Toiveena vauva 2017-2018

Täällä ei mitään muutosta, menkoista ei merkkiäkään ja perjantaina tein toisen r-testin joka oli nega. Nyt en enää jaksa ees ressata, kai ne vuodot sieltä tulee kun on tullakseen :)

Muoks. tässä kierrossa söin muuten niitä gelee royaleita, liekkö ne voi kierron näin sekottaa o_O
Täälläkin edelleen vaan odotellaan. Ja ihmetellään että kuinka sekaisin jotkut pillerit voi kropan saada ja näin pitkäksi aikaa! Ajattelin hommata seuraavaan kiertoon greippimehua, jos se vain nyt joskus alkaisi! Se lauantain testi oli nega, mutta kaipa se pitää vielä tyyliin pe aamuna testata ihan vaan mutta-jos-sittenkin-meiningillä, että saa mielenrauhan viikonlopuksi reissuun (jee pääsee testiostoksille!!:D). Oon ollut viikonloppuna ja tänäänkin vähän huonovointinen ja väsynyt, en tiedä johtuuko noista lääkkeistä vai flunssasta vai molemmista. Vissiin tuo antibiootti saattoi väsyttää. Tämän aamun huonovointisuus todennäköisesti johtui vaan siitä että oli nälkä ja en saanut itseäni niin hyvin hereille ennen töihin lähtöä että jotain olisi syönyt..

Täällä on ollut ihanaa pitkästä aikaa, kun ei ole tuullut! Tuo n.-15 astettakin tuntui jopa lämpöiseltä kun ei käynyt hirveä tuuli ja viima :LOL:
 
Heippa! :) Täällä yksi kuumeilija lisää. Olen 25-vuotias, 2-vuotiaan tytön äiti ja puolisen vuotta yritystä takana ja vauvakuume on ihan mahdoton :) Käytössä ollut nyt terolutit kolmisen kuukautta, kiertoa tasaamaan ja luteaaliaikaa pidentämään. Nyt menossa kp 27/30 ja viikon ajan ollut kaikenlaisia outoja oireita ja nyt sitte jännittää ja lujaa :D! Viime viikolla yhtenä päivänä raudanmaku suussa, mutta illalla norovirus iski päälle ja kesti pari päivää, en tiedä johtuiko maku suussa sitten siitä...noh on muutakin :p kauheat iltavilut ja nännit kosketusherkät, alavatsassa ja alaselässä juilii menkkamaisesti, mutta aika lievästi ja nyt kipu on enemmän keskellä kuin yleensä...viikonloppuna etoi hirveästi ruokailujen aikana ja nyt ruokahalu on vähentynyt...jännää. Pelkään vaan, että mielikuvitus tekee tepposet taas. ei auta kun odotella :)
 
Millon meinasit jasmiu testata? :)
voi että mieli tekis jo kovasti, mutta en uskalla! :D Olo on jotenkin niin "varma" tällä kertaa ja tulos pelottaa jo valmiiksi. Menkkojen pitäisi alkaa ke,to tai pe välillä. Veikkaisin torstaita, eli ehkä testaan loppuviikosta...
Esikoinen sai alkunsa ensi yrittämällä, ja nyt puolen vuoden yrityksen jälkeen olo on niin malttamaton ja erilainen.
 
Jasmiu pidän sulle peukkuja, toivotaan, että tärppää!

Jenna91 meillä näköjään ihan samassa vaiheessa kierto :D Mullakin kp 22/28-30 menossa. Ovista en tikutellut, mutta laskeskelin kanssa, että siitä vois olla nyt se dpo 7. En millään malta odottaa, että pääsis jo tekemään testejä. Varmaan lauantaina ekan kerran realistisesti ajateltuna viittis kokeilla :)

Täällä kyllä varmaan toiveikas mieli tekee tepposensa, kun on jo muutaman päivän ollu kummallisia tuntemuksia mahassa ja rinnatkin on ollut paljon aremmat (ja isommat), kuin ennen menkkoja yleensä. Toivotaan, ettei olis vain mielen temppuiluja..

