~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

).( Musta tuntuu, että mä olen laskenut kierron alun väärin. Kun vuoto alkoi jo teroja syödessä, mutta lopulta ei mitään isoa vuotoa tullutkaan. Mä laskin kp 1 siitä päivästä, jolloin tuli hitusen enemmän. Nyt on kuitenkin ollut oviksen tyyppisiä nippailuja vatsan seudulla, joten ehkä mun olisikin pitänyt laskea siitä ensimmäisestä tuherruksesta?

Noh, sovitaan niin, saanpahan syödä teroja nyt kun mies lähtee kertausharjoituksiin eikä sen tartte kestää mun huutoja :LOL:

miipeli Voisitko päivittää mulle tänään lauantaina kp 15? Ja kiitos ihana kulta kun jaksat päivittää! :heart:

HH Mun on kyllä pakko komppailla hempulaa... Auttaisiko se oikeasti, jos menisit vain puhumaan jollekin sairaanhoitajalle? Jätät sen vastuulle sen, että laittaako se sua lääkärille vai ei, pääsisit vain purkamaan tuntojasi edes jollekin. Se voisi kulta auttaa! :heart: :)

hempula Vähän hienoa että teillä on asiat jo noin pitkällä!! :flower:
 
Tervetuloa uusille!! :)

Katselin äsken tuota meidän pinoa ja aika paljon meitä onkin! :) Ihan kiva siis! Mutta hieman pisti mielen katkeraksi katsoessa plussanneiden yk-lukemia, kaikki oli alta 10... Vaikka siis ihanaa heille, mutta pistää silti hieman katkeraksi. Ja täällä on monia, jotka on omaa nyyttiä toivonut minuakin pidempään! Jaksamista kaikille ja eritoten plussatuulia!!!

On: vähän on taas fiilikset alamaissa. eilen otin viimoisen clomin ja nyt odotellaan oliko apua...
 
Iltaa kaikille :wave:

Minäkin haluan kiittää Miipeliä kun jaksaa päivitellä :hug: :hug:

Anu84 pahoittelut negasta :huh:

Jessie älä vielä heitä kirvestä kaivoon!! Hyvät mahdollisuudet on silti :hug:

Manuliina onnea ovisplussasta!! :heart: Toivotaan, että kävisi yhtä hyvä tuuri sen toisenkin plussan kanssa! :hug:

Voi BloodyEnd ISO hali negasta :hug: Toivoa on kuitenkin vielä tässäkin kierrossa! Sinulle jos jollekkin toivoisi jo sen plussan! :heart:

Tämmönen vaihteleva kierto on sitten ärsyttävä kun ei oikein tiedä, että koska sitä alkaisi ovista tikuttamaan..Viime kierrossa se tapahtui kp19, joka ois ens perjantai, mutta mulla on jo tänään ollut ovismaisia kipuja alavatsalla ja kauheesti haluttais koko ajan :whistle:
Maanantaina kyllä ajattelin vasta alottaa tikuttamisen, sillä eipä sillä kauheesti ole väliä vaikka se tapahtuisikin jo nyt, hyödynnetty se on kuitenkin :whistle:

Galluppia: Onko kaikilla tämä yrittäminen ihan salaista puuhaa vai oletteko kertoneet asiasta jollekkin?
 
Vaniljainen kitos halauksesta. Toivoa toki on vielä. Ensi viikolla se sitten kaiketi selviää.

Galluppiin: ei ole mulla mitenkään jätti salaista, mutta en nyt asiasta huutelekaan. Lähemmät ystävät tietää, mutta siihenpä se jää.
 
11.4.-10 Sunnuntai

nöttönen......................kp 73..................................yk 1
lillukkainen...................kp 71/19-33........................yk 3



Jessica-87...................kp 61/?................................yk 1



anu84..........................kp 43/29-32..........................yk 24
Elviir-a..........................kp 40/28-31.........................yk 13



Niiskuneiti25................kp 39/28................................yk 1
yöperhonen-................kp 34/28................................yk 27
Dreaming86.................kp 31/28................................yk 3



kiharapää...................kp 29/28-40..........................yk 28
FairyTale85.................kp 29/27-29..........................yk 6
Sinirusko.....................kp 27/30...............................yk 18
Louvre........................kp 24/28-35..........................yk 22
Taffo82.......................kp 24/29...............................yk 2
hilppa86......................kp 23/?.................................yk 2
BloodyEnd...................kp 23/29-31..........................yk 28
Anna-79......................kp 22/37-38..........................yk 3
Miipeli..........................kp 20/27-36..........................yk 17



