Tapaus Kati Fors

Mä ainakin olen mennyt puolisoiden väliin, eikä se mikään salaisuus ole meidän lähi- ja tuttavapiirissä. Ei mikään ylpeyden aihe, mutta niin siinä kävi. Meillä uusperhe pyörii hyvin... myös mieheni ex-vaimo on nykyisin osa porukkaa!
 
mia
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.06.2006 klo 17:35 ceriko82 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.06.2006 klo 09:16 eioototta kirjoitti:
No huhhuh mitä spekulointia! Että suuri osa uusperhekuvioista on saanu alkunsa sillä, että nainen on menny rikkomaan jonkun kodin??
Ootko ehkä itse jätetty tai petetty ku noin katkeralta kuulostat?
Ei katos kaikilla asiat ole niin huonosti. Voi apua. :headwall: :headwall:
Minäkin luulen että vähemmistö uusperheistä perustuu pettämisen kautta. Jos mieheni olisi pettänyt minun kanssa exäänsä tuskin olisin sitä valinnut miehekseni. Yleensä pettää tulevaakin, koska koira ei karvoistaan pääse.

Minä tunnen aika monta tapausta, jossa mies on lähtenyt toisen mukaan avioliiton aikana. Itsellänikin on mies, jonka kanssa seurustelin yli puoli vuotta, ennen kuin vaimo sai tietää. Nykyisin meillä kaikilla menee hyvin, ex-vaimollakin.
Kyllä aika monelle nykyisin käy juuri noin. On sinisilmäistä uskoa, että suuri osa miehistä olisi uskollisia... kyllä asia taitaa olla juuri päinvastoin!!
 
peuhu
Kyllä mä ainakin haluan uskoa että suurin osa miehistä on uskollisia. Millaista olisi elämä jos kokoajan ajattelisi että käyköhän toi ukko vieraissa tai tuttavapiirin miehiä pähkäilisi että kenenhän kanssa nekin on kuksineet.Mä luotan miehiin ja uskon että suurin osa miehistä uskollisia :heart:
 
kaaho
Miten parisuhteessa voisi elää, jos koko ajan täytyisi epäillä toista? minä uskon siihen, että jos suhde toimii, niin siitä ei ole halu lähteä pettämään. Ja jos toinen pettää, niin minkäs sille voi? On mietittävä asiat halki, miksi niin tapahtui. Turha ruveta vihaamaan ketään loppuiäksi ja katkeroitua. Olen maininnut tästä jo tolla aiemminkin, mutta tulipahan toistoa :kieh:
 
Linda
Olen työpaikassa, jossa on useampia miehiä. Ihan mukavia, työssään fiksuja miehiä, mutta kuulisittepa niiden jutut ruokatunnilla; suurin osa on käynyt vieraissa ja häpeilemättä siitä puhuu toisille - minunkin kuulteni. Moni on käynyt jopa maksullisissa naisissa itänaapurissa. Ja vaimoista puhutaan melko ikävään sävyyn. Vaimo parat eivät aavista mitään miestensä puuhista. Mikä yllättävintä ja huolestuttavinta, sellaiset kiltit ja herttaiset perheen isätkin ovat sortuneet vieraissa käymään. Miehet, joista ei ikinä uskoisi, jos ei olisi omin korvin kuullut! Työryhmän miesten ikähaitari on 30v. - 50v.
Työpaikka ei muuten ole mikään raksa tai perinteinen äijien työ... Minulle on tullut noita juttuja kuunnellessa hyvin pessimistinen käsitys miesten uskollisuudesta!
Mutta toki jokainen voi ajatella omastaan mitä haluaa! Onhan se parempi uskoa, että mies on uskollinen, kuin tietää sen käyvän vieraissa aina tilaisuuden tullen.
 
kisso
mun miehen ex eukko jätti ukon ja lähti "paremman!" matkaan mutta kun ero tuli tästä paremmasta niin oli itkien soittanut.. ei ottanut ukko takas...me aloimme seurustelemaan vuosi heidän eron jälkeen.. omasta erostani ex:ään tulee syksyllä vuosi. olen mieheni kans ollut nyt n. ½v. ja tuntuu että miehen ex:ään potuttaa meidän suhde...
 
minä se olin
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.06.2006 klo 21:53 karu vieras kirjoitti:
Näin kirjoitti joku:

Olen vihainen siitä, miten huonosti hän hoiti eron, sitä että hän valehteli. Siitä, että hän petti minua, vaikka olisi voinut ihan reilusti ENSIN erota ja vasta sitten lähteä toisen sänkyyn.

