Toiveena vauva 2017-2018

Mä oon vielä täällä, kun kaikki raskauden kannalta niin epävarmaa. Hcg oli torstaina triplaantunut, mut tänään aamulla tuli paperiin pyyhkiessä haaleaa verta. Sen jälkeen ei ole tullut, mutta tietty pahinta tässä pelkään. Itkettää, masentaa ja surettaa. Jos tämäkin menee kesken en kestä.
 
@emilyyh voi että. :unsure:
Mutta alkuraskaudessa vuotelut on tosi yleisiä, ihan kauhea fiilis silti, tiedän kyllä. Itsellä on joka raskauden alussa tullut veristä vuotoa, mutta tuossahan nuo porhaltaa.:love: Ja kun arvot silti nousee.:love:

@kirpsakka tsemppiä sinne myös. Ärsyttävin hetki kierrossa odottaa että alkais vuoto ja sit ei kuulu ei näy.:cautious:

Mä täällä toivon että ovis olis viimistään huomenna, tosin veikkaan tätä iltaa ton kovan LH nousun vuoksi. Tasottuis nää olot. Ei oo kyllä todella näin rankkaa ovishimosutina fiilistä ollukkaan, hammasta purren pitää luovia päivät läpi ja toistaa itselleen etten ole sekaisin, tää menee ohi parissa päivässä.:ROFLMAO:
Mieskin saanu kunnon itsetuntobuustauksen mun vuolaista kehuista. Kehun kyllä muutenkin paljon, mutta nyt eilenkin melkeen läähätin ja kuljin perässä "sää oot niin komee".:D:giggle:
 
  • Tykkää
Reactions: vuuti
Toivottavasti Emilyyh kaikki on kuitenkin hyvin :)

Vaikka olen himotestaaja ja malttamaton niin nyt on kyllä ekan kerran niin etten uskalla testata.

Aina, tämän hoitohistoriani aikana kun olen terolutteja syönyt, niin vuoto alkanut aamusta kunnolla, nyt ei tule edes tuhruviirua paperiin. Olen n. 500 kertaa käynyt vessassa. Vihlasuja on, ja siksi olenkin varma joka vessareissulla että nyt lorahtaa. Tämän illan jännitän ja jos aamuun mennessä ei ala niin testaan, mikäli en sitten myöhään illalla jo :unsure:
 
@Fritang, peukut pystyssä että viimeistään kesällä Letrozolista, mutta jospa tärppäis muuten jo sitä ennen.

@emilyyh, peukut pystyssä että vuoto on ihan harmitonta! Se tietää ainakin hyvää, että arvot on triplaantunu.

Kp 17 ja ovistuntemuksia ollut nyt kolmisen päivää, jee, kierto siis heti normaali. on vihlonut alaselkää ja alavatsaa, limat oli runsaimmillaan toissapäivänä, mutta tänään sitten tuntui vasemmalla alavatsalla kiukkuinen vihlaisu ja kipu kesti n. minuutin. Ja eilen ja tänään tehny erityisen paljon mieli. Oisko siis tänään se varsinainen päivä?! Meillä on ollu viime sunnuntaista asti tähän päivään sukulaisia kylässä, mutta onneks eilen ja toissapäivänä oli pari tuntia kun oltiin vaan omalla perheellä ja saatiin ne hetket hyödynnettyä.
 
@kirpsakka onpa todella jännittävää. Mä pidän peukkuja, voi jospa tuo olis merkki tärpistä.:love:

@vuuti kuulostais siltä että munasolu ois irronnu, se äkäinen kipu.
Mulla on aika varmasti ovulointi myöhemmin tänään. Oikea munasarja on todella arka, siihen ottaa joka askelkin tai jos hörähdän naurahduksen jollekkin. On siis yltynyt tuo tunne eilisi illasta saakka. Ja kun nyt oikealta ovuloin, tulee irtoamiskipu olemaan aika äkänen, tiedän jo etukäteen. Vasemmalta ei tunnu juurikaan.