Mukavaa alkuviikkoa kaikillee! :)
 
  • Tykkää
Reactions: elokuuvauva09
Mulle saa päivittää tänään kp1/31 ja yk2 :unsure:
Tää on nyt tietysti ihan hyvä juttu (vaikka toki haaveilin jo raskautuneeni), koska näköjään kroppa on palautunut pillereiden syömisestä huolimatta ja tällä kierrolla pääsen ovista tosissaan yrittämään nyt sitten kun tiedän kierron pituudenkin suurinpiirtein :)
 
Minä hätähousu jo aamulla intopiukeena testailin:( tänään on dpo 5 tai 6 ja negaa näytti rt,mikä nyt ei sinällään ollut yllätys.
Nyt mun varma olo ei oo enää yhtään varma,ne hyvin vähäiset (kuvitellut?) oireet on ollu pari päivää poissa. Aamu lämpö edelleen 36,9-37,09, mitä nyt muutamana aamuna mittaillut. Jos sit su tai ma testais uusiksi jos muuta ei tapahdu.

Paljon onnea iloisten uutisten saaneille ja jaksamista ja voimia suru-uutisten keskelle! <3
 
Täällä ovuloidaan näinä päivinä. En jaksa enää testatakkaan. En jaksa enää puhua aiheesta kavereille, sillä mitään muuta kuulekkaan ku "kyllä se siitä" "elä stressaa noin paljon ni kyllä se sieltä tulee". No ei se siitä ja tää on eka kierto edelleen ku oikeesti harmittaa. Että stressistä ei pitäis olla kyse.
sanois mielummin vaikka "onhan tuo aika perseestä" tai olis hiljaa ja antais miun papattaa.

Ootteko miettiny muute kummeja? Minä oon. :D en yhtään sitten ajoissa oo. Oon ollu yhen kaverini kanssa tekemisissä jo 1 luokalta asti ja kuulostaisi luontevalta , että pyytäisin hänet. Nöy. Nöy nöy. Erehdyin sanomaan yksi päivä puhelimessa sanan "lapsi" niin sieltä tuli heti " hyi kamalaa ku rupes puistattamaan hyi ei todellakaan lapsia vielä hyi ällö". Puhuin siis ohi mennen jotain tarinaa jossa sana "lapsi" tyyliin. Ei tommosta voi pyytää kummiksi?! Meillä on nykyään muutenkin vähän erikoiset välit. Eletään niin erilaisia elämiä. Voi olla että ottaa itteensä sitten jos olettaa pääsevänsä kummiksi, mutta ei, en halua. Ei hää ees tiijä meijän yrittämisestä mitään.
 
Mä näin taas unta että plussa pärähti testiin. Tämä jo varmaan kertoo, kuinka paljon odotan :love: Testinä oli pc. En sitten tiedä oliko osaksi sitä ajatusta, kun pohdin että minkähän sitä ostaisi perjantaiksi, jos ei menkat ennen sitä satu alkamaan. Vatsaa ainakin kourii siihen malliin, että voisi kohta alkaa?

Mandee oon kuullut joskus semmosen jutun, että uutena vuotena pistettäs lapsia alulle melko paljonkin. Tiedä sitten että kuinka moni niistä päätyy oikeasti syntymään tai kuinka paljon jutussa on perää..

Kuva-addikti tiirailisi mielellänsä teidän testejä! :whistle:;)
 
