Toiveena vauva 2017-2018

Heissan kaikki!

Vihdoin uskaltauduin tänne kirjoittamaan, kun pitkään olen vaan omaksi iloksi (tai kateudeksi ;)) käynyt lukemassa tämän ryhmän juttuja ja haaveillut siitä että pääsen itsekin mukaan jännäilemään!

Ollaan 28-vuotias pariskunta, yhteiseloa noin 3 vuotta takana ja esikoinen olis haaveena! En tiedä miten päin olisin, sillä mieheni on koko yhdessäoloaikamme kuunnellut mun vauvahaaveita, mutta aina on kuitenkin ehkäisystä huolehdittu, sillä hän ei ole kokenut olevansa valmis. Nyt kuitenkin tapahtui eilen suoranainen ihme, sillä hän totesi että pitäisikö nyt sitten jättää ne kondomit pois? Mun ilme oli varmasti näkemisen arvoinen! :love:

En sanoisi, että vieläkään aktiivisesti yritetään, mutta toivottavasti tjottailu tuottaisi pikaisen tuloksen... Tässä vaiheessa on vielä hyvä toivoa, kun ei yhtään tiedä miten vaikeaa se meille on :ROFLMAO: itse ainakin olen niin onnellinen jo siitä että raskautuminen on oikeasti mahdollista!! :p

Tsemppiä kaikille yritykseen! =)
 
@Äitirouva M alottakaas ens kerralla kun menkat vielä tuhertaa ;)

Meillä alkoi ensimmäinen (ja toistaiseksi viimeinen) yrityskierto 5.1, hedelmöitys 7.1 :whistle: se oli nopeeta :LOL:

Silti rymistettiin päivittäin lakanoita kunnes 20.1 iski järjettömät liitoskivut :( en voinut kävellä seuraavaan 4 päivään askeltakaan kun pienikin tärähdys tuntui puukoniskulta kohtuun..

Nyt meidän pienellä ihmeellä on ensimmäinen kolmannes ohi (y)

Mutta tärppi voi paukahtaa jo menkoista! :LOL:

Ja tosiaan hcg:stä veriarvoissa, mulla oli 3+5 arvo alle 5 :) eli se ei kerro kaiklea :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Äitirouva M
No nyt on täälläkin toivo alkanut hiipumaan :unsure: Menkkamaisia oireita tullut ja menkkoihin vielä viikko... Testaan ehkä aamustaa vaikka en usko et siinä mitään näkyykään...

Mutta älkää nyt kaikki luopuko vielä toivosta :LOL: Jännätään yhdessä loppuun asti :love:
 
Nems valaa uskoa meihin (y)
Kyllähän sitä sisimmässään toivoo pientä elämän alkua jonka saisi ens kerralla pitää ja rakastaa.. ihmisluonto näköjään suojelee iteensä ettei sydän taas säry:oops:
Tänään olin et wtf. Tuli vas. Alaselkä hiton kipeeksi, vähän alavatsalla juilintaa et onko se ovis kumminki si vasta ny vai mitä kipuu tää on.. ny oikeen harmitti ku ei ollu sitä ovistestiä et olis voinu varmistua o_O
Tallettelut on kyl tehty..
Onko kellään ollu näin? Ny pitäis olla dpo 6
 
  • Tykkää
Reactions: Nems
@eevas mulla sellasta ihmeellistä ilmavaivaa, tosi terävää kipua pepussa ja alavatsalla pistelee, yleensä menkkojen aikaan sitä ollut. Repäisykipu yöllä niistäessä mut on niitä muutenkin. En tiedä jaksaako toivoo siltikään plussaa. Sitä niin toivoo mut ei uskalla liikaa ettei joudu pettyyn..
 
