Toiveena vauva 2017-2018

:cry: Minä en ymmärrä enää yhtään mistään mitään. Tänään piti olla kp 23 ja dpo 10. Ja mä vuodan verta. :cry: Mitä hittoa?! Ei oo kyllä ikinä koskaan ollu näin lyhyt kierto. Mitä tässä voi tehdä?
Oon ollu reilu 7kk karkkilakossa. Nyt tuntuu sille, että suklaa vois tehdä hyvää.:mad:
Tuleeko tosi reilusti vai vaan hieman? Vois olla ihan kiinnittymisestäkin johtuvaa nimittäin jos ei ole mitenkään runsasta.
Mut kannatus ääni suklaalle, se on varsinaista maailmanpelastus tavaraa. ❤
 
TOIVEENA VAUVA :love:

7.2.2018
Nimi | kiertopäivät | yrityskierto
Viipulainen..........19/28.............yk7
Nadine88.............29/28-34.......yk4
Tänttähäärää.......29/23-29......ya 10/16
Nelliida.................5/28-30......yk8
Pocahontas-.........18/24-34........yk12
Vuuti...................23/28-32........yk10 (km yk7)
Salty............... ....53/30-33........yk1
Sonde...................16/26-30........ya syksy -17-
lilia88.................6/27-35.........yk 2
Pikkutakkutukka...26/29-35.....yk6 (km 6/17)
Nasunen87...........25/28...........yk 2
Ksennonen...........31/XX...........ykX
Haaveilija_93........29/27...........yk 2
VauvaHaaveilija89..14/27............yk2
Keijupölyä............31/18-23.......yk2
Embell..................16/21-35.......yk 4
kissaliikeri.............12/25.............yk3
Aavalvar..............45/31-35........ya 2016
Minamona..........21/32-40 / yk1

Piinailijat:
Nadine88.................dpo12
Nasunen87..............dpo12
Tänttähäärää...........dpo12
Vuuti.........................dpo10
Viipulainen...............dpo5
Minamona................dpo5

Plussanneet:
Joulukuu 2017: Kiira29 (yk5)
Tammikuu 2018: Jasuuu (yk2), Viii (yk 3)
Helmikuu 2018: Möörtsi (yk 3), Ahmis (yk2)
 
TOIVEENA VAUVA :love:

8.2.2018
Nimi | kiertopäivät | yrityskierto
Viipulainen..........19/28.............yk7
Nadine88.............29/28-34.......yk4
Tänttähäärää.......1/23-29 ......ya 10/16
Nelliida.................5/28-30......yk8
Pocahontas-.........18/24-34........yk12
Vuuti...................23/28-32........yk10 (km yk7)
Salty............... ....53/30-33........yk1
Sonde...................16/26-30........ya syksy -17-
lilia88.................6/27-35.........yk 2
Pikkutakkutukka...26/29-35.....yk6 (km 6/17)
Nasunen87...........25/28...........yk 2
Ksennonen...........31/XX...........ykX
Haaveilija_93........29/27...........yk 2
VauvaHaaveilija89..14/27............yk2
Keijupölyä............31/18-23.......yk2
Embell..................16/21-35.......yk 4
kissaliikeri.............12/25.............yk3
Aavalvar..............45/31-35........ya 2016
Minamona..........21/32-40 / yk1

Piinailijat:
Nadine88.................dpo12
Nasunen87..............dpo12
Vuuti.........................dpo10
Viipulainen...............dpo5
Minamona................dpo5

Plussanneet:
Joulukuu 2017: Kiira29 (yk5)
Tammikuu 2018: Jasuuu (yk2), Viii (yk 3)
Helmikuu 2018: Möörtsi (yk 3), Ahmis (yk2)
 
Muutin omat tiedot. Tänään kp 1.

No tässä kuussa edes vähän tapahtuu meidänkin saralla jotain.
Mies menee uusinta simppatesteihin loppukuusta ja mun pitäisi varata aika verikokeisiin. Saatiin myös paperit täytetyäväks ekalle käynnille. Mut eka käynti varataan vasta kun on käynyt testeissä ja katsottu tulokset.
Juuri mietin teitä ja millainen erityisesti se sinun miehen uusintatestin aikataulu on. Hyvä että etenee ja mä niin kovin kovasti toivon, että se miehen tulos olis jotain aivan muuta kuin se eka.❤
 