Ootteko miettiny muute kummeja? Minä oon. :D en yhtään sitten ajoissa oo. Oon ollu yhen kaverini kanssa tekemisissä jo 1 luokalta asti ja kuulostaisi luontevalta , että pyytäisin hänet. Nöy. Nöy nöy. Erehdyin sanomaan yksi päivä puhelimessa sanan "lapsi" niin sieltä tuli heti " hyi kamalaa ku rupes puistattamaan hyi ei todellakaan lapsia vielä hyi ällö". Puhuin siis ohi mennen jotain tarinaa jossa sana "lapsi" tyyliin. Ei tommosta voi pyytää kummiksi?! Meillä on nykyään muutenkin vähän erikoiset välit. Eletään niin erilaisia elämiä. Voi olla että ottaa itteensä sitten jos olettaa pääsevänsä kummiksi, mutta ei, en halua. Ei hää ees tiijä meijän yrittämisestä mitään.
Jonkin verran oon joskus miettinyt. Kauheen hankalaa miettiä kuka olis paras ilman, että joku pahoittaa mieltänsä. Ei niitä nyt mitään hirveitä määriä kuitenkaan olis edes tarvis hankkia. Kummiksi tulee joku jonka kanssa on väleissä ja epäilee tulevansa pysymään väleissä seuraavat vuodet. :)
 
Jasmiu täälä kans jännityksellä odotetaan, toivottavasti tärppää! (y)

Elokuuvauva09 oot aika samassa tilanteessa kun mä! Koska lopetit pillerit? Onko sulla ollu kuinka kierto pillereiden lopettamisen jälkeen, onko ollu heti ihan normaali? Alkoiko sulla menkat ihan normaalisti?

Mulla on kroppa näköjään ihan sekasin pillereiden jälkeen! Lopetin pillerit 20.12 ja 25.12 tuli jo jotain vuotoa ja nyt sunnuntaina alkoi taas vuoto ja se kesti VAAN 2 päivää ja loppui kuin seinään. :( Mä olin aika varma että mulla oli ovis 9.1 ja hyödynnettiinkin se, mutta ei näköjään tuottanu tulosta kun kroppa sekasin.:confused: Mulla pillereiden aikana ei tullut kyllä kans kuukautisia oikeen ollenkaan ja sittenkun ne päätti tulla niin oli kans tosi niukkaa. Kai tässä kestää kropan tottua. :rolleyes:

Muoks. Tässä on muuten siitä sunnuntain testistä kuvaa. Kiva vaan kuvitella siihen toista viivaa. :alien::( http://aijaa.com/I2Wkj2
http://aijaa.com/tqOPie
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: jasmiu
Mä lopetin pillerit lokakuun lopulla ja ensimmäiset luomumenkat tuli kp41. Nyt toisia menkkoja oon odotellut, tällä hetkellä kp45. Normaalisti ilman pillereitä ollut kp36-38.

En tiennyt yhtään millon ovis olisi enkä niin asiaa ole ajatellutkaan. Nyt vasta todellinen vauvakuume heräsi, kun tajusin että voisin raskaana ollakin. Odotan nyt jonkun ajan vielä , jos ne meknat alkaisivat. On ollut niin kauan jo tätä menkkakipuilua mahassa ja selässä, että tuntuu kyllä että hetkenä mina hyvänsä ne alkaa.

Mehän emme tosiaan edes asu esikon isän kanssa yhdessä (asutaan naapuritaloissa :D) , mutta olisi enemmän kuin toivottu(ainakin minun puolelta) että saisin toisen lapsen saman miehen kanssa..
 
Täällä ovuloidaan näinä päivinä. En jaksa enää testatakkaan. En jaksa enää puhua aiheesta kavereille, sillä mitään muuta kuulekkaan ku "kyllä se siitä" "elä stressaa noin paljon ni kyllä se sieltä tulee". No ei se siitä ja tää on eka kierto edelleen ku oikeesti harmittaa. Että stressistä ei pitäis olla kyse.
sanois mielummin vaikka "onhan tuo aika perseestä" tai olis hiljaa ja antais miun papattaa.

Ootteko miettiny muute kummeja? Minä oon. :D en yhtään sitten ajoissa oo. Oon ollu yhen kaverini kanssa tekemisissä jo 1 luokalta asti ja kuulostaisi luontevalta , että pyytäisin hänet. Nöy. Nöy nöy. Erehdyin sanomaan yksi päivä puhelimessa sanan "lapsi" niin sieltä tuli heti " hyi kamalaa ku rupes puistattamaan hyi ei todellakaan lapsia vielä hyi ällö". Puhuin siis ohi mennen jotain tarinaa jossa sana "lapsi" tyyliin. Ei tommosta voi pyytää kummiksi?! Meillä on nykyään muutenkin vähän erikoiset välit. Eletään niin erilaisia elämiä. Voi olla että ottaa itteensä sitten jos olettaa pääsevänsä kummiksi, mutta ei, en halua. Ei hää ees tiijä meijän yrittämisestä mitään.

