Toiveena vauva 2017-2018

Onnea @Suffeli80 :love::love::love:

Osanottoni @Hannah4 ja @Mun&sun :unsure: Pari ekaa vuotopäivää on ne suurimman pettymyksen päivät. Onneksi uusi kierto on aina myös uusi mahdollisuus. Jahka tästä ponkaisen messiin uudelle kiekalle niin sit plussataan peräjulkkaa kaikki :LOL:

Kiitti tsemeistä @Paips (y) Ikävä kyllä olot ei tarkoittaneet kahta viivaa :unsure:

Kp32, dpo12. Odotan menkkoja kuin kuuta nousevaa, ellei viikon loppuun mennessä ala niin revin peliverkkarini :LOL: Haluan jo tästä negakierrosta eroon ja uuteen kiertoon napsimaan letroja. Toivottavasti ne vaikuttaa niin kuin toivoisin! :love: No mut, ei tässä auta kuin odottaa.
 
Kiitos @Miljamaaria tsempistä! Olo on onneksi positiivisempi kuin parissa edellisessä kierrossa, mutta raskauden yrittäminen ei kyllä jaksa edes kiinnostaa. :ROFLMAO: Ehkä se taas oviksen lähestyessä.. Tänään aloitan greippimehun ja menen ystävien kanssa illanviettoon. Tässä kierrossa on elämässä vähemmän stressiä (ei yritykseen liittyvien asioiden takia vaan ihan muuten:)) ja paljon mukavaa ajateltavaa ja tekemistä.

Tsempit Miljamaaria sulle menkkojen odotteluun! Toivottavasti ei kauan kestä vaan pääset uuteen kiertoon pian perässä, jos siis on varma ettet raskaana ole! (y):)
 
Moikka! Täällä olis yks kuumeilija lisää. Esikoinen on reilu vuoden ja toinen olis kovasti toiveissa. Oon kuumeillu melkein jo sen vuoden, että... :D Oon koittanu laskeskella oviksen paikkaa, mutten tiiä ihan varmasti kierron pituutta. Täytyy harrastaa sitte vaan sitä useammin. :D Mies ei niin jaksa kiinnostua tästä hössötyksestä, ei se viimeksikään innostunu vasta ku maha kasvo. Jospa täältä sais vähä vertaistukea tähän odottamiseen ja valmistautumiseen. Ja siis mies on täysillä kyllä.mukana yrittämisessä, muttei se ymmärrä foolohappojen tankkauksia ja ovulaatiotestejä ja laskemisia. :)
 
Hei kaikille!

Saakos tänne liittyä joukkoon? :)

Olen 35v ja avopuoliso 31. Minulla lapsia 3, miehellä ei lainkaan (paitsi pitää nuorimmaistani omanaan :love: ).

Kierukka poistettiin huhtikuun puolivälissä ja sen jälkeen alkoi pieni vuoto. Kumia käytettiin kunnes ekat menkat alkoivat kunnolla. Tuo "kierto" kesti 21 päivää.
Nyt menossa siis (toivottavasti saan tämän nyt kännykällä punaiseksi) Yk 1, Kp 24 ja Dpo 11.
Tänään testattu äitienpäivän kunniaksi puhdas negatiivinen raskaustesti :whistle: eli tämän kierron suhteen toivo on jo aika heitetty :confused: Ennen olen tullut raskaaksi kertaheitolla (suunnilleen kun on miehen nähnyt), mutta nyt en usko niin käyvä kun ikääkin on kertynyt itselle jo enemmän...
 
Viimeksi muokattu:
Täällä ekaa äitienpäivää vietetty rennosti hyvillä mielin. Nyt kp 17 ja huvikseni tein ovulaatiotestin (tein myös kp15) ja aaaivan blanco. Ei siis mistään hormonaalisesta toiminnasta tietoakaan, joten seuraavaa ovista ja menkkoja saa luultavasti tovin odotella. Imetyksiä tulee edeleen vähintään 4 tunnin välein, kai se taas toimii ehkäisynä. Mulla ei kyllä oo mikään kiire, mun mies tässä melkeen enemmän uutta vaavia toivoo :D eli tässä nyt vaan odotellaaan.
 