Kaiken tämän kiihkomielisen kuohunnan jälkeen silmäni osui tähän kommenttiin. Minun ja nykyisen mieheni suhde alkoi silloin kun hän oli naimisissa. Mutta emme harrastaneet seksiä, ennen kuin hän oli muuttanut ex-kodistaan pois, mun luo. Taitaa olla aika poikkeuksellista. Kerroin vaan kuriositeettina, en hurskastelumielessä. Onnellisia ollaan, ja miehen exälläkin on uusi mies! Hänkin vaikuttaa onnelliselta! Joskus se vaan menee näin... :whistle:
Aha, olet siis exäni nyxä. Tai ehkä et sittenkään. ;)

Minusta pettämistä on sekin, että ON toisen naisen kanssa; liittyykö siihen fyysisesti, "oikeasti" seksiä vaiko vain suúdelmia vaiko vain läheisyyttä ja halauksia - ollaan kuitenkin kiinnostuneita toisista kuten mies ja nainen on, suhteessa on seksuaalisuutta, SE ON PETTÄMISTÄ minun mielestäni jo.
Ystävyyttä, platonista ystävyyttähän se ei ollut? Mies ei tuonut tätä ystäväänsä kotiinsa vaimonsa luo "näytille" kuten "vaaraton ja sukupuoleton ystävä" tuodaan - jos ymmärrät mitä tarkoitan?
SILLOIN se on suhde, se on pettämistä, koska se pitää salata.


 
karu
Kirjoitit:

Olen vihainen siitä, miten huonosti hän hoiti eron, sitä että hän valehteli. Siitä, että hän petti minua, vaikka olisi voinut ihan reilusti ENSIN erota ja vasta sitten lähteä toisen sänkyyn.

Tuo oli selvä viittaus seksiin. Kommentoin sitä.


"Minusta pettämistä on sekin, että ON toisen naisen kanssa; liittyykö siihen fyysisesti, "oikeasti" seksiä vaiko vain suúdelmia vaiko vain läheisyyttä ja halauksia - ollaan kuitenkin kiinnostuneita toisista kuten mies ja nainen on, suhteessa on seksuaalisuutta, SE ON PETTÄMISTÄ minun mielestäni jo.
Ystävyyttä, platonista ystävyyttähän se ei ollut? Mies ei tuonut tätä ystäväänsä kotiinsa vaimonsa luo "näytille" kuten "vaaraton ja sukupuoleton ystävä" tuodaan - jos ymmärrät mitä tarkoitan?
SILLOIN se on suhde, se on pettämistä, koska se pitää salata."

Yksi asia on yhdelle pettämistä, toiselle ei. Työkavereita kun olemme, niin juttu on aina ollut luontevaa. En ollut tietoinen aluksi hänen kiinnostuksestaan minuun, ja itse salasin pitkän aikaa ihastukseni häneen, kuulemma varsin onnistuneesti. Mutta kun mies pyysi lounaalle, menin. Ei hän kotiinsa pyytänyt ;). Olisin mennyt, kyllä :D. Sukupuoletonta minusta ei tosin ehkä olisi saanut vierailun ajaksi tehtyä, olen aika naisellinen ulkonäöltäni ;). Muuten, emme me mitään ehtineet salailla, hän pisti suhteensa vaimoonsa heti poikki, kun olimme pari kertaa tavanneet. Eli kertoi käytännössä melkein heti vaimolleen.

Hmm. Määrittele platoninen suhde? Saat sen kuulostamaan kahden pyhimyksen viattomalta suhteelta, jossa ei ole edes flirttiä. Minä ainakin flirttailen miehille, aina ja kaikkialla. Jonkun mielestä en siis ehkä ole vaaraton?

