Toiveena vauva 2017-2018

@viipulainen Vertasin kolmeen aikaisempaan tikkukiertoon ja viivan vahvuus kyllä sopisi siihen, että parin päivän päästä tulisi jo plussa :) Edit // Tai nyt kun tarkemmin katsoin niin yhdessä kierrossa tämä vastaisi dpo-1, kahdessa muussa dpo-3.

@Nadine88 Itse aloitan yleensä kolme päivää ennen aikaisinta ovista, eli omassa tapauksessa kp7.
 
Viimeksi muokattu:
Ovis oli nyt kp11, viime kierrossa kp15.
Ovis tapahtu oikealta jolloin tulee aiemmin ja vasemmalta sit myöhemmin.
Mä alotan tikuttamisen kp8 aina. Ihan siksi koska ei oo tae että tää tasainen vuorottelu jatkuis joka kierrossa. Ja kun tiedän että lyhyemmässä kierrossa toi LH piikki on noin nopea, tikutan kahesti päivässä ja jos tuntemukset voimistuu häiritsevästi niin teen kolmesti, kuten nyt tein perjantaina. :LOL:

*lisäys
Jos mie oisin sinä, alottaisin tikuttelun ehkä kp9-10:) onko sulla selkeää vuorottelua aiemman ja myöhäsemmän oviksen suhteen vai tuleeko ihan mutulla?
Tää on nyt vasta kolmas kierto pillereiden jälkeen joten en tiedä vuorottelusta. Kuitenkin mielestäni eka kierto ovuloin oikealta ja viimeks vasemmalta joten vois odottaa vuorottelua. Taidan varuiks alottaa kp8 kans niin saan vähän osviitta viivan vahvuudesta.
 
  • Tykkää
Reactions: viipulainen
Joo hei lista olis hyvä. Pysyis paremmin perillä vaikka aika hyvin raportoittekin viesteissä :)


Huomenna pitäis alkaa menkat, oon tehny varmaan sata negatestiä sen yhen muka haamun jälkeen eikä juurikaan oireita oo, joten eiköhän seuraavalle kierrolle lähetä täälläkin. Ei voi mittään.
 
Toimiskohan näin alkuun sillain toi listan muodostus, että jos mie vaikka kirjaan uuteen viestiin omat tiedot ja seuraava listalle haluava kopsaa sen ja lisää omansa?
Tai vaihtoehtoisesti lainaa tekstin, mutta poistaa ne quote merkinnät tekstin alusta ja lopusta?:)
 
Viipulainen...kp12/27-31...yk5
Nadine88... kp3/28-31...yk3
Möörtsi... kp14/30... yk1
Tänttähäärää.. kp 21/23-29.. Ya 10/16
Kiira29... kp8/28-31 yk5
Viii... Kp2/30-34 yk 3
Nelliida kp28/28-30 yk5
Fritang...kp8/23-27...yk10

Piinailjoille olisi varmaan kiva tehdä myös oma lista. :) Tyyliin nimi / dpo.
 
  • Tykkää
Reactions: Pocahontas-
Viipulainen...kp12/27-31...yk5
Nadine88... kp3/28-31...yk3
Möörtsi... kp14/30... yk1
Tänttähäärää.. kp 21/23-29.. Ya 10/16
Kiira29... kp8/28-31 yk5
Viii... Kp2/30-34 yk 3
Nelliida kp28/28-30 yk5
Fritang...kp8/23-27...yk10
Pocahontas-... kp10/24-34...yk10


Joo ja sitten aikanaan listan perään onnellisesti plussanneet :love:
 
  • Tykkää
Reactions: viii ja viipulainen
Ihmeelliset menkat kyllä. 2 päivää vuoti niin että luulin kuolevani verenhukkaan ja sit loppu ku seinään eikä tuu ku hiukan enää. No parempi noin päin ku että kestäis pitkään. 4 päivää oon kuitenkin sovellukseen merkannut ku se on se aika ku tarvii pitää jotain suojaa tms.

