Toiveena vauva 2017-2018

Kiitos paljon kaikille :love: Aamulla uutta testiä kehiin, kovasti jännitän lähteekö vahvistumaan.

Mulla oli muuten tässä ja edellisessä kierrossa greippimehu+vehnänalkioöljy :) Liekö ollut apua muttei haittaakan :LOL: Lisäks ovis hyödynnettiin joka toinen päivä ja oviksen aikaan peräkkäisinä päivinä myös. Erona myös tässä kierrossa muihin verrattuna oli että en ottanut paineita vaan mentiin rennosti ja nautin pitkästä aikaa meisän yhteisistä hetkistä kun ei ollut pelkkä raskautuminen mielessä :) Uskon tällä olleen iso osuus asiaan.

Toivottavasti te muutkin pian plussaatte :love:
 
  • Tykkää
Reactions: eevas
@Mandee Onko sulla PCO tai vastaava syy ovuloimattomuuteen vai onko selittämätön? :oops: Feel you, ovuloin luomusti ehkä just pari kertaa vuoteen. Ehkäisy omasta takaa... :cautious: Mut jos jokin apukeino ei ole haitaksi, kannattaa kokeilla! Join greippimehua esikkoa kuumeillessa ja greippikierrossa tärppäsi :LOL: Toki alla useampi kuukausi teroja kiertoja tasaamassa. Eli lähes luomu (y)

Valtavasti onnea tätäkin kautta @kookospieni :love::love::love:

@eevas Ei sua mihinkään potkita! Laitontahan se olisi.

Voi ladies, vielä puolitoista viikkoa menkkoihin ja mä olen onnistunut kehittämään valeraskausoireita! :ROFLMAO: Nännit on arat, seksi tuntuu kivuliaalle ja alavatsaa repii yskiessä. Ensinnäkin, edes gyne ei antanut toivoa, ultrassa oli niin surkeat löydökset. Toiseksi, juuri siksi en oletettavasti edes ovuloinut eli mikä siellä olisi muka hedelmöittynyt. Ja paras osio, nyt alkaa pian vasta dpo4 eli ei vielä voisi edes olla oireita! :LOL: Voi tätä naisen elämää... :censored:
 
Kävipä tuuri äippävm82! :) toivotaan että tärppää pian. Mulla myös sama tilanne, nyt loppu menkat ja jännään miten kierto palautuu :confused: pitäskö käydä greippi ostoksilla... :whistle: jotenki vaan sellanen fiilis, että seuraava ovis on taas joskus puolen vuoden päästä.
No minä en siis tosiaan aatellukkaa että alkasin jo näin aikaseen menstruoimaan.. mutta hyvä näin! (y) Ja vähä tuli mieleeni semmonenki ku sitä oletettua ovislimaa tuli suht runsaasti ja parina päivänä, et liekkö jo ollu vaikutusta ku jäin verigreippiin koukkuun ku alessa oli muutama vko sitten, niin oisinko yht 5greippiä parin vkon aikana syöny.. Ja niistäki aina pari yhtenä päivänä.. eli luulis ettei nyt hirveemmin kuitenkaa vaikuttas, mut oisko se niiiiin tehokasta..o_O

Meillä varsinainen yritys alkanee kuitennii vasta syksyllä.. toki ei mitään suojausta kesänkää aikana käytetä, mut isännällä nyt puusavottaa mökillä tiedossa, niin on paljon sielläkin.. Mutta niinhän se menee et vauva tulee kun tulee jos on tullakseen.. En ota stressiä.. ja itellä, kuten @Mandee sullakin, toki tämä onnellinen asema, ku on tuo pikkunen jo tuossa.. :love:

Mutta paaaaljonpaljon plussatuulia kaikille ja etenkin niille pidempään lasta yrittäneille! :love:

Ps. Luovutin munasolujani ennen tätä viimmosintani.. ja marras-joulukuussa on lapsi syntynyt luovuttamani munasolun avulla.. :love::love:
 
