Toiveena vauva 2017-2018

Huomenta! Ovis oli luullakseni eilen, vaikka tikut loppuivat jo enkä siis niiden avulla ole todentanut asiaa. Tänään kp 18/27–31. Nyt on kuitenkin huoli ja ihmetys. Tunnen suunnilleen joka toisessa kierrossa oviksen tosi selvästi, eilenkin luulin olevan niin. Mutta illan aikana kipu yltyi aivan hurjaksi. Siis kohtu/munasarja/kohdunsuu, kovaa kipua. Ei seksiä olis voinut edes kuvitella. Nyt sitten pelkään, että on kyse jostain ihan muusta kuin ovulaatiosta. Illan kipu tuntuu edelleen ja on aivan arka alavatsa (oletan et kohtu), muttei yhtä kipeä kuin eilen illalla. Ajattelin mennä gynelle, kun parin viikon päästä alkaa 11. kierto, mutta voi olla, etä nyt täytyy varata aika saman tien.. :((n)
 
@Mun&sun kunnollista yritystä 4kierto.. ekat 2 kiertoo testailin one stepin liuskoilla,enkä löytäny ovista niillä.. sit kolmanteen kiertoon ostin clearbluen digitaaliset ovistestit ja ovis löyty,vaikka testitikussa viivat ei ollu läheskää yhtä vahvat,digi hymyili kumminkin.. mut nyt tässä tärppikierrossa ei hymyillyt kertaakaan (n) toivotaan että sulla tärppäsi(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Mun&sun
Onnea taas plussanneille!

@Hannah4 Mulla oli kierukan kanssa joskus tuollaisia ovulaatiokipuja. On kyllä saattanut olla ilman kierukkaakin, kun muistan joskus ajatelleeni, että eihän tällä meiningillä saada lasta ikinä. Mutta hyvähän se on tarkistuttaa. Ja kun teillä yritystäkin ollut jo pian vuosi niin varmaan aika muutenkin käydä. Jospa ovulaatio onkin jo ollut ja nuo olisi kiinnittymiskipua.

Mulla on tänään kp13 ja ovistestiin tuli tasavahvat viivat :eek: Eli ollut jo eilen tai on huomenna. Tässä vaan on se, että ei olla seksiä harrastettu tällä viikolla kertaakaan. Tytöllä oli vauvarokko niin päivät ja yöt mennyt siinä. Vielä maanantaina testi oli ihan vitivalkoinen joten en tuossa välissä edes testaillut. Yleensähän mulla on ovis ollut kp20+. Varasinpa meille vielä lemmenlomankin kylpylähotelliin oletetun oviksen aikoihin :ROFLMAO: No, aina ei mene suunnitelmien mukaan nämä.

Oikein mukavaa ja hedelmällistä vappua teille kaikille! Skumpan tilalle greippimehua :D
 
Paljon onnea kaikille plussanneille :)(y)

Täällä kp9 ja ovistikut hiljalleen vahvistumassa, aika identtisiltä vaikuttaa aiempiin kiertoihin nähden eli kp11 odottelen ovista. Ihan outoa että mulle tulee menkkaoireet nykyään ennen ovista, naama kukkii, vtuttaa ja pinna on kireänä kuin viulun kieli. Ennen menkkoja ei sitten ole mitään. Kierrot kuitenkin ihan säännölliset. Ja sit pitäis nauttia seksistä kun ukon yskäisykin raivostuttaa.

Greippimehua nautittu ja limoja kyllä näyttäisi vahvistavan. Saa nähdä onko mitään muuta hyötyä...
 
Huh, jotenkin tuo greippimehu kyllä elimistössä ihan todella vaikuttaa. Ovistestiin tulikin vahva plussa jo tänään kp10, onneksi ehdittiin hoitaa tallettelut päivällä sillä illalla alkoi ensin menkkajomotukset ja siitä kivut ovat vain yltyneet. Ikinä aiemmin ei ole oviksen aikaan tällaisia kipuja ollut, limaa on tullut myös ihan valumalla menkkojen loppupuolelta asti tässä "greippikierrossa".
 
