~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

niuku Siis mitä ihmettä! Mutta ethän sä nyt noilla päivillä voi enää mitenkään tulla raskaaksi, vaan sun pitäisi saada uusi kierto käyntiin!! Siis mitä ihmettä :/ Oisko sulla varaa käydä yksityisellä gynellä? Ei siis millään normilääkärillä, vaan menisit ihan gynekologille. Se maksaa jotain 70-100?, riippuen mitä tutkimuksia se tekee. Mutta toi kuulostaa tosi huolestuttavalle, jos sulla kerta on aina aiemmin menkat olleet tosi säännölliset.

lis. sua siis ei ole edes ultrattu? Nyt heti kyllä varaat ajan yksityiselle ja pyydät ultrausta, tosin ainakin mulla gynet on suorittaneet sen automaattisesti, kun kp:t on menneet yli 60 ja 90. Ultralla ne näkee miten paksu sun kohdunlimakalvo on, mitä siellä on tapahtunut, jos on mitään. Tsemppiä, mutta suosittelen oikeesti yksityistä! :heart:
 
Hei vaan..
Haluaisin palata taasen tänne listalle ja mut voi poistaa plussanneiden listalta. Kävi tässä sitten niin , että kemiallinen raskaus taisi olla, eli testasin 4 kertaa positiivisen raskaustestin 26 kp ja 26 kp. tämän jälkeen en testaillut vaan onnellsiesti ajattelin olevani nyt sitten raskaana. Enpä olekaan. Tänään alkoi verenvuoto ja tein testin ja negaa näytti , nyt siis olisi ollut 5+1.
Että tätä surua. Vaikeaa on. Että näin heitellään... Suurimmat itkut itketty nyt miehenkaa jo , mutta kyllä tässä nyt menee ennen kun toipuu taas. Onko tämä nyt sitten kp1 kun menkat siis periaattessa oli viikon myöhässä ja ns keskenmeno alkoi tänään.. Tiedä sitten kauanko tätä vuotoa kestää. Suht niukkaa on ollut vielä tänään ,mutta eiköhän ne hanat kohta aukea.
Huhhuh.. :'(
 
neulanen : sis. ultraan yritän saada ens viikon ma ajan kun ei enää eilen tälle viikolle saanut... :( en tiedä mitä tuolla lääkärillä päässä oikeen liikkuu. Kerroin kyllä mun kierron mitä se nykyään on mutta ei tehnyt elettäkään sen eteen. Tinkas vain kun yritin puhella niistä teroista ettei niitä mulle määrää :/ raskaus toiveiden takia. Pakko kai se sinne yksityiselle olis mennä kun mitään ei tapahdu tuolla julkisella puolella. 7pv olis vasta seuraava aika sille lääkärille uudestaan. Alkaa tässä olla jo hermot tosi pinnassa kun kukaan ei tee mitään vaikka kuin huutais sitä apua.

Yohanna voima :hug:
 
14.4.-10 Keskiviikko

nöttönen......................kp 76..................................yk 1
lillukkainen...................kp 74/19-33........................yk 3



Jessica-87...................kp 64/?................................yk 1



anu84..........................kp 47/29-32..........................yk 24
Elviir-a..........................kp 43/28-31.........................yk 13
Niiskuneiti25................kp 42/28................................yk 1



yöperhonen-................kp 37/28...............................yk 27
kiharapää....................kp 32/28-40..........................yk 28
FairyTale85..................kp 32/27-29..........................yk 6
Sinirusko......................kp 30/30...............................yk 18