@Miljamaaria ei ole PCO, vaan imetän vielä pian 6kk ikäistä tytärtäni ja se on toiminut tähän asti ehkäisynä :) viikko sitten alkoi siis ensimmäiset kuukautiset synnytyksen jälkeen ja heräsi toivo, että jos vaikka kierto olisi heti ihan säännöllinen, mitä kyllä epäilen. Voin kyllä vaan kuvitella, kuinka kurja tuo PCO on... :notworthy: tsemppiä sinne! Toivottavasti valeraskausoireet onkin ihan oikeita oireita ;) mulla muuten oli ihan sama, eli ensimmäisestä greippimehukierrosta sai tyttö alkunsa reilu vuosi sitten :D

Mekin ollaan vähän puhuttu, että syksyllä vasta yritettäisiin saada toista aluilleen. Mutta eipä tässä sitä ennen aiota kyllä ehkäisyä käyttää, joten jos "vahinko" sattuu niin se on sitten tarkoitettu niin :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: ÄippäVm82
@ÄippäVm82 Moni on muuten sanonut et limailu on greippikierrossa ollut runsaampaa. Ei se ota jos ei annakaan joten mä yritän pakottaa edes lasillisen päivässä naamariin ovikseen asti :LOL:

@Mandee Aivan! Multa on mennyt ihan ohi et sulla on pikkuinen siellä :love: Kun luin sun viestiä, aloin muistella omia menkkoja ja huomasin ettei mitään käryä oliko ne alusta asti "säännölliset" vai ei. Sen muistan et poika oli n. 5kk kun ne alkoi. Kuulostaa että kesän aikana "vahinko" ei olisi ollenkaan huono asia joten toivotaan puolisalaa että syksyllä olisit jo neuvolan asiakas ;)

ON: Kp27 ja dpo7. Ei muita oloja kuin hiljalleen lievenevät tupakantuskat, mut eipä näiden niksojen kanssa painiessa ole jäänyt energiaa kuunnella kroppaa. Sunnuntaina tumppasin eli kuudes päivä ilman norttia lähes lusittu! (y) Mä oon jo varmaan tosi paljon hedelmällisempi :LOL::ROFLMAO: Menkkoja odottelen saapuvaksi äitienpäivänä, silti elätän pientä toivonkipinää josko olisinkin raskaana :oops: Noh, perjantaina testaan, silloin pitäisi jo näkyä jos on näkyäkseen ja jos ei näy niin en kyllä pissi enää yhteenkään tikkuun... ennen kuin alkaa oviksen metsästys :ROFLMAO::ROFLMAO: Plussapuhuria tänne kiitos, jospa vaan tempaistaan ja siirrytään nyt sit tästä tai seuraavasta kierrosta plussanneisiin koko kööri ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Mandee
@ÄippäVm82 Moni on muuten sanonut et limailu on greippikierrossa ollut runsaampaa. Ei se ota jos ei annakaan joten mä yritän pakottaa edes lasillisen päivässä naamariin ovikseen asti :LOL:

@Mandee Aivan! Multa on mennyt ihan ohi et sulla on pikkuinen siellä :love: Kun luin sun viestiä, aloin muistella omia menkkoja ja huomasin ettei mitään käryä oliko ne alusta asti "säännölliset" vai ei. Sen muistan et poika oli n. 5kk kun ne alkoi. Kuulostaa että kesän aikana "vahinko" ei olisi ollenkaan huono asia joten toivotaan puolisalaa että syksyllä olisit jo neuvolan asiakas ;)