HH1979.......................kp 19/28-29..........................yk 8
Jessie82......................kp 18/24-34..........................yk 13
Opaali78......................kp 17/26-30..........................yk 13
kilu09..........................kp 16/28-31...........................yk 16
neulainen................... kp 16/53-90 (pillerit jätetty 09/09)
Manuliina.....................kp 15/25-29..........................yk 8
HappyFeet...................kp 14/32-34..............since 8/2008
Tuittu-.........................kp 14/29-33...........................yk 5
Hempu86la..................kp 14/30-35..........................yk 21
Vaniljainen..................kp 14/32-39...........................yk 5
katjahei.......................kp 14/27-28.........................03/08
tiuvi.............................kp 14/25-45...........................yk 9
EtanaLilli......................kp 12/28-30..........................yk 16
Viu...............................kp 11/28-34...........................yk
Shih.............................kp 11/33................................yk 3
esperanzadora............kp 11/29-31...........................yk 11
AJ10.............................kp 11/?..................................yk 11



niiskuliini......................kp 5/28................................yk 1
Raitakissa....................kp 4/28-30...........................yk 8


aamuhapan korppu.....kp.......................................yk 12


Plussanneet 2010:

Pettara 6.1. yk 4
Indrina 15.1. yk 1
Lara- 16.1. yk 1
terp 17.1. yk 5
tähtynen 15.2. yk 8
Lavelyn 18.2. yk 5
Pikkis82 18.2.
Eveny 24.2. yk 4
Nallu 24.2. yk 4
Ritu82 6.3. yk 2
Saana07 10.3. yk 8
Tinker Bell 14.3 yk 3
hipsu86 19.3 yk 1
Ingu 23.3 yk 4
miya 25.3 yk 2
Tesmis yk 2
Yohanna83 2.4 yk 5

[/quote][/quote]
 
Alkukierrosta on niin tylsää. Meillä mies arvelee koko ajan että oon raskaana. Kun päätä pikkasen koskee tai syön enemmän. Mies parka unohtaa tämmöset pikkuset sivuseikat kuten kuukautiset ja ehkäisyn käytön viime kierrossa mut se vaan toivoo meille niin paljon vauvelia.

Luulis miehen jo tietävän että muhun mahtuu paljon ruokaa :) Tänään sorruin ja tilailin noita ovistikkuja ja raskaustestejä. Lähinnä raskaustestejä olin vaille mut tilasimpa sit tikutkin samalla. Tilasin tuolta raskauskeijusta. Missäs vaiheessa sitä kannattas alkaa tikutella jos kierto on 28 päivää? Onks 10 päivä hyvä?
 
Haluan taas halia kaikkia sitä tarvitsevia :hug: On se kamalaa miten elämä kohtelee meitä.. ja me ei haluttaisi kun omat nyytit sylkkyyn :heart:

).( Me lähdetään ukon kanssa ensi viikonloppuna kahdestaan mökille ja laskelmieni mukaan mulla on silloin ovis :heart: Siinä on hyvä sitten puilla lämpiävän saunan, grillauksen ja parin saunakaljan jälkeen hyödyntää tilaisuutta takkatulessa :D :heart: Olisi toisaalta ihanaa, jos oma pikkainen saisi alkunsa niin. :heart: Kylläpäs heittäydyn romanttiseksi, vaikken yleensä sellainen ole..