 
Jazz
Minä flirttailen miehille myös ja se on ihanaa! Toisaalta naimisissa olevat miehet ovat ihania ja NIIN kovin halukkaita kaikenlaiseen peliin... Minä en todellakaan ole vaaraton! ;)
 
minä se olin
Karu pyysi minua määrittelemään platonisen suhteen.
Minä määrittelen sen niin, että se on naisen ja miehen välinen ystävyyssuhde, johon ei kuulu seksuaalista kanssakäymistä.

Vähän kuin tyttökaverin kanssa olisi.

Joku toinen määrittelee nyt tietysti tuon toisella tavalla sivistyssanakirjaa käyttäen mutta tämä on siis minun määritelmäni enkä tiedä onko se ns. oikeaoppinen määritelmä.

Ja kyllä; se on mahdollista.
TOTTAKAI täytyy pitää toisesta ihmisestä, siihenhän ystävyys perustuu.

Suhde saattaa päättyä kun toinen löytää kumppanin tai sitten se jatkuu ystävyytenä, riippuu monista tekijöistä.

Sinun miehesi on ollut fiksu, kun lopetti avioliittonsa ja sanoi vaimolleen, joten hän ei ole exäni.

Enkä minä märehdi tämän asian kanssa yötä päivää , en valvo öitäni enkä ole edes katkera. Katkera ihminen jymähtää johonkin menneen epäkohtaan eikä kykene rakentamaan elämää eteenpäin. Otan vain asian puheeksi, kun se tässä keskustelussa nyt on, minun kokemus ja mielipide on tämä ja sanon sen ääneen ja olen edellen samaa tiukkapiposta mieltä pettämisestä mutta en ravaa kapakoissa itkemässä asiaa. Normaalisti en sitä edes ajattele.

Minulla on hyvä elämä nyt, ero osottautui todella hyväksi asiaksi vaikka minä sitä vastustin (olisin siis halunnut hoitaa parisuhteen kuntoon enkä erota) ja vaikka se minulle kova pala aluksi olikin, selvisin siitä, mutten yksin, sain kyllä apua tunteitteini käsittelyyn ja elämäni suunnitteluun.

Liitto oli huono, ja eron jälkeen minun kaikenmaailman kummalliset olotilat: itkuisuus, huimaus, hengenahdistus, lämpöily, tykyttely, migreenikohtaukset, joiden takia olin rampannut lääkärillä ja verikokeita otettiin eikä mitään syytä löytynyt - kaikki vaivat vaan katosi, poks, enää niitä ei ollutkaan :flower:
Ja silloin tajusin miten huonosti olin voinut siinä liitossa.
 
karu
Määritelmästä kiitos. Kyllä moni on pitänyt nykyistä miestäni toopena, kun ei katsonut eteensä, vaan jätti vaimonsa tuntematta minua kuitenkaan kunnolla. Voihan työpaikalla näyttää vain parhaita puoliaan ;). Se oli riskipeliä. Mutta toistaiseksi kaikki on mennyt yllättävänkin hyvin. Ehkä sama työ on sittenkin tae jonkinlaisesta yhteisymmärryksestä...

Olen minäkin kolikon toista puolta katsonut. Ollut naimisissä pettäjän kanssa. Tiedän, miten karmivaa se on. Petos tulee tavallaan aina yllätyksenä ja shokkina, vaikka siihen olisi varautunut. Kestää kauan päästä asian yli ja yläpuolelle, ja saada aikaan luottamusta toiseen ihmiseen. Petos ei unohdu koskaan, mutta katkeruudelta on ainakin minun kokemukseni mukaan helppo välttyä. Sille ei vaan saa antaa sijaa sudämessä. Tavallaan sekin vaatii paljon, ainakin surunsa hyväksymistä ja läpikäymistä. Niin paljon helpompaahan olisi olla katkera...

Ja muuten, se flirtti tosiaan auttaa ja keventää oloa! Sehän on melkein terapiaa!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.06.2006 klo 12:50 Kielo kirjoitti:
"Niin sinä varmasti itse pitäisit siitä,että joku "keräilijä" käyttäisi miestäsi ja sitten palauttaisi,eli ei siis "veisi miestäsi"-ai niin,unohdin,että sinullehan ei tietenkään käy niin,koska osaat huolehtia miehestäsi ja parisuhteestasi ja tietenkin itsestäsi siten,ettei mies pääse kyllästymään..."