Meilläkin nyt onnistuttu hyödyntämään hyvin. Ke, pe ja tänään ja sit huomenna vielä taikka ens yönä, katotaan nyt. :D
Alkaa kyllä taas jännittämään.:whistle:
 
Noniin, menkat alkoi viimein(kp 34/31-34). Nyt lähti käyntiin yrityskierto 3. Fiilikset on ihan jees, koska missään vaiheessa ei tuntunutkaan siltä että oisin ollut raskaana... Silti kauhean malttamaton että sais sen plussan testiin. Noo, ei muuta kuin seuraavaa ovista kohti... (y)

Tsemppiä kirpsakalle! :)

Ja emilyyhille tsempit myös! Mitä olen ymmärtänyt niin alkuraskauden vuodot on kai aika yleisiä. Toivottavasti on harmitonta vuotoa. (y)
 
Mulla myös tokasta raskaudesta vuotoa oli useampi viikko ja kaikki päättyi hyvin lopulta.

Itellä nyt ihan sekasin pää näitten ovistuntemusten kans. Ovis pitäis olla maanantain aikoina, mut nyt eilisestä tullut tuhruvuotoa ja alaselkää särkenyt. Miettinyt vaan, et ennakoiko vaan tulevaa ovista vai kierto nyt sekaisin(n) Ärsyttävää arpomista..joka toinen päivä nyt talleteltu ja se saa riittää, ku en varma oo oviksesta. Just ku hehkuttelin, et tunnistan hyvin oviksen:ROFLMAO:

Sen verran nyt kyllästyin tuntemusten tuijotteluun, et kaveri sai aika helposti puhuttua viihteelle:ROFLMAO: Hyviä vloppuja kaikille:)
 
  • Tykkää
Reactions: emilyyh
@emilyyh Tsemppiä kovasti <3 Onko sulla aiempiakin keskenmenoja?Pääsetkö ultraan tai mittauttamaan arvot uudelleen?
Mulla on yksi keskenmeno ja yksi kemiallinen raskaus takana. Siinä välissä onnistunut raskaus :love: Vuotoa ei tosiaan tullut enää yhtään päivällä tai nyt illalla eikä mulla oo mitään kipuja. Tein vielä yhden r-testin ja viivat oli taas vahvistuneet toissapäiväisestä. Ehkä tää oli vaan jotain harmitonta, toivottavasti :cautious: Meillä olis 2 vkon päästä varhaisultra, jos sinne saakka päästään.(y)
 
@Uutikainen on normaalia. Sen lutenisoivan hormoonin määrä vaihetelee pitkin kiertoa ja näkyy eri vahvuisina viivoina, mutta ainoastaan oviksen aikaan ja toisinaan raskauden aikaan tulee tasavahvaa tai vahvempaa kuin kontrolli. Mä oon paristi testannu just ennen menkkoja ja ollut aika vahva mutta ei tosiaan edes liki kontrollin kanssa.
 
  • Tykkää
Reactions: Uutikainen
En tajua, raskaustesti nega eikä menkkoja näy :cautious: Testin tulos ei yllättänyt, enemmän olen ihmeissäni siitä että ekan kerran terolutit ei toimi niin kuin ennen.

Kai mä olen jo niin vanha että vähäinenki hormonitoiminta lakkaa :eek:
 
@kirpsakka voi kurja, voiko teroluteja syödessä kuitenkin vaikuttaa jos ovulointi ei ole tapahtunut tai jos on tullut hieman myöhemmin? Kuten siis normaalikierrossakin, menkat siirtyy myöhemmälle kuin totutusti.(n)

Omat navat:
Eilen alkuillasta oli kovimmat oviksen kiristyskivut, kunnes joskus ysin jälkeen havahduin ettei kolota mihinkään enään.:LOL:
Tein just digin ja nega ja testiviiva jo ihan halju. Aamulämpö oli kanssa tehnyt nousupiikin.
Nuo laskurit huutaa näiden oireiden tiimoilta oikein, että eilen ollut ovis. Eli nyt ois dpo1. :)
Päästään taas jännän äärelle.:LOL:
 
Tsemppiä kaikille jotka ovat uudelle kierrolle lähteneet. (y) Se harmittaa aina kun kuukautiset alkaa, mutta samaan aikaan se on uuden alku. Yritän ainakin näin lohduttaa itseäni :D

