~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

AARG mulla menee niin hermot tähän kroppaan... :kieh: :headwall: Eilen siis tuli täti ja näyttäis siltä että pakkailee jo TÄNÄÄN "tavaroitaan".. Siis mitä ihmettä tää on, ja mä kun kuvittelin että nyt tulee runsaat menkat ku viime kierron join greippimehua ni pah vielä niukemmat mitä yleensä... :( Taidan tilata ensi kuulle gynelle ajan ottaa niin päähän... :ashamed:
Anteeksi omanapainen vuodatus... :/
 
Tein erittäin herkän liuskatestin ja tuli PLUSSA :) Ylihuomenna teen toisen testin aamuvirtsasta.

Eihän siihen mennyt kuin 18 yk että sai ekan plussan.


Tässä kierrossa söin sen Flagyl antibioottikuuriin ja heti plussa. VARMASTI oli jonkinlainen tulehdus alhaalla joka hidasti hommaa.

 
beabee: et taida jääd yksin!
tähän asti mulla on ollut aika positiivisia fiiliksiä tämän kierron suhteen, tästä aamusta lähtien tosi paha ketutus ja kiukkusuus. Ennakoi hyvin menkkoja ens viikonlopuksi.

Kilulle oikein paljon onnea!!!

Tervetuloa Supuliina!
 
kilu09: Onnea plussasta! :flower:

beabee: Turha pelko, sanoisinko... :D

Supuliini: tervetuloa, tähänkin pinoon. ^^

Täällä kp1/~30 ja yk3. Onneksi kierto ei venynyt 35pvä pidemmäksi. Stressi varmaan pitkitti, sitä on ollut ja nyt sen mennessä ohi tuli tätikin kylään. :) Nyt ostin tätä ihanaa-kamalaa greippimehua 'avuksi'. Maku on muute ihan hyvä ja raikas, mutta jälkimaku aika inhottava. Jospa tätä lasillisen päivässä joisi, riittääköhän se? :x
 
kilu09 - Onnea plussasta!

Täällä ei mitään uutta. Tällä hetkellä kiertoa mennyt 23 päivää, toivossa on hyvä elää.

Huomenna pääseekin reissuun, viettämään juhannusta meren rannalle. Joten näin etukäteen jo kaikille oikein ihanaa ja toivottavasti aurinkoista juhannusta!

Toivotaan, että ensi viikolla olisi jo jotain kerrottavaa suuntaan tai toiseen.
 
Hellou!

Täällä on menossa kp 34. Kävin 21.5 huikkaamassa että on kp1 mutta tuolla listassa näkyy olevan jo 60 =) Yk:t voi siis jättää ennalleen eli 18. Kun ei olla tässä kuussa yritetty.

Onnea kaikille plussanneille ja plussatuulia muille!! :heart:
 
(.) Taitaa tulla kostea juhannus. Eilen iltapäivällä pyyhkiessä verta, sen jälkeen ei tosin enempää. En usko kiinnittymisvuotoon, koska oli ihan kirkkaan punaista ja eilen oli jo 11 dpo. :( En kuitenkaan VIELÄ suostu masentumaan niin, että kertoisin uuden kierron alkaneen!
 
Tänään kp 20/28... eli vielä reilu viikko niin saan alkaa testailemaan! vaikee sanoo mitään oireista kun oon ollu kipeenä monta päivä., mutta toiveet on korkeella!! Ainakin kova väsymys on jatkuvasti.
Hauskaa juhannusta teille kaikille, ja paaaaljon plussatuulia :heart:
 
Täällä olis yksi lapsesta haaveileva, mahtuukos mukaan?

Yrityksiä on nyt takana 1, ja nyt menossa kp 25, kierron pituus mulla vaihtelee yleensä 28-32 välillä.

Ajateltiin, että otetaan ihan rauhassa, ei liikaa laskeskella vielä päiviä enkä heti rupee raskaustestailemaan, mutta katotaan nyt maltanko, kun nyt jo jännittää. Ja samalla pelottaa, että jos tää tuleekin kestämään tosi kauan.. Ja jotenkin mua ärsyttää, kun mun mies on ihan satavarma että pamahdan paksuks tyyliin ekasta kerrasta ilman ehkäisyjä (vaikkei oltais ees lähelläkään ovulaatiota =) ) eikä yhtään ymmärrä kun yritän selittää, että ei se välttämättä oo niin helppoa.
 
chiaraa Tervetuloa :D

Ja onnea kaikille plussanneille, jos en ole muistanut kaikkia erikseen onnitella ja tietenkin tsemppiä jokaiselle yritykseen :hug: Kuinkas meni Juhannus?

).( Täälä on ollut kaikenlaisia tuntemuksia.. Eilen kipeytyi tissit ja se on jatkunut tänäänkin. Joko on ovis nyt päällä tai sitten on EHKÄ jotain tapahtunut :saint: Ainakaan yrityksen puutteesta meitä ei voi syyttää, koska ollaan valehtelematta pupuiltu ukon kanssa melkein joka toinen päivä koko kierron ajan. Pari kertaa on ollut kaksi päivää välissä. Ei auta kun toivoa.