Dpo 9 aamupissasta tehty First Response testi nega. Ja täähän oli aivan turha testaus koska viimekskään ei sama testi vielä näyttänyt plussaa samassa vaiheessa. Nyt täytyy odotella tiistaihin seuraavaa testausta tai sit hakee kaupasta pregcheck liuskat :LOL:

Ja mulla tissit ihan järkyn turvonneet, vähän kipeet myös välillä. Ja kuumat koko ajan. Toiveet korkeella :love:
 
Olet aikaisessa kookospieni. Sulla on vielä viisi jännittävää päivää aikaa!
Omassa navassa mutäön uutta. Oviskipujen laannuttua muutaman päivön ajan nyt oikea munasarja välillä ilmoitellut että täältä se muna irtos..
Piinapäivät.. huokaus, samaa rataa, ajattelen että en ajattele mutta sorrun ajattelemaan kuitenkin.
En tarvitse testejä etukäteen, silti ennen dp14 siellä on vähintään kolme testi, ellei jo tehtykkin.
Jostain syystä sitä tietää lasketut ajat menkoista.
Sitte ovispäivä, seksiä, ennen, päivänä ja jos mahdollista, seuraavakin päivä. Ihan vaan jos vahingossa munasolu irtois vähän myöhemmin.
Niin ja jos uskoo niin tulevan vauvan horoskooppikin on selvitetty.

Itse henkilökohtasesti sorrun myös katselemaan tarvikkeita ja vaatteita kirppiksilta. Harmitellen vaan koko ajan ettei sellasia pääse hankkimaan kun ei tiedö sukupuolta. Mutta eikös sekin ole selvitettävissä pissatestillä sekin :eek:
Viime raskaus lääkkeillä avustettuna oli aikasta tunnevuoristorataa, ylimääräset lääkkeet aiheutta itkuherkkyyttä ja maailmanloppua vuorotellen. :poop:
Sunnuntaita kaikille... :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Lukka
Äh, en oikein ymmärrä tätä omaa kiertoa. Yhä imetän 1v 3kk vanhaa kuopusta (joskin nyt vähensin 2-->1 x/pv ja lopettelen). Muutamat menkat olleet mutta kierto ei ole säännöllistynyt. Mulla ollut kyllä ennenkin epäsäännöllisiäkin kiertoja välillä. No, nytkin menossa kp 32. Pari päivää sitten tein negan testin. Aivan hillittömät himot ollut eilen ja tänään, enteilisikö sitten menkkoja?
 
Ok! Muistelen lukeneeni jotain tällaista. Ei vain meinaa omista kierroistaan muistaa kun ei ole pitkään aikaan ollut. Enkä osaa sanoa milloin oli ovis jos oli. Pitäis varmaan ostaa niitä tikkuja.
 
@kookospieni jospa se plussaksi muuttuisi, vielä hyvin aikaa;)

Mulla ei alkaneetkaan ne menkat! Yleensä aina illasta tulee kivut ja aamulla sitten alkaao_O Voieivoiei jos taas 70 päivänen kierto eessä:confused: Noh onhan täs viel viikko ennenku edes pitäis alkaa. Ihme homma vaan, ku olin niin kipeäo_O
 
  • Tykkää
Reactions: Nems
Nyt parin päivän seurailun jälkeen hyppään mukaan.
Piusy 23 ja mies 28, yrityskierto 1 ja taustalla pcos epäilyt vuosi sitten - elämäntapojen korjaus. Nyt menossa kp 22, dpo 6

Eli vuosi sitten heittivät kynellä pommin pcos epäilystä, en ottanu pillereitä vastaan ja aloin muuttaa elämäntapoja (-12kg), terveellisemmät ruokavaliot yms. Ja nyt olen kolmessa kierrossa tuntenut ovikset. Nyt olen listannu oireita mutta eilen tuli pahin huomioo herättävä.
Olin töissä ja joku puolituntia ennen vuoron loppumisesta vessassa käynnin jälkeen tuli jonkinsortin kouristus - ihan kun kohtua olisi vuoroin nyrkin sisään puristeltu ja vuoroin joku kohdun sisältä työntäis sitä isommaks. Oksetti ja tuli tuskan hiki. Kotiin lähdettyä ei autossa voinu normaalisti istua, kylmä ja lämpö helpotti parissa tunnissa, mutta kuitenkin jäi sellainen kaiverrus - yskiessä yms tuntuu. Ei tullu mitään vuotoja onneks. Niiko menkkakivut kertaa 10 ja kourien. Onko tämä jotain kohdun kasvukipuja? Jo tässä vaiheessa jos oisinkin raskanaa?
 