Galluppiin: Muutama työkaveri, pari muuta läheistä ystävää ja sisko tietää yrittämisestä (sisko yrittää toista lasta saada alkuun). Uskallauduin myös kertomaan äidilleni, että olen jättänyt pillerit pois. Nyt äiti on puhunut jonkin verran tyyliin "pitäähän ne lapset joskus tehdä" eli taitaa mammaa himottaa toisenkin pikkasen mummiksi :D

Mukavaa viikkoa kaikille :flower: Olette ihania :heart:
 
niiskuliini paljon makso tikut? Ja kummat noista on parempia: puikot vai liuskat? Sovittiin,ettei kyl tikuteltas vielä mut voishan niitä varalle hankkia :D

Gallup: Meillä tietää lähin ystävä- ja sukulaispiiri. Äidille sanoin, mutta se ei uskonu. Sitä varmaan hirvittää mahdollinen mummiksi tulo :p
 
Huomenta. Ootteko muuten mittailleet aamulämpöjä? Mä joskus mittailin mut tulokset heitteli melkein päivittäin 36.3-37.2, eli oli hyvin sekavaa. Tosin mittarissakin voipi olla jotain häikkää, yleensä kyl näyttää jos on kummetta. No aika usin mulla on normaalilämpö sen 36.6. oviksen tikutin silloin torstaina, lauantaina mittasin sit aamulämmön vaik en ookkaa sitä aikoihin tehny ja näytti 36.9 ja tänä aamuna 36.8 eli ei ainakaan sitä puolen asteen nousua. onko teillä ihan selvästi huomattavissa oviksen aikana lämmönnousu?

No torstaina oli siis ovis, keskiviikkona, perjataina ja sunnuntaina pupuiltu, piinaavat pari viikkoa taas edessä. Jotenkin kyllä valmiiks sellain olo et ei se kumminkaan onnistu, et ei kamalia toiveita ilmassa. Aika kunnalliselle gynelle 28.4 mut laskin et saattaa silloin just olla menkat. No jos sielt ei irtoo mitään niin sit meen ens kuussa yksityiselle, suoraan felisitakseen niin tietääppähän ainakin aiheesta..

espe- Joo mäkin huomasin et kaikki plussanneet on alle yk10 joten alkaa oma toivo olla mennyttä...

No mut ulkona on ihana ilma, ja lähden tästä töihin nauttimaan lapsukaisten seurasta. =) :(
 
Aurinkoista Huomenta

Hilppa86 Ostin paketin jossa on 7+3 eli 7 ovistestiä- ja 3 raskaustestiä. Se makso suunnittellen 10. ja ne on niitä liuskoja.

Aikasemmin ja tällähetkellä välillä musta kuoriutuu bridezilla nyt siihen rinnalle on tulossa vauvakuumezilla. En millään jaksa odottaa. Nyt elättelen kovasti että kyllähän se heti ekasta tärppää. Vaikka tiedän että tuskimpa mut silti vaan elättelee toivoa.
 
tuittu kiitos onnitteluista :heart: Meille tulee todistajiks mun paras ystävä ja avokin hyvä ystävä :) Mekkokin on jo katottu ja kuulemma on oma vihkipäivä palkallinen vapaa vielä :)

ON: Nyt on pakko tähän väliin hehkuttaa!!! Just äsken tein clearbluen digitaalisen ovulaatiotestin ja vetäsin kp 12 siihen hymynaaman, eli hedelmällisimmät ajankohdat menossa jo nyt?!?!? Omituista.. Yleensä vasta viikon päästä pitäs olla.. Noh yllätys kuitenkin oli ilonen kun se hymynaama siihen tupsahti, jotta ei kun peittoja heiluttamaan kun avokki tulee kotiin ja sitten toivomaan parasta vaavelin suhteen :heart: Onneks satuin testaamaan jo nyt, enkä vasta alottamaan kp 15.. :D :D

Tervetuloa kaikki uudet tänne :heart:

miipeli kiitos kun taas jaksat päivittää listaa :heart:

vaniljainen tuohon galluppiin :) Kyllä tietää osa mun kavereista ja sitten äiti tietää ja avokin äiti ja sisko, lisäks olen työpaikalla kertonu työkavereille, ettei tule sitten selkäänpuukottamista tai selän takana supinoita sen takia, että joudun lähtemään töistä aiemmin tutkimusten takia tai, että joudun vaihtelemaan vuoroja :) Oikeastaan on helpompi kun ihmiset tietää, pystyy ite purkamaan ahdistusta sitten jos iskee masennus asian takia :) Kauhean kannustavia kaikki ihmiset on olleet asian takia :)

