Toiveena vauva 2017-2018

@Nems en mä nyt täysin sentään oo toivoa menettänyt mutta en aio myöskään liikaa toivoa tällä kertaa :LOL: Toki haluan uskoa että tästä tulis nyt tärppi ja ihanaa se oliskin kun tän kierron jälkeen on tarkoitus pitää taukoa. Sain myös tehtyä itselleni varasuunitelman jos tästä tärppi tulee :)

Täällä noi one stepin ovistestit olleet tässä kierrossa ja sain ihan kunnon plussan tai siis ei se testiviiva ollut kauheesti kontrolliviivaa vahvempi ja kesti 10min et tulos oli luettavissa. Eli ei tullut todellakaan heti vahvempaa viivaa. Moni kehunut digitestiä, itse en oo koskaan kokeillut kun en oo säännöllisen kierron takia tarvinnut ovistestejä pahemmin.
 
@kookospieni jep,pitäis vaan yrittää olla ajattelematta koko asiaa,niin sit ite ainaki olis paremmalla tuulella,ku ei kokoajan miettis et ei tää taaskaa onnistu :D pidän peukkuja,et olis ihana yllätys ja tärppi ois käynyt niin tauotkin jäis sit :love:

Mullakin on ihan suht säännöllinen kierto,mut varmuuden vuoks haluun ettii noilla testeillä,ku en oo varma osaanko tunnistaa oman oviksen (n) tulee luottavaisempi olo, et vois tärpätä,ku näkee oviksen tapahtuvan ihan testistä :D
 
Kiitos @Nems tuon halusin kuullakin! :LOL:
Jännä miten nuo ovulaatiotestitkin toimii näin erilailla eri ihmisillä. Muistan, kun käytin Davidin testejä, niin moni moitti niitä ja mulla ei ollut mitään pahaa sanottavaa. Niitä vain ei pikaisen googlauksen mukaan saa enää mistään. Jos nyt ei tärppää niin ostan joko cb:n tai pregcheckin testejä seuraavaksi.
 
@Suffeli80 voi ei , en mä halunnu stressaa sua :eek::( mut luota omaan kroppaan, eiköhän se ovis oo ollut vaikkei ne testit näyttäisikään, tai sit edessä päin vasta(y) täällä moni kyllä kehunu niitä, itellä ne ei vaa toiminu (n) toivotaan plussaa tästä kierrosta:love:
 
Mä en saanu yhdessä kierrossa clearbluen digitaaliseen ovistikkuun hymynaamaa, en edes vilkkuvaa. Että liekö ovuloi ollenkaan, nyt eilen saapui mulle 42 kpl ovulaatiotesti liuskaa raskauskeijulta. Turhauttavaa näitä kyllä tehdä kun en koskaan niihin oo saanu tasavahvoja viivoja.
 
@Suffeli80 mulla kokemusta vain pc ovistesteistä ja esikoisen yritysaikana kokeilin cb digitaalista. Toi pc on mulle näyttänyt ihan ok, tosin ihan ehkä täysin samanvahvuista viiva kontrolliviivan kanssa en oo koskaan saanu mut melkein ja koska ennen ja jälkeen oviksen näyttänyt hyvin paljon haaleempaa niin oon tulkinnu sen miltei tasavahvan plussaksi. Ja ilmeisesti mulla saattaa se lh huippu olla melko nopea ja mä en koskaan pysty juuri olemaan kovin pitkään juomatta ja käymättä veskissä et sekin ehkä vaikuttaa :)

@kookospieni no ollaan samoissa tunnelmissa. Olisihan se ihana et tulis plussa mut en vaan usko...mistäköhän sekin johtuu et joinain kuukausina fiilikset nämä ja joinain kuukausina sitä on hyvinkin toiveikas. @Nems onhan täs mahikset vielä mut en nyt vaan oikein vain usko.

Dpo 6 ja ei nyt oikeastaan oireita. Pientä menkkajomoa ihan hetkellisesti välillä niinkuin yleensäkin mulla oviksen jälkeen enempi vähempi. Jännä muuten et aika monella muullakin ollut kuiva ovis tässä kierrossa et vissiin sellasta liikkeellä. Äääh, näin töissä tänään ihan tuntemattomalla aivan ihanan vauvamasun ja voi että kun sitä niin toivoisi että olis samassa tilassa...
 