Hei vaan kaikille. Voisin liittyä joukkoon. Päätettiin miehen kanssa uutena vuotena että kolmas saa tulla heti kun mahdollista. Meillä on ennestään 02/15 ja 03/17 syntyneet pojat. Mulla imetys pitää kierron Poissa tehokkaasti. Esikoisesta käynnisty kierto vasta kolmisen kuukautta sen jälkeen kun imetys loppui kokonaan. Heti toisella kierrolla tärppäs tuo toinen. Nyt en osaa sanoa onko kierto vielä käynnistynyt kunnolla kun tammikuun puolessa välissä tuli ruskeaa tuhrua kaksi päivää ja sitten loppui. Sitten rupesi uudestaan tulemaan rusehtavaa tuhrua kuun lopussa. Kesti taas kaksi päivää, mutta tuli vähän enemmän kuin edellisellä kertaa. Testin tein 25.1. kun rupesin kuvittelemaan raskausoireita, mutta se oli Selkee nega. Sen jälkeen en ole uskaltanut testailla. Imetän vielä iltaisin, mutta tällä viikolla maidon tulo on vähentynyt huomattavasti.
 
@mukipukipuu tervetuloa, oispa hauska jos siellä olisikin jo kyytiläinen. Oon mie niitäkin tarinoita kuullut.:)

Mulla on niiiiiin vetämätön olo. Pikkukakkosen aikaan tuntu ku kuume nousisi. Sellaista jatkuvaa aaltoilevaa kihelmöivää vilunvärettä ja iho oli kananlihalla ja sit laski, taas kananlihalla ja laski sekä raudan maku suussa. Nyt ei enään mitään oikeestaan. Ei kolota, kiristä, purista, ahdista, viluta eikä vituta.:LOL:
No mies osti kuivalihapussin ja avas sen mun vieressä, jestas etten muistanu miten karseelta voivat haista..ne pakkauskaasut ym.:sick: Mut mulla nyt yleensäkki ällöttää tollaset hajut ettei siis mitään epätavallista.:LOL: mut kauheesti haluisin pakaste pizzaa, kaikki muu kaapissa on ihan roskaa mut enpä mä nyt sellasta pizzaa oo nyt saamassa. Teen huomenna sit ite.:D
 
TOIVEENA VAUVA :love:

8.2.2018
Nimi | kiertopäivät | yrityskierto
Viipulainen..........19/28.............yk7
Nadine88.............29/28-34.......yk4
Tänttähäärää.......1/23-29 ......ya 10/16
Nelliida.................5/28-30......yk8
Pocahontas-.........18/24-34........yk12
Vuuti...................23/28-32........yk10 (km yk7)
Salty............... ....53/30-33........yk1
Sonde...................16/26-30........ya syksy -17-
lilia88.................6/27-35.........yk 2
Pikkutakkutukka...26/29-35.....yk6 (km 6/17)
Nasunen87...........25/28...........yk 2
Ksennonen...........31/XX...........ykX
Haaveilija_93........29/27...........yk 2
VauvaHaaveilija89..14/27............yk2
Keijupölyä............31/18-23.......yk2
Embell..................16/21-35.......yk 4
kissaliikeri.............12/25.............yk3
Aavalvar..............45/31-35........ya 2016
Minamona..........21/32-40 / yk1

Piinailijat:
Nadine88.................dpo12
Nasunen87..............dpo12
Vuuti.........................dpo10
Viipulainen...............dpo5
Minamona................dpo5
Pikkutakkutukka.......dpo0

Plussanneet:
Joulukuu 2017: Kiira29 (yk5)
Tammikuu 2018: Jasuuu (yk2), Viii (yk 3)
Helmikuu 2018: Möörtsi (yk 3), Ahmis (yk2)
 
Kiitos @ahmis kysymästä ja kommenteista. Kävin tosiaan lääkärillä ja oli katastrofaalinen käynti. Pointti oli, että mun hormoniarvot aiheuttaa "ei mahdottoman, mutta tiukan tilanteen", siis munien määrän vähäisyyden lisäksi myös laadussa mättää. Lääkäri pisti heti kärkeen pöytään tällaisen mahdollisuuden: pari kuukautta miettimistä ja sitten ivf-hoidot - jotka nekään ei mun arvoilla takaa yhtään mitään, koska ei ole munia, joita stimuloida tai sitten ne ovat paskaa!!

No, en ole nyt jaksanut tehdä niin suurta päätöstä, sen sijaan oon nyt kahlannut puoli internetiä ja oppinut, että munkin arvoilla VOI raskautua luomusti. Sitä ennen toki itkin yhden illan. Mutta oikeasti naiset, mä olen aina epäillyt, että mussa on jotain vialla. Nyt sain tietää, mitä.