Juuri näin! Ainakin yritän, jos se ei riitä, en ala ainakaan muita naisia siitä sättimään, en edes mahdollista toista naista. Jos toinen nainen kuvioon tulisi, se tarkoittaa sitä etten ole osannut olla miehelle sellainen kumppani jonka hän haluaisi, eli emme sovi yhteen. Turha siitä on parisuhteen ulkopuolisia sättiä.

"Omalla kohdallani on aika vaikea kuvitella,että mieheni joka tuli edellisessä liitossaan petetyksi ja jätetyksi ,lähtisi "keräilijän" matkaan,vaan eihän sitä tiedä. Mutta turha on murehtia etukäteen ylipäätään mitään,jokaiselle päivälle on omat murheensa."

Jälleen samaa mieltä ; )

"Naurattaa vähän piikittelysi meistä "moraalisista" naisista,aivan kuin pettäminen olisi mielestäsi jonkinlainen hyve.Mutta meitä on niin monenmoisia,moraalisia ja moraalittomia naisia,kuka nyt mitäkin asiaa sitten arvostaa..."

Pettäminen ei ole hyve. Ja on monta muutakin asiaa mitkä eivät ole hyveitä. Lähes kaikki ihmiset käyttäytyvät joskus jossain asiassa moraalittomasti. Vai oletteko tavanneet ihmistä joka on joka asiassa täysin mooralinen? Siksi jättäisin turhan tuomitsemisen ja syyttelyn, meitä kaikkia voisi jostakin asiasta syytellä jos siihen lähdetään. Tämän toivoisin exienkin muistavan ennen kuin alkavat suureen ääneen syyllistämään ja tuomitsemaan. Kyllä heistäkin siihen varmaan aiheita löytyisi, ja joskus se voi vielä kolahtaa omaan nilkkaan...




Itse uskoisin, jos liitossa on lapsia, että olisi ainakin yritettävä ratkoa ongelmia vaikka ulkopuolisin avuin. Parasta olisi, jos jompikumpi löisi jarrut pohjaan jo siinä vaiheessa kun alkaa mennä huonommin. Alkuvaiheen jälkeen suhde kuin suhde aina vakiintuu ja muuttaa muotoaan. Ihmiset eivät vain riittävästi aina jaksa/ymmärrä vaalia sitä, mitä heillä on. Itselleni en toivoisi kuitenkaan miestä, joka olisi perheellinen ja varattu kun suhde alkaisi. Se olisi jo este etenemiselle. En myöskään syyttäisi tällaisen miehen naista huonoksi/huonommaksi tms. meitä on moneen junaan. Itse toivon, etten ihan kaikkeen törmäisi.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.06.2006 klo 08:53 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.06.2006 klo 12:50 Kielo kirjoitti:
"Niin sinä varmasti itse pitäisit siitä,että joku "keräilijä" käyttäisi miestäsi ja sitten palauttaisi,eli ei siis "veisi miestäsi"-ai niin,unohdin,että sinullehan ei tietenkään käy niin,koska osaat huolehtia miehestäsi ja parisuhteestasi ja tietenkin itsestäsi siten,ettei mies pääse kyllästymään..."

Juuri näin! Ainakin yritän, jos se ei riitä, en ala ainakaan muita naisia siitä sättimään, en edes mahdollista toista naista. Jos toinen nainen kuvioon tulisi, se tarkoittaa sitä etten ole osannut olla miehelle sellainen kumppani jonka hän haluaisi, eli emme sovi yhteen. Turha siitä on parisuhteen ulkopuolisia sättiä.

"Omalla kohdallani on aika vaikea kuvitella,että mieheni joka tuli edellisessä liitossaan petetyksi ja jätetyksi ,lähtisi "keräilijän" matkaan,vaan eihän sitä tiedä. Mutta turha on murehtia etukäteen ylipäätään mitään,jokaiselle päivälle on omat murheensa."

Jälleen samaa mieltä ; )

"Naurattaa vähän piikittelysi meistä "moraalisista" naisista,aivan kuin pettäminen olisi mielestäsi jonkinlainen hyve.Mutta meitä on niin monenmoisia,moraalisia ja moraalittomia naisia,kuka nyt mitäkin asiaa sitten arvostaa..."

