Terolut mimmit

Melody89 Tiedän juurikin tuon ahdistuksen, jonka vuoksi ittekki yrittäny täällä pyörimistä vähentää... Meillä tuli kans nyt vuosi yritystä täyteen ja ei kyllä mitkään hyvät fiilikset asian suhteen.:'( Tää kierto nyt ainakin vielä ollaan ennenkuin mihinkää aikaa varataan. Teille voimia tulevaan ja toivotaan että teilläki asiat lähtis edistymään.:hug:

miss_piggy Itsellä tuli semmonen ajatus mieleen, vaikka mitään tietoa tai kokemusta ei ole, niin eikös jos niillä clomeilla ovuloisit niin kuukautisetkin pitäis alkaa ihan ittestään ja jos näin ei käy niin sitte ainakin tietäis ettei ne sillä annostuksella toimi välttämättä oikein....?! Vai onko mulla ihan sekavat ajatukset ja väärä mielikuva.:confused: Toivotaan että pääset pian uuteen kiertoon ja kokeileen niitä.:)

Täällä todennäköisesti eilen ovisplussa testiin, mutta mitää kunnon tuntemuksia ei vielä ole kuulunut... Saa nähdä mitä tuleman pitää.:D Ollut hieman flunssainen olo. Laskujen mukaan luulisin tulossa olevan noin 39-40 päivän kierto. Mulle siis ihan tavanomainen. Miettinyt että aloittasko nyt terot sitte muutaman päivän päästä...? Vai säästäiskö sen tuleville kierroille.
 
Puuduttaa Puuduttaa Puuduttaaaaaa.......... :headwall: ei edelleenkään ovisplussaa. miksi tämä kroppa ei voi vaan olla mun kanssa yhteistyössä ja hoitaa hommiansa??! :eek: nyt siis kp22 ja alotan terot maanantaina jos ei ala tulemaan..kysyinki jo tuolla aikasemmin että jos se ovis ois tulossa joskus myöhemmin ja alotan ne terot niin estääkö ne sen vai mitä? Viiva on testissä vahva nyt mutta ei silti päihitä sitä kontrollia.. välillä nippailee alavatsaa nyt molemmilta puolilta munasarjoja, tai sitte kuvittelen :ashamed:

..googletinki jo nuista teroista, parempi alottaa oviksen jälkeen mutta nyt ku sitä ei kuulu niin katkasen kierron ja toivottavasti paremmalla onnella ens kiertoon :snotty:
 
Viimeksi muokattu:
Minä täällä taas.... terve :wave: keskustelenkohan yksin täällä koko viikonlopun :D laitoinki jo tuonne ovistestikuva keskusteluun kans tästä samasta.. tässä on kuvat mun o-testeistä kp14 eteenpäin kp21. ylhäältä lähtien kp14 PzuTs0 - Image - Aijaa.com

Voiskohan tuo alin olla plussa? tai siis että oiskohan se lh-huippu voinu olla sitte vaikka yöllä ku nyt viiva lähti selkeästi haaleneen.. päivällä oli vielä tumma mutta nyt alko haaleneen, että en oo vaan saanu tikkuun asti sitä :p juu tiiän, epätoivosta todellakin mutta ku on niillä vähän niitä nipsuiluja ja napsuiluja tuolla.. limoja en oo huomannu.. Tikutan vielä huomenna ja jos on vaalee niin sitte annan olla.
 
hieno viiva pippuri!! nyt vaa hommiin ;)

mitä kautta miss_piggy saitkaan nyt ne clomit?? ihan niinkun tarkalleen?

kun oon itse päätynyt siihen että ne ois mulle varmasti paras vaihtoehto, kun ei oo pelkät terot lyhentäneet kiertoja ollenkaan. mutta jos menee lapsettomuusklinikalle tms niin joutuuko käydä ensin miljoona keskustelukäyntiä ja kierron seuranta ultraa ennenkun niitä saa? ja saako niitä gynegologit määrätä, esim yksityiset??
tietääkö joku jolla clomeista kokemusta? :/
 
miss_piggy
Melody:Eli mullahan oli aika tuonne naistentautien polille lapsettomuuslääkärille, se sitten kyseli kierrosta ym, ja ku sanoin että mulla on tosi pitkät kierrot ollu nuoresta asti niin sanoi sitten, että hän kyllä ennemminkin kirjoittaa mulle lääkettä ovulointiin kuin noita teroluteja.
Ultrasi vain sitten kohdun ja munasarjat, ja löi reseptin kouraan, eli 6kk pitäis noiden clomien kanssa nyt yrittää ja niitä syön kp 3-7.
Seurantaultria mulla ei oo ollenkaan! Mikä on sinänsä jännä koska näissähän on se riski että tulee monikkoraskaus :) No toisaalta sama se ku vaan tärppäis :D Sitten se sanoi, että jos pariin kuukauteen tuntuu että menkat ei tuu, niin sitte ottaa puhelimitse yhteyttä että pitääkö annostusta nostaa. Nyt mulla on siis 1 tabletti päivässä (50mg). Huomenna eli kp 4 pitäis käydä sitten verikokeessa jossa katotaan prolaktiini-arvot.

Voit kyllä varata aikaa yksityisellekin, ja kerrot hänelle, että sulla on terot mutta kun kierto ei oo lyhentynyt, eikä oo tärppi käynyt eli jos voisit saada clomit. Tai sitten clomit+terot ja vähän eri annostuksella :)
 
Hei,

Haluaisiko joku ovistestejä 7kpl? Merkki on jokin kiinalainen. :confused: Pakkauksessa lukee päivämäärä 2012-06-15, mutta olen tilannut nämä sen jälkeen, joten lieneekö sitten pakkauspäivämäärä... tai sitten olen saanut vain vanhan erän. :confused: :confused: Negaa ne on aina mulle näyttäneet :D

Joka tapauksessa nämä saa nyt lähteä parempaa käyttöön ensimmäiselle halukkaalle. Yhteystiedot voidaan sitten vaihtaa yksitysviesteissä.

