Toiveena vauva 2017-2018

Onneks ette tiedä missä asun. Joku varmaan tilais mulle kohta jo piipaa auton näitten mun testien kans.
Näkeekö kukaan tossa mitään?
Kiitos ja anteeksi :D:X3:o_O:LOL:
Kyllä näkyy! Harmi ku mul ei taida olla noita pc:n liuskoja enää jäljellä. Paitsi noihinkin ilmeisesti niitä viivanpaikkoja helposti tulee, mut ei toi välttämättä nyt näytä siltä. Sul on kyl ollu nii samat oireet ja tuntemukset ku mulla, että toivon että nää kaikki tarkottaa molemmille viel plussaa <3

Mul oli viime kierrossa dpo9 jäätävä päänsärky. Nyt tänään ei mitään kummoisia oireita jota pidän hyvänä asiana. Tissit tosin on semmoset että jos juoksee ilman rintsikoita portaat alas nii pitää käsillä tukea ku se tärinä tuntuu inhottavalta:ROFLMAO::ROFLMAO: tätä oli joskus pillereiden aikaan mut ei oo ollu kertaakaan niiden lopetuksen jälkeen ennenku nyt
 
Mun tilanne on stabiili, kiitos kysymästä @Nadine :love:!

Edellenkään mikään ei puolla sitä ettäkö en olisi raskaana, huomenna kp28/25-26 ja menkoist ei merkkiäkään. Pahimmat jomottelut ja alaseläkipukin tuntuu laantuneen joten oisko se menkkojen "alkamisikkuna" kohta puoliin ohi (n).

Keskiviikkona meinasin testailla, turha ihtiään kiduttaa noil laimeil viivoil kun ei oo mitään tehtävissäkään.

Raskaana kunnes toisin todistetaan siis (y):ROFLMAO:
 
@Nadine88 kyllä minäkin näen viivan, mutta väristä on vaikea sanoa :)

Täällä aamulämmöt noussut ja natural cyclesin mukaan nyt dpo 3, peittoa ei nyt heiluteltu ihan optimaalisesti, kerran ehkä vähän liian aikaisin ja kerran ehkä jo liian myöhään, mutta en nyt vielä halua, että on pakkopullaa :D onkos täällä muita piinailijoita?
 
Jos sulla alkaa tänään vuoto, niin tänään on kp1 ei kp27.
Joten kierron viimeinen päivä on siis ollut kp26 eli silloin kierto jää 26 päivän mittaiseksi. :)
kp1 alkaa siis uusi kierto..1 vuotopäivä tavallaan nollaa laskurin. Eka vuotopäivä ei siis voi olla samalla uuden kierron eka ja vanhan kierron vika päivä.
 
Jos sulla alkaa tänään vuoto, niin tänään on kp1 ei kp27.
Joten kierron viimeinen päivä on siis ollut kp26 eli silloin kierto jää 26 päivän mittaiseksi. :)
kp1 alkaa siis uusi kierto..1 vuotopäivä tavallaan nollaa laskurin. Eka vuotopäivä ei siis voi olla samalla uuden kierron eka ja vanhan kierron vika päivä.
Hah.. Eiku nii just näin..unohdin tuon kp 1 tietty joo kierto loppuu.
Kiitos @viipulainen
 
Heippa :)
Olen 31-vuotias kahden (2006 ja 2008) lapsen äiti.
Päätin tulla tännekkin "oireilemaan", kun aiemmin olen vain tuolla keskenmenon jälkeen kuumeilevien puolella kirjoitellut.
Eli siis sain kkm:n tammikuussa, ja vuoto alkoi lääkkeiden avulla 12.1. Raskaus oli saanut alkunsa ekasta normikierrosta kapslin poiston jälkeen.