niiskuliini sanohan muuta, alkukierto ja varsinkin ovulaation jälkeinen aika on aivan mahdottoman pitkää ja tylsää :D On vaan pakko keksiä jotain tekemistä.. Onneks alkaa tuo maa vihertää ja sulamaan, niin parin viikon päästä ehkä uskaltaa lähteä tuonne pihahommiin ja laittamaan kasvustoa alulle kasvimaahan :) Tsemppiä odotukseen :heart:

raitakissa hieno homma! Nyt pää pystyssä kohti uutta yritystä taas :)

espe joo, voi arvata miten tuskaselta joskus tuntuu, kun yrityskertoja takana monen monta ja toiset plussaa heti eka kierrosta tai alle 10 yrityksen jälkeen.. Onneks nyt on toiveikkuutta enemmän, kun on tutkimusjonossa :) :)

shih söpöä :heart: Eikös se niin ole, että unelmat ja haaveet kannattelee ihmistä ;) Jatka vaan haaveilua ja suunnittelua, toivottavasti teille tulee ihana viikonloppu :)

hilppa tämän päivän kokemuksella, oon alkanu luottaa enemmän tikkuihin :D Nyt oon alkanu epäilee, et oonko edes testannu ovulaatiota liuskoilla oikeeseen aikaan tai oonko edes ovuloinu aiemmin :D

Tsemppiä kaikille muruille! Tämä lähtis ruoan laittoon ja emmentaalia kattelee tunnin päästä :)

HHrakasmurunen, missä olet? :heart: :heart: :heart: :hug:
 
BloodyEnd, Pahoittelut negasta :hug: Oliko sulla joku syy testata noin aikaisin? Kun eihän toivoa ole vielä täysin menetetty. :flower: Odottavan aika on tosiaan pitkä ja ne viimeset päivät kierrossa tuntuu menevän niin hitaasti.

Vaniljaisen galluppiin: Yrityksestä ei tiedä kuin oma mies ja paras kaveri ja sen aviomies. En tiedä aavisteleeko muutkin, mutta suoraan en ole mitään kertonut. En halua tässä vaiheessa vielä puhua asiasta kovin laajasti. Tammikuisen keskenmenon jälkeen mietin, että kerronko äidille ja muille läheisille, mutta ei ole tullut vielä kerrottua. Jos tulisi sopiva hetki puhua, niin saattaisin kertoakin eli en salaakaan asiaa.

niiskuliini, Ovistestiohjeissa sanotaan, että hyvä päivä aloittaa testailu 28 päivän kierrolla olisi kp12 (muoks. toisissa ohjeissa kp11). Jos sulla on halpoja testejä, kierto vaihtelee ja oot malttamaton, niin voithan sä aloittaa jo aiemmin. :) Mä kun en tiennyt alussa kiertoni pituutta yhtään, niin aloitin jo aiemmin, muistaakseni kp10. Mulla on kierron pituus ollut nyt 29&30 ja ovisplussa on tullut kp15. Toisilla tulee jo aiemmin.

Jessie82, Mä olen nyt aloittanut aamulämpöjen mittaamisen ja tasaisesti on ollut 36.6 ja pari kertaa 36.4. Siihen lämpöön vaikuttaa niin moni häiriötekijä, että se vähän voi haitata tuloksia. Netistä luin (esim. http://www.hedelmallisyys.fi/concern/Evaluating_Your_Fertility/Body_Temperature.jsp ), että kun on ovis niin lämpö laskee noin 0,25 astetta ja sen jälkeen nousee 0,5-1 astetta. Eli tuon mukaan normilämmönnousu olisi 0,25-0,75 astetta verrattaessa ennen ovista mitattuja ja oviksen jälkeisiä lämpöjä. Se notkahdus lämmöissä kun saattaa mennä ohi, jos ei mittaa jatkuvasti, niin ei sen lämmönnousun tarvi olla sitä puolta astetta. Muoks.2 Clearbluen sivuilla ( http://www.clearblue.com/fi/mahdollisuuksien-maksimointi.php ) lukee: kehon peruslämpötila nousee 0,2-0,4 °C ovulaation jälkeen. Ja lisäksi, että 20 prosentilla ei ovulaatio aiheuttaisi lämmön nousua ollenkaan. :eek:

Tuosta plussaneiden vähistä kierroista, niin voisiko olla että osa pitempään yrittäneistä on siirtynyt kokonaan muihin pinoihin ja plussannut sitten sieltä. Toivotaan, että se vääristäisi tuloksia ja saisi näyttämään ne niin yltiöpositiivisilta/toivottomilta. :)

Hempulle onnittelut ovisplussasta. :flower:

).( Eilen illalla kp15 sain ovisplussan tikkuun. Nyt on kolmessa kierrossa peräkkäin tullut se samana päivänä. Koitin jo toivoa, että olisin saanut plussan aiemmin, sillä mies lähti reissuun ja pupuilut jäivät vähiin/kesken. Pitää toivoa, että simpat jaksavat hengailla sen pari päivää ja odotella munista saapuvaksi. :) Limat ovat olleet tässä kierrossa vähäisemmät, joten niihin en voi tukeutua. Aiemmin nuo limat ovat olleet se selkein merkki. Täytyy katsoa josko niitä ehtisi vielä tulla oviksen tapahtuessa.
 
Hempu: täällähän minä muru olen. Ei oo vaan oikein ollut mitään uutta kerrottavaa tästä mun tylsästä ja epätoivoisesta elämästä :D Onnea tosi paljon ovisplussasta ja näin ollen lyhyemmästä kierrosta!! Jospa tää nyt ois se teidän kierto viimein kun ajotuksetkin on varmasti kohillaan!! :heart: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

Raitakissa: Tiedän ja ymmärrän tunteesi vähän liiankin hyvin. Voimia ja jaksamista :hug: :heart:

Gallup: En ole hirveen monelle kertonut että yritetään vauvaa. En kykene aiheesta juuri keskustelemaan koska yritystä on takana jo liian paljon. Saan myös yleensä hirveet kilarit jos joku erehtyy utelemaankaan :kieh: :kieh:

Jessie: Mä en mittaile lämpöjä. En jaksa nähdä vaivaa. Mulla kuitenkin saattaa olla useamman viikonkin putkeen lämpöä varsinkin talvisaikaan, niin mitä siitä sit vois päätellä? Ei yhtikäs mitään.. :headwall: Mutta varmasti toikin lämmön mittailu on joillekin avuksi vauvanteko-puuhissa :)

Shih: Oi miten ihanaa! Mukavaa ja antoisan romanttista (ja tuottoisaa) reissua teille sinne mökille viikonloppuna! :heart: ;) :whistle: Itsekin menen mökkeilemään yhdeksi yöksi, mutta kavereiden kanssa. Mies jää kotia.

neulainen: hani mää tiiän että ois jo aikoja sitten pitänyt soittaa moneenkin paikkaan. Niin päätohtorille kuin lapsettomuuspuolellekin. Mutta koitan vielä positiivisesti aatella että kevät ja tuleva kesä tekis tehtävänsä ja tulisin luomuna raskaaksi. Koitan ajatella että kyllä Luojalla on varmasti suunnitelma minunkin varalleni ja tulen raskaaksi sitten kun on sen aika. En toki ole hoitoja ja tutkimuksia vastaan missään nimessä. En vaan ihan vielä haluis luovuttaa luomua! Mutta luulen että meilläkin on sitten edessä ne hoidot ja tutkimukset.

Bloodyend: Odottelu voi kyllä olla tosi piinaavaa, varsinkin muistan silloin kun aloitettiin vauva-kuumeilu. :whistle: Plussatuulia teille =)

ON: Tänne ei siis mitään uutta. Tätiä odottelen kylään viikon päästä. Olen ollut onneksi taas virkeempänä ja jaksanut JOPA keskustella aidon iloisesti ystäväni juuri syntyneestä vauvasta. Olen myös yrittänyt jaksaa keskustella toisen ystäväni lähestyvästä LA:sta joka on kuukauden päästä. Sit olis vielä kesäkuussa mun siskon laskettu aika. Jotta kyllähän tässä tietenkin tätä masennusta ja ahdistusta ja oman puutteellisuuden tiedostamista olisi edessä päin.. huoh! :headwall: Mutta eiköhän tää tästä. En aio masentua enkä pudota pohjalle!! Prkl! :LOL: :p

Plussatuulia teille kaikille ihanuuksille. ++++++++ :whistle: :whistle:
 