  • Tykkää
Reactions: Nems ja kookospieni
Uskaltaisko tehdä paluun tänne... Tyttö täyttää nyt 6kk toukokuussa ja eilen mulla alkoi ekat menkat synnytyksen jälkeen imetyksestä huolimatta :) vähän salaa olin niitä odotellutki, kun toinen raskaus (ehkä) mielessä. Vähän ristiriitaisin tuntein kyllä tässä ollaan, että haluanko vielä raskaaksi uudelleen vaiko en... :D sen verran rankka puoli vuotta takana. Ja eihän sitä yhtään tiedä kuinka epäsäännöllinen tämä kierto vielä on, voi olla että seuraava ovulaatio tulee taas vasta monen kuukauden päästä. Mutta saa lisätä mut listalle jokatapauksessa, Mandee 24v., 2. lapsi.
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos @Suffeli80 kannustuksesta ja kokemustesi jakamisesta!

@Paips kuulostaapa sun kiertosi hyvältä! Pidän peukkuja että noin hyvät ajoitukset ja oireilut tuottavat tulosta! (y)

Kävin gynellä, joka oli aivan ihana ihminen! Ultrattiin ja otti mut tosissaan, luvuille ei vielä ainakaan selvää syytä löytynyt, mutta siis ovulaation ajankohtaan ne ainakin ovat sijoittuneet. En kyllä eläessäni ole tollaisia kokenut! Mutta kaiken pitäisi olla kunnossa, toisella puolen näkyi pieni keltarauhanen ja molemmin puolin hieman nestettä munasarjojen takana, mitä ikinä se tarkoittaakaan. Vatsaontelon tähystykseen sain lähetteen, jos jotain endometrioosia kuitenkin olisi taustalla... Kesän yli katsellaan ja sit otetaan verikokeita, jos en ole tullut raskaaksi. Tuntuu ihanalta, että nyt on joku selvä suunnitelma eikä odottelua hamaan tulevaisuuteen. Paljon positiivisempi olo tuli, ja tosi huojentunut näistä tiedoista. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Miljamaaria
Hellou! :)

Täällä 34v viiden muksun äitee kuumeilee vielä kuudetta ja viimmeistä vauvvaa, ja mielellään jo ensi vuodelle. :love:

Jo olemassa olevat lapset ovat jäbät -01, -02, -04 ja -17, sekä typykkä -06. Nuorimmaiselle tulee siis huomenna ikää 2kk, mutta "toinen" sais tulla heti perään jos niin vain olisi tarkoitettu.. :love: Menjatkaa ei siis oo alkanu ja imetänkin eli tuskin nyt vielä kovinkaan suuria mahiksia on raskautua, mutta jos vaikka tän v loppupuolella jo pääsis yrittämään.. :) Toki siis ilman ehkäsyä ollaan koko ajan.. Just siskon kaa eilen jutusteltiin niin hällä on 1v2kk ikäerolla tullu pari kertaa muksut ja ekan ja tokan välissä ei ihan vuottakaan, johtuen toki siitä että toka synty 5 vkoa etuajassa.. Hällä siis 7 veljestä.. :ROFLMAO: Eli pieni toivonkipinä ois, että mulla kroppa alkas ovuloimaan yhtä nopiaa.. Mut saas nyt nähä..

Nuorimmaisen kastajaiset on nyt tulevana lauantaina, joten kiirusta pitää tällä vkolla.. :love: Mutta plussatuulia hirmusesti kaikille! :love::sick: (<- ÄH! Piti tulla toinen sydänhuulipallero, mut kännyllä kirjotan niin ei tietty osunu.. o_O)
 
  • Tykkää
Reactions: Mandee
Kroppa varmaan stressistä sekaisin. 22/24 olin varma että menkat alkoi kun tuli veri tippoja (ihan kirkasta verta) mutta ei tullut kun hetken.Laitoin rätin eikä siihen tullut mitään.Harrastimme seksiä päivä tuon jälkeen eikä tullut mitään vuotoja.Tänään 24/24 eli tänään pitäisi oikean tädin kurvata kylään.
 