Louvre........................kp 27/28-35..........................yk 22
Taffo82.......................kp 27/29...............................yk 2
hilppa86......................kp 26/?.................................yk 2
BloodyEnd...................kp 26/29-31..........................yk 28
Anna-79......................kp 25/37-38..........................yk 3
Miipeli..........................kp 23/27-36..........................yk 17
HH1979.......................kp 22/28-29..........................yk 8
Jessie82......................kp 21/24-34..........................yk 13
Opaali78.....................kp 20/26-30..........................yk 13



kilu09..........................kp 19/28-31...........................yk 16
neulainen................... kp 19/53-90 (pillerit jätetty 09/09)
Manuliina.....................kp 18/25-29..........................yk 8
HappyFeet...................kp 17/32-34..............since 8/2008
Tuittu-.........................kp 17/29-33...........................yk 5
Hempu86la..................kp 17/30-35..........................yk 21
Vaniljainen..................kp 17/32-39...........................yk 5
katjahei.......................kp 17/27-28.........................03/08
tiuvi.............................kp 17/25-45...........................yk 9
EtanaLilli......................kp 15/28-30..........................yk 16
Viu...............................kp 14/28-34...........................yk
Shih.............................kp 14/33................................yk 3
esperanzadora............kp 14/29-31...........................yk 11
AJ10.............................kp 14/?..................................yk 11



niiskuliini......................kp 8/28................................yk 1
Raitakissa....................kp 7/28-30...........................yk 8
Dreaming86.................kp 5/28................................yk 4
Yohanna83..................kp 2/28-30...........................yk 6

aamuhapan korppu.....kp.......................................yk 12


Plussanneet 2010:

Pettara 6.1. yk 4
Indrina 15.1. yk 1
Lara- 16.1. yk 1
terp 17.1. yk 5
tähtynen 15.2. yk 8
Lavelyn 18.2. yk 5
Pikkis82 18.2.
Eveny 24.2. yk 4
Nallu 24.2. yk 4
Ritu82 6.3. yk 2
Saana07 10.3. yk 8
Tinker Bell 14.3 yk 3
hipsu86 19.3 yk 1
Ingu 23.3 yk 4
miya 25.3 yk 2
Tesmis yk 2

[/quote][/quote][/quote]

 
Ensinnäkin anteeksi tytöt!! En ole ehtinyt päivittämään taas sitten sunnuntain :ashamed: Mulla on tällä viikolla inhottava kurssitus joten oon töissä 8-16 ja heti perään kurssille joka loppuu klo 21. Väsy!

HH kyllä noilla suunnitelmilla jo raskaaksi tulee jos millä :D :heart:

Voi Yohanna :'( :hug: Aivan kamalaa!

Sinirusko jee!!!!!!!!! Kyllä se sieltä tummenee!! :heart: :heart:

Ja pikaisesti omaa napaa: bongasin oviksen, ei päästy hyödyntämään eli kolmas hukkakierto putkeen. En tiedä onko järkeä laskea kaikkia yrityskiertoja kun ilmiselvästikään puolet kerroista ei olla "edes yritetty". :D Nyt on vielä sellainen juttu että tuli mahdollisuus ryhtyä yrittäjäksi. Joten jos suunnitelmat menee putkeen, voipi oma yritys pysäyttää tämän projektin taas hetkeksi :$ Perhe on kumminkin tärkeämpi kun yritys joten pitää yrittää keksiä miten nämä sumplitaan yhteen. Mutta nyt on kumminkin onneksi ollut niin kiire että ei ole ehtinyt harmitella hukkakiertoa.
 
No johan on kerpele!!! Digitaalinen ovulaatiotesti näyttää hymynaamaa kolmatta päivää peräkkäin.. Miten toi nyt on mahdollista? Mulle menee hermo!!!

yohanna otan osaa :( Paljon voimia :hug:

siniruskotoivotaan parasta, että tummenee :heart:

niuku onneksi sun aika tulee noinkin pian :) Miä joudun odottamaan vielä viikon lääkärin soittoa verikokeista ennen kun lähetettä alkaa kuulumaan mihinkään.. Tsemppiä! :heart:

HHraksupoksumurunen kuulostaa ihan mahtihyviltä noi sun suunnitelmat, kyllä noilla jos millä pitäis raskautua ;) Piän täällä kovasti peukkuja teidän raskautumiselle :heart: Kesä onkin niin ihanaa aikaa, ettei sillon ehdi murehtimaan raskautumista, kun on nini paljon kaikkea muuta kivaa tekemistä. Mikäli joku saksalainen ilmatieteilijä ei osu oikeeseen, että sataa koko kesän ja on kylmää.. Mokoma pelottelija..