Hempu: täällähän minä muru olen. Ei oo vaan oikein ollut mitään uutta kerrottavaa tästä mun tylsästä ja epätoivoisesta elämästä :D Onnea tosi paljon ovisplussasta ja näin ollen lyhyemmästä kierrosta!! Jospa tää nyt ois se teidän kierto viimein kun ajotuksetkin on varmasti kohillaan!! :heart: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

Raitakissa: Tiedän ja ymmärrän tunteesi vähän liiankin hyvin. Voimia ja jaksamista :hug: :heart:

Gallup: En ole hirveen monelle kertonut että yritetään vauvaa. En kykene aiheesta juuri keskustelemaan koska yritystä on takana jo liian paljon. Saan myös yleensä hirveet kilarit jos joku erehtyy utelemaankaan :kieh: :kieh:

Jessie: Mä en mittaile lämpöjä. En jaksa nähdä vaivaa. Mulla kuitenkin saattaa olla useamman viikonkin putkeen lämpöä varsinkin talvisaikaan, niin mitä siitä sit vois päätellä? Ei yhtikäs mitään.. :headwall: Mutta varmasti toikin lämmön mittailu on joillekin avuksi vauvanteko-puuhissa :)

Shih: Oi miten ihanaa! Mukavaa ja antoisan romanttista (ja tuottoisaa) reissua teille sinne mökille viikonloppuna! :heart: ;) :whistle: Itsekin menen mökkeilemään yhdeksi yöksi, mutta kavereiden kanssa. Mies jää kotia.

neulainen: hani mää tiiän että ois jo aikoja sitten pitänyt soittaa moneenkin paikkaan. Niin päätohtorille kuin lapsettomuuspuolellekin. Mutta koitan vielä positiivisesti aatella että kevät ja tuleva kesä tekis tehtävänsä ja tulisin luomuna raskaaksi. Koitan ajatella että kyllä Luojalla on varmasti suunnitelma minunkin varalleni ja tulen raskaaksi sitten kun on sen aika. En toki ole hoitoja ja tutkimuksia vastaan missään nimessä. En vaan ihan vielä haluis luovuttaa luomua! Mutta luulen että meilläkin on sitten edessä ne hoidot ja tutkimukset.

Bloodyend: Odottelu voi kyllä olla tosi piinaavaa, varsinkin muistan silloin kun aloitettiin vauva-kuumeilu. :whistle: Plussatuulia teille =)

ON: Tänne ei siis mitään uutta. Tätiä odottelen kylään viikon päästä. Olen ollut onneksi taas virkeempänä ja jaksanut JOPA keskustella aidon iloisesti ystäväni juuri syntyneestä vauvasta. Olen myös yrittänyt jaksaa keskustella toisen ystäväni lähestyvästä LA:sta joka on kuukauden päästä. Sit olis vielä kesäkuussa mun siskon laskettu aika. Jotta kyllähän tässä tietenkin tätä masennusta ja ahdistusta ja oman puutteellisuuden tiedostamista olisi edessä päin.. huoh! :headwall: Mutta eiköhän tää tästä. En aio masentua enkä pudota pohjalle!! Prkl! :LOL: :p

Plussatuulia teille kaikille ihanuuksille. ++++++++ :whistle: :whistle:
 
kaksi yhtä paksua ovisviivaa bongattu tänään! tosin jo lauantaista asti on viivat olleet lähes yhtä tummat!

Gallup: Paras kaveri tietää. Työkavereista muutamalle olen sanonut yleisellä tasolla, että vois joskus lähivuosina jäädä ä-lomalle, kun töissä on niin v-mäistä...
 
ON: nyt on sitte verikokeiden tuloksista osa tulleet... kilppariarvot olivat vähän niin ja näin ja thyroksinia nostettiin jonkun verran kun toi TSH oli reippahasti yli sen mitä raskautta haluavilla olis toiveessa eli 4.32. Jos sitä thyroksinia nostamalla saatais jotain tehoa aikaan... ylihuomiseksi määrättiin taas lisää kokeita... alkaa jo hieman epätoivoista olla tämä mun yritys...
kp:t 207/?? ja yk 8 :( :ashamed: Raskaustesti verestä tehty myös perjantaina ja se oli: S-hCG alle 2 eli nega.. hyviksi niitä arvoja kummiski meinasivat... no ei ne minusta kovin hyviltä tunnu...