Itsekseni oon miettinyt kummeja. Tai lähinnä se on ollut itsestään selvyys aina että mun paras kaveri tulee olemaan kummi:) ollaan tunnettu joku 29vuotta ja kaikkea kivaa ja ikävää koettu yhdessä ja mikään ei oo meitä erottanut. Tasapuolisuuden vuoksi vielä miehen puolelta varmaankin joku lisäksi.

Eilen kun ajelin töistä kotiin niin mietin itsekseni kuin kiva on kun liityin tänne. Vaikka on kavereita niin ei niiden kanssa tuu juteltua omasta tilanteesta koska suurin osa heistä on jo saanut lapset aikaa sitten ja pitää itseään siinä mielessä ns ulkopuolisena. Täällä voi purkaa tuntojaan ja lukea muiden kokemuksia ja samaistua heihin.
Voi kun lapsen saaminen olisi paljon helpompaa!:unsure:
 
Cembalo, meillä syksyllä päiväimetykset väheni (noin 3 kertaa) mutta lisääntyivät nyt vähän yövieroituksen jälkeen. Kuitenkin mielestäni ihan kohtuullisissa mennään, kun käy rinnalla 5-6 kertaa.
Vähä sama kävi mielessä, että en panisi pahakseni, jos raskaus saisi lapsentahtisen vieroittumisen aikaan, mutta ainakaan vielä ei ole toiminut. Maidon maku kai muuttuu aika alussa, mutta täällä ei kyllä huomannut lapsen käytöksestä mitään. Se taas taitaa vaihdella aika paljon, milloin maidon tulo ainakin hetkellisesti lakkaa raskauden vuoksi, mutta sekään ei vielä ole tullut vastaan.
Että täällä imetys ainakin vielä jatkuu :D


CB:n digin purkaminen:
Rakkaudesta lajiin purin ne kaksi digitestiä (1-2 vkoa ja 3+ vkoa) ja otin kuvat, mutta unohdin näköjään postata tänne. Täytyy katsoa, ovatko ne kuvat vielä kamerassa tallessa.
Ekassa ainakin oli kolme viivaa ja se, jonka tulkitsin varsinaiseksi testiviivaksi oli kyllä aika vaalea. Erottui selvästi, mutta ei lähelläkään viereisen viivan väriä.
Tuon testinhän pitäisi periaatteessa myös joskus liian aikaisin tehtynä näyttää pelkästään "raskaana"-teksti ilman viikkoja, mutta silloin viiva kai olisi jo tosi haalea, eli arvioisin tuon digitestin olevan kyllä herkkä sen suhteen, jos testiviiva väriä kerää.


Ovistesti raskaana:
Bongasin ovikseni Mammaksin testeillä ja kun niitä jäi yli, niin tein pari, kun tiesin olevani raskaana. Kyllä, rakkaudesta lajiin. Niistäkin olisi ainakin ollut kuvat, mutta en ehtinyt niitä postaamaan silloin syksymmällä.
Noissa tekemissäni testeissä testiviiva oli todella vahva ja kontrolliviiva taas jostain ihme syystä aivan vaalea. Tein kaksi ja näin oli molemmissa. Ihmettelen sitä, koska kontrolliviivanhan ei pitäisi kai kuitenkaan muuttua virtsan koostumuksen mukaan?
 
