Toimeentulotukea opiskeluja varten tarvittaviin vaatteisiin?

Rollolainen
Mut oot saanut kuitenkin jo yhden asun? Musta aika kohtuullista, että seuraavat hankkii itse, opintorahalla, lainalla, palkalla jota saat töissäkäynnistä, lainaamalla...
tiedätkö mitä?
Kaikki ei saa sitä yhtäkään sossusta. ja kyllä yksi riittää, ei sairanhoitajan asu likaannu nii usein ku kokin, jonka takkai voi joutua pesemään päivittäin. Ja sullla on pyykkikone, sillä voi pestä sen asun.
ja kyllä kokin kenkiäkin voi käyttää lähihoitajan, ainakin mä oon käytttänyt siivouksessakin.
 
tiedätkö mitä?
Kaikki ei saa sitä yhtäkään sossusta. ja kyllä yksi riittää, ei sairanhoitajan asu likaannu nii usein ku kokin, jonka takkai voi joutua pesemään päivittäin. Ja sullla on pyykkikone, sillä voi pestä sen asun.
ja kyllä kokin kenkiäkin voi käyttää lähihoitajan, ainakin mä oon käytttänyt siivouksessakin.
Mulla on kyllä jo kengät ja ne on paljon paremmat jalkaan kuin kokin kengät. Niitä kokin kenkiä käytän baarilla töissä joten en mä niitä samoja kenkiä mihinkään hoitotyöhön ota.
 
"vieras"
Eikö harjoittelija ole ilmaista työvoimaa? Ja tän ilmaisen työvoimanko pitäis maksaa oma työasunsa? No voi varjele, miten tuo kuulostaa ihan hullulta? Seuraavaksi harjoittelijan varmaan pitää maksaa työnantajalle palkkaa siitä, että se ottaa ilmaisen harjoittelijan työpaikalleen?
 
[QUOTE="vieras";22972268]Eikö harjoittelija ole ilmaista työvoimaa? Ja tän ilmaisen työvoimanko pitäis maksaa oma työasunsa? No voi varjele, miten tuo kuulostaa ihan hullulta? Seuraavaksi harjoittelijan varmaan pitää maksaa työnantajalle palkkaa siitä, että se ottaa ilmaisen harjoittelijan työpaikalleen?[/QUOTE]

No ei ole pelkästään noista harjootteluusta kyse vaan niissä paikoossa missä olen ollut sijaasena on kaikilla sijaasilla ollut omat vaatteet.
 

Yhteistyössä