Tervetuloa @girahvi ja @Aivotar :) Täällä saa mahtavaa vertaistukea!

Pahoitteluni uuteen kiertoon joutumisesta @Paips :unsure:

Upea asenne @Mandee (y) Voi kun itsekin pääsisi tuollaiseen mielentilaan. Menetetty peli mun osalta tuollainen tyyneys ja mielenrauha :LOL:

Täällä alkoi viimein yöllä menkat! :love: Mieskin nauroi etten ole kyllä ikinä hihkunut ilosta kun perälauta on alkanut vuotaa :LOL: Varasin heti follikkeliultraan ajan ja ylihuomenna alkaa letrojen napsiminen :p Sitten korkein toivein ultraan, voi kunpa lääkkeet toimisivat!
 
Moikka pitkästä aikaa, unohtunut vähän tämä foorumi.
Täällä menossa nyt kp25 ja kolmatta päivää clearblue kaksoishormoni ovistesti näyttää vilkkuvaa hymynaamaa.. Toivottavasti sieltä pysyvä naama tulisi kun niin oon ovista odottanut.
 
  • Tykkää
Reactions: girahvi
@Aivotar täälläkin ootellaan menkkoja muutaman päivän sisään:) Vähän juilii, että eiköhän ne sieltä tule. Ja eihän sitä kokonaan passaa luopua toivosta, ettei vois vielä tulla plussa;) Mä toivon itelleni niitä menkkoja, kun pelkään, että taas on kierrot sekaisin:rolleyes:

@Miljamaaria paljon onnea seuraavaan kiertoon! Jospa nyt tulis se plussa(y)
 
Mulla oli pari päivää sitte ovulaatiotesti ihan selvä nega, sitä edeltävässä oli haalea viiva, mutta nega. Tänään on ollu vähä semmoset tuntemukset, että saattais olla ovis. Pitäis testata. Eilen harrasteltiin kuitenki, että jos tänään on ovis niin hyvällä mäihällä tärppäis. Ja kun tyttö on toiveissa niin nehän selviää pidempään. :) elekää ottako nii tosissaa näitä mun tytön tekoja, oon tyytyväinen jos ylipäätään saan vauvan. ❤
 
Toivottavasti Girahvi ovulaatio pian tulee (y)
Meillä mies eilen touhuilujen jälkeen kysyi, että koska seuraava ovulaatio tulee, että hän tietää olla valmiina :ROFLMAO::love: hän haluaa kuulemma niin kovasti vauvaa :barefoot: Koeta siinä selittää, että ei se välttämättä ole niin helppoa :sneaky: hän siis minuun tartuttava vauvakuumeen :ninja:
 
  • Tykkää
Reactions: girahvi ja Mandee
En näköjään osaa olla kuumeilematta, joten ehkä ilmiannan täällä itseni. Ikää minulla on 32 vuotta, perheeseen kuuluu pojat 5 v. ja kohta 4 v. Kolmesta lapsesta olen aina haaveillut, ja nyt sitten päätettiin miehen kanssa, että oikeaa hetkeä ei varmaan odottamalla tule. Olen yhtä aikaa kauhuissani ja innoissani.
 
  • Tykkää
Reactions: girahvi ja Mandee
Hei vaan kaikille! :)Täällä varmaan joku ehkä vielä minut muistaa, mutta aika paljon taitaa olla uusia. Onnittelut joka tapauksessa kaikille plussanneille :love:, tsemppipeukut vielä plussaa odottaville (y) ja lämpöiset halaukset menetyksiä kohdanneille. :(

Kopsaan tähän nyt saman viestin, jonka jo aiemmin postasin tuonne kolmekymppisten ekakertalaisten ketjuun.