Kovin odotan kuukautisia alkavaksi, sillä tänään pitäisi alkaa. Olin viime viikolla ihan varma ettei tästä kierrosta tärpännyt. Sitten perjantaina mulla tuli pariin kertaan huomiota herättävä veren maku nieluun. Jospa sittenkin ? :rolleyes: Testiä vielä en uskalla tehdä, kun siitä tulee jotenkin pettyneempi olo kuin normaalista kuukautisten alkamisesta. Kysyin mieheltä tänään, koska saan tehdä testin. Hänen mielestään kolmen viikon päästä :censored: taitaa olla pieni keskustelun paikka ettei mun hermot todellakaan kestä niin kauaa odottaa :ROFLMAO: kriiseilin niin paljon viime kierrosta että hän lupasi piilottaa kaikki testit multa :ninja:

Täällä on varmaan ollut keskustelua, mutta Oletteko vetäneet täysin nollalinjan alkoholin suhteen vai otatteko viinilasillisen jos esim illallinen on tiedossa?
 
  • Tykkää
Reactions: Uutikainen
Tsemppiä kaikille jotka ovat uudelle kierrolle lähteneet. (y) Se harmittaa aina kun kuukautiset alkaa, mutta samaan aikaan se on uuden alku. Yritän ainakin näin lohduttaa itseäni :D

Kovin odotan kuukautisia alkavaksi, sillä tänään pitäisi alkaa. Olin viime viikolla ihan varma ettei tästä kierrosta tärpännyt. Sitten perjantaina mulla tuli pariin kertaan huomiota herättävä veren maku nieluun. Jospa sittenkin ? :rolleyes: Testiä vielä en uskalla tehdä, kun siitä tulee jotenkin pettyneempi olo kuin normaalista kuukautisten alkamisesta. Kysyin mieheltä tänään, koska saan tehdä testin. Hänen mielestään kolmen viikon päästä :censored: taitaa olla pieni keskustelun paikka ettei mun hermot todellakaan kestä niin kauaa odottaa :ROFLMAO: kriiseilin niin paljon viime kierrosta että hän lupasi piilottaa kaikki testit multa :ninja:

Täällä on varmaan ollut keskustelua, mutta Oletteko vetäneet täysin nollalinjan alkoholin suhteen vai otatteko viinilasillisen jos esim illallinen on tiedossa?
Kolmen viikon päästä:giggle: sillonhan pitäs olla jo ekassa neuvolassa että saa lähetteen ekaan ultraan. Hassu mies.:ROFLMAO:

Ja alkoholiin.
Mä en juo laisinkaan, mutta johtuu siitä ettei mun elimistö kestä pieniäkään määriä alkoholia ilman rankkoja oloja. Mutta jos sietäisi, en näkisi mitään ongelmaa ottaa spessummissa tilanteissa yrityksen aikana paria annosta silloin tällöin, just vaikka ruoan kanssa. :)
Onhan se yksi kuuri greippikuurin lisäksi, että pieni annos punkkua päivässä, olikos se viikon ajan heti oviksen mentyä, parantamaan verenkiertoa.:)

Tää on muuten käsittämättömän outoa kun se kiima-aika loppu ku seinään. Mä voin taas ajatella!!:D Monta päivää meni ihan sumussa kun aivot ei kyenneet käsittelemään muuta kuin oman miehen metsästystä makkariin.:ROFLMAO:
Mies oli eilen pikkujouluissa ja oli hulvaton kotiin tullessaan. Juo ehkä paristi vuodessa joten..:D olis pitäny äänittää sen höpötyksiä, en pystyny jatkaa nukkumista kun nauratti niin pahasti.:LOL:
 
@kirpsakka voi kurja, voiko teroluteja syödessä kuitenkin vaikuttaa jos ovulointi ei ole tapahtunut tai jos on tullut hieman myöhemmin? Kuten siis normaalikierrossakin, menkat siirtyy myöhemmälle kuin totutusti.(n)
Terolutit oikestaan tukee sitä keltarauhastoimintaa jos sen ottaa oikeaan aikaan, eli oviksen jälkeen. Mikäli mulla on ovis ollut pari päivää kuurin aloittamisen jälkeen voi raskaus olla mahdollinen, siksi teen nyt parin päivän päästää uuden testin. Mutta mikäli kuurin aloittaa ennen ovista niin se estää oviksen. Toivottavasti mulla on ollut ovis kuitenkin juuri aloittamis hetkellä niin ei vaikuta vielä niin paljon.

