Toiveena vauva 2017-2018

Hellou.. :)

Täällä kp 37.. :mad: ja tästähän ei tiiä miten pitkä kierto tuleekaan vai onko taas ihan lepotilassa koko kroppa..

Jäbä siis 3kk ja rapiat.. nyt muutamana pvnä antanu pikkasen korvikettakkii ku näköjään ei enää kovin maitoa tuu.. öisin onneks kerkee täyttyy ku jäbä kertaalleen herää niin saa hyvin syötyä.. :)

Aattelin, että mikäli ei vuotoa näy tässä kuussa ni enskuun puolella testailen..

Plussatuulosia! :love:
 
Ovislimat, mutta nyt jää kyllä ovulaatio hyödyntämättä. :( Mies herää taas ennen kukonlaulua töihin, joten on ollut nukkumassa alkuillasta lähtien. Edeltävinä päivinä ei myöskään ole ehtinyt tapahtua mitään.
 
EneriK harmi, että ovis jää nyt hyödyntämättä :unsure: työt sotkee hyvin pakkaa :confused: mutta josko tässä myöhemmin vielä ehtisi (y)

ÄippäVm82 toivottavasti ei kierto kauhean pitkäksi veny. Tai siihen olisi hyvä syy, ettei menkat ala :)

On: eilen seksin jälkeen hieman veristä (???) Limaa :sick: eli taitaapi menkat alkaa ajoissa :sneaky: vasenta puolta nippailee aika hyvin taas, joten vaippa mukana töussä:barefoot:
 
@EneriK harmi että sattuu ovis juuri noin! Töiden kanssa voi kyllä olla aikamoista pelaamista, kun tarviis petipuuhiin ehtiä juuri tiettyinä päivinä. o_O:) Josko tänään kuitenkin vielä ennättäisitte.. (y)

@Aivotar sun oireilut saa kyllä veikkaamaan, että plussaat tässä kierrossa!!! :love:Sitä toivoen.. (y)

Kipuilut alkaneet, kp 29.. eli tiedän mitä odottaa. Pohdin, pitäisikö tässä skumppa ostaa tai jotain, "juhlakierron" alun kunniaksi, kun hetkenä minä hyvänsä pyörähtää käyntiin yk12. :ROFLMAO: Ei tässä enää ilman huumoria selviä.
 
  • Tykkää
Reactions: Hopeful-84
Lottastiina täsmälleen sama kp menossa:) oireiden perusteella testasin hyvissä (liian) ajoin:ROFLMAO: itse en sitä ovulaatiota osaa varmaksi sanoa milloin oli, kun limoja tuli kp6, kipuja oli kp13, mutta ei limoja ja edelleen jatkuvat. o_O Ota tästä kropasta selvää :ROFLMAO:

Hannah4 kiitos :) toivottavasti näin olisi, mutta oma veikkaus on hieman eri :sneaky:
Huumorilla pääsee aika pitkälle ja sitä välillä tarvitaan!:unsure: Ikävä kuulla että tunnetut kivut on alkaneet:cautious:
 
(y)
EneriK harmi, että ovis jää nyt hyödyntämättä :unsure: työt sotkee hyvin pakkaa :confused: mutta josko tässä myöhemmin vielä ehtisi (y)

ÄippäVm82 toivottavasti ei kierto kauhean pitkäksi veny. Tai siihen olisi hyvä syy, ettei menkat ala :)

On: eilen seksin jälkeen hieman veristä (???) Limaa :sick: eli taitaapi menkat alkaa ajoissa :sneaky: vasenta puolta nippailee aika hyvin taas, joten vaippa mukana töussä:barefoot:
:barefoot:

Äh ku sekoilee taas känny.. tai käyttäjä.. :p mut en usko että raskaana oisin näin nopiaa.. ja ku en oo ovistakaa bongannu.. vaikka en toki tainnu ton jäbänkään aikaan bongata ja aiempien kiertojen perusteella laskettuna isäntä oli 130km päässä oletettuna ovispäivänä.. (tosin seksiä oli ennen lähtöä ja 3 pv sen jälkeen ku kotiutu) ja ultran ja omienki laskujeni mukaan hedelmöittyminen sillon tapahtu tossa välissä.. :D:love: että sinällään voisin ollakkii.. muuutta aika epätodennäköistä että minnuu tuolleesa siunattasi.. :oops::love:

Välillä luulen lenkille lähtiissä et alkaa losottaa ku tuntuu märältä, mut mie vaan kosteilen.. jälkitarkastuksessakkii nlatäti sano että limakalvot on hyvin kosteat vaikka usein synnytyksen jälkeen kuivuus on naisten vaivana.. että mitä lie tosiaan tää kroppa temppuilloo.. o_O:LOL:

Voiii!! Miun kamu sai toissapvnä tytön!! :love: Tuo oma jäbä on jo ihan jättiläinen pieneen verrattuna kohan millon päästään kattomaan.. snif.. :ROFLMAO::love:
 
Ihan viti valkoinen testi. :( Toivon, että syy on liian aikaisin tehdyssä testissä vaikka olikin herkkä testi. Ei sen puoleen, että ei ole mitään oireitakaan. Mahtaakohan ne suostua julkisella neuvolassa ultraa, että tapahtuuko munasalon irtoomista?
 