Pahoittelut jo etukäteen pitkästä omanapaisesta viestistä :whistle:, mutta haluan kertoa tarinani, jos siitä olisi jollekin apua…

Olen siis kirjoitellut täällä Kaksplussassa eri ketjuissa kesästä 2016 saakka ja siitä asti olen yrittänyt tulla raskaaksi. Vauvaa vaan ei kuulunut ja hakeuduin sitten helmikuun alussa lapsettomuusasioihin erikoistuneelle gynekologille. Mulle tehtiin kaikki tutkimukset (labrat ja aukiolotutkimus). Kaikki oli muuten suht kunnossa, mutta mun AMH arvo tuli takaisin 0,2, eli käytännössä ihan olematon. Tieto musersi minut ihan totaalisesti ja ajattelin, että luovutan… minusta ei koskaan tule äitiä. :cry:

Minulla on kuitenkin maailman ihanin lääkäri, joka valoi minuun uskoa ja sanoi, että raskaaksi tuleminen on ihan mahdollista, ja tuo matala arvo kertoo vain lähinnä siitä, että aikaa ei ole hukattavaksi. Yhteistuumin päätettiin kokeilla Letrozolia ovulaation tukemiseen. Ovuloin kyllä joka kuukausi omin avuin muutenkin, mutta dpo7 otetun progesteroniarvon mukaan ovulaatio oli hieman heikko (arvoni oli viitearvojen alarajalla 25 nmol/ml). Aloitin Letrozolit 25.3. alkaneessa kierrossa, 1 tbl (2,5mg) / päivä, kierron 3-7 päivät. Mitään sivuvaikutuksia ei tullut. Kp 11 kävin ultrassa ja 2 melkein kypsää follikkelia siellä näkyi, yksi molemmilla puolilla. Ovulaatio oli kp 13 ja dpo 7 mitattiin taas progesteroniarvo ja se oli melkein tuplaantunut edelliseen, lääkkeettömään kiertoon verrattuna, ollen nyt 46 nmol/ml. (y) En oikein tiennyt miten nuo Letrot vaikuttaa luteaalivaiheeseen (olin lukenut, että se voi pidentyä parilla päivällä, vaikkei raskaus olisi alkanutkaan), joten uskalsin testata vasta dpo 14, kun menkat oli päivän myöhässä (mulla normaali luteaali 12pv). Ja sain kun sainkin tikkuun elämäni ensimmäisen, haaleista haaleimman plussan. :love: Olin niin onnellinen, vaikkakin huolestunut siitä, että dpo14 viivaksi se oli tosi haalea. Sitten tuli dpo15 ja testasin innoissani uudelleen ja ajattelin, että viivat ovat varmasti vahvistuneet, mutta ei… samanlaiset hailurat, kuin edellisenä päivänä. Dpo 16 viivat olivat lähes kadonnet ja arvasin jo siitä, että kyseessä oli kemiallinen raskaus. :unsure: Dpo 17 alkoi sitten vuoto. :cry: Soitin lääkärille, joka vahvisti epäilyni, mutta sanoi, että voin aloittaa saman tien uuden Letrozol kierron.