Mutta nyt siis menossa kierto joka alkoi siis keskenmenovuodolla. Kp 25 (dpo 9) siis menossa nyt.
Kp15 sain ovistestistä selkeän plussan, mutta en jotenkin usko siihen, koska tuolloin hCG vielä hieman koholla keskenmenosta. Kuitenkin kp 18 (dpo 2) alkoi voimakkaat lantion alueen kivut, ja vatsan nipistelyt, jotka on jatkuneet tähän päivään asti. Kp21 (dpo 5) tuli limaista ruskean punertavaa vuotoa ihan vähäsen, oikeastaan vaan paperiin kun pyyhin. Vatsan nipistelyt pahenivat. Eilen kp.24 (dpo 8) oli kovaa, vähän ummetuksen tuntuista kipua kohdun alueella, ja välillä pelkkää kovaa nipistelyä.

En tajuu... siis mun mielestä ovat ihan raskausoireita, mutta aika epätodennäköistä on että olisin ovuloinut tuolloin, koska arvot olivat vielä koholla silloin.

No nyt vaan odotellaan, että mitä tää meinaa. Ajattelin tehdä viimeistään lauantaina testiä.

Onko joku kuullut että ovulaatio tulisi vaikka hCG olisi vielä hieman koholla keskenmenon jälkeen? On kuitenkin laskenut hyvin.
 
Tervetuloa @kuus+1. Valitettavasti en osaa tuohon sun kysymykseen vastata :unsure:

Täällä dpo10. Tein hitto 3 erilaisista testiä joissa kaikissa näkyy jotain mut en ota selvää eikä kuitenkaan kunnon haamua missään. Selkein on tossa ei herkässä one stepissä ja puikkoon tuli testiajalla jotain kunnes kallistin sitä ja ilmeisesti ylimääräinen pissa huuhtoi sen jonkun pois :mad:

Viime kierrossa lämpö alkoi laskea dpo10 jo selvästi. Tänään se nousi 0,3 astetta uuteen ennätykseen 36,9 :eek: mitä tää meinaa, onks mulla vielä toivoa :(
 
@kuus+1 tervetuloa, valitettavasti miekään en osaa sanoa tuosta mitään, mutta toivon että olisit ovuloinut kuitenkin.:)

@Nadine88 tottakai sulla on vielä toivoa.:giggle: Vasta dpo10 hei, ehtii vielä posahtaa plussakin.:love:

omanapa:
Alavatsan kiristelyä. Niin ärsyttävä fiilis. Tuntuu taas ku ois puhallettu kohtuun ilmaa. Ihan tuttu juttu joissain kierroissa. Vasen munasarja tai munanjohdin kanssa vähän hellänä. Ainoa millä voisin tän selittää sillain loogisesti, ni ehkä se munasolu on päässy nyt johtimessa tien päähän ja halajaa kohtuun ja sillä sit kivistelee. Eli normi toimintaa. Että voi vaan toivoa munasolun hedelmöittyneen myös.:LOL:
Ja tän hätähousun eilen tilatut testit oli lähteneet eilen jo matkaan. Mut josko ne kuitenki tulis vasta torstaina perille. Eihän mun rahkeet riitä muuten odotella kuin korkeintaan perjantaihin jos ne tulee jo huomenna. :LOL:
 
Tervetuloa @kuus+1
Mulla kans keskenmenoja takana montakin, mutta mulle lääkäri sanoi että pitäis yks normi kierto olla välissä ennen uuden yritystä. En oikeestaan tiedä ees miksi.
Ja @Nadine88 Mua naurattaa,kun meidän oireet menee ihan samoissa. Ja tekemiset.. Mä tein aamulla 2 eri merkkistä testiä ja molempiin kans joku semmonen mitä noi meidän edellisetkin testit on antanut. Ja sit tein myös ovulaatiotestin ja siihen tuli yllättävän selkee viiva. Dpo 4 en saanu siihen siis viivaa ollenkaan.

Onks muut kokeillut ovistesteillä, voiko se näyttää raskauden vai ei.
 