Täällä kp20 veikkaan, että ovis oli viikonloppuna. En kyllä tikutellut, eikä nyt ollut kipuakaan, mutta taisi se olla. @Hannah4 mulla oli viime kierrossa tosi kova se oviskipu. En ois ikinä uskonu, että se voi juilia niin kovasti. Kiva, jos mitään ei ollut pielessä, itseäkin jäi vähän huolettamaan se:confused:

Mutta tosiaan ovis ehkä oli ja mies olikin yllätys yllätys kotona, mutta mentiin keskeytetyllä, koska ne työkuviot mietityttää.:unsure: Osaatteko sanoa miten mun käy, jos raskaudun? Mulla on aika pitkä koeaika ja huolettaa, että jos meille nyt käy tämä toivottu vahinko niin saankohan mä heti potkut?:cry:
 
Huomenta! :)

Ja voitteko uskoa mikä tuuri?! Tänään siis jäbä 2kk, ja mulla jälkitarkastus klo 12.. ja mihin heräsinkään.. no menkkavuotoon.. :whistle::ROFLMAO: Mulla tuli ovisliman tapaista 9pv sitten ja jännityksellä ootin, et alkasko ens ti menkat ku itellä limailusta 16pv päästä alko ennen raskautta vuoto. No nyt ilmeisesti kroppa vielä hakee rytmiään, ja vuoto päätti alkaa just sopivasti tänään.. aa että! Voe mahollinen paekka! :p Mutta hyvää tässä toki on se, että on mahikset että miun kroppa vielä toipus ja se yksi raskaus ois vielä mahdollista, jos vaan niin tarkoitettu.. :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Mandee
Huh, jotenkin tuo greippimehu kyllä elimistössä ihan todella vaikuttaa. Ovistestiin tulikin vahva plussa jo tänään kp10, onneksi ehdittiin hoitaa tallettelut päivällä sillä illalla alkoi ensin menkkajomotukset ja siitä kivut ovat vain yltyneet. Ikinä aiemmin ei ole oviksen aikaan tällaisia kipuja ollut, limaa on tullut myös ihan valumalla menkkojen loppupuolelta asti tässä "greippikierrossa".
Heippa! Rustaan tänne tuolta lokakuisista, mutta mullakin oli oviksen paikassa niin järjettömät tuskat :sick:

Myöhemmin mun ovis paljastui kiinnittymiseksi :love: mutta mulla oli siis sairas kiinnittymiskipu, olin sänkypotilaana 4 päivää :sick: tuona 4 päivänä menin lääkäriin kovista kivuista, mutta r-testit pissistä ja verestä oli negaa. Lekuri veikkasi varhaista km..

Tuli seksikielto siihen kunnes seuraavat menkat olis tulleet :unsure: mut olishan tää ollut järkytys kun tissit rupes turpoon ja maha kasvaa silmissä :rolleyes:

Raskauden puoliväli menossa, kipupäivät tammikuussa 20. - 23. Plussatesti helmikuussa 19. Ja laskettu aika Lokakuussa 17. :love:
 
@Miljamaaria mulla on ollut käytössä Inofolic, jonkinaikaa niitä join, mutta emmä kyllä huomannut missään mitään eroa :D En oikein tiedä miksi mulle niitä annettiin 3kk satsi, tuola niitä olisi edelleen. Veikkaisin, että antoivat kun olivat menossa vanhaksi :D Ehkä niitä olisi pitänyt juodan kauemmin :unsure:

Täällä ei kummemipia. Uusi kierto lähti alkuun jo reilu viikko sitten. Ei mennä yksityiselle enää inseminaatioon vaan odotellaan luultavasti syksyyn, jolloin päästään julkiselle taas. Pitää olla vuosi yritystä taas.. esikoisen syntymän jälkeen aloitettiin yritys heti kun saatiin lupa :) Julkisen puolen hoidot olivat tällä kertaa parempia ja syksyllä raskautuminen olisi aikataulullisesti aivan loistava :D Vähentää stressiä mukavasti kun odottaa syksyä ja tietää, että kesä ollaan kotona rauhassa. Meidän tuurilla tärppää sit luomusti kun vähän ehkä prosentilla toivoo, ettei nyt tulis :D No ei tuo nyt haittaisi <3

@eevas aluksihan ei ole pakko kertoa raskaudesta kun ei näy. Sehän on ymmärrettävää, koska riskit on alussa aina isommat. Kyllä mä kuitenkin olisin mahdollisimman pian rehellinen raskaudesta, sillä tietyllä tavalla se antaa sulle suojaa työelämässä. Harva työnantaja uskaltaa antaa raskaana olevalle potkut.. Toki lähdetään siitä, että työt hoituu hyvin ja potkut tulisi vain syystä, että olet raskaana :) Jos potkut saisit heti sen jälkeen kun olisit ilmoittanut olevasi raskaana niin kyllä mä ainakin kyseenalaistaisin heti työnantajan.. tuo on vähän niitä keissejä, että raskaana oleva voittaa aina.
 
