Törkein kommentti...

  • Viestiketjun aloittaja HÖH
  • Ensimmäinen viesti
No en viitsi edes tänne kirjoittaa sitä kommenttia.Meni sillon mulla kyllä täysin överiks.
Nyt en enää reagoi, annan samallamitalla takasi tai joskus pistän vielä pahemmaks.
Meillä menee niin hyvin!...
 
joskus aikoinaan kun riideltiin, niin mies väitti että olin pakottanut hänet muuttamaan yhteen ja tekemään lapsen. Ja kuitenkin nämä molemmat oli tarkkaan harkittuja päätöksiä jotka tehtiin yhdessä.

No, mies heti katui sanojaan. ei menny ku minuutti ja oli pyytelemässä anteeksi ja katumassa.
 
New


Mieheni:-Olet vastenmielinen lahna sängyssä.
-Häivy ja vie nuo #&%£$!* mukanas!
-sinulle ei riitä mikään.
-Olisit tyytyväinen elämääs,sillä onhan sulla katto pääsi
päällä!
jne.jne.jne...........

12 pitkää vuotta samaa vähättelevää ja loukkaavaa tekstiä.

On muuten nykyään nelikymppinen alkoholisoitunut
eläkeläinen ja mikä parasta...EX-MIEHENI!!!!!!!!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.03.2006 klo 16:31 New kirjoitti:
Mieheni:-Olet vastenmielinen lahna sängyssä.
-Häivy ja vie nuo #&%£$!* mukanas!
-sinulle ei riitä mikään.
-Olisit tyytyväinen elämääs,sillä onhan sulla katto pääsi
päällä!
jne.jne.jne...........

12 pitkää vuotta samaa vähättelevää ja loukkaavaa tekstiä.

On muuten nykyään nelikymppinen alkoholisoitunut
eläkeläinen ja mikä parasta...EX-MIEHENI!!!!!!!!!
Tää on huippu!! :LOL: varsinkin 2 viimeistä sanaa!
 
No tämä oli tosi loukkavaa siinä hetkessä kun se tuli suusta ulos...
"exä otti suihin paremmin..." :x

Eipä enää päästä suustaan samanlaisia juttuja... :headwall:

Nyt taidan mä lipsautella pahemmin... :whistle:
 
Ani
Se. "Ihan oikein sulle että se kuoli" kommentti kun vauva kuoli. Olen myös hullu ja läski (en ole kumpaakaan). Se ei myöskään harrastaisi seksiä mun kanssa vaikka joku maksais. Olen myöskin #&%£$!* ja lapset ei ole sen. Siinäpä asiattomia kommentteja ex mieheltäni.
 
Onko tuo sun ex-mies joku hullu-sadisti, kun noin sano vauvan kuolemasta? :'( :'( Tai voihan tähän ite vastata,että on.

Miten selvisit järjissäs ja hengissä tuommosen kusiaisen kanssa?Pitäis palkata joku pyyhkimään lettiin tuollaista elukkaa.
 
JOOPA JOO
Ei nyt ehkä törkein kommenni mut TYPERIN sellainen!!!

Olin listannu koneelle kaikki joille annamme lapsemme 1-vuotis kuvan...
No mies tuli kotiin ja rupes sit tietenkin tutkii sitä...
Vähän ajan päästä mies sano:
ET MITÄ V...TUU ANNATKO SÄ EX:SÄLLES KUVAN!?!?!

Mä sit vaan katoin silmät pyöreenä miest et
-Ookko ny vähän idiootti, et sun isäs nimi on kans XXXXX ja sähän sanoit et hänelle pitää kans antaa kuva!!!
(eivät kauhesti ole toistensa kans tekemisis niin ota ny siit sit selvää)

Et kyllä nää miehet osaa olla välil idiootteja!!!!
 
Ani
On sillä psyykkisiä ongelmia paljon. En ole nähnyt pariin vuoteen. Jälkeen päin kaikkein eniten häiritsi se että kaikki alkoi hyvin normaalisti ja yhtäkkiä olin naimisissa pedon kanssa. hän ei koskaan pahoinpidellyt, mutta itsetuntoni alasajo alkoi kolme vuotta häiden jälkeen, jolloin meillä oli kaksi lasta ja kolmas(se pikku enkeli) tulossa. Hän ei kerennyt syntyä ihan tähän maailmaan vaan kuoli kohtuuni rv 26. Erosin osittain juuri sen kommentin takia se oli kuin herätys.
 
kerran sanoin vitsillä että tahdon että kaasoni on minua rumempi, jotta olen päivän kaunein, eikä mieheni tarvitsisi flirttaislla muille (mieheni siis lirkuttelee kaikille joilla on reikä jalkojen välissä.) Tähän mieheni vastasi että: "Sitten sun täytyy ottaa kaasoksi joku yksi silmäinen kääpiö."
Hauskaa että vain yksi silmäinen henkilö voisi olla minua rumempi...