  • Tykkää
Reactions: Spukka
Täällä ei mitään uutta. Paitsi hormoonipäissäni sain päähän että mulla on endometrioosi (?) ja märisin sunnuntain miehelle että entä jos me nyt ei enää saahakkaan lasta.:oops:
Onneks tuo mies on tottunu näihin mun tunteenpurkauksiin ja taputti vaan selkään. Anto mun itkee itkuni rauhassa.
Mä oon kans hurahtanu tuohon testaukseen vkloppuna tilasin netistä vinon pinon ovis ja raskaustestejä, en oo koskaan aiemmin nuita ovistestejä käyttäny, toista lasta yrittäessä tilasin mutten sit kerenny käyttää. Toivottavasti tää vauvan saaminen ei kauheesti veny tai tulee kalliiks.:whistle:

Kattelin tuota meijän listaa ja suurin osa tainnu raskautua melko nopeesti. Toivotaan että me muutkin seurataan perässä piakkoin(y)
 
Piti vielä kertoa nuista raskaustesteistä. Esikkoa odottaessani vasta kolmas raskaustesti näytti positiivista. Ja silloin olin viikolla 10. Testit olin tehnyt siis suurinpiirtein viikolla 5,7 ja 10. Kaksi ekaa näytti täysin negaa!! Ja testit oli ostettu apteekista...
 
Plussatuulia odottavat:
19.01.2016

heartbeat-163709__180.jpg pregnant-422982__180.jpg baby-256857__180.jpg puzzle-654957__180.jpg
banner-940636__180.jpg



-tanjuska (21) | kp 25/26 | 1.lapsi | ya 1/-13

inasofia (26) | kp 20/29-30 | 2.lapsi

Darni73 | kp 22/25 | 4.lapsi | ya -12

taaperotx5 (33) | kp ?/32-46 | 6.lapsi

susanmaaria | kp 24/23-26 | 3.lapsi | yk 7

mama? (24) | kp 11/28-30 | 1.lapsi | ya -13

Nonsk | kp 44/34 | 1. lapsi | yk 4

Vuorikristalli (39) | kp 7/27-28 | 6.lapsi | yk 7

kunnon kinttaat (30) | kp 37/28 | 2.lapsi | ya-15

Selkkis (36) | kp 22/30 | 3.lapsi | yk 2

Juliet86 (29) | kp 17/26-28 | 2.lapsi | yk 3

Chuislean (22) | kp 32/38 | 1.lapsi | ya-14

Mandee (23) | kp 31/28-31 | 1. lapsi | ya 11/-15

_garnet_ (24) | kp 3/27-30 | 1. lapsi

mirajalapset | kp 27/28 | 4. lapsi | ya 12/-15

Mintzuli (32) | kp 27/26-30 | 2. lapsi | yk 3

jenna91 (24) | kp 23/33 | 3. lapsi | yk 3

Pjawla (25) | kp 34/28 | 1.lapsi | ya -15

Unelmia2016 (32) | kp 24/28 | 2. lapsi | yk 4

Autumnn | kp 14/27 | 1. lapsi | yk 9

jenetsu (27) | kp 14/28-30 | 1.lapsi | ya 1/-16

MeaMinnis (37) | kp 19/25-26 | 3. lapsi | ya 6/15 (km 9/15)

kairan (29) | kp 4/28 | 5. lapsi | yk 2

Illuminated (26) | kp 21/29-31 | 1. lapsi | yk 3

anu84 (32) | kp ?/? | 4. lapsi | ya 1/-16

Kotikiss@ (30) | kp 23/28 | 4. lapsi | ya 10/-15

Minmar83 (32) | kp ?/? | ya 3/-15

elokuuvauva09 (29) | kp 1/? | 2. lapsi | yk 2

aprikoosi85 (30) | kp 96/? | 3. lapsi | ya 1/-16

Sophi4 (24) | kp 23/28-30 | 1.lapsi | ya 1/-16

Spukka (23) | kp 27/23-55+ | 1. lapsi | ya 4/-14

Oinas86 (29) | kp 24/28-31 | 1. lapsi | yk 1

aprikoosinkukka (23) | kp 36/? | 1. lapsi | yk 1

nenni26 (28) | kp ?/? | 1. lapsi | yk 3

Cembalo (26) | kp 20/25 | 2. lapsi | yk 5

Karkki90 (25) | kp 3/? | 2. lapsi | yk 1

PAMPULI | kp ?/29 | 2. lapsi | ya 9/-15

jasmiu (25) | kp 1/30 | 2. lapsi | ya 7/-15

kiddi (30) | kp 5/25 | 3. lapsi | ya 1/-16


Hetken vielä taustalla kuumeilevat:

s4nnn (30) | 2. lapsi | ya 2/-16
Helmi1234 (39) | 2. lapsi | ya 4/-16
diadora (28) | 2. lapsi | ya 4/-16



