Toiveena vauva 2017-2018

Onnea @blomma !! :love:

Ja voi että sulla @Myrsky10 kuulostaa niin lupaavalta, että voisin pistää rahani likoon puolestasi! :D Eikös tuo nyt voisi olla juuri sitä kuuluisaa kiinnittymisvuotoa... Kyllä on odottavan aika pitkä!! Mä kyttään pikkareitani, oireita.. Puristelen tissejä ("kai ne nyt voisi vähän aristaa..."), litkin pienen huikan punaviiniä iltaisin... :ROFLMAO: dpo 5 luullakseni. Ensi viikon pe meinasin tehdä testin, sit lähdetään reissuun enkä pysty tekemään testiä kovin helposti ainakaan, niin ahtaasti tullaan olemaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Myrsky10
Löysin kaapista 3 ovistikkua ja päätin että kai ne voi käyttää. Ei pitänyy tikutella mutta jos noi käytyäs pois..
Mun kierto oli koko kevään 24 ja ovis oli kp 12
Nyt kp 10 ja11 hädintuskin ees viivaa näkyy eli ovis ei nyt oo silloin kun itse sen kuvittelin olevan joten tästä kierrosta tulossa siis pidempi.
Yksi ovistikku jäljellä.. Plääh.. Nyt ei auta kuin kehonmerkeistä tunnistaa. Paikat on kosteat aina eli limoista ei kyllä tiedä.
Pitääkö tässä nyt koko kierto mennä joka toinen päivä taktiikalla kun ei ovistaan tiä.. Tai ovuloinko ollenkaan.
Aamu tuimaan kuitenkin tänään jo simpat laktettu liikkeelle.

Kp 11 yk 10
 
@tänttähäärää hyvä ne on silti olla simpat odottelemassa! Onneksi ovis ei ole testaamisesta kiinni, vaan kroppasi hoitaa homman jos nyt on aika! (y);)

@haaveistatotta onpa hienoa, että kierto on nyt säännöllinen! :)

Oma napa dpo 7 (tai 8), 22/28 tai 29. En oo ihan varma, kun tikkuun tuli plussa, luulin ettei ole plussa ja jälkeenpäin tajusin että olihan se, kun alkoi seuraavana päivänä haalistua... mutta en ole siis varma oliko ovis päivän vai kaksi plussasta tässä kierrossa, sillä ilmoja tai mitään ei ollut lainkaan. Haluja vaan. :ROFLMAO: Hirveän vaikealta tuntuu odottaminen tässä kierrossa, mä niiin toivon plussaa ja testit jo polttelee kaapissa, vaikka on aivan liian aikaista vielä.
 
Moi!

Minäpä tulen tänne myös kirjoittelemaan, kun yritys alkaa 2-3 viikon päästä, kun seuraavat menkat on kärvistelty. Hirveän jännää aikaa, tuntuu, ettei päässä pyöri juuri mitään muuta. Luen vaan näitä plussajännäyskeskusteluja ja mietin, miten voisin jo tässä vaiheessa edesauttaa raskautta. Tein tänään ovistestin ja plussaa näytti. Onneksi mies ei ole kotona, niin pysytään alkuperäisessä suunnitelmassa :D

Tuntuu hurjalta, että tähän hetkeen on tosiaan päästy. Olen kuumeillut enemmän tai vähemmän jo kymmenisen vuotta, mutta tilanne ei ole koskaan ollut hyvä. Nyt on kuitenkin saavutettu sellainen tilanne, että lapsen voi antaa tulla heti elokuun alussa olevasta ovulaatiosta lähtien. Häät pitää tässä kuukauden sisään tanssahdella, joten sen vuoksi vielä pieni lykkäys. Mutta ihanaa ja jännittävää aikaa kaikkinensa!
 
  • Tykkää
Reactions: Vauva18
Mitäs mieltä ootte jokos se ovis pian lähenis? Huomenna? Ylihuomenna?
Alimmainen on tänään otettu kp 13 noi 2muuta kp 10. Ja kp 11

Viiminen ovistesti niin ei voi enään testata.
Mun käyttämä sovelluskin jo luovutti ja päätti että seuraava ovulaatio 25päivän päästä.

Kp 13/24-26 yk 10
 

Attachments

Mitäs mieltä ootte jokos se ovis pian lähenis? Huomenna? Ylihuomenna?
Alimmainen on tänään otettu kp 13 noi 2muuta kp 10. Ja kp 11

Viiminen ovistesti niin ei voi enään testata.
Mun käyttämä sovelluskin jo luovutti ja päätti että seuraava ovulaatio 25päivän päästä.