ON: Kp27 ja dpo7. Ei muita oloja kuin hiljalleen lievenevät tupakantuskat, mut eipä näiden niksojen kanssa painiessa ole jäänyt energiaa kuunnella kroppaa. Sunnuntaina tumppasin eli kuudes päivä ilman norttia lähes lusittu! (y) Mä oon jo varmaan tosi paljon hedelmällisempi :LOL::ROFLMAO: Menkkoja odottelen saapuvaksi äitienpäivänä, silti elätän pientä toivonkipinää josko olisinkin raskaana :oops: Noh, perjantaina testaan, silloin pitäisi jo näkyä jos on näkyäkseen ja jos ei näy niin en kyllä pissi enää yhteenkään tikkuun... ennen kuin alkaa oviksen metsästys :ROFLMAO::ROFLMAO: Plussapuhuria tänne kiitos, jospa vaan tempaistaan ja siirrytään nyt sit tästä tai seuraavasta kierrosta plussanneisiin koko kööri ;)

Niin minäki oon tuosta greipin käytöstä kuullu, mut en arvannu et ihan muutama greippi sillontällön jo vaikuttas.. (y)

Tosin ihme kiertohan tää nyt kuitennii oli ku vuoto alko viikkoa ennen ku oottelin.. muuutta toiv tää tästä tasautus.. :)

Onko kukaa muutes kattonu kaksplussan kiinalaisesta syntymäkalenterista, muten vauvan spuoli pitää paikkaansa? Vähäkö oli spookya ku omieni katoin niin kaikki piti paikkansa! :eek: Mulla siis 4 poikaa ja 1 tyttö, eli aika hyvin sattu, jos summamutikassa arpo.. :eek: :LOL: ja siis tarkotan nimenomaa sitä, missä pitää vaan ikä hedelmöittymishetkellä ja hedelmöittymuskuukausi syöttää ja sit "kone" laskee.. :)
 
Liityn ketjuun. Tosin huomenna aion varata ajan kierukan poistoon (milloinkohan sellaisenkin ei-kiireellisen ajan saa) ja sitten, kun kuukautiset alkavat, on tähän mennessä mennyt aina 8 kk ennen kuin on tärpännyt.
 
@EneriK oletko ajatellut että aloittaisitte yrittämisen ennen omia kuukautisia? Toisaalla on sanottu että hedelmällisyys olisi korkea juuri ehkäisyn lopettamisen jälkeen, mikä ainakin mun kohdalla näyttäisi pätevän.. Esikoinen tärppäsi kerrasta heti e-renkaan poiston jälkeen, nyt välissä ei ole ollut hormonaalista ehkäisyä ja sisarusta työstetään jo kahdeksatta kiertoa.

Täällä menossa dpo 9, olisin tehnyt tänään r-testin mutta kaapissa oleva paketti olikin tyhjä, olin vain unohtanut heittää sen roskiin.. Kaupasta kävin ensikertaa Rfsu:n herkän testipuikon, katsotaan mitä se näyttää huomenna aamulla. Parina päivänä tässä ehkä ollut jotain lupaavia oireita, mutta tosi lieviä enkä oikein uskalla niistä innostua. Vielä viikko ennen kuin menkkoja voi alkaa jännittämään, kyllä odottavan aika on pitkä..
 
Meillä ei tärppää helposti. Aivan hyvin voi jatkaa normaalia avioelämää tyhjennysvuotoon asti.

Ens vk ti on kierukanpoistoaika. Saas nähdä, mitä mies ajattelee. En vielä tänään kerro aikatauluja, koska hän oli eilen näiden kolmen kanssa kotona koko päivän, eikä se kuulemma mennyt hirveän mukavasti.
 
Täällä odotellaan menkkoja kp27/32 toivottavasti ois taas vaan ton 32 päivää kierto.. En tässä kierrossa ehtinyt pohtimaan milloin ois voinut olla ovis niin saa nähdä:) Nyt en ole elätellyt mitään plussatoiveita, kun ois aivan uskomattoman epätodennäköistä. Oireena on kyllä jatkuva palelu, etenkin toukokuisessa räntäsateessa:ROFLMAO:

Piinailijoita??:)
 
  • Tykkää
Reactions: kookospieni
@eevas piinapäivillä mennään mutta toiveita ei kyllä ole. ;) Näillä keleillä ei kyllä ole ihme, vaikka palelee! Tosin toivotaan että sun palelusi johtuu muusta.. (y)