@Tiituu tottakai:love: mä uskon, et ku ite jaksaa olla toiveikas ja uskoo tärpin mahdollisuuksiin, nii on paremmalla tuulella ja on hyvä mieli ja sitä kautta paremmat mahdollisuudet raskautua :rolleyes: tietty se sit harmittaa kun menkat alkaakin, mut yritän silti olla positiivinen jos se vaikka pitäis liian stressin poissa (y):oops:

@Pia87 paranemisia :)
 
  • Tykkää
Reactions: Pia87
@Nems siis ihan oikeasti olin iloinen vastauksestasi. Lohduttavaa, että kaikki eivät saa sitä testiä toimimaan. Ensi kierrossa kokeilen jotain muuta testiä ja vaikka one steppiä siinä rinnalla, niin oppii sitten lukemaan sitäkin.
No hyvä :) mulla vissii vähä herkillä tunteet, Ku menkat päällä :D juu uskon et niis one stepeissä on jtn häikkää eikä näytä kaikilla kunnon vahvoja viivoja ..
 
Kiitos @Nems tuon halusin kuullakin! :LOL:
Jännä miten nuo ovulaatiotestitkin toimii näin erilailla eri ihmisillä. Muistan, kun käytin Davidin testejä, niin moni moitti niitä ja mulla ei ollut mitään pahaa sanottavaa. Niitä vain ei pikaisen googlauksen mukaan saa enää mistään. Jos nyt ei tärppää niin ostan joko cb:n tai pregcheckin testejä seuraavaksi.
Ei oo Davidin testeistä mullakaan huonoja kokemuksia. Käytin niitä aiemmissa raskauksissa useampi vuosi sitten ja nyt taas. Tilasin mammaksi-nimisestä kaupasta, kauppauskollinen kun oon, en jaksanut edes googlata. Samoja vaan, joita ennenkin. :D
 
Minäkin oikeastaan voisin taas luokitella itseni kuumeilijaksi, mahdoton vauvakuume! Vahvistuu vain kierto kierrolta. Meillä siis on jo kaksi lasta, ikää heillä 1 ja 3, ja kolmas kyllä tarkoitus joskus yrittää mutta ajatuksena ollut vähän myöhemmin. Mut ei malttaisi odottaa :unsure: Ollaan kakkosen syntymän jälkeen sekä ehkäisty että menty välillä ilman. Viimeksi tässä kierrossa mm. kp 6, 8 ja 10 ilman :rolleyes: Mulla on edelleen epäsäännöllinen kierto ja imetän kuopusta niin ihan tosiyritystä ei vielä ole. Mut jännään tärppääkö laiskan ehkäisyn käytön takia ja haaveilen et saatais päätettyä että yritetään tosissaan. Ikää meillä 30 niin mikään hirveä hoppu ei ole mut ei tässä nyt viitsisi hirveästi vitkutellakaan koska ehdottomasti kolmas vielä halutaan. Nyt mulla kp 29 ja voisin varmaan alkaa testailla kaiken varalta. Aika epätodennäköistä se olis mut toivossa on hyvä elää... Ovistestiä en oo tehnyt. Himot ja limat on yleensäkin melkein aina niin en osaa niistäkään sanoa.
 
  • Tykkää
Reactions: Nems
Tervetuloa uusille!

Mä oon käyttänyt rfsu ovulaatiotestejä ja ne on näyttänyt ovulaation hyvin. Kaikilla ei kuitenkaan ovulaatio näy tikussa.. lääkäri tästä aikoinaan varoitteli ja siksi seurattiin ultralla myös. Mulla kuitenkin näytti.