Voihan vitsi.. jännästi aina paniikki iskee kun tietää että ovis menossa ohi. Hetken aikaa ottaa pannuun:(. Ei oo mies mukana kuumeilemassa..ihan itte vaan. Mietin kyllä kovasti voitelutaktiikkaa:). Eikös voitelu oo kaiken a ja o... kerronkin sille että käyn täällä tuulettamassa mun kuumetta:LOL:..
Pitäsköhän noi oviksia ruveta jo tikuttaan ja royal gelee aattelin hommata..
 
Piinailua, piinailua... uutta testiä en ole vielä uskaltautunut tekemään :cautious:Pahoinvointi se vain jatkuu pitkin päivää, siihen alkaa ihan jopa tottua tätä menoa :rolleyes: Maanantaina on oletettu menkkojen alkamispäivä, joten silloin kai viimeistään uutta testiä kehiin, jos menkkoja ei kuulu. Vielä ainakaan en ole huomannut menkkaoireita, vaikka näihin aikoihin niitä usein alkaa tulla. Tekisi mieli jo tehdä uusi testi, mutta toisaalta ei millään haluaisi testata uutta negaa :unsure:
Yritetään kuitenkin ajatella, että niin kauan on toivoa, kun menkkoja ei näy :)
 
Voisko aika mennä vähän nopeammin? Haluaisin jo päästä tekemään raskaustestiä, mutta oletetusta ovulaatiosta on vasta n. viikko. Blaah... Viime päiväni olen olevinaan tuntenut pieniä vihlontoja ym. masussa, mutta ne on todennäköisesti täysin mielikuvituksen tuotetta :rolleyes:
 
Voisko aika mennä vähän nopeammin? Haluaisin jo päästä tekemään raskaustestiä, mutta oletetusta ovulaatiosta on vasta n. viikko. Blaah... Viime päiväni olen olevinaan tuntenut pieniä vihlontoja ym. masussa, mutta ne on todennäköisesti täysin mielikuvituksen tuotetta :rolleyes:
Sanopa muuta. :LOL: mä jo tein yhden testin mut luultavasti liian aikasin. Luulen kivuista päätellen olleen oviksen viime ke-pe. Mut en kyl tiiä olik ne kivut sen merkki. :LOL:
 
Huomenta ja JEEEEE!!! MENKAT ALKO!!! :LOL::LOL::LOL: Mie oon niiiiiiiin onnellinen, niiiiiiiiiiiiiin onnellinen!!! Nyt otan greipit kehhiin heti alkuunsa, ja määtiiä juhannus vkolla jos oviskin oisi.. tässä kierrossa ei ilmeisimmin ollu.. ja jännä.. viime vuonna oli samoin, että toukokuu ovuloimaton ja kesäkuun kierrosta tärppi.. voi ku nyttii niin kävis.. :love: vuoden ikäero oissii passeli.. :D

Juhannusviikkoki oltas sopimoilleen mökkeilee vaan pienimmänkera niin ois hirvveen hyvät mahikset sen kannalta.. :p mutta.. tjot tjot.. :love:

Mut nyt naatiskelen kyllä menkoistani ku ei tän pahemmin oo kierto hukassa.. :D
 
Onnea menkoista ÄippäVm82 :love::LOL:

Minä join nyt greippimehua tän yrityksen aikana ;) ihan kaupasta ostin drygbeker (?) Merkkistä(y)
Toivottavasti tämä matkalainen pysyy vauhdissa mukana :love: kova pelko takamukseasa, kun menkkojen pitäisi ensi viikolla alkaa, että kuinka käy:ninja: vielä en ainakaan teitä uskalla hyljätä :coffee:
 
  • Tykkää
Reactions: ÄippäVm82
kokeillaas nyt sit uudestaan siirtyä plussanneiden puolelle. täällä loppuviikosta saatu kaksi viivaa testiin vaikka breikillä oltiinkin :LOL: yritetty on nyt vuosi ja yksi kkm välissä koettu...tää on nyt niin meidän enkä irti anna päästä :love: enemmän tyolla keskenmenneiden joukossa kirjoitellut mutta joskus täälläkin aktiivisemmin. kiitos tuesta kaikille ja onnea plussista muillekkin.toivottavasti tulette muutkin perässä!:love:
 
Ja niin vaan tuli tästä päivästä kp 1 ja alkoi yk 3. Pienen hetken olin jo ihan varma tärpistä niin itkuhan tästä päivästä tuli :( Tavallisesta poiketen vuoto tuli heti kun kivut alkoi ja pari päivää etuajassa. En sitten tiedä olisiko mahdollisesti jopa varhainen keskenmeno.
 

Yhteistyössä