Postimaksun saa maksaa mulle takaisin, jos omatunto sitä vaatii. Tärkeintä kuitenkin tässä olisi kierrätys; en raaskisi näitä roskiinkaan heittää, jos jollekin jotain hyötyä vielä olisi!
 
Täällä ovistestit näyttää neljättä päivää selvää plussaa...:O Ei ymmärrä kuinka näin nyt. Jostain luin että jos hormooneissa häikkää niin näin voi tapahtua. Kipuilua ei oo kuulunut ja epäilen vahvasti ettei mitään ovistakaan ole tapahtunu.:( Olihan nää hormoonihäikät jo tiedossa, mutta ei se mieltä helpota siltikään.:stick: Et tällästä tänne. Pupuiltu on varoiksi kyllä ihan urakalla...
 
miss_piggy
Tiuhti: Mullaki näytti tässä viimeisimmässä oviksessa tikut plussaa sen 3 päivää, ja kipuja oli myös! Eli jopa kävellessä se tärinä tuntui tosi inhottavalta tuolla munasarjoissa. Epäilen kyllä että ku oli keskenmenon jälkeinen ovulaatio, niin jotenki oli kyllä hormoonit sekasin, ja ku eihän tuo superovis sitten tulostakaan tuottanu. Ja mullahan oli ihan kunnon limat ja tuntemukset. Yleensä ennen mulla on ovisplussa näkyny korkeintaan sen 2 päivää testeissä.
Täällä on nyt kp 4 ja menkkavuotoa tulee aika runsaasti. Olihan se ootettavissakin ku ekat menkat keskenmenon jälkeen :) Clomipäivä nro 2, odotan kyllä innolla että saa alkaa tikuttelemaan ovista, ihan vain siksi, että näkee aikaistaako nää clomit tuota mun ovulaatiota ja kuinka pitkäksi kierto muodostuu.
 
Huomenta!

Miten teillä muuten onko tullu teroista jotain sivuvaikutuksia? Jotenki en haluais enempää että hormoonit alkais nakkaan ku musta tuntuu että ukolla on jo ihan riittämiin tekemistä mun kans :cool: aamulla tekasin ovistestin ja vahva viivahan siihen tuli mutta niin... plussa puuttuu edelleen :headwall:
 
Iltaa!! :wave:

Osaakohan kukaan sanoa, mulla on nyt kp30 ja teropäivä 6, vielä ois 4 jäljellä ja bongasin ehkä tänään oviksen, ainaki testi näyttää plussaa niin jos se on nyt oikia ovis ja sattus tärppi käymään niin mitä tapahtuu ku lopetan terot? tyhjentääkö se kohdun sitte parin päivän päästä vähän niinku väkisin vai mitä?? vai pystyykö se raskaus jatkumaan kaikesta huolimatta _jos_ kävis niin hyvä tuuri että tärppäis..

Ymmärsiköhän kukaan :D
 
Pippuri85 Mun ymmärryksen mukaan terot ei silloin pitäisi tehdä tyhjennystä, jos tärppi on käynyt. Niin gyne ainakin mulle sano, kun kysyin siltä samaa. Mutta voiskohan sulla ovistestit näyttää jo ehkä mahdollisen raskauden, kun etkös sä bongannu oviksen jo aiemminkin?

miss_piggy Mitäs sinne? Onko clomit aiheuttaneet vielä mitään tuntemuksia?

Täällä niiden neljän perättäisen ovisplussatestin jälkeen sain hirveän päänsäryn, jota kesti kolme päivää... Lämmöt myös nousi 37-37,1 asteeseen. Aloitin myös terot ja tuntu että ne sitte vihdoin lopetti sen pääkivun, johon ei särkytapletitkaa auttanu. että tämmöstä tänne.:)
 
miss_piggy
Tiuhti:Tänne ei kummempia, nyt on kp 10 ja alan pikkuhiljaa ovista metsästelemään :D nyt ku on alla tero-ja clomikuuri, niin luulis että oviskin tulis ehkä ens viikon aikana.

Pippuri:En tiedä onko tuo oikea ovis, kun sitä hormonia mitä terot sisältää, alkaa normaalisti erittymään kropassa vasta ovulaation jälkeen. Siksipä terot pitäisikin syödä vasta oviksen jälkeen ja mielellään noin dpo 3 alkaen aikaisintaan, että alkio ehtisi kiinnittyä, ja nuo terot tukis sitä kiinnittymistä paksuntamalla limakalvoa.
 
Kiesus että juilii ja vihloo ikävästi tuota alavatsaa :x eilen oli vika teropäivä, toivon mukaan vuoto alkais kohta ja pääsis tästä vihlonnasta, ja muutenki on kokoajan semmonen märkä :confused: olo että ihan niinku ois jo alkanu mutta ei..
 
^No höh :( voisko se kuitenki tulla myöhemmin vai miten ne clomit vaikuttaa? millon sitä annostusta nostetaan jos ei ovista ala kuulua?

Täällä kuplii vatsassa nyt, eli jospa se täti kurvailis kohta paikalle, ainaki ennen ollu tuo kuplinta ilmeisesti menkkojen merkki. :kieh:
 

Yhteistyössä