Niin ja menkatkin pärähti päälle, joten ei vieläkään onnistunut. :( jotenkin aattelin olevani pettyneempi, mutta kaippa tähän on jo niin tottunut esikoisen aikana :D Eli @Nems saadaan yhdessä taas jänätä :D Meillä tosiaan ottaa vähän aikaa nämä lapsukaiset kun miehessä todettu pientä vikaa.. Oma kierto on onneksi kellontarkka ja ovulaatio tulee normaalisti. Esikoinen tärppäsi luomukiertoon tehdyllä inseminaatiolla.
ElI yk7 ja kp 1/28
Olipas omanapaista tekstiä.. sori :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Lukka
Tervetuloa @Lukka! :) Täällä myös kolmas haaveissa ja meidänkin piti aluksi odottaa vielä loppuvuoteen että alettais yrittää mutta mieli muuttui jo syksyllä ja meillä tärppäskin melkein heti. Se raskaus meni kuitenkin kesken joten nyt taas haaveillaan. Meillä lapset taas 5v ja 3v ja haluttiin pidempi ikäero kolmannelle tällä kertaa :)

Tsemppiä @ikkuspikkus uuteen kiertoon (y)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Lukka
@ikkuspikkus harmi kun ei tärpännyt tässä kierrossa :cry: toivotaan,että ens kierto tois toivotun tuloksen :):love: mikä se sellanen inseminaatio on? :O oon ihan tietämätön noista :whistle: mut kiva saada jännäilykamu, täällä ootellaan et ois jo ovulaatio (vaikka menkat vielä tuhruttelee) :LOL:(y) jospa toi aurinkoinen ilma ja kevät auttais pitää mielen positiivisena :)

@Lukka terveuloa :) oispa kiva,kun tärppi olis käynyt eikä tarvis piinailla kuukaudesta toiseen,peukut pystyyn (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Lukka
@Lukka tuossahan voi käydä pian onnellinen "vahinko" ;) Testaa ihmeessä, mistä tuota tietää (y)

@kookospieni teillä on kivat ikäerot lapsukaisilla :) Mukavasti lähellä toisiaan, niin että on leikkikaveria, mutta kuitenkin niin ettei ihan vaipparallia :)

@Nems inseminaatiossa pestään miehen sperma niin, että siihen jää vaan ns. puhtaat ja hyvät siittiöt. Meillä juuri tuo pesu auttaa ongelmaan :) Sit ne ruiskutetaan suoraan kohtuonteloon. Kuulostaa hurjalta, mutta toteutus on hyvin helppo :D Homma ohi 5min, eikä tunnu miltään :) Tää on sellainen kevyt lapsettomuushoito, joka yleensä tehdään ennen niitä rankkoja hoitoja. Meidän onneksi toimi meillä :D Mun osuus on vaan tikuttaa ovis.. hormoneja en tarvi kun ovis tulee normaalisti :)
 
  • Tykkää
Reactions: Lukka
@-tanjuska minut voi nostaa listalle ja piinaviikoille Bea.S, 34v,kp17/26, 3lapsi toiveissa, yk1 (kkm jälkeen 01/17)
Kiitos :love:

Flunssa on vaivannut täällä jo viikon kohta,nyt viime yönä nosti kuumeen joka näyttäis olleen vain yksi piikki...ovis on kyllä jäänut huomaamatta tai sitte kierto on aivan sekasin keskenmenosta,flunssasta. Mutta seuraavaa viikkoa odotellessa. Onko muita? :)
 
@ikkuspikkus plussatuulia seuraavaan inssiin :) Toivotaan että teillä tämäkin tärppää toisella! Ja tämä ikäero on mielestäni todella ihana, ovat parhaat kaverukset eikä tartte itse olla viihdyttämässä koko aikaaajan. Alunperin suunniteltiin neljää lasta niin että toisen jälkeen muutama vuosi taukoa ja sitten kaksi vielä aika pienellä ikäerolla mutta saas nähdä tuleeko neljättä enää kun kroppa on vuosi sitten leikkauksen jäljiltä erilainen kun osan vatsalihaksista korvaa verkko.. Eli jännittää miten raskaus ylipäätään sujuu vaikka lupahan meillä on raskauteen annettu!

Dpo 6 menossa, menee niin hitaasti aika :oops: Ei oireita tai ainakaan selkeitä. Kuvittelemalla varmaan löytyis vaikka ja mitä :ROFLMAO: Maanantaihinko muka pitäis malttaa testaamatta? Mulla ei oo koskaan raskaus näkyny dpo 9 joten turhaa olis tehdä testiä vielä sunnuntaina..
 

Yhteistyössä