Täällä kp 30/31. Vatsakipu alkoi jo, joten kyllä täti tänään tai huomenna saapuu. Tein silti hätähousuna aamulla testin, joka totta kai oli puhdas nega. Musta tuntuu, että meillä yritys jää "tauolle", tai ainakin siis tikut pois kesän ajaksi. Ehkä se tuottaa tulosta. :D Enkä menisi edes vannomaan, että maltan olla ostamatta testejä, kun nämä nyt kaapissa olevat muutamat loppuvat ensi kierrossa. :ROFLMAO: Syksyn tullen sitten verikokeisiin ja tarvittaessa "järeämmät keinot" avuksi, jos en ole raskaana.:)

@Paips peukut pystyssä, että kasikierto olisi teille onnekas! :love:
(y)
 
Eilen eli maanantaina aamulla dpo10 tehty herkkä rfsu:n testi näytti negaa. Ne lupaavat oireetkin (huimaus, rintojen turvotus ja alamahan nippailut) katosivat vähitellen sunnuntain jälkeen :( Ehkä oli joku kemiallisen alku tai vaan muista hormonimuutoksista johtuvia tuntemuksia. Ei siis suuria odotuksia enää tällekään kierrolle. Toki kaikki on ainakin teoriassa vielä mahdollista...
 
Voi @Paips jospa se plussa tulisi kuitenkin.

Itsellä myös dpo10 ja eilen alkoi ihan erilaiset menkkakivut kuin aikaisemmin. Yleensä mulla viiltelee vasemmalla puolella päivän pari ennen menkkoja. Nytkin viiltelee kyllä, mutta lisäksi jomottaa keskellä ja myös vähän oikeallakin puolella ja se säteilee häpyluuhun ja nivusiin. Muita oireita ei ole. Mutta mitäs sanotte, viivanpaikka vai väriä?
 

Attachments

Kp30 ja dpo10. Oloja on vaikka muille jakaa mikä lisää toivoa tärpistä, toisaalta melkein tiedän ettei natsannut. Kaikki on ikävä kyllä myös selitettävissä flunssalla, lievällä kuumeella ja tulevilla menkoilla. Laitoin tänään jo varmuuden vuoksi töissä siteen, niin vahvat menkkaolot on. Ja tämä kuolontauti... yähh :cautious: Olin töissä puolikuumeisena ja oli melkoista taistelua jaksaa päivä loppuun. Nyt olen ihan kuitti eikä jaksaisi enää mitään... olo on ihan :poop: Jospa tämä tästä, pitää vaan yrittää jaksaa pinnistellä tämä ilta ja toivoa että huomenna olisi jo parempi olo.
 
Tänään raskaustesti näytti selvän haamun dpo11 :love: Yk6, nopein raskautumiseni ikinä! Nyt sitten odottelen ainakin viikonlopun yli ennenkuin uskallan varovaisesti hilautua tammikuisiin. Melkoinen ajoitus kun palaan ensi viikolla töihin :p
Tämä oli siis ensimmäinen greippimehukierto, join sitä ison lasin päivässä. Taisi mennä viikossa 2 litraa. Lisäksi viikon päästä oviksesta join kolmena iltana lasin punkkua. Lisäksi ajatukset oli tytön päiväkodissa ja omassa työssä. Olen kyllä ollut jotenkin niin jännittynyt, että ajattelin ettei nyt kyllä tärppää.
La on 21.1.2018. Vielä ehtii täältä mukaan. Toivon sydämestäni, että täältä tulisi vielä muitakin. Paipsilla ainakin on piinapäivät ja oliko Hannah4 myös.
Mulla on muuten kans palellut todella paljon. Ajattelin jo jossain välissä, että olenkohan raskaana, mutta teinipoika valitteli myös että on kylmä, niin oletin että meillä vaan on kylmä.
 
  • Tykkää
Reactions: Nonsk
Pakko kommentoida mutta voi kuinka ihanaa @Suffeli80 että sait plussan :love: Onnea paljon! Ja tervetuloa tammikuisiin! Toivotaan että saadaan paljon lisää tammikuisia vielä mukaan!