23.4. alkoi siis uusi kierto ja söin Letroja samalla annoksella kp 3-7. Tällä kertaa minua ei ultrattu. Ovulaatio oli kp 12 (mittaan siis lämpöjä ja käytän ovistestejä). Paneloinnit ajoittuivat taas oikeaan kohtaan ja tämän kierron tuloksena sain äitienpäivänä 14.5. (dpo10) haalean, mutta selkeästi näkyvän plussan tikkuun. :love::love::love: Tälla hetkellä meneillään on dpo 13 ja plussat ovat vahvistuneet päivä päivältä. Eilen digitesti näytti ”Pregnant 1-2”. Olen haltioissani ja vaikka tiedän, että moni asia voi mennä pieleen. Olen silti luottavainen ja uskon, että tämä toukka pysyy kyydissä loppuun saakka. Olen nauttinut ja aion nauttia joka hetkestä ja tunteesta. ❤ Oireita ei vielä hirmuisesti ole, rinnat on arat ja ajoittaista kuvotusta esiintyy :sick:, jos ei muista tarpeeksi usein laittaa suuhunsa jotain. Ja lisäksi jo perjantaista asti olen ollut JÄRKYTTÄVÄN väsynyt. :sleep: Meinaan nukahtaa väkisin, kun pääsen töistä kotiin. Tänään lisäksi karsea turvotus. Loppupäivästä teki tiukkaa istua työpisteellä... :confused: Otan kuitenkin innolla vastaa jokaisen oireen ja toivon koko sydämestäni, että tämä kestää loppuun saakka. :) Olen varannut varhaisultran omalle gynelle 20.6. ja jos kaikki menee siihen saakka hyvin, toivon näkeväni toukan köllöttelevän kohdussani ja vahvat sydämenlyönnit. Ensi maanantaina ajattelin soitella neuvolaan. :)

Kaikille hirmuisesti plussatuulia ja tsemppiä. (y) Tiedän, että kaikille tuo kyseinen lääke ei toimi, mutta minulle se oli kuin olikin ihmelääke ja uskon vahvasti, että sen asioista heikko ovulaatio tehostui, minkä myötä progesteroni nousi kunnollisiin lukemiin ja se mahdollisti myös sen, että alkion on mahdollista kiinnittyä. :love::)

MamaBlue ja ”puolikas tomaatin siemen” 3+3 :ROFLMAO::LOL::barefoot::love:
 
@Alinah92 Isoilla kiertopäivillä vilkuttaa! Venyykö sulla usein kierrot? Jos niin onko syytä tutkittu? Mullahan on PCO ja nuorempana kierrot oli ihan mitä sattuu välillä 21-90+. Bongaa siinä sit ovis :ROFLMAO: Toivottavasti löydät oviksen ja saat sen hyödynnettyä. Tuo CBn kaksoishormonitesti on vissiin aika hyvä (y)

Jes @EneriK (y) Siistiä et pääsette heti tositoimiin! Olisi tympeää joutua odottamaan kokonainen kierto kun kuume olisi kuitenkin kova. Tsemiä!

Joko @Aivotar kierto vaihtui? Vähänkö ihana ukko sulla kun on noin mukana ja innoissaan! :love: Itsellä tommonen jurmu äijä joka on joskus jopa oikein saanut puserrettua ulos suustaan sen että haluaa lapsen mun kanssa :LOL: Eikä sitä voisi vähempää kiinnostaa ovikset tai kp:t tai mun lääkkeet tai ruokavalio. Joskus se kysyi et jaa nytkö pätkäistään kun sanoin että ovistikkuun tuli plussa :ROFLMAO::ROFLMAO: Mut on se silti rakas jurmu :love: Miehille taitaa olla yhteistä se että ei ne ole ihan niin selkeästi perillä siitä miten se lapsi ihan oikeasti saa alkunsa. Tai varsinkaan siitä mitä kaikkea se vaatii ;)

Tervetuloa @Claire Elisabeth (y)

Ihana viesti @MamaBlue :love: Ja kyllä ainakin mulle toi toivoa koska aloitin just tänään letrot koska en juurikaan ovuloi luomuna. Ihanaa odotusta ja toivotaan että mulla käy yhtä hyvä mäihä kuin sullakin! :love:

ON: Yk7 kp3, eka letro syöty aamulla ja eka metu nyt illalla. Kp12 ultra, siihen asti toivotaan parasta ja pelätään pahinta.
 
  • Tykkää
Reactions: Lumi87 ja MamaBlue

Yhteistyössä