:ashamed:
 
Täällä toivutaan juhannuksesta pikkuhiljaa. Hieman väsymystä meinaa olla ilmassa. Meren rannalla oltu mökkeilemässä, saunomassa, vihtomassa ja paljuilemassa. Perinteistä juhlimista siis ;-)

Nyt siis kp 27 eikä tuntemuksia suuntaan eikä toiseen. Odotellaan, odotellaan ..

Hyvää tulevaa viikkoa kaikille!
 
chiaraa, niin minäkin sinisilmäsenä kuvittelin (n.2vuotta sitten)että vauva voi tulla suht helposti, jos ei käytä ehkäsyä. Mutta toisin menee nämä jutut...Ensiks syöt monta vuotta e-pillereitä ettei vaan kävisi "vahinko" ja sitten kun olisi tosi kyseessä niin eipä kuulu vauvaa!

Meillä alkoi yritys n.2 vuotta sitten, ja oli jäissä muutaman kuukauden, ja nyt aktiivista yritystä takana puolisen vuotta. Olen aina sanonut ettei vauvan tuloon ole täysin oikeaa aikaa, tulee jos on tullakseen, mutta nyt oon niin ihmeissäni kun se oikea aika olisi nyt eikä pikkuista ihmettä näy. Pian alkaa yk 7 ja ottaa päähän niin paljon.

En vois enempää toivoo että tästä kierrosta kuuluisi onnellisia uutisia, mutta oon pettyny niin monet kerrat, etten usko enää mihinkään. Jokatapaukses, tosi paljon tervetuloa chearee kuumeilemaan ja hirveesti plussatuulia meille kaikille :heart: Ja Tiikkis, sulla lakaa olee jännät päivät =)
 
ON : tänään pitäisi alkaa menkat mutta ei kyllä oo yhtään mitään oireita siihen suuntaan. Ei tunnu mahassa eikä tissit oo kipeät. En sitten tiedä vaikuttaako noi mun syömät lääkkeet jotenkin vai onko se siitä, koska en tässä kierrossa ole oikeastaan stressannut tai pahemmin miettinyt vauvaa, koska tiedän että en luultavasti ovuloinut joten turha luulo että olisin raskaana ? no mutta tätiä odotellessa.
 
mut saa poistaa listalta. Minun kohdalta esikois haaveet jää tähän.... :'( En vaan jaksa enää tätä.. Ja ukkokin alkaa jo kyrsimään, meillä alkoi yhtäaikaa loma tarkoituksella että päästään käymään reissussa no tää vissiin meinaa ryypätä koko vitun loman... :ashamed: Eikä se tajua miten muhun sattuu että se ei huomio mua mitenkään. Siinäpähän juokoon vaikka ittensä hengiltä... ANTEEKSI tää mun vuodatus. Toivotan kaikille plussatuulia!
 
Kiitoksia tervetulotoivotuksista!

MyDream joo niinhän se on, että ensin koko ikä lähes ala-asteelta saakka on varoiteltu raskaaksi tulemisesta ja jotenkin on tuudittautunut sellaiseen uskoon, että raskaaksi voi tulla tyyliin miehen halaamisesta, ja vasta lähiaikoina oon oikeesti tajunnut, että se voikin olla työn ja tuskan takana. Sitä ei oo vaan itse tiedostanut, ennen kuin nyt kun muutamilla omilla kavereilla on ollut ongelmia. Ja toivoo vaan, että itse pääsis helpolla ja onnistuisi pian.

No, nyt on kp 28 menossa eli jännät päivät edessä.. Ärsyttää kun ennen mun kierto oli aina 28, ja nykyisin 28-32 niin ei yhtään saa vielä antaa itsensä innostua.. Ja kaiken lisäksi mahassa on kyllä vähän sellaista kiertoa, että vois menkat alkaa :(
 
Täällä taas!

Kp 29 ja testailin (malttamaton), "ei raskaana" sieltä tuli, joka ei tullut yllätyksenä. Eli luultavasti tässä käy niin kuin pelkäsin, että kuukautiset eivät ala tasaisesti. Lääkäri ajan pystyn varaamaan vasta elokuun alussa kun sulku loppuu, joten sinne asti pitää odotella jos kuukautisia ei kuulu.

Voihan ne kai alkaa koska vain, mutta epäilen .. Joten nyt hieman mieli maassa kun tuntuu, että sitä ajatteli kaiken menevän hyvin heti ensimmäisellä kierrolla, mutta nyt tuntuu, että itsessähän se vika on kun ei kroppa toimi.

Joten toivottavasti teillä muilla olisi parempi onni! Plussaisiatuulia kaikille!

Ps. Huomenna viimeinen työpäivä ennen koko heinäkuun kestävää lomaa, joten sitä odotellessa!
 

Yhteistyössä