Viimeksi muokattu:
Voi ei @eevas toivottavasti alkavat pian tai tulis plussa!

Mulla hirvee makeenhimo mikä viittaa pms oireisiin :unsure: Jotenkin en usko tärppiin enää yhtään. Tiistain testi varmistaa sitten tuloksen lopullisesti ja nähdään odotellaanko menkkoja vai mitä tapahtuu :cry: Itkuherkkyyttäkin tullut.. Olikohan tää nyt tässä...?

@Piusy olisko olleet kiinnittymiskipuja? Toivotaan tärppiä :love:
 
Täällä jo muut varmaan kyllästyneet mun juttuihin mutta :LOL:

@Piusy mulla oli tosi järkyttävää kiinnittymiskipua, ei voinut kävellä, maata, istua, seistä.. tuntui kuin olisi vedelty puukolla pitkin vatsaa, rutistettu nyrkillä kasaan koko kohtu. Kuitenkaan en missään kohden vuotanut verta. Alkoi perjantaina 20.1 ja jatkui koko viikonlopun, joskin lievempänä. Maanantaina 23.1 kävin päivystyksessä josko voisivat tarkastaa että oonko raskaana. Kaikki testit näytti negaa, viikot tuolloin 3+4 ja hcg verestä alle 5 :ROFLMAO:

Tilanne luokiteltiin varhaiseksi keskenmenoksi ja lääkäri oli lausuntoon kuitenkin kirjannut voimakkaan verenvuodon :confused:

Jäin odottelemaan kuukautisia mutta aloin epäilemään keskenmenoa kun kävin asiaa äitini kanssa läpi :oops: patisti minut sitten pissimään purkkiin ja testaamaan ja plussahan sieltä tuli :)

Se, mistä tietää tuskan olleen kiinnittymistä, on se, että ei hommailtu kertaakaan tuon 20.1 alkaneen kivun jälkeen (y) saatiin km tiedon yhteydessä yhdyntäkielto kunnes seuraavat menkat olisi alkaneet.

Pitkään ois niitäki saanu ootella :rolleyes:

Hyppymassu ja Pikkukurnu 12+3
 
  • Tykkää
Reactions: Nebie ja Nems
@Hyppymassu kiitti hirveesti, mulla on tämmöinen täysin mahdoton teoria, että ois ollut aikainen ovis ja nuo eliset ois olleet jotain raskauteen liittyviä kipuja:D

Yritän nyt muistuttaa itelleni, kuinka epätodennäköinen on aikainen ovis, kun edellinen kierto oli 70+ päivää(n) En nyt halua taas ihan hullaantua, etten pety.. kuitenkin just nyt ois hyväkin raskautua vähän myöhemmin, kun työkuviot selkiintyneet:)
 
Oi niin kamala kipu se oli, aamulla toistui lievempänä. Toivotaan parasta! Tosiaan petipuuhat on tosi vähäiset kotonamme ollu sen uutisen jälkeen ja tämäkin oli että "nyt tehdään vauva" aatteita. Näitte lisäks ollu väsymystä, nuhaisuutta, tissikipuja, nännitkin näyttää oudolta, turvotusta, huonovointisuutta, pyörrytystä. Tupakkaa poltan (tosin paljon vähentynyt kun ei tee mieli enää), alkoa välttelen, samoin ibuprofeiinia.
Toivottavasti tokenis tuo kipu jo että töissä jaksais käydä!
 

Yhteistyössä