Plussanneet: :love:
font-326357__180.jpg

♡ 28.10.2015 pumpulipallero (29) | 1.lapsi | yk 4
♡ 30.10.2015 Marpa (27) | 2.lapsi | yk 2
♡ 31.10.2015 Kuhmura (27) | 2.lapsi | ya 8/15
♡ 07.11.2015 Evemum | 4. lapsi | yk 1
♡ 11.11.2015 Hendu79 (35) | 3.lapsi | ya 09/15
♡ 16.11.2015 Joie (32) | 3.lapsi | yk 4
♡ 16.11.2015 Nessu87 (28) | 2.lapsi | ya 6/-15
♡ 17.11.2015 hampula (27) | 2.lapsi
♡ 22.11.2015 Elsa84 | 4.lapsi | yk 2
♡ 06.12.2015 Haaveilija15 (22) | 1. lapsi | ya 11/-15
♡ 11.12.2015 Gazell (29) | 2. lapsi | yk 1
♡ 16.12.2015 Lindu (25) | 2. lapsi | yk 1
♡ 20.12.2015 trady (24) | 1.lapsi | ya 12/-15
♡ 26.12.2015 M.Aili | 1. lapsi | ya 12/-15

03.01.2016 Moon Moth (29) | 1. lapsi | yk 2
10.01.2016 cherrytomato (24) | 1. lapsi | yk 2

19.01.2016 panikoija87 | 2. lapsi | ya 11/-15


Plussanneiden kuulumisia voit lukea Odotusajan puolella 'Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet' -ketjussa. Tervetuloa!

baby-19003__180.jpg
Linkki tässä: http://kaksplus.fi/threads/toiveena-vauva-2016-2017-n-plussanneet.2462936/
 
Viimeksi muokattu:
Täällä ovuloidaan näinä päivinä. En jaksa enää testatakkaan. En jaksa enää puhua aiheesta kavereille, sillä mitään muuta kuulekkaan ku "kyllä se siitä" "elä stressaa noin paljon ni kyllä se sieltä tulee". No ei se siitä ja tää on eka kierto edelleen ku oikeesti harmittaa. Että stressistä ei pitäis olla kyse.
sanois mielummin vaikka "onhan tuo aika perseestä" tai olis hiljaa ja antais miun papattaa.

Ootteko miettiny muute kummeja? Minä oon. :D en yhtään sitten ajoissa oo. Oon ollu yhen kaverini kanssa tekemisissä jo 1 luokalta asti ja kuulostaisi luontevalta , että pyytäisin hänet. Nöy. Nöy nöy. Erehdyin sanomaan yksi päivä puhelimessa sanan "lapsi" niin sieltä tuli heti " hyi kamalaa ku rupes puistattamaan hyi ei todellakaan lapsia vielä hyi ällö". Puhuin siis ohi mennen jotain tarinaa jossa sana "lapsi" tyyliin. Ei tommosta voi pyytää kummiksi?! Meillä on nykyään muutenkin vähän erikoiset välit. Eletään niin erilaisia elämiä. Voi olla että ottaa itteensä sitten jos olettaa pääsevänsä kummiksi, mutta ei, en halua. Ei hää ees tiijä meijän yrittämisestä mitään.
Minäkin olen miettinyt kummiasiaa jo ajat sitten :D
Koko ajan on tuntunut itsestäänselvyydeltä, että kummeiksi pääsee yksi omista sisaruksista ja toinen kummi sitten miehen sisaruksista. Kyllä se vaan niin on että sisaruus yhdistää loppuelämäksi, veriside pysyy vaikka välit viilenisivät :) Minulle olis kuitenkin pääasia että kummit ovat lapsen elämässä mukana tavalla tai toisella ja tiedän että näin myös kävisi. Sisaruksista vaikeampi päästä eroon kuin kavereista tai ystävistä ;)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Spukka ja Autumnn
Kp. 24/23-26. Olot ei millään suuntaan, muuten kun ollut hirmu väsynyt pidemmän aikaan ja nenä tukossa ja lämpöä, pari päivää huilannut kotona töissä, ajattelin jos joku flunssa yrittää puskea. Viime yönä nukuttu pienet 14h ja silti ihan tööt, lieneekö sit liikaa jo unta.
Oon yrittänyt miettiä miten edellisiä raskauksie alkuja Ja en muista kun sen järjettömän väsymyksen ja ilman että ennen testausta että on raskaana...
Kummit on täällä jo valmiina, yksi niistä jo tietääkin jos ja kun joskus sinne asti päästään. Katselin salaa tossa yksi ilta vaunuja, huh minkä hintaisia.. :love::oops:
 