Täällä dpo 17, 4+3 ja pari raskaustestiä uitettu ja niissä niin vahvat viivat ettei enää edes mahdollista tummeta :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Paips
Heips! :)

@Suffeli80 paljon onnea! :love:

Mulla oli tänään jälkitarkastus ja kaek oli ok.. :):):) ja ehkäsystä kysyttäessä sanoikin, ku kerroin tietty että ois tarkotus toinen yhteinen saada, että raskaus sopiikin mulle hyvin kun niin ns vaivattomia on olleet.. eli tervetuloa vaan taas hänen luo jos ja toiv KUN aika koittaa.. :love:

Sain myös luvan alotella hölkkäämistä ja salilointia.. eli ei onneks mtn laskeumia ja vatsalihaksetki palautuneet paikoilleen.. :)

Voi ku ois vähä toiveissa et ens kuussa ylläritärppi kävis ni tulis vuos ikäeroa.. :D:D:love: mut tosiaan tää kierto vielä sekasin näköjään, että en nyt ihmeitä sinällään oottele..
 
Voi @Suffeli80 onnea!!!! Ihanaa! :love::love::love: Stressittömyydellä on varmasti iso vaikutus tässä(kin) asiassa. :)

Täällä mennään kp 31 illassa, jos huomiseen menee niin on yhtä ihmeellistä kuin tän päivän lumisade! o_O Ei ole ikinä elämässäni kierto ollut yli 31vrk. Tässä kierrossa myös toinen eka kerta ikinä, kun oviskivut pelästytti mut gynelle asti. Ja siis tuolla todettiin ovis juuri tapahtuneeksi, eli tiedän sen ajankohdan ja että tänään pitäisi menkkojen alkaa. Ja ei, testi oli aamulla nega (dpo14). :( Toisaalta jos tänään vielä alkaa uusi kierto, olisi seuraava mahdollinen la ystävänpäivä ja jos huomenna, niin tosi tärkeän läheisen ihmisen syntymäpäivä.:love:

@kookospieni ihana lukea sinustakin, upeaa että oot vahvasti raskaana! :D
:love:

@Miljamaaria paranemista sulle ja pidän peukkuja, että olisi tärpännyt!

@Paips sullekin tsemppiä, voi kuinka tiedän sen surkean olon, kun lupaavat oireet häviävät... :cry: Toivon silti, et sulla vielä plussaksi kääntyy, kun ei dpo:t vielä olleet tuon enempää.(y)
 
@Miljamaaria, @Suffeli80 meillä onkin dpo:t ihan peräkkäin :) Onnea paljon Suffeli80! :love: Toivottavasti Miljamaariankin olot vielä näkyisivät testissä (y) @Hannah4 sulla onkin todellinen piinahuippu menossa, isot tsemppit ja toivotaan ettei menkat ala!

OT: Marlilla (mehufirma) on muuten telkkarissa pyörinyt aika osuva mainos, ihan voisi olla meiltä suoraan kuvattu paitsi lapsi on vähän isompi ja koiria pari enemmän :D

Täällä dpo 12, kp 22/26-28. Pc:n testi nega mikä ei aamulla ollut mikään yllätys kun mitään oireitakaan ei ollut. Vähän toivoa herättää tänään iltapäivällä ilmaantunut tuhruvuoto ja ajoittainen alamahalla selvästi tuntuva sykkivä, pistemäinen särky. Voisko alkio kiinnittyä vielä näin myöhään? Tosin seuraavana huolena taitaa olla ehtiikö se kiinnittyä riittävästi ennen menkkoja.. Luteaalivaihe ollut viime kierroissa 14 ja 16 päivää. Testiä ajattelin tehdä ylihuomenna perjantaina, ennen kuin lähden harrastusleirille viikonlopuksi. Hyvää kyllä tekee saada ajatuksia muualle.
 

Yhteistyössä