Tervetuloa @kuus+1
Mulla kans keskenmenoja takana montakin, mutta mulle lääkäri sanoi että pitäis yks normi kierto olla välissä ennen uuden yritystä. En oikeestaan tiedä ees miksi.
Ja @Nadine88 Mua naurattaa,kun meidän oireet menee ihan samoissa. Ja tekemiset.. Mä tein aamulla 2 eri merkkistä testiä ja molempiin kans joku semmonen mitä noi meidän edellisetkin testit on antanut. Ja sit tein myös ovulaatiotestin ja siihen tuli yllättävän selkee viiva. Dpo 4 en saanu siihen siis viivaa ollenkaan.

Onks muut kokeillut ovistesteillä, voiko se näyttää raskauden vai ei.
B2F074A6-0989-453F-8770-42D7AB246C3C.jpeg

Tossa mun ovistesti kun oon raskaana :D mulla näyttäny joka raskaudessa myös ovistesti mut aina sillon tullu toi toinen viiva just tosi vahvaks :D
 
  • Tykkää
Reactions: Nasunen87
Tervetuloa @kuus+1. Valitettavasti en osaa tuohon sun kysymykseen vastata :unsure:

Täällä dpo10. Tein hitto 3 erilaisista testiä joissa kaikissa näkyy jotain mut en ota selvää eikä kuitenkaan kunnon haamua missään. Selkein on tossa ei herkässä one stepissä ja puikkoon tuli testiajalla jotain kunnes kallistin sitä ja ilmeisesti ylimääräinen pissa huuhtoi sen jonkun pois :mad:

Viime kierrossa lämpö alkoi laskea dpo10 jo selvästi. Tänään se nousi 0,3 astetta uuteen ennätykseen 36,9 :eek: mitä tää meinaa, onks mulla vielä toivoa :(
Mun lämpökäyrät menee tolleen. On pysynyt ylempänä kun ennen ovista kokoajan. Vähän sahailee ton 36,3 ja 36,5 välillä.
 

Attachments

Ovistesti kyllä aika monilla on näyttäny raskauden, mut sillon jos on raskaana, se testiviiva on tosiaan tosi vahva, joko ihan liki plussa tai vahva plussa. Muutenhan sitä hormoonia on jatkuvasti elimistössä eri määriä että haaleampi viiva ei meinaa mitään. Mä oon huvikseen testannu loppu kierrosta ja saanu tosi selvää viivaa, mutta ei lähellekkään liki edes. :)

Ja noista lämmöistä.
Niistäkään ei voi oikeen mitään päätellä oviksen jälkeen. Voi näyttää dipin kiinnittymisen aikaan jos kroppa siihen lämmönlaskulla edes reagoi, sekin on yksiöllistä.
Muutoin on aivan normaalia että oviksen jälkeen lämmöt pysyy koholla. Just ennen menkkoja osalla romahtaa lämmöt, joillain alkaa lämmön sahaaminen ylös ja alas muutama päivä ennen menkkoja ja joillain romahtaa lämmöt vasta menkkojen alkamisen jälkeen.
Ihan sillä sanon ettei kukaan ala ottaa stressiä omista loppukierron lämmöistä turhaan, kun ne lämmöt on tosi epävarma keino ennustaa mitä tapahtuu.:) Ainoa missä tuo on varsin varma oikein tehtynä, on oviksen kartoitus.:)
Eli ei mitään kirveitä ainakaan viskota mihinkään lämpöjen perusteella.:D
 
Ovistesti kyllä aika monilla on näyttäny raskauden, mut sillon jos on raskaana, se testiviiva on tosiaan tosi vahva, joko ihan liki plussa tai vahva plussa. Muutenhan sitä hormoonia on jatkuvasti elimistössä eri määriä että haaleampi viiva ei meinaa mitään. Mä oon huvikseen testannu loppu kierrosta ja saanu tosi selvää viivaa, mutta ei lähellekkään liki edes. :)