Kp 25/24 Menkkoja ei näy.
Eilen 24/24 ehkä dpo 12 tein kuitenkin testin että jos nyt kuitenkin olis tuuri käynyt.Mutta niin negaa oli kun vaan olla ja voi. :( :(

Ehkä tämä stressi nyt vaan siirtänyt kuukautiskierron pituutta.Joulukuussa on ollut 26pv muuten ollut tasasta 24.

Tätiä siis vaan odotellessa.
 
@Hannah4 Kuulostaa tosi hyvältä tuo gynereissu, sait mielenrauhaa ja samalla selkeyttä tulevaan. Nyt vaan plussatuulia kesän mittaan niin ei tarvi syksyllä kuin ultraan ;)

@Nems Oppikirjaviivat :LOL: Noihin ei kyllä tarvi viivalaseja. Rentoa odotusaikaa!

@ikkuspikkus Niinhän siinä kumminkin käy et plussa pärähtää kesällä kun olette päättäneet pitää rentoa kesätaukoa :ROFLMAO: Tuosta Inofolicista, olen juonut sitä vasta reilun viikon ja arponut koko ajan onko siitä hyötyä vai ei. Taidan juoda loput pois (sain 2kk satsin) ja pyytää sit metmorfiinia tilalle.

@tänttähäärää Toivottavasti menkat alkaisi pian! Turhauttavaa tuollainen odottelu :cautious:

On: kp23 (?) ja odottelen menkkoja kuin kuuta nousevaa. Ovis taisi olla kp20 joten vielä 11 piiiitkää päivää. Sit seuraavassa kierrossa saan aloittaa letrot :love: Toivottavasti niistä on apua, mä nimittäin uskon ja toivon niistä niin paljon et sit tullaan rytinällä alas kovaa ja korkealta jos ne ei toimikaan. Seuraavaan kiertoon voisin aloittaa myös greippimehun... nam nam :sick::D Kaikkea sitä tekee yhden munasolun takia! :ROFLMAO:
 
Kävipä tuuri äippävm82! :) toivotaan että tärppää pian. Mulla myös sama tilanne, nyt loppu menkat ja jännään miten kierto palautuu :confused: pitäskö käydä greippi ostoksilla... :whistle: jotenki vaan sellanen fiilis, että seuraava ovis on taas joskus puolen vuoden päästä.
 
  • Tykkää
Reactions: ÄippäVm82
Tulin nyt tänne vaan nopeesti ilmoittamaan että tänään dpo 10 tuli hailura mutta selkee viiva testiin :love: Olin niin varma että ei oo tärpännyt kun menkkakivut alko dpo 6-7 ja kestänyt tosi pitkään välillä, alaselkä ja -maha tosi kipeenä välillä. Mut ne olikin raskausoireita. Voin siis sanoa että mun oireet muistuttaa tosi paljon pms oireita ja siks en uskonutkaan tärppiin mut kuinkas kävikään :LOL: En voi käsittää vieläkään!! Huomenna aamusta uus testi, pelottaa vaan ihan sikana jos menee kesken jo alussa näitten kipujen takia. Ai niin ja siis kn on ollut se mistä epäilin viime viikolla et oon raskaana koska se kiipes tosi korkeelle heti oviksesta ja jäi sinne, nytkin tosi vaikeesti tavoiteltavissa. Tissit kutisee myös ja niissä pistelyä, varsinkin vasemmalla.
 
  • Tykkää
Reactions: Mun&sun
@kookospieni en usko että menee kesken ;)

Oot vaan luottavaisin mielin että pieni rakas pysyy matkassa :love:

Epäröinti on normaalia mutta kannattaa "ajaa" se minimiin ja uskoa ja luottaa että kaikki menee hyvin :love:

Ps. Mulla oli ennen viivoja neljä päivää ihan täyttä tuskaa kipujen kanssa :cautious: kerran tuherti verta viikolla 10 mut nyt ollut ihan ookoo :love:
 

Yhteistyössä