Jasmiu täälä kans jännityksellä odotetaan, toivottavasti tärppää! (y)

Elokuuvauva09 oot aika samassa tilanteessa kun mä! Koska lopetit pillerit? Onko sulla ollu kuinka kierto pillereiden lopettamisen jälkeen, onko ollu heti ihan normaali? Alkoiko sulla menkat ihan normaalisti?

Mulla on kroppa näköjään ihan sekasin pillereiden jälkeen! Lopetin pillerit 20.12 ja 25.12 tuli jo jotain vuotoa ja nyt sunnuntaina alkoi taas vuoto ja se kesti VAAN 2 päivää ja loppui kuin seinään. :( Mä olin aika varma että mulla oli ovis 9.1 ja hyödynnettiinkin se, mutta ei näköjään tuottanu tulosta kun kroppa sekasin.:confused: Mulla pillereiden aikana ei tullut kyllä kans kuukautisia oikeen ollenkaan ja sittenkun ne päätti tulla niin oli kans tosi niukkaa. Kai tässä kestää kropan tottua. :rolleyes:

Muoks. Tässä on muuten siitä sunnuntain testistä kuvaa. Kiva vaan kuvitella siihen toista viivaa. :alien::( http://aijaa.com/I2Wkj2
http://aijaa.com/tqOPie
Heiiii voi että ku meillä on ihan samat tilanteet :D:D:D mä söin viimeisen pillerin meinaan 19.12 :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: nyt tosiaan tänään alkoi menkat joten vaikuttaa olevan kierto normaali o_O(y) esikoisesta kun lopetin pillerit niin alku meni just näin samalla tavalla ja sit toisia menkkoja ei enää tullutkaan <3 <3 <3 Hmm mitähän toi sun parin päivän vuoto vois olla...voisiko se olla kiinnittymisvuotoa :love: tai sitten se sun kroppa vaan on vielä vähän sekaisin mutta ei toivota sitä! Mitä pillereitä söit muuten ja kuinka kauan? Mullakaan ei pillereiden aikana ollut juuri ollenkaan menkkoja :rolleyes:
 
Nöyy menkat alkoi juuri, kun olin testaamassa :( tein testin kuitenkin, mutta negahan se oli. Aarhg miten pettynyt mä taas olen...
Jasmiu voih...no, mullakin alkoi menkat tänään ja arvaappa mitä :D aamulla olin jo purkkiin pissinyt ja olin valmiina (taas) testailemaan kunnes huomasinkin menkkojen alkaneen :devil: mut oli kyllä niiiiiin lähellä että olisin kans sen testin tehnyt mut en ollu ehtiny pussia avaamaan ni jäi tekemättä...oli kyllä sääli heittää purkista pisut pönttöön ku piti plussaa testata eikä tätiä moikata...ei menny aamu ihan niinku olin aatellu :confused::cry::cautious::whistle:
 

Yhteistyössä