Toiveena vauva 2017-2018

Alinah92, sitten mekin piinaillaan yhdessä..

Vanhemmuten mun oviskivut vaan kovenee ja kovenee.. tänään sai kyllä kovin keskittyä muuhun että sai säryltä huomion muualle... panadoli ei auttanut o_O

Tässä on ollu kaks pvää o+ eli millos tää nyt sitten poksahtaa dpo 0....?

Meillä vika oli oi-hoitoinen, liekö muukin hoito ollut mutta nyt ei muista. Lääkkeillä vaan, eli ei suurempaa hoitoa. Toki ultrat.
Tsempit kookospienelle, menee aika koko ajan eteenpäin ,mutta muistan sen nimenomaisen piinan...
Pitäsköhän vielä kellistellä miestä... :ROFLMAO:
Eli alkuun ainakin kp 16/n. 30.
 
En tiedä onko ollut keskustelua.
Mutta, on hormonit kummallinen asia.
Ehkäisy on poistettu kolmisen viikkoa sitten ja onnellisena oottelin niitä menkkoja alkaviksi.
Kaupassa salskea nuori mies kulki ohi toissa päivänä, voi luoja mun maha veti voltin ja naama punasena selvitun mun ajatuksia siinä siveiksi takaisin. Kammottavaa jos ois ajatukset kuullu mies tai kuka tahansa.....
Tajusin sentään että mulla on ovis, tai tein siis testin kotona muutamaa tuntia myöhemmin, postilaatikossa odotti. Sitten yksi yhteen, mutta eihän meillä naisilla mitään kiima-aikoja ole :oops::LOL:
Anteeksi jos järkytti jotakuta..
Voin kertoa että naimisissa olen ollut onnellisesti kymmenisen vuotta :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Alinah92 ja Tiituu
@Låtta06 mä huomaan ihan saman ovisaikaan et muutkin ku oma mies herättää "himoja" ja eihän se nyt tarkoita et niitä lähtee toteuttaa. Ei ihan joka kierrossa oo tätä ilmiötä mut usein ollut. Ja ei tarvii olla mitään erityisen "ihmeellisiä" tai komeita miehiä edes :D. En oo kehdannut muuten koskaan aikaisemmin kertoa tästä kun onhan se vähän noloa, kai ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Låtta06
Dpo 5 täällä.
Olo on jo nyt niinku maansa myynyt ei tärppiä.
Muutenkin kevät tulee aurinko paistaa ei oo kylmä ja varsinki pitäs olla haluja..Ja ylensä vaadinkin seksiä tosi usein ,mutta nyt sellanen tunne et voisin olla 2kk ilmankin ei innosta seksi ja koko tää yrittäminen ärsyttää.
Sanoin jo miehellekki et ny alko seksitön kausi..nauro vaan ja sano niin vissiin .
On vaan et ei kiinnosta.
Nään äitejä ulkoiluttamassa vauvoja vaunuilla ja mietin tuunko kokemaan enään ikinä samaa.Näkeminen harmittaa ja ahdistaa.

Ugg olen puhunut.Pahoittelut ankeuteni,nyt vaan tuntuu tältä.
 
Kiitos te! Tsemppiä tänttähäärää, toivottavasti tärppäis pian!

Testasin ihan mielenkiinnosta aamulla mut nega. No, oliskin ollu jopa vähän harmi jos olis kaikki jännääminen päättynyt heti :D Eikä mies oo vielä ihan lämmennyt asialle. Haluaa kyllä kolmannen mut vasta vähän myöhemmin. Kattellaan, ei kai tässä kiire ole... Hirveä vauvakuume vain :oops: Pitää varmaan laittaa kondomit piiloon kun ovis lähestyy jos mies ei sitten saisi oltua ilman seksiä (y)
 
@tänttähäärää saa tuntua välillä pahaltakin, se on ihan normaalia, kun haluaa jotain tosi kovasti, mutta sen saaminen kestää eikä tiedä kauanko:unsure: Mutta älä nyt vielä luovu, eikai sitä voi tietää vielä tuossa vaiheessa onko tärppiä vai ei. :)

@Tiituu ja @Låtta06 mä oon huomannu, että ihan ehkäisyn kanssakin siinä puolessa välissä kiertoa miehet alko näyttää tavallista vetävämmältä:ROFLMAO: Eikai siinä mitää hävettävää ole, saahan miehetkin ihailla välillä muitakin, kuin omaa rouvaa, eikä se mitään pettämistä ole;)

Mä täällä vähän elättelen toiveita, että ois myöhäinen ovis tulossa. Jotain alavatsa tuntemuksia:X3: Mutta nyt en innostu taas liikaa, kuitenki tulee välivuoto tai menkat:rolleyes:
 
@Tiituu se on vaan hyvä, et pääsee purkaa ajatuksiaan :) mut toivoen tänään jo olis parempi fiilis :love: ja toivohan on menetetty vasta, kun menkat alkaa(y) eikä kaikilla silloinkaan:D uskomatonta miten joillain tulee vuotoa joka kuussa vaikka raskaana ovatkin..
 