miipeli kiitos päivityksestä :heart: Hmmm.. Oma yritys kuulostaa paljolta määrältä työtä :) Kyllä se siitä selkenee, että mikä on paras suunta toimia asian suhteen :heart: Tsemppiä!

neulainen parane pian rakas sotaleski :heart: Tsemppiä kierron asettumiseen :heart:
 
Kiitos galluppiin vastanneille :hug:

Voi Yohanna murunen!! :hug: :hug: Toivottavasti saatte pian uuden yrityksen alkuun ja uusi matkalainen tarrautuu paremmin kiinni!

HH1979:llähän on kerrassaan mainio rakautumis-suunnitelma! :D Taidan itse noudattaa samaa..Tai itseasiassa tässä jo ehkä vähän noudatetaankin, kun pääsin opiskelemaan syksyllä yksityiseen hiusmuotoilukouluun, jonne en kuitenkaan voi mennä vielä tänä vuonna jos olen raskaana kun koulu alkaa :whistle:

Hyvä, että Niuku varasit ajan yksityiselle!! :hug: Vaikka se maksaakin, niin siellä ainakin saa varmasti osaavaa palvelua ja pääsee nopeesti! Tsemppiä tutkimuksiin!
Mites Niuku muuten puuttuu tosta meijän listasta?

Oi, ihanaa Sinirusko!!! :heart: :heart: Eiköhän se siitä vielä tummene =)

Miipeli koska bongasit oviksen? Eihän se kieto vielä ole hukkaan mennet jos tänään olet sen bongannut? :) Ovulaatiohan tapahtuu vasta plussantestin jälkeen, joten nyt äkkiä peitot heilumaan jos mahdollista :heart:
Ja kiitos päivittämisestä taas, älä ota siitä mitään ressiä, päivittelet kun kerkeät :)

Hempu86la Mä en ole tota digitestiä käyttänyt koskaan, mutta voiko se hymyillä koko sen ajan kun on hedelmälliset päivät käsillä?? Liuskat ja puikothan näyttää vaan sen ajan kun on se huippu, mutta jos tuo näyttää sen kolme- neljä päivää milloin on hedelmällisin ja milloin kannattaa peittoja heilutella?

JESS!! Bongasin tänään oviksen! Tuli niin vahva viiva, ettei ole mitään epäselvyyttä asiasta :) Miten sitä jaksaakin noin kauan tuijottaa yhtä ovulaatioplussaa :LOL:
Mulla on nyt ensimmäistä kertaa pillereiden lopettamisen jälkeen semmonen olo, että niiden vaikutus on kokonaan lakannut. Vaikea selittää, mutta selvin ero aikaisempiin kiertoihinkin on ihan selkeä halujen herääminen henkiin!! Mulla oli ongelmana noiden pillereiden kanssa, että ei oikein haluttanut niin usein kun olisin toivonut, mutta nyt..jösses!! Tekee mieli monta kertaa päivässä :whistle:
Nyt on siis hyvä syy uskoa raskautumiseen.. :D

PLUSSATUULIA!!
 
Kroppa on jotenkin jumissa. Kärsin kuumista aalloistakin. Töissä tuntui koko ajan, että paistun ja sisällä oli koko ajan sellainen ellotus oksetus ällötys olo. Työkaverille sitten manasin näitä kummallisuuksia ja tämä sanoi "kuulostaa melko _raskauttavalta_", painottaen tuota raskauttavalta sanaa. Kyseinen kaveri jäi tänään äitiyslomalle.
Kuitenkin itse alan olla aika varma, että menkat taasen alkaa. :( Kroppa alkanut turvota ja itkettää herkästi, vähän oli menkkajuilimisia ja rinnat aristaa. Eli taas mennään. :( :'(
 