Lisäksi:
- Olisit kiitollinen kaikesta, kerta kun vaan itse makaat kotona kaiket päivät (olen siis äitiyslomalla ekasta(4kk ikäinen) ja nyt uudelleen raskaana.

- Olisinhan mä halunnu lapsia jo monen muunkin muijan kanssa ennen sua! (sai mut tuntemeen itteni tosi ainutlaatuiseksi)

+ lisäksi on lista haukkumanimiä, joita tää palsta ei taatusti salli mun kirjottaa...
 
Joanna 84, mieti tarkkaan, miten saat kasvatettua tuollaisen törkimyksen kanssa henkisesti terveitä lapsia.

Eikö yhtään tunnu, että tarttis toimia? Vaikka vaikeaahan se on, kun on pieni vauva ja uusi tulossa.

Älä nyt kuitenkaan ihmeessä alistu tuollaisen pedon tossun alle. Pilaat oman sekä lastesi elämän!! :'( :'(
 
mama-83 vaasasta
No nuo aiemmat täällä kuulostaa kyllä aika pahoilta..Mut mua loukkasi tosi kovaa kun lähdettiin synnäriltä enkä meinannut mahtua housuihini.niin mies sanoi:-Ihan ku sä oisit vieläkin raskaana..Ku kattoo noita muita äitejä täällä niin ei niillä tommosta mahaa oo.. :'( Juoksinkin vessaan itkemään..Mulle tehtiin sektio,ja en tiedä pitääkö paikkaansa mut joku lääkäri silloin sanoi mulle et sektion jälkeen kestää paljon kauemmin masun palautua ennalleen kuin alatiesynnytyksessä..En tiedä mut se kyl loukkasi..
 
mulla tuli paha olo ku luin nuita :'(
vaik ekyl omaki kulta päästelee sammakoita suusta tyyliin "miks sulla ei oo pienempi #&%£$!*" no kerran se sano et "jos et oo kesään mennessä laihtunu 20 kiloa niin me erotaan". sanoin sit ettei kannata tuhlata aikaa kun en aio laihduttaa...se sit siitä "uhkauksesta"
 
sivupers

#&%£$!*, läski (60kg/167cm), maho lehmä (mulla kuitenkin useita lapsia, ihan itte synnyttämiä). Juoppo, laiska, mitä milloinkin. Huorittelu loppui(no, ainakin väheni), kun sanoin, että se on sitte 200?/kerta.

Tarinaani täällä. Ja kuinka sitten kävikään:

http://sivupers.vuodatus.net/
 
Oi voi
Omat huolet tuntuu varsin mitättömille noiden juttujen jälkeen.
Tsemppiä kaikille, erityisesti sinulle "sivupers" :hug: . Ero on aina vaikea, varsinkin kun on lapsia -mutta ihan takulla paras vaihtoehto tuossa tilanteessa. Kestä tuleva vuos-kaks, niin säästyt elinikäiseltä H&/(tiltä!
 
mä menin joskus (typeryyksissäni) riidan aikana kysymään mieheltäni että kumpi on haluttavampi ja seksikkäämpi, minä vai mun anorektinen paras ystäväni? (olemme samanpituisia ja mä olen painoindeksin mukaan normaalipainoinen) vastaus oli kuten odottaa saattaa: HÄN!!!!! tästä on jo 4vuotta ja vieläkin se mielessä kummittelee...
 
Karmea vaimo
Mua nolottaa, mä olen nimittäin meillä se joka latelee miehelleen kyllä välillä vaikka mitä...Meillä ei mene kovin hyvin (alkoholia on kuvioissa) ja tilanteen ahdistamana annan välillä tulla ja olan takaa. Harmittaa vain, kuin eihän kukaan saisi avioliitossaan joutua kuuntelemaan toisen haukkumista. Eikö avioliitto pitäisi olle se paikka, missä kummallakin on hyvä olo -vai olenko liian idealistinen?
Miehelläni on heikko itsetunto mikä heijastaa moniin ongelmiin meillä, eikä oma käytökseni asiaa paranna. Niin väsynyt. :'(
 
sassa
Ollessani raskaana meillä oli kamala riita. Mm. kotitöistä. Mietin omaa jaksamistani vauvan synnyttyä, ja mies omaansa. Miehen kommentti oli, että annetaan se lapsi sitten adoptoitavaksi, jos kummastakaan ei siihen ole. :\| Loukkaannuin todella pahasti. No meillä oli muutenkin tosi räiskyvää tossa viime vuoden puolella. Onneksi nyt menee paremmin.

On niitä kyl varmasti muitakin kommentteja.. Hulluks haukkunut kun olen masentunut :\| On siinä lennellyt kommentteja puolin ja toisin, mutta sellaista se on kahden tempperamenttisen parisuhde. Tietty jos tuollaista olis "arkenakin" niin vois kyl miettiä onko tervettä. Meillä onneks rajoittuu suurimpiin riitoihin.
 

Yhteistyössä