Kp 13/24-26 yk 10
Kyllä uskoisi että ovis on parin päivän sisään! Ja jos sun kierto on säännöllinen eikä luteaalivaihe erityisen lyhyt niin aiemmin jo! Peitot heilumaan! (y);)
 
  • Tykkää
Reactions: tänttähäärää
Nyt on piinailua... ikinä ennen en tämän yrityksen aikana ole uskonut näin paljon tärppiin. Yöllä heräsin pissahätään, mitä ei tapahdu IKINÄ. Eilen oli ihmeellinen vähän ällö/outo olo, minkä kyllä vieläkin uskon johtuvan rautavalmisteista, joita aloin reilu viikko sitten syömään. Ei niistä tosin aiemmin ole tuollaista tullut.. eilen ja tänään on ollut myös koko ajan aaltoillen sellaisia menkkamaisia tuntemuksia ja turvotusta alavatsalla.

Hätäinen meni ja teki tänään ovistestin, ehkä joo tyhmää. Mun nuorimman kohdalla kuitenkin huomasin toimivaksi, sillä joitakin päiviä ennen menkkojen alkua oli kaapissa niitä ja tein, oli vahvempi plussa kuin ikinä oviksesta. Ne testit kun eivät hormoneita toisistaan erota toisin kuin raskaustesti. Ovis on myös testattu plussana kp 13. Ja siis tänään tuo ovistesti muuttui ihan kirkuvan punaiseksi!! Apua, nyt ihan todella jännittää ja tipun korkealta, jos menkat alkaa... jotain tuolla kuitenkin nyt tapahtuu. :love::love: Tänään kp24/28-29, dpo 9 tai 10 ja yk 12.
 
Tänään aamulla dpo 10 tai 11, raskaustesti aamupissasta! :love:

IMG_0612.JPG

Kp vasta 25/28-29, joten en uskalla riemuita ennen sunnuntaita... on nähtävä, että vahvistuvat! Ja voi miten toivon, on niin epäuskoinen olo... toivon sormet ja varpaat ristissä, et vahvistuvat, vuosi yritystä tulee just täyteen.
 
  • Tykkää
Reactions: EneriK
@Hannah4 todella, todella paljon onnea! Teilläkin pitkä yritys takana. Anteeksi en nyt muista, oliko teillä mitään hoitoja takana?

Olen käynyt täällä välillä teidän kirjoituksia lukemassa, mutta ei ole tullut kirjoiteltua mitään kun tuntuu ettei ole mitään kerrottavaakaan... Ovulaatiot ilmestyvät testeihin ja menkat alkavat lähes päivälleen ajallaan kierrosta toiseen, niin kuin tänäänkin kp1 ja yk10 aluilleen.. Luteaalivaihe tutut 14 päivää. Mitään oireita mun on näemmä ihan turha kuulostella, ne vaihtelevat joka kierrossa paljon eivätkä merkitse mitään. Välillä lut.vaihe menee palellessa, välillä hikoillessa, välillä väsyttää ja ärsyttää, toisinaan olen normaalia hyväntuulisempi ja pirteämpi. Välillä naama kukkii oviksen aikaan ja menkkoja lähestyessä paranee, välillä päinvastoin. Tässäkin kierrossa olin toiveikas kun menkkatuntemuksia oli dpo3 lähtien lähes joka päivä, mitä en muista aiemmin tapahtuneen, mutta sekään ei merkinnyt mitään. Ensi kierrosta ei toivoa, kun olen ilman miestä reissussa juuri 2 päivää ennen ja jälkeen oviksen mikäli jälleen tulee ajallaan.

Kyllä tässä on kai johonkin tutkimuksiin nyt lähdettävä. Jos nuo todella vaihtelevat oireet ovat merkki jostain häiriöstä..
 
  • Tykkää
Reactions: Hannah4
Kiitos @Aivotar ja @Paips ! :love: Sormet ja varpaat ristissä odotan tällä puolella vielä menkkojen alkamisen ajankohtaan, ennen maaliskuisiin siirtymistä.. käsittämättömältä tuntuu.

Paips voimia uuteen kiertoon!❤ Kp 1 on (mulle ainakin) se koko kierron paskin, niin epätoivoiselta silloin tuntuu.. välillä enemmän ja välillä vähemmän. Vielä ei meillä ollut hoitoja tehty tai mitään lääkitystä aloitettu. Kävin kuitenkin gynellä varmistamassa, että kaikki vaikuttaisi olevan ok.. syksyllä olisi edessä verikokeita, jos en sitä ennen ole raskaana. Liekö tuo tieto ja arjen hidastuminen vaikuttanut.. mut suosittelen käyntiä gynellä, ihan vaikka varmuuden vuoksi. Mulla oli myös hyvin vaihtelevaa "oireilua" luteaalivaiheessa (14 päivää aina). Kirjasin näitä melkein vuoden ylös, joten tuli todettua että yhtään identtistä kiertoa ei tainnut olla. Tässä kierrossa ei tullut edes ovislimoja, vaikka testiin plussa!

Nyt on normaalista poikkeavaa oloa yöllinen pissahätä, välillä karsea nälkä, pari päivää sitten ei maistunut punaviini (jota rakastan), menkkatuntemuksia usein ja alavatsalla turvottaa. Eli tällaiset ilmeni heti kiinnittymisen jälkeen hiljalleen.
 