Pettäminen ei ole hyve. Ja on monta muutakin asiaa mitkä eivät ole hyveitä. Lähes kaikki ihmiset käyttäytyvät joskus jossain asiassa moraalittomasti. Vai oletteko tavanneet ihmistä joka on joka asiassa täysin mooralinen? Siksi jättäisin turhan tuomitsemisen ja syyttelyn, meitä kaikkia voisi jostakin asiasta syytellä jos siihen lähdetään. Tämän toivoisin exienkin muistavan ennen kuin alkavat suureen ääneen syyllistämään ja tuomitsemaan. Kyllä heistäkin siihen varmaan aiheita löytyisi, ja joskus se voi vielä kolahtaa omaan nilkkaan...





Itse uskoisin, jos liitossa on lapsia, että olisi ainakin yritettävä ratkoa ongelmia vaikka ulkopuolisin avuin. Parasta olisi, jos jompikumpi löisi jarrut pohjaan jo siinä vaiheessa kun alkaa mennä huonommin. Alkuvaiheen jälkeen suhde kuin suhde aina vakiintuu ja muuttaa muotoaan. Ihmiset eivät vain riittävästi aina jaksa/ymmärrä vaalia sitä, mitä heillä on. Itselleni en toivoisi kuitenkaan miestä, joka olisi perheellinen ja varattu kun suhde alkaisi. Se olisi jo este etenemiselle. En myöskään syyttäisi tällaisen miehen naista huonoksi/huonommaksi tms. meitä on moneen junaan. Itse toivon, etten ihan kaikkeen törmäisi.



Toivoa aina sopii. Mutta valitettavasti elämä ei aina mene niinkuin toivotaan ja niinkuin olisi parasta. =)
 
Hip
On Halpaa viedä lapsilta isä ja vanhempien yhteiselo. Jokainen yhdessä elävä vanhempi tietää, että arki on välillä tosi arkea ja ympärillä voi olla perhe-elämän sijaan houkuttelevampia vaihtoehtoja toteuttaa omaa itseään. Sitten tulee joku sinkku ja nappaa miehen. Mitähän neiti Fors itse ajattelisi, jos miehensä jättäisi hänet yksin lasten kanssa, mikäli tulevaisuudessa perhettä perustavat.
Minkä taakseen jättää, sen edestään löytää.
 
HMM
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.07.2006 klo 00:07 Hip kirjoitti:
Jokainen yhdessä elävä vanhempi tietää, että arki on välillä tosi arkea ja ympärillä voi olla perhe-elämän sijaan houkuttelevampia vaihtoehtoja toteuttaa omaa itseään. Sitten tulee joku sinkku ja nappaa miehen. .
Jos tietää, että arki on välillä arkea jne. niin luulisi että silloin kukaan sinkku ei siitä välistä pysty nappaamaan...
:/
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.07.2006 klo 00:07 Hip kirjoitti:
On Halpaa viedä lapsilta isä ja vanhempien yhteiselo. Jokainen yhdessä elävä vanhempi tietää, että arki on välillä tosi arkea ja ympärillä voi olla perhe-elämän sijaan houkuttelevampia vaihtoehtoja toteuttaa omaa itseään. Sitten tulee joku sinkku ja nappaa miehen. Mitähän neiti Fors itse ajattelisi, jos miehensä jättäisi hänet yksin lasten kanssa, mikäli tulevaisuudessa perhettä perustavat.
Minkä taakseen jättää, sen edestään löytää.
Ja taas tämä, että mies on joku tahdoton olio, jonka katala nainen vie! Voi hyvät hyssykät. Ainakin minun mieheni lähti avioliitostaan täysin omasta halustaan ja aloitteestaan. Oli ollut rakastunut minuun jo kuusi vuotta, mutta vaimon selän takana meillä ei suhdetta ollut, en voisi ruveta ns. toiseksi naiseksi. Minun vikani se tuskin on, että mieheni pitää edellistä avioliittoaan elämänsä suurimpana virheenä...
 
uusivaimo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.06.2006 klo 06:56 vieras kirjoitti:
Mitäs olette mieltä tästä "julkisuuteen hinnalla millä hyvänsä" tyypistä? Henkilökohtaisesti tällaiset tyypit etoo mua.