Hei onko kukaan koskaan kuullut, että nenäverenvuoto vois olla raskausoire?? Eilen aivastelin pari kertaa putkeen ja vähän sen jälkeen alkoi vuotaa nenästä verta, eikä oo varmaan 20 vuoteen vuotanu yhtään :) alavatsaa juilinut oviksesta asti ja päätä nyt särkenyt pari päivää, tosin aika tavallisia menkka oikeita mulla... katsotaan kuin käy, jotenkin ei enää jaksa edes toivoa... aika kunnalliseen 27.4 ja jos sielt ei irtoo mitään järkevää mene yksityiselle.
 
vaniljainen joo siinä luki siinä pakkauksessa, et näyttää kaks hedelmällisintä päivää, et käsittäisin, että se hymyilee koko sen kaks päivää kunnes ovulaatio on toisena päivänä ohi :D Mut sit sanottiin, et kun eka hymynaaman saa niin ei tarvi enää siinä kierrossa testata, et n. 48 tuntia hymynaamasta niin on ovulaatio.. Et jos huomenna vielä naama hymyilee, niin en kyllä uskalla luottaa testiin ollenkaan :D Sepäs se kun ei tiiä yhtään millon kannattaa peittoja heilutella.. Mut varmuuden vuoks toissa iltana ja eilen ja vielä varmaan tänä iltanakii tulee heilutettua ellei mies ole uuvahtanu kun pääsen töistä kotiin :D Onnea ovulaation bongauksesta, ei kun hyödyntämään vaan ;) Ei passaa ihmisten ihmetellä et mikä myrskytuuli puhaltaa kun me pistetään kaikki ovisplussanneet peittoja heilutellen ;)

Voi bloody toivotaan ettei täti kurvaa paikalle :heart:

jessie eikös ne raskausoireet oo aika yksilöllisiä, et eihän sitä tiiä vaikka nenäverenvuoto liittyis asiaan, toivotaan parasta ;) Mullakin on tänään särkeny päätä koko päivän, en vaan ole uskaltanu syödä muuta kun Panadolia, kun burana heikentää munasolun irtoamista ja sikiön kiinnittyimistä.. Niinpä päänsärkykin on vielä tallella tähän aikaan illasta :( Tsemppiä!! :heart:
 
Yohanna voi harmitus, voimia :hug:

Siniruskolle varovaiset onnentoivotukset, toivotaan että se siitä tummenee :heart:

Hempu ja muutkin oviksen bonganneet, hieno homma =) Nyt vaan toivotaan sitä plussaa kaikille ;) :whistle:

HH olen itse vähän samanmoisissa tunnelmissa. Siis ihan positiivisilla mielin tässä yritellään(kunnes taas täti löytää paikalle :kieh: ) mutta monenmoista on kesäksi suunniteltuna. Mutta kuitenkin sellasta että raskautuminenkaan ei niitä estä toteuttamasta, se vaan hiukan muuttaisi sitä omaa "juhlatunnelmaa"(lue:sillon olisin selvänä ku ilman raskautta pönttö sekasin :LOL: ). Nooh, ei nyt ehkä ihan, mut tiiät varmaan mitä tarkotan. Ja meillä muuten ihan samat suunnitelmat noitten tutkimusten suhteen. Eli kun se n.vuosi yritystä on täynnä eli syksyllä ni sitte tutkimuksiin ellei sitä ennen oo tärppi käyny.

ON:Tässä nyt menossa dpo 4, eli ei mitään uutta täällä suunnalla. Katotaas taas jos sieltä jotain tulis, oikeeta oiretta tai kuviteltua B)

Ihanaista kevättä ja kesän odotusta muruset =) Ja plussatuulia :whistle: :whistle: :whistle: (mielellään lämpösiä semmosia B) )
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jessie82:
Hei onko kukaan koskaan kuullut, että nenäverenvuoto vois olla raskausoire?? Eilen aivastelin pari kertaa putkeen ja vähän sen jälkeen alkoi vuotaa nenästä verta, eikä oo varmaan 20 vuoteen vuotanu yhtään :) alavatsaa juilinut oviksesta asti ja päätä nyt särkenyt pari päivää, tosin aika tavallisia menkka oikeita mulla... katsotaan kuin käy, jotenkin ei enää jaksa edes toivoa... aika kunnalliseen 27.4 ja jos sielt ei irtoo mitään järkevää mene yksityiselle.
Olen ainakin itse lukenut, että raudan maku suussa, ikenien verenvuoto ja nenäverenvuoto ovat osalla oireita raskaudesta. Eli voisi olla sitäkin. Toivottavasti on.
:heart:

Hohhoijjaa... Tulipa käytyä kaupassa ja siellä iski tämmöinen kummallinen mielihalu. Oli PAKKO SAADA suolakurkkua ja jäätelöä! Tuossa sitten äsken onnellisena rouskutin suolakurkkua ja mutustin murueskimoa sekaisin. :O Ei siis yleensä moisia ole itsellä. Samoin oli pakko saada novellen calsium vissyä, vaikken vissystä pidä. Mutta se calsium oli niin hyvänmakuista siinä! :p
 
Tänään saapu raskauskeijun ovistikut ja raskaustestit. Perjantaina meinasin käydä tikuttamaan. Silloin ois kp 9. Tänään sorruin vauvanvaate ostoksille. Löysin h&m:n alesta ihanan ulkoilupuvun jossa vauva näyttää pikku nallelta. En vaan voinut vastustaa sitä. Vaikka ei oo hajuakaan tuleeko se ikinä käyttöön mutta annan sit jollekkin jos ei meillä käyttöä.
Mulle tää vauvan vaatteiden osto on vähän kun valmistautumista siihen että joskus musta vielä toivottavasti tulee äiti. Pitää vielä totutella tähän ajatukseen kun onhan se iso muutos elämässä. Pelottaako teitä muita välillä että kuinkahan kaikki menee? Mulle iskee välillä semmosia ajatuksia että onkohan musta tähän?, osaankohan mä? ym?
Vaikka innolla odotamme raskauttani niin onhan se iso juttu elämässämme.
 
Alkuperäinen kirjoittaja niiskuliini:
Pelottaako teitä muita välillä että kuinkahan kaikki menee? Mulle iskee välillä semmosia ajatuksia että onkohan musta tähän?, osaankohan mä? ym?
Vaikka innolla odotamme raskauttani niin onhan se iso juttu elämässämme.
Ei ole ainakaan vielä tähän mennessä koskaan tullut tuollaista tunnetta. Itsellä on jotenkin niin syvällä sydämessä sellainen kaiken täyttävä ja poispyyhkivä äidinrakkaus, joka soi taukoamattomana lauluna. Se on vaan jotenkin niin voimallinen tunne, ettei jää tilaa peloille ja huolehdinnalle. Sama tilanne oli jo silloin, kun olin hädintuskin 16 ja vahingossa raskauduin. Hetkeäkään en miettinyt, vaikka tilanne silloin olikin kaikkea muuta, paitsi hyvä. Olin heti valmis ottamaan vastuun ja kantamaan pienen elämän itsessäni. Antamaan itseni jollekin toiselle. Valitettavasti meni kesken.

:'(
 
Kiitos kaikille terveisistä ! Koitetaan tästä nousta ojan pohjalta. Onneksi aurinko paistaa ja kevättä ilmassa.Eiku uutta matoa koukkuun, eiko ? :)
Vuoto jatkuu edelleen ja hyvä niin. Toivottavasti tulee kaikki nyt pois, että ei tarvi sitten sitä jäädä miettimään. Raskaustestihän oli jo negatiivinen, että ei pitäs sitä hcg:tä olla kehossa ni vois uudelleen yrittää.
Sen vaan sanon kaikille , että älkää hyvät ihmiset testatko liian aikaseen jos joku sitä edes ajattelee. Itse siis testasin kp 25 /28-30 positiivisen tuloksen. Menkat viikon myöhässä ja sitte meni kesken. Eli jos en olis jo sillon testaillu ni en olis varmasti tiennytkään koko raskaudesta ja jotenkin asia ollut helpompi. Sanoinkin , että seuraavalla kerralla testaan AIKAISINTAAN kun menkat 1 vk myöhässä ..Eihän se tietty kaikilla mene näin , mutta ei siinä kyllä paljoa ole järkeä että noin aikaseen testailee.