Täällä tullaan vielä varmaan alas ja korkeelta :( Parissa testissä tosiaan ollut tihrustamalla erottuva viiva, joka on testiajalla ihan ihan inan punertanut. Mies ei viivoja edes nähnyt ja kuvassa ei saanut näkymään :D Tänään dpo 13 ja aamulla pregcheckin testiin tuli joku aivan hailura lähes näkymätön viiva, eikä se kai yleensä anna viivanpaikkoja o_O Aina ennen mulla on testit ollu vitivalkoisia negoja. Ei tässä enää kuitenkaan uskalla pahemmin toivoa...
 
Mulla itellä on huonoja kokemuksia pregchekin testeistä, tässä 2 viikkoa antanut haamuja tai viivanpaikkoja. Eilen toisaalla muut kuumeilijat/raskaana olevat käski mennä verikokeisiin mittauttaa hcg kun tollasia värillisiä haamujen haamuja tulee. Sit rfsu ja se clearbluen easy tms mitä myydään prismoista ja citymarketeissa ei oo ollenkaan luotettava. Antaa haamua menkkojen aikana kun edellisessä kierrossa testasin ja viime viikolla tein.

Kuitenkin Digi ilmoitti ei raskaana.

Niin ja rfsu herkkä puikkotesti antaa myös haamuja..
 
  • Tykkää
Reactions: Myrsky10
@Alinah92 meillä päästiin siitä ensimmäisestä lääkärikäynnistä heti tutkimuksiin ja siitä meni 6kk kun saatiin suunnittelukäynti lapsettomuusklinikalle, miten hoidot aloitetaan ja siitä meni vielä pari kuukautta kun tuli kesäsulku, että päästiin hoidot aloittamaan. Tietenkin riippuu, miten on jonoa niin voitte päästä ennemminkin. Nyt meillä siis toinen haaveissa ja esikoinen sai alkunsa lapsettomuushoidoilla ja toisen lapsen hoidot alkaa ensi kuussa kun tänään Naistentautien klinikalta soittivat ja soitan sitten vain kuukautisten alkamisesta niin varataan aika käynnille ja miten meidän
pakastealkionsiirtojen kanssa edetään :)
 
Voi plääh..Tuntuu että en oo ovuloinut ollenkaan ei limoja eikä kipuja ei mitään.
Ovistestit näyttää hailakkaa. Luovutin kattoo taas ens kierrolla.

Kp 16/24-26 ja pläräsin vihkooni nyt onkin menossa jo yk 11 joka masentaa. Sitä vauvaa vaan ei näy eikä kuulu. Lokakuussa tulee 1v yrittämistä
 
@Hannah4 Kiitos vastauksesta, aina on lohduttavaa kuulla ja saada toivoa kun joku lopulta plussaa ilman hoitoja enemmän tai vähemmän pitkän yrityksen jälkeen. :)

Paljon onnea @Myrsky10!

Nämä menkat vaikuttavat tehokkailta, toissapäivänä ja eilen verta tuli kuin "Esterin perseestä", ja tänään olenkin pärjännyt pelkällä yhdellä pikkuhousunsuojalla. Marketin lisäravinnehyllyltä löysin miehellekin sellasia Rfsu:n Lust&Energy - tabletteja, joissa mainostetaan olevan kaikki ravinteet siittiöiden hyvinvointiin :D Jos vaan suostuu syömään! :D Kun itse on kokeillut kaikki kotikonstit raskauden edesauttamiseksi, toivottavasti mieskin osallistuu talkoisiin...
 
Pakko hehkuttaa! Pieni askel ihmiskunnalle mut iso mulle :D Mä ovuloin! Oon saanu nyt monen viikon kärsivällisen ja välillä epätoivoisenkin ovistestailun jälkeen plussat kahteen eri digilaitteeseen ja liuskoihin :) Kaiken lisäksi tuli klassiset oireet, joista ei voi erehtyä: valkuaislimaa, päänsärkyä ja yhtenä päivänä pienet toispuoleiset jomottelut alamahalle. Lämpökin oli tänä aamuna nousussa, ehkä huomenna jo selvemmin? Tää kierto venyy siis vielä suunnilleen 50-päiväseks, mutta suunta on oikea. Ja seuraava ovis hyödynnetään! Uskomaton ajatus, että näin pitkälle on päästy :love: Lopetin siis minipillerit (täysin vuodottomana) reilun 4 kk sitten ja sen jälkeen on ehtiny olla 2 menkat ja yks kokonain n56 päivän kierto. En tiiä onko sattumaa vai mitä, mutta oon tässä kierrossa käyttäny ekaa kertaa ikinä greippimehua joka aamu pari desiä. Tuli klassiset ovisoireet (vaikkakin kp 30+) myös ekaa kertaa. Hmm...:ROFLMAO: Taidanpa jatkaa samalla kaavalla. Elokuun alussa sit kumi pois, hurjaa :whistle:

Hurjasti tsemppiä kaikille, uskokaa vaan et kärsivällisyys palkitaan vaikkei aina siihen itekään uskois (y)
 
  • Tykkää
Reactions: tilliina

Yhteistyössä