Ja tiedän että siellä on ollut kyllä limakalvoa kasvamassa joten se tässä nyt ihmetyttää miksi ei sitten menkat ala. Mutta odotellaan nyt pari päivää :)

Ja tsemppiä sulle piinailuun :D
 
Alkoholi :Mä juon kun tekee mieli. Eihän tätä jaksa jos koko aika odottaa tärppiä ja näin kauan kun mekin yriterty ni ei mitään tulis ku kaikki menis vaan yrityksessä.
Viimeksi otin 2vk sitten kun oli viä ovis viikonloppu mutta so what..

Omaa napaa kp 21/23-29.dpo ehkä 7-8 Nyt on seksi kielto kun mies menee ke simppa testeihin ja mua ärsyttää jos ei oo seksiä ennen ku menkat alkaa ku sit tulee se4pv tauko kuitenkin.
 
Viimeksi muokattu:
@kirpsakka aivan joo noinhan se noissa oliki. Hitsi, toivotaan nyt että tulis selvyys tässä parissa päivässä.:love:
Ja kiitos, tsemppiä tarvitaankin.:giggle: Onneks joulu tulee niin riittää kaikenlaista kiirettä.:LOL:

@tänttähäärää ymmärrän tuon ärsytyksen. Olisin itsekkin helisemässä.
Mutta viimeinkin siis se simppatesti saadaan tehtyä. (y)

Ainiin, mä näin unta että sain digiin haamun, siihen siis tuli kummituksen kuva:ROFLMAO: ja mä sit pyörryin koska olin varma ettei plussaa tule. :LOL:
 
Pahoittelut kaikille joilla menkat alkoivat ja peukkuja piinailijoille (y) Onko tässä ketjussa ollut koskaan mitään listaa? Menen ihan sekaisin ihmisten tilanteista :D

Minäkään en muutenkaan juo, joten eipä ole tarvinnut asiaa pahemmin miettiä.

Jes, mies vihdoin parin pivän vapaalla ja aloitin ovistikuttelun. Tänään kp8 ja viiva suhteellisen vahva, mutta ei kuitenkaan eilisestä juurikaan vahvistunut. Taitaa olla vain korkean LH-tason kierto. Kattellaan :barefoot:
 
Pahoittelut kaikille joilla menkat alkoivat ja peukkuja piinailijoille (y) Onko tässä ketjussa ollut koskaan mitään listaa? Menen ihan sekaisin ihmisten tilanteista :D

Minäkään en muutenkaan juo, joten eipä ole tarvinnut asiaa pahemmin miettiä.

Jes, mies vihdoin parin pivän vapaalla ja aloitin ovistikuttelun. Tänään kp8 ja viiva suhteellisen vahva, mutta ei kuitenkaan eilisestä juurikaan vahvistunut. Taitaa olla vain korkean LH-tason kierto. Kattellaan :barefoot:
Oo jännää, jos sulla käy samat ku mulla ja huippu posahtaa ihan puskista.:D(y)

Ja ei taida olla listaa ollut, ainakaan tänä aikana mitä ite oon tässä ketjussa nuohonnu.:LOL: Sellasen vois ehkä koota. :)
 
Mikä kp sulla @viipulainen nyt sit ovis tuli?

Mietin koska aloittaisin tikuttelun. Mulla ovikset ollu todennäköisesti kp14-15 ja kp18. Toisaalta tilasin 42 liuskaa että niistä riittää pitkälle.
Ovis oli nyt kp11, viime kierrossa kp15.
Ovis tapahtu oikealta jolloin tulee aiemmin ja vasemmalta sit myöhemmin.
Mä alotan tikuttamisen kp8 aina. Ihan siksi koska ei oo tae että tää tasainen vuorottelu jatkuis joka kierrossa. Ja kun tiedän että lyhyemmässä kierrossa toi LH piikki on noin nopea, tikutan kahesti päivässä ja jos tuntemukset voimistuu häiritsevästi niin teen kolmesti, kuten nyt tein perjantaina. :LOL:

*lisäys
Jos mie oisin sinä, alottaisin tikuttelun ehkä kp9-10:) onko sulla selkeää vuorottelua aiemman ja myöhäsemmän oviksen suhteen vai tuleeko ihan mutulla?
 

Yhteistyössä