+++++++ :whistle: kaikille
 
niuku miten ne ei määrää sulle teroja yms? Saisi nyt edes sitten kierron alkamaan alusta. Ihmeellistä touhua... :/ Mulla siis on olleet kierrot 90, 53 ja 60. Kaksi kertaa kierto on saatu aikaan hormooneilla, ja on auttaneet. Nyt syön sitten ainakin 3kk ajan teroluteja, josko kierrot alkaisivat tasaantua. Miten sulla on aiemmat kierrot olleet? Oletko käynyt yksityisellä vai kunnallisella?

HH Voi kulta rakas :heart: En mä enää tiedä miten sanoa tätä sulle, mutta te olette yrittäneet jo kohta kolme vuotta. Mieti, että jos sä olisit mennyt jonnekin hoitojonoon vaikka marraskuussa, voisit nyt nyt olla raskaana. Tai jos menet nyt juttelemaan hoitajalle niinkuin hempula, niin kohta huomaatkin olevasi jo hoidoissa. Ne sua eniten auttaa tässä tilanteessa, eikä enää tuo yksin kotona vatvominen :ashamed:

Galluppiin. Mä olen kertonut läheisille ystävilleni, tai itseasiassa tosi monelle kaverille. Sukulaisille en, mutta en mä niiden kanssa olekaan tekemisissä niin paljoa. Musta on vain ihanaa, kun tietää että voi puhua näistä asioista kavereille, eikä tarvitse pitää kaikkea sisällään. Mies ei olisi halunnut kertoa kenellekään, mutta en mä nähnyt siinä mitään järkeä. Itse olen joskus pitänyt paljonkin asioita salassa, ja siitä ei seurannut kuin huonoa ja pahaa masennusta. ELi puhukaa naiset! :LOL:

Meillä mies lähti tosiaan kertaamaan, joten mä olen yksin kotona, ja vielä flunssassa. Teroluteja syön, ja menkkojen pitäisi varmaan alkaa joskus reilun viikon päästä. Toivotaan, haluan saada kierrot säännöllisiksi, ja sitä kautta oviksen kanssa. En tiedä onko mitään mahdollisuutta raskautua jos syö teroja, mutta senhän näkee sitten ;)
 
Oon keksinyt sata varman keinon tulla raskaaksi. Aion suunnitella ystävieni kanssa elämäni kesän kaikkine reissuineen eli mökkeilyä, festareita ja huvipuistoja sun muuta. Jospa tää auttais tuleen raskaaksi, niin sit vois suunnitella kaiken uudelleen. :D

Aion oikeesti jättää kevään ja kesän ajaksi stressit raskaudesta vähemmälle ja nauttia vaan elämästä ja ystävien kanssa oleilusta. Kyllä se raskaus sieltä tulee jos on niin tarkoitettu. :heart: :heart:

Teimme sellaisenkin päätöksen miehen kanssa, että jos ei kesän aikana tärppää, niin elokuussa hakeudumme tutkimuksiin ja hoitoihin. Tämä tieto ja päätös on jo helpottanut stressiä.

Nyt siis alamme suunnittelemaan kesäksi kalenterin täyteen :LOL: :LOL:

neulainen: pikaista paranemista flunssasta, sotaleski murunen :D ja plussaa :whistle: :whistle:
 
neulanen: kyselin silloin perjantaina niistä teroista ym. mutta se lääkäri meinas ettei halua määrätä mulle niitä koska haluan tulla raskaaksi... niistä kuulemma ei ole hyötyä vaan vielä enemmän vaikeuttaisivat ja kunnallisella käyn. Alkaa vaan yksinkertaisesti pettää hermo!!!
Aiemmin kierrot on olleet siinä 28-29 välillä, yleensä kuin kello...

Galluppiin: Parille läheiselle ystävälle olen kertonut, mies ei tietääkseni kenellekkään. Aluksi oli tarkoitus ettei kerrottaisi kenellekkään ennen ensimmäisen kolmanneksen loppumista... no minä ja suuri suuni ;D Sukulsaisista ei vielä kukaan tiedän ja parempi niin, en jaksais niiden surkuttelevia katseita ja selän takana voivottelua. :headwall:
 

Yhteistyössä