  • Tykkää
Reactions: Tiituu
Huomenta
Itse testailen kiinanihmeillä, ebaystä tilannu. Neljä viidestä tullut perille ja hinta on usen ihan naurettavanpieni. N. 2-10 € setti testejä. Ja kun vielä valitsee free interntional shipping, on sulla todella halvalla. Tähän asti on toimineet vaaleanpunaiset ja sinipäiset testit.
Tuli kolmesti kellistettyä kolmessa päivässä, illalla loppu oviskivut että ois sitte ekasta plusovistestistä dpo1.
Harmi etten itse kyennyt siihen mitä klinikka suositteli vuosia sitten. Että pitäis himmata ja vähuntään kolme päivää pidättäytyä ennen ovista. Ole siinä nyt sitten kiima-aikanas ja kyttää himoines nuoria miehiä.. :ROFLMAO:
Tuli sorruttua, jostain kumman syystä.. :LOL:

Nyt me vaan yhdessä piinaillaan ja kärsitään... :love:
 
Mistähän sitä tietäisi milloin harrastaa seksiä. :D Ei ole ovutikkuja nyt enkä tiedä jaksanko jatkossakaan niitä käyttää koska olen itse raskautunut kolme kertaa siten että päivää ennen ovua on jo homma hoidettu. Ja se on käytännössä ollut sattumaa (ovun kun olen bongannut niin silloin ei olla enää harrastettu). Miten te seurailette, seksihaluista vai limoista?
 
@Äitirouva M eiks sen pitäis riittää et joka toinen päivä peitot heiluu :D mä aion heiluttaa joka toinen pvä , mut myös etsin oviksen CB:n digitaalisilla ja sit ku hymynaama pärähtää testiin, nii peitto heiluu ahkerammin muutaman päivän :D
Meillä on sit selkeästi väärä tekniikka. :D Ei vaan, siis ollaan 3-vuorotöissä molemmat niin täytyis tehdä täsmäisku aina tällä ovuviikolla. :( Toi joka toinen päivä ei oikein toimi siksi.
 
Niin vannoin etten yhtään oireita tarkkaile ja tässä sitä taas ollaan :whistle: Dpo 7 ja mun tissit on turvonneet, tätä ei ollut ainakaan viime kierrossa, tissit oli tyhjää täynnä sillon. Lisäks vasen puoli kutisee ja välillä ihme tuntemuksia molemmissa.. En uskalla silti liikaa toivoa (n) Palelen mutta sitä on muutenkin. Olispa nyt tärpännyt :love:

@Äitirouva M me ollaan yleensä pari päivää ennen ovista tai päivää ennen touhuiltu, paras olis kai 2-3 päivää ennen jotta siittiöt ehtis olla vastassa valmiina :)
 
  • Tykkää
Reactions: Äitirouva M
En usko että edes joka toinen päivä tarvis touhuilla. Ei ainakaan aina ja kaikilla... Meillä mies oli reissutöissä kun tehtiin esikoinen ja se oli silloin kp 8. Ei edes nähty kahteen viikkoon sen jälkeen joten tuo on ihan varma. En edes osannut odottaa raskautta ja huomasin sen vasta rv 7 :D

No niin, makkarissa hälytysvalmiudessa olleet kondomit loppu ja uudet on alakerran kylppärissä asti. Ja mies on juonut vähän punaviiniä, ties vaikka jäis taas kumit kaappiin :LOL: Katotaan nyt ehtiikö se tänne makkariin asti ennen ku nukahdan. No... Jossain vaiheessa tällainen ehkäistäänkö vai eikö ehkäistä toivottavasti tuo plussan!
 
Täälläkin huomaa monella samat tunnot kuin itsellä.. en jaksa edes hirveesti täpistä taas tulevista testailuista kun tietää ettei sieltä mitään hyviä uutisia kuitenkaa tuu.. :(
Ovistesteissäkin on eroja.. Mulla vika erä ovistestejä toimi jotenkin oudosti..ja päätinkin etten niitä enää käytä vaan luotan tuohon joka toinen päivä menetelmään ja sillon on nyt menty..
Ovis oli aikataulussa, joten täällä mennään dpo 6 tänään.
Mitään oireita ei ole eikä tule :LOL:
 

Yhteistyössä