Toivottavasti ei Kaikki uusperhekuviot ole näin alkaneet..Kuka voi rehellisesti tunnustaa että on tullut perheen "väliin". Varmaan suurin osa uusperheen äideistä mutta siitä ei kehdata vain tunnustaa..
Kuule tuskin suurin osa uusperheistä ton sun väittämäs mmukaan alkaa!! meillä miehelläni oli jo avioerovoimassa kun tulin kuvioihin ja kyllä hän vaan oli lähtenyt pas...kasta suhteestä!! miksi tätä on niin vaikeaa myötää!!! kuten sanottu ei kukaan lähde hyvästä suhteesta vai lähteekö tuskin!!! :kieh: vaan näköjään pystytä itse myöntämään että on suhteessa vikaa!! on niin helppo syyttää muita omista virheistä!!! :LOL: :LOL: :LOL:
 
uusivaimo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.07.2006 klo 00:07 Hip kirjoitti:
On Halpaa viedä lapsilta isä ja vanhempien yhteiselo. Jokainen yhdessä elävä vanhempi tietää, että arki on välillä tosi arkea ja ympärillä voi olla perhe-elämän sijaan houkuttelevampia vaihtoehtoja toteuttaa omaa itseään. Sitten tulee joku sinkku ja nappaa miehen. Mitähän neiti Fors itse ajattelisi, jos miehensä jättäisi hänet yksin lasten kanssa, mikäli tulevaisuudessa perhettä perustavat.
Minkä taakseen jättää, sen edestään löytää.
Voi kiesus mitä teksitä!! miksi on niin vaikeaa jumankekka myönttää että itsessä on vikaa että toinen lähtee???? hei haloo ei kukaan pelkän arjen takia lähde!!! ja ihan oikeesti uskooko joku noihin mitä lehdissä kirjoitellaan, niistä tuskin puoletkaan on totta!!! Miksi ei voi vaan myöntää että se mies/nainen voi haluta paremman arjen jonkun toisen kanssa!! meillä on ainakin näin ja en vienyt miestä hän oli vapaa kun tapasimme! ja olemme jo monta vuotta eläneet onnellista lapsiperheen arkea! ja mieheni on erittäin onnelline!! :heart:
 
yks äitipuoli
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.07.2006 klo 10:55 uusivaimo kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.06.2006 klo 06:56 vieras kirjoitti:
Mitäs olette mieltä tästä "julkisuuteen hinnalla millä hyvänsä" tyypistä? Henkilökohtaisesti tällaiset tyypit etoo mua.

Toivottavasti ei Kaikki uusperhekuviot ole näin alkaneet..Kuka voi rehellisesti tunnustaa että on tullut perheen "väliin". Varmaan suurin osa uusperheen äideistä mutta siitä ei kehdata vain tunnustaa..
Kuule tuskin suurin osa uusperheistä ton sun väittämäs mmukaan alkaa!! meillä miehelläni oli jo avioerovoimassa kun tulin kuvioihin ja kyllä hän vaan oli lähtenyt pas...kasta suhteestä!! miksi tätä on niin vaikeaa myötää!!! kuten sanottu ei kukaan lähde hyvästä suhteesta vai lähteekö tuskin!!! :kieh: vaan näköjään pystytä itse myöntämään että on suhteessa vikaa!! on niin helppo syyttää muita omista virheistä!!! :LOL: :LOL: :LOL:
Minä tulin kuvioihin mukaan kun miehen erosta oli kulunut jo lähemmäks 10 vuottaa, että en koe tulleeni perheen väliin :eek:
Ihan kuin sillä lasten äidillä ei voisi olla ketään joka rikkoisi perheen vaan aina muka miehellä. :snotty:
Miehen exä kun oli sitä mieltä että terapiasta saa enemmän irti makaamalla terapeutin kanssa :LOL: :LOL: :LOL:
Olivat siis silloin vielä naimisissa, tosin eivät kauaan..... :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.06.2006 klo 10:35 Kielo kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.06.2006 klo 08:53 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.06.2006 klo 12:50 Kielo kirjoitti:
"Niin sinä varmasti itse pitäisit siitä,että joku "keräilijä" käyttäisi miestäsi ja sitten palauttaisi,eli ei siis "veisi miestäsi"-ai niin,unohdin,että sinullehan ei tietenkään käy niin,koska osaat huolehtia miehestäsi ja parisuhteestasi ja tietenkin itsestäsi siten,ettei mies pääse kyllästymään..."