Millai teillä muilla menkat menee? Tai kauan kunnon vuoto kestää
 
No totta, mä voin laittaa oman nimeni piinailijoihin.:LOL:
Tilasin r-testit nyt. One stepin herkät ja First Responsen testit aattelin nyt kokeilla. Mainostaa näyttävänsä jopa 6,5mIU arvot.:LOL:
Toivottavasti pystyis olla pelehtimättä testien kanssa koko ens viikon.:whistle:
 
@Nadine88 Mulla on muuttuneet tosi paljon viime vuosina... Ennen esikoista oli sellaiset 3-5 päivää kunnon vuotoa, ei tiputteluja. Esikoisen jälkeen ehkä 3 päivää kunnon vuotoa ja yli viikko tiputtelua. No nyt sitten keskenmenojen jälkeen ehkä 1-2 päivää kunnon vuotoa, sitten tyssää seinään, saattaa olla päivän parin tauko ja sitten tiputtelee, tauko, tiputtelee... o_O Ei mitään logiikkaa! Nytkin varsinaiset menkat loppuivat jo melkein viikko sitten ja tänään taas bongasin ruskeaa vuotoa. Huoh.
 
Viipulainen...kp12/27-31...yk5
Nadine88... kp3/28-31...yk3
Möörtsi... kp14/30... yk1
Tänttähäärää.. kp 21/23-29.. Ya 10/16
Kiira29... kp8/28-31 yk5
Viii... Kp2/30-34 yk 3
Nelliida kp28/28-30 yk5
Fritang...kp8/23-27...yk10
Pocahontas-... kp10/24-34...yk10

Piinailijat:
Viipulainen...dpo1...testipäivä 23.12
 
@Nadine88 Mulla on muuttuneet tosi paljon viime vuosina... Ennen esikoista oli sellaiset 3-5 päivää kunnon vuotoa, ei tiputteluja. Esikoisen jälkeen ehkä 3 päivää kunnon vuotoa ja yli viikko tiputtelua. No nyt sitten keskenmenojen jälkeen ehkä 1-2 päivää kunnon vuotoa, sitten tyssää seinään, saattaa olla päivän parin tauko ja sitten tiputtelee, tauko, tiputtelee... o_O Ei mitään logiikkaa! Nytkin varsinaiset menkat loppuivat jo melkein viikko sitten ja tänään taas bongasin ruskeaa vuotoa. Huoh.
Höh onpa tylsää. Mulla ei oo mitää välivuotoja ja oikeestaan aina ollu semmoset että 2 ekaa päivää pahimmat ja myös oireiltaan. Nyt vaan nää luomut on vielä hiukan runsaammat ku pillereiden aikaan mut niin kai se kuuluuki olla.
 
Oisko siinä mitään ideaa jos sen listan tekis niin, että laittais r-testipäivän, niin ei tarvis joka päivä päivitellä kp:ta? Vai miten tuon listan päivitys toimii? Edit. Tuossahan näköjään kyllä on piinailijat jo..
 
Oisko siinä mitään ideaa jos sen listan tekis niin, että laittais r-testipäivän, niin ei tarvis joka päivä päivitellä kp:ta? Vai miten tuon listan päivitys toimii? Edit. Tuossahan näköjään kyllä on piinailijat jo..
Joo mä laitoin ton piinailulistan. Ja itseni tuntien, toi kp:n ja dpo:n päivittäminen voi toisinaan unohtua, joten siksi tuon oman virallisen testipäivän iskin tuohon mukaan myös niin on muilla tovereilla joku käsitys vaikka ei ois noi päivät ihan ajantasalla.:giggle:
 
Oisko siinä mitään ideaa jos sen listan tekis niin, että laittais r-testipäivän, niin ei tarvis joka päivä päivitellä kp:ta? Vai miten tuon listan päivitys toimii? Edit. Tuossahan näköjään kyllä on piinailijat jo..
Tääl on sen verran aktiivista porukkaa että yritetään pitää lista päivittäin mukana ja jokainen päivittää kun muistaa :)
 
  • Tykkää
Reactions: Möörtsi

Yhteistyössä