia..
[/quote]

7-päivää lehdestä vai mistä ?
Ovatko lapset sen sinulle kertoneet vai jätetty exä?

Lapset ovat niin pieniä, etteivät he varmasti tuollaista sano,ilman ettei heitä valisteta katkeran äidin suulla. Lapset ovat lojaaleja vanhemmilleen.
Antakaa nyt h.e.lvetti Katin ja hänen miehensä nauttia toisistaan. Minä olen ainakin vilpittömän onnellinen heidän puolestaan. Ja varmasti he tekevät kaikkensa, jotta suhde pelaa. Onnellisuus ja rakkaus näkyy heistä jo kauaksi. Jos ja kun he haluvat perustaa perheen, niin kaikki rakennustarvikkeethan heillä on kasassa. Rakastuneet vanhemmat, voiko lapsi enää paremman alkusysäyksen saada olemassa ololleen?

Mitä tulevaisuus tuo tullessaan, sitä minä, sinä, tämä pariskunta EI voi tietää. Tällä hetkellä heillä näyttää menevän hyvin, joten toivotaan että tämä onni jatkuu.
 
\Minäpä sattumoisin tiedän etteivät lapset tule katin (uuden pahan äitipuolen) kanssa toimeen.Ei silti, ei katikaan lasten kanssa. Siksi hiukan ihmettelen tuota että haluaa lapsia..
[/quote]

7-päivää lehdestä vai mistä ?
Ovatko lapset sen sinulle kertoneet vai jätetty exä?

Lapset ovat niin pieniä, etteivät he varmasti tuollaista sano,ilman ettei heitä valisteta katkeran äidin suulla. Lapset ovat lojaaleja vanhemmilleen.
Antakaa nyt h.e.lvetti Katin ja hänen miehensä nauttia toisistaan. Minä olen ainakin vilpittömän onnellinen heidän puolestaan. Ja varmasti he tekevät kaikkensa, jotta suhde pelaa. Onnellisuus ja rakkaus näkyy heistä jo kauaksi. Jos ja kun he haluvat perustaa perheen, niin kaikki rakennustarvikkeethan heillä on kasassa. Rakastuneet vanhemmat, voiko lapsi enää paremman alkusysäyksen saada olemassa ololleen?

Mitä tulevaisuus tuo tullessaan, sitä minä, sinä, tämä pariskunta EI voi tietää. Tällä hetkellä heillä näyttää menevän hyvin, joten toivotaan että tämä onni jatkuu.

[/quote]

No ei totisesti toivota :LOL:
 
Tuleepa mieleen näitä kirjoituksia lukiessa, että ulkopuolisten näyttää olevan helppo ottaa kantaa toisten ihmisten elämään, vaikka eivät heidän arkitodellisuudestaan ja elämästään tiedä oikeasti yhtään mitään!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.09.2006 klo 16:44 Viivi kirjoitti:
Mahtaa Jukan lapset olla katkeria aikuisena! Minä en ainakaan mokoman isän kanssa pitäisi yhteyttä. Nauttikoon uudesta onnesta!
Monet isät jättävät vaimonsa, mutta rakastavat silti lapsiaan, ja ovat ihan hyviä isiä. Sitä ihmettelen, jos isä ei halua olla lastensa kanssa missään tekemisissä.
 
eikö nää jätetyt exät voi jo mennä muualle naukumaan ja jättä kyseisen pariskunnann rauhaan!! todella lapsellista touhua :kieh: :kieh: mutta mitä muuta voi katkerilta jätetyiltä ämmiltä odottaa muuta kuin toisen parjaamista ja kauteutta kun joku on onnellinen!! olen vilpittömästi onnelinen katin puolesta!!!
 
Gibraltar
Heti alkuun voin sanoa, että minulla ei ole kokemusta pettämisestä tai petetyksi tulemisesta, mutta silti haluan sanoa oman mielipiteeni.

Kuten täällä moni jo kertoikin, on avioliitto kahden ihmisen välinen liitto ja ongelmien ilmetessä näiden kahden osapuolen tulisi selvittää asiat keskenään eikä etsiskellä lohduttajaa. En ymmärrä miksi avioliitossa (oli se sitten onnellinen tai onneton) elävä ihminen alkaa katsella muita miehiä/naisia heti kun omassa liitossa ollaan vähän aallonpohjalla. Miksi ei voi ensin selvitellä asioita ja kenties erota yhteisestä päätöksestä ja aloittaa ne uudet suhteet vasta sen jälkeen?

En myöskään ymmärrä ihmistä, joka aloittaa seurustelun avioliitossa olevan kanssa. Onneton avioliitto ei ole mikään syy, vaan jos tuo "ulkopuolinen" todella välittää ja mahdollisesti haluaa tulevaisuudessa elää avioliitossa elävän kanssa, niin kyllä hän jaksaa odottaa että pari saa ensin omat asiansa ja suhteensa järjestykseen.

Esim. tässä tapauksessa nimeltä Kati Forss, ei voi mielestäni syyttää pelkästään Katia. Oikeastaan kaikkein suurin vika (jos nyt haluaa väkisin syyllistä etsiä) oli tässä Katin nykyisessä miehessä. Hän etsi lohduttajaa muualta ennen kuin selvitti välinsä vaimonsa kanssa. Ei Katikaan puhdas pulmunen ollut eikä varmasti hänen miehensä exäkään, mutta minä sanoisin että tuo mies oli kaiken pahan alku ja juuri.
En minä silti tuosta Katista välitä. Meidän arvomaailmamme eivät kohtaa varmaankaan miltään osin.

Itse rakastin entistä miestäni, mutta kun ongelmia ilmeni (mieheni näytti selvästi että haluaa erota), sanoin hänelle, että koska rakastan häntä niin paljon, annan hänen mennä ja haluan että hän on onnellinen. Jos hän on onnellisempi jonkun toisen, kuin minun kanssani, niin en halua olla esteenä. Niinpä me keskenämme selvitimme asiamme ja päädyimme eroon ennen kuin liittoomme ehti ilmestyä kolmatta osapuolta. Ja tämän takia ero ei ollut katkera, vaikka olikin kova paikka. Ainakin minulle.
 

Yhteistyössä