Ihanaa kun olette bongailleet ovista monet! Kyllä se siitä sitten, eiku peitot heiluun ja vaakakenoon :)
Itse en oikein tiedä , että millon tässä pitäs koko ovista ruveta bongaileen,palautuukohan kierto suunnilleen samaksi tälläsen tapahtuman jälkeen. No toivotaan näin, tilastin jo netistä ovistikkuja ja kokeilen niitä sitten vanhaan tuttuun aikaan . Viimeksihän se kuitenkin tuotti tulosta.
Siinä mielessä tietenkin hyvä olo, että oli se munasolu ainakin hedelmöittynyt eli sen verran pitäisi ainakin hommat toimia. Kunhan nyt sitten vaan pysyisi kiinni seuraavalla kerralla vähän paremmin. Itse voin sanoa, että sen plussaamisen jälkeen oli mieletön tunteiden kirjo.Ilo oli tietenkin päällimmäinen tunne, mutta kuvioon tuli sitten vain uudet jännitykset ja pelot (joista valitettavasti yksi tuli toteen) Eli sen plussaamisen jälkeen ei ole odotettavissa heti itsellä ainakaan suurta helpotusta vaan sen ilon puuskan jälkeen tuli uudet huolen aiheet. Kumma kyllä mutta sitä tuli sellainenkin olo, että se yrityksenkin jännitys nyt sitten loppui ja jopa oli hieman haikea olo siitä. En meinaa, että nyt kiva kun jälleen on samassa tilanteessa, mutta ehkä pitää ottaa sillä tavalla että tämäkin on osa elämää ja siitäkin jollakin tavalla nauttia. Onhan se kuitenkin ihan kivaa hommaa se yrittäminenkin :)

Onnea kaikille tuhannesti yrityksiin ! Toivotan kaikille myös oikein ihanaa kevättä, muistakaahan nauttia aurinkoisesta ilmasta, peipposen laulusta ja lumen sulamisesta kaiken tämän toivon ja yrityksen keskellä.

Pääskysiä odotellen...
 
heips, ilmotaudun mukaan vertaistukijoukkoon ;)

pitkien kiertojen taustalla ovuloimattomuutta. todettiin 2/2010 kun luovutin munasoluja. munasoluni ovat muuten priimaluokkaa, eivat vaan irtoa :( kohtu erittain pieni, ja munasarjat erittain lahella toisiaan (kissing ovaries) laakari antoi aika pienen prosentin mahdollisuuden raskautua ilman hormooneja. kuitenkaan kun ei kiire ole, ei olla siihen lahdetty. koska mahdollisuus silti olemassa on :)

talla hetkelle kp 57/30-40?. raskaustesti tehty kp 40 paikkeilla, selva nega.
oireita tassa jotain, kramppeja(mietoja), verenmakua suussa(ikenetko vuotaa? :D ), hailakka viiva navasta hapyluuhun(mulla on oliivi iho, joten voi kuulemma tulla ilman raskautumistakin), toissailtana kauheet alasena/lantion kivut, valilla vihloo vasenta puolta ja seksi ei maistu :O mika on ihme mulle :D

no oottelen viela viikon ennen testausta....

mutta plussatuulia kaikille :p :p
pahoittelen a ja o puuttumista, asun pallon toisella puoliskolla :D



muoks.
ja yritysta ei mitenkaan aktiivisesti, mutta kai taman voi sitten laskea ekaksi kierroksi :)
 
Sinirusko :flower: :flower: kyllä se siitä tummenee!!!

Täällä ei yhtään mitään, tissit vaan on niin arat että hermo menee.. No mitäpä ne on ollu jo kp 30 lähtien niin kosketusarat! En voi ymmärtää tätä kiertoa taas että mitä nyt oikein!!
 

Yhteistyössä