Ja noista lämmöistä.
Niistäkään ei voi oikeen mitään päätellä oviksen jälkeen. Voi näyttää dipin kiinnittymisen aikaan jos kroppa siihen lämmönlaskulla edes reagoi, sekin on yksiöllistä.
Muutoin on aivan normaalia että oviksen jälkeen lämmöt pysyy koholla. Just ennen menkkoja osalla romahtaa lämmöt, joillain alkaa lämmön sahaaminen ylös ja alas muutama päivä ennen menkkoja ja joillain romahtaa lämmöt vasta menkkojen alkamisen jälkeen.
Ihan sillä sanon ettei kukaan ala ottaa stressiä omista loppukierron lämmöistä turhaan, kun ne lämmöt on tosi epävarma keino ennustaa mitä tapahtuu.:) Ainoa missä tuo on varsin varma oikein tehtynä, on oviksen kartoitus.:)
Eli ei mitään kirveitä ainakaan viskota mihinkään lämpöjen perusteella.:D
Höh mä jo innostuin tosta lämmön noususta mitä ei oo ennen ollu täs kohtaa kiertoa :D hitto ku en kestä itteeni ku oon koko ajan jotain analysoimassa :mad:

Jatketaan samaa linjaa.. Mul on täysin oireeton olo eikä minkään sortin jomotuksia mahassa vaik viime kierrossa ne alko jo dpo9:eek: ainut mikä on outoa on palelu. Nukuin 2 peiton alla vaikka normaalisti mul on aina yöllä kuuma vaik olis miten kyllä ilma.
 
Höh mä jo innostuin tosta lämmön noususta mitä ei oo ennen ollu täs kohtaa kiertoa :D hitto ku en kestä itteeni ku oon koko ajan jotain analysoimassa :mad:

Jatketaan samaa linjaa.. Mul on täysin oireeton olo eikä minkään sortin jomotuksia mahassa vaik viime kierrossa ne alko jo dpo9:eek: ainut mikä on outoa on palelu. Nukuin 2 peiton alla vaikka normaalisti mul on aina yöllä kuuma vaik olis miten kyllä ilma.
Mut sehän se kun toisaalta voi olla että se on ennakko merkki, mut sit taas voi olla että liittyykin keltarauhasen toimintaan.
About 10vrk ovulaatiosta sen toiminta on huipussaan ja jos raskaus on alkanut, se jatkaa iloisesti porskutustaan, mutta jos ei, se alkaa surkastua ja sillä just joillain alkaa se lämmön heittely tai laskusuhdanne vikoina kierron päivinä kun keltarauhanen ei pidä sitä enään vakaana, mutta joillain ei välttämättä tule selkeää muutosta ennen ku vuoto alkaa.
Että mahis molempiin suuntiin. Varsin rasittavaa ainakin mulle, koska haluisin vaan aina tietää asap mikä meininki.:LOL:
 
Mut sehän se kun toisaalta voi olla että se on ennakko merkki, mut sit taas voi olla että liittyykin keltarauhasen toimintaan.
About 10vrk ovulaatiosta sen toiminta on huipussaan ja jos raskaus on alkanut, se jatkaa iloisesti porskutustaan, mutta jos ei, se alkaa surkastua ja sillä just joillain alkaa se lämmön heittely tai laskusuhdanne vikoina kierron päivinä kun keltarauhanen ei pidä sitä enään vakaana, mutta joillain ei välttämättä tule selkeää muutosta ennen ku vuoto alkaa.
Että mahis molempiin suuntiin. Varsin rasittavaa ainakin mulle, koska haluisin vaan aina tietää asap mikä meininki.:LOL:
Joo en mää kestä... Pää hajoo taas :D ku ei noi hemmetin testitkää voi olla ihan vaa negoja vaa jotai viivanpaikkaa pitää jokaiseen ilmestyä
 
Joo en mää kestä... Pää hajoo taas :D ku ei noi hemmetin testitkää voi olla ihan vaa negoja vaa jotai viivanpaikkaa pitää jokaiseen ilmestyä
Siis just näin. Ihan puhdas nega ois paljon siedettävämpi kokemuksena ku noi epämääräiset viivan tapaiset.:D

Miehelle tarjottiin nyt yövuorovastaavan pestiä. Varmaan ottaa sen vastaan ja mä jo nään tän mahdollisen ironian määrän mikä tosta voi seurata.
Skenaario mun mielessä on sellanen, et nyt se plussa sit pärähtää ja mä tuun kärsimään jostain infernaalisista aamupahoinvoinneista. Mies siis tulee yövuoron jälkeen kotiin ja mä oon täysin ämpärin vankina ja vaan makaan. Sit ku olo helpottaa, miehen on mentävä nukkumaan ja me ei siis voida viettää mitään aikaa normaalisti.:ROFLMAO: Karma..aina ku saan sen mitä toivon, niin se ei todellakaan tule ilman jäätävää säädön määrää.:D
 
6.2.18

Nimi | kiertopäivät | yrityskierto
Viipulainen..........17/28.............yk7
Nadine88.............27/28-34.......yk4
Tänttähäärää.......27/23-29......ya 10/16
Nelliida.................3/28-30......yk8
Fritang...................14/23-27.......yk12 (km yk2 & yk4)
Pocahontas-.........16/24-34........yk12
Vuuti...................21/28-32........yk10 (km yk7)
Salty............... ....51/30-33........yk1
Sonde...................14/26-30........ya syksy -17-
lilia88.................4/27-35.........yk 2
Pikkutakkutukka...24/29-35.....yk6 (km 6/17)
Nasunen87...........23/28...........yk 2
Ksennonen...........29/XX...........ykX
Ahmis...................28/25-28......yk2
Haaveilija_93........27/27...........yk 2
VauvaHaaveilija89..12/27............yk2
Keijupölyä............29/18-23.......yk2
Embell..................14/21-35.......yk 4
kissaliikeri.............10/25.............yk3
Aavalvar..............43/31-35........ya 2016

Piinailijat:
Ahmis......................dpo15
Nadine88.................dpo10
Nasunen87..............dpo10
Tänttähäärää...........dpo11
Vuuti.........................dpo8
Viipulainen...............dpo3

Plussanneet:
Joulukuu 2017: Kiira29 (yk5)
Tammikuu 2018: Jasuuu (yk2), Viii (yk 3)
Helmikuu 2018: Möörtsi (yk 3)
 
6.2.18

Nimi | kiertopäivät | yrityskierto
Viipulainen..........17/28.............yk7
Nadine88.............27/28-34.......yk4
Tänttähäärää.......27/23-29......ya 10/16
Nelliida.................3/28-30......yk8
Fritang...................14/23-27.......yk12 (km yk2 & yk4)
Pocahontas-.........16/24-34........yk12
Vuuti...................21/28-32........yk10 (km yk7)
Salty............... ....51/30-33........yk1
Sonde...................14/26-30........ya syksy -17-
lilia88.................4/27-35.........yk 2
Pikkutakkutukka...24/29-35.....yk6 (km 6/17)
Nasunen87...........23/28...........yk 2
Ksennonen...........29/XX...........ykX
Ahmis...................28/25-28......yk2
Haaveilija_93........27/27...........yk 2
VauvaHaaveilija89..12/27............yk2
Keijupölyä............29/18-23.......yk2
Embell..................14/21-35.......yk 4
kissaliikeri.............10/25.............yk3
Aavalvar..............43/31-35........ya 2016

Piinailijat:
Ahmis......................dpo15
Nadine88.................dpo10
Nasunen87..............dpo10
Tänttähäärää...........dpo11
Vuuti.........................dpo8
Viipulainen...............dpo3

Plussanneet:
Joulukuu 2017: Kiira29 (yk5)
Tammikuu 2018: Jasuuu (yk2), Viii (yk 3)
Helmikuu 2018: Möörtsi (yk 3)
Minutkin voisi lisätä listalle (nyt piinailen dpo3) :)
Minamona / kp 19/32-40 / yk1
 
Ihana lukee teiän oireita ja piinailuja.. iha täs itellekki tarttuu, tänä aamullaki oli aamupahoinvointia ja kaikkee vaikka oo varmaa ovulaatiotakaa ollu :D
Tosin alkanu tänää tulla paineen tunnetta alamahaan ja turvotusta.. pillereiden lopetus alkaa vaikuttaa.. edellisellä kerralla ku lopetin ni oli ihan järkyttävät alavatsa kivut parin viikon ajan o_O
Viikonlopun kieppeissä pitäs olla ovulaatio jos kierto menis niiku oppikirjoissa.. :geek:
 
6.2.18

Nimi | kiertopäivät | yrityskierto
Viipulainen..........17/28.............yk7
Nadine88.............27/28-34.......yk4
Tänttähäärää.......27/23-29......ya 10/16
Nelliida.................3/28-30......yk8
Fritang...................14/23-27.......yk12 (km yk2 & yk4)
Pocahontas-.........16/24-34........yk12
Vuuti...................21/28-32........yk10 (km yk7)
Salty............... ....51/30-33........yk1
Sonde...................14/26-30........ya syksy -17-
lilia88.................4/27-35.........yk 2
Pikkutakkutukka...24/29-35.....yk6 (km 6/17)
Nasunen87...........23/28...........yk 2
Ksennonen...........29/XX...........ykX
Ahmis...................28/25-28......yk2
Haaveilija_93........27/27...........yk 2
VauvaHaaveilija89..12/27............yk2
Keijupölyä............29/18-23.......yk2
Embell..................14/21-35.......yk 4
kissaliikeri.............10/25.............yk3
Aavalvar..............43/31-35........ya 2016
Minamona / kp 19/32-40 / yk1

Piinailijat:
Ahmis......................dpo15
Nadine88.................dpo10
Nasunen87..............dpo10
Tänttähäärää...........dpo11
Vuuti.........................dpo8
Viipulainen...............dpo3
Minamona................dpo3

Plussanneet:
Joulukuu 2017: Kiira29 (yk5)
Tammikuu 2018: Jasuuu (yk2), Viii (yk 3)
Helmikuu 2018: Möörtsi (yk 3)
 
  • Tykkää
Reactions: Minamona
Nimi | kiertopäivät | yrityskierto
Viipulainen..........17/28.............yk7
Nadine88.............27/28-34.......yk4
Tänttähäärää.......27/23-29......ya 10/16
Nelliida.................3/28-30......yk8
Pocahontas-.........16/24-34........yk12
Vuuti...................21/28-32........yk10 (km yk7)
Salty............... ....51/30-33........yk1
Sonde...................14/26-30........ya syksy -17-
lilia88.................4/27-35.........yk 2
Pikkutakkutukka...24/29-35.....yk6 (km 6/17)
Nasunen87...........23/28...........yk 2
Ksennonen...........29/XX...........ykX
Ahmis...................28/25-28......yk2
Haaveilija_93........27/27...........yk 2
VauvaHaaveilija89..12/27............yk2
Keijupölyä............29/18-23.......yk2
Embell..................14/21-35.......yk 4
kissaliikeri.............10/25.............yk3
Aavalvar..............43/31-35........ya 2016
Minamona / kp 19/32-40 / yk1

Piinailijat:
Ahmis......................dpo15
Nadine88.................dpo10
Nasunen87..............dpo10
Tänttähäärää...........dpo11
Vuuti.........................dpo8
Viipulainen...............dpo3
Minamona................dpo3

Plussanneet:
Joulukuu 2017: Kiira29 (yk5)
Tammikuu 2018: Jasuuu (yk2), Viii (yk 3)
Helmikuu 2018: Möörtsi (yk 3)
 

Yhteistyössä