Juuri näin! Ainakin yritän, jos se ei riitä, en ala ainakaan muita naisia siitä sättimään, en edes mahdollista toista naista. Jos toinen nainen kuvioon tulisi, se tarkoittaa sitä etten ole osannut olla miehelle sellainen kumppani jonka hän haluaisi, eli emme sovi yhteen. Turha siitä on parisuhteen ulkopuolisia sättiä.

"Omalla kohdallani on aika vaikea kuvitella,että mieheni joka tuli edellisessä liitossaan petetyksi ja jätetyksi ,lähtisi "keräilijän" matkaan,vaan eihän sitä tiedä. Mutta turha on murehtia etukäteen ylipäätään mitään,jokaiselle päivälle on omat murheensa."

Jälleen samaa mieltä ; )

"Naurattaa vähän piikittelysi meistä "moraalisista" naisista,aivan kuin pettäminen olisi mielestäsi jonkinlainen hyve.Mutta meitä on niin monenmoisia,moraalisia ja moraalittomia naisia,kuka nyt mitäkin asiaa sitten arvostaa..."

Pettäminen ei ole hyve. Ja on monta muutakin asiaa mitkä eivät ole hyveitä. Lähes kaikki ihmiset käyttäytyvät joskus jossain asiassa moraalittomasti. Vai oletteko tavanneet ihmistä joka on joka asiassa täysin mooralinen? Siksi jättäisin turhan tuomitsemisen ja syyttelyn, meitä kaikkia voisi jostakin asiasta syytellä jos siihen lähdetään. Tämän toivoisin exienkin muistavan ennen kuin alkavat suureen ääneen syyllistämään ja tuomitsemaan. Kyllä heistäkin siihen varmaan aiheita löytyisi, ja joskus se voi vielä kolahtaa omaan nilkkaan...






Itse uskoisin, jos liitossa on lapsia, että olisi ainakin yritettävä ratkoa ongelmia vaikka ulkopuolisin avuin. Parasta olisi, jos jompikumpi löisi jarrut pohjaan jo siinä vaiheessa kun alkaa mennä huonommin. Alkuvaiheen jälkeen suhde kuin suhde aina vakiintuu ja muuttaa muotoaan. Ihmiset eivät vain riittävästi aina jaksa/ymmärrä vaalia sitä, mitä heillä on. Itselleni en toivoisi kuitenkaan miestä, joka olisi perheellinen ja varattu kun suhde alkaisi. Se olisi jo este etenemiselle. En myöskään syyttäisi tällaisen miehen naista huonoksi/huonommaksi tms. meitä on moneen junaan. Itse toivon, etten ihan kaikkeen törmäisi.




Toivoa aina sopii. Mutta valitettavasti elämä ei aina mene niinkuin toivotaan ja niinkuin olisi parasta. =)



Ei toki. Ja toiset sähläävät elämässään enemmän kuin toiset ja tekevät uusia alkuja.
 
Marjuli
Ukkomiehet on ihanii, en mä niistä vakimiehii huoli utta sänkyyn ne kelpaa. Moni läskiperse vaimon mies on ihan hekumoissaan kun saa meikäläistä. Oma vaimo ei muuta tee kuin kiukuttelee ja vaatii aina vaan lisää kaikee, kananperse tukkä päässä ja lelluva #&%?$!*. Täytyy mennä, perheenisä on tulossa käymään.
 
Ihmettelen miksi Kati Fors on nostettu "kuumaksi perunaksi pöydälle"? Ei liene ensimmäinen eikä viimeinen nainen, joka ukkomiehen kelkkaan lähtee? Eikä myöskään ainoa joka on lapsilta isän "vienyt".
Miksi ruotia yhtä pientä ihmistä, kun asia on ollut olemassa jo iät ja ajat? Eikä hän ole edes ainoa julkisuuden henkilö, joka moiseen on "sortunut"?
Mitä mieltä olette?
 

Yhteistyössä