Mutta NIIN KAUAN KUIN ON ELÄMÄÄ, ON TOIVOA! Olen lukenut monta tarinaa, joissa jopa lääkäri kertoo että hormoniarvot on PELKKIÄ NUMEROITA, ja raskautumisessa on aina kyse isommasta asiasta kuin numeroista.

Siksipä alettiin mun ukkelin kanssa heti lääkärikäynnin jälkeen (eli sen jälkeen kun räkä oli pyyhitty naamasta) jatkamaan vanhaa mallia, eli joka toinen päivä tai joka päivä tallettelua JA tikuttelemaan ovulaatiota, mies rakensi jopa "pidikkeen" testeille :D Sattumoisin eilen illalla talleteltiin, ja tänä aamuna tuli ovisplussa!!! Katsoin halpiksilla ja tarkistin CB:llä, kaksi viivaa ja pysyvä hymynaama. Oli aivan mahtavaa, koska viime kuussa ei näkynyt oviksesta jälkeäkään! Siispä talleteltiin heti aamusta, herätin ukkelin hommiin kesken unien, koska mun piti lähteä työmatkalle, ja se on oma tarinansa, mutta talletukset tuli ja ehdin jopa ajoissa matkaan :D

Lääkäri määräsi mulle nyt sitä DHEA-lääkettä, lisäksi olen hommannut mun arvoille suositeltua ubikinonia eli Q10:ä (suosittelen muutenkin, aivan helmeä kamaa vaikuttaisi olevan ihan sydämelle, iholle jne). Olen myös alkanut katsoa raskaushypnoositerapiavideoita YouTubesta ja vähän hieroa vatsaa, että sinne tulee verenkiertoa lisää. Ainakin ovis tuli näillä eväillä :)

Ja mikä parasta, ihanat uutiset loppuun: kun lääkäri katsoi ultralla, se sanoi että mun kohtu on "todella kaunis", kuulemma on tuhansia nähnyt ja tämä on "kaunis, säännöllinen" :D :D Limis on myös huippua, ja siellä näkyi myös 15- JA 16-senttiset munarakkulat KUMMALLAKIN PUOLELLA aahhhahaha ELI jos nyt luonto hoitaisi hommat kotiin mun paska-arvoista huolimatta, tulisi kaksoset. Repikääpä siitä.

Ai niin ja @Fritang paljon positiivista energiaa ja hyviä voimia sinne, missä oletkaan. Olet mielessä ja toivon sinulle sekä kumppanillesi pelkkää parasta. Tulehan joskus takaisin taas, ettei tarvitse ilman sua olla, joohan?

Tsemppiä kaikille piinaajille, uusille ja pettyneille. Ei muuta kuin: LISÄÄ USVAA PUTKEEN <3 <3 <3 Mitään ei ole lopullisesti menetetty.
 
  • Tykkää
Reactions: mukipukipuu
Muuten, vielä muutama kysymys tietäjille: onkohan hyvät mahikset, jos tallettelee neljä päivää ennen ovisplussaa, kolme päivää ennen ovisplussaa, juuri edellisenä päivänä ennen ovisplussaa, samana päivänä ovisplussasta, ovispäivänä JA sitä seuraavana päivänä?

Minusta tuntuu ettei nuokaan riitä, koska ne halvatun (mun huonolaatuiset :( ) munasolut ovat niin vähän aikaa liikenteessä ja siittiöidenkään touhusta ei koskaan tiedä. Oviksen aikoihin pitäisi talletella kaksi kertaa päivässä, että olisi turvallinen olo, eikö? Tietenkään juuri tänään en pääse vaan olen reissussa... :( Onneksi on noita mainittuja talletuksia alla.

Lisäksi limoista kysymys: bongasin tässä kierrossa myös limaneritystä, ekaa kertaa aikoihin! Limaa tuli kolmena päivänä ennen ovisplussaa, sen jälkeen ei ole näkynyt. Onko ns. normaalia, että limaa tulee könteissä, esim yksi tai kaksi könttiä päivässä, muuten ihan kuivaa? Joo sori nää puheenaiheet, mutta kun kiinnostaa.

Peukku myös sille kirjoittajalle, joka lennätti ovislimat seinään :D
 
@Nasunen87 joo tein testin. Herkän ja ei herkän mut hitto molemmissa jo valmiiksi jotain ihme railoja. Avasin sen takia myös toisen ei herkän ja siinä oli kunnon kraateri. Luovutin sit.

Molempiin testeihin tuli heti värin kuljettua selkeät viivat ja herkässä se jopa pysyi muutaman minuutin kunnes himmeni. Kuvaa en kuitenkaan saanut ku oli muuta tekemistä välissä. Luulen silti että ei sen kummempaa ku ei mitää kovin hyvin näkyvää jääny. Että odottelu jatkukoon. Nyt on vähän herännyt jo pelko että jos ei menkat alakaan ajallaan eikä silti näy plussaa. Se on pahin vaihtoehto vaikka siihen nyt vielä ei mikää viittaakaan.

Ihanan positiivinen asenne @kissaliikeri :) toivottavasti tärppi tulis huonoista lähtökohdista huolimatta pian.
 
Olen joka aamu käynyt testit katsomassa, onpa taas monilla paljon epämääräisiä viivoja :mad: menetän uskoni raskaustesteihin. Erityisesti @Nadine88 tsemppiä, mystisiä tuloksia olet saanut...

@kissaliikeri olet kyllä hurjia uutisia saanut, paljon tsemppiä. Toivotaan että arvoista huolimatta luomuraskaus onnistuisi :) Sulla on ainakin hyvä asenne. Talletusten määriin: kyllä joka toinen päiväkin riittää hyvin, en muista lukeneeni että kenellekään lapsettomuudesta kärsivällekään olisi sen enempää "määrätty". Siittiöt kuitenkin hengailee siellä hollilla monta päivää, ei niiden tarvitse olla "tuoreita" :) Parhaat mahdollisuudethan on ovista edeltävinä päivinä.

Me saatiin asunto ja muutetaan vajaan kuukauden päästä. :) Näen uuden asunnon ikkunat meidän parvekkeelta, ei ole pitkä muutto :LOL: Jatketaan yritystä ehkä sitten muuton jälkeen. Toisaalta olen tykästynyt jo tähän epäyritykseen :ROFLMAO: en tiedä mikä kp on, saati dpo. Ovista en saanut siis tässä kierrossa ollenkaan kiinni, vahvin viiva oli kp11 aamulla, kp11 ilta ja kp12 aamu hiukan haaleampia ja sitten loppuikin testit. No, menkkojen alkaessa selviää tämäkin mysteeri :)
 
  • Tykkää
Reactions: vuuti ja äiti_82
Koska sulla pitäis menkat alkaa? Eli toisinsanoen kuinka pitkä sun luteaalivaihe on? Mulla tosiaan lauantaina tai sit huomenna. Mä en oo mun luteaalivaiheesta nyt ihan varma kumpi se on 13 vai 14 päivää(laskien niin ettö dpo0 on päivä1).
Mulla ollu monta vuotta kierto 28 päivää mut viime kierrossa 27. Lauantaina tai sunnuntaina siis odotan alkavaksi. Tänään vaan itkenyt koko illan, eli mulla perus menkkaoireet.
 
@Nadine88 ja @Nasunen87 kiitos joo asenne taitaa olla ruokavalion lisäksi tässä sopassa ainoa asia, mitä pystyy korjaamaan ja muuttamaan :) Teitä tsemitän täpöllä!

@Fritang kiva kuulla sinusta <3 Onnea asunnosta, hieno homma! On tärkeää päästä rakentamaan omaa kotia rauhassa. Kuulostaa hyvältä tuo suunnitelma epäyrityksestä, voi rauhassa keskittyä muuttoon ja kaikkeen muuhun tärkeään. Hyvä tietää myös tuo siittiöhommeli! Varmemmalta musta tuntuisi kuitenkin, että voisi pari kertaa päivässä tallettaa oviksen ympärillä, nyt ärsyttää kun ei pysty!
 
Ööh minnes mun viesti katos (n).

Uusiksi siis @kissaliikerille kaksosonnea ja oikeeesti oot mun idoli tuol siun positiivisuudella :love:.

@Fritang onnea uuteen kotiin ja pidän peukkui et rentous auttaa myös muissa asioissa!

Mitäs muuta piti.. oon ainakin samaa mieltä et joka päivä ei oo toki pakko tallettaa mut ei siit haittaakaan varmaan ole (toki periaatteessa yhtä lastia kohti voi olla vähempi siittiöitä, mut kokonaisuudessa varmasti sit enempi mitä useampi lasti!) Ja sen ovisliman tarkoitushan on johdattaa siittiöt munatorveen venaamaan ja pitää ne siellä hengissä jopa 5pv. Et jos itsestä tuntuu et lima ei riitä ni se preseed vois kyl olla hyvä!

Minullahan ei ollut viime kierrossa limaa just lainkaan vaikka seksihimot oli kovat, mut taas sitten tässä kierros mis tärppäs ni limaa oli paljon ja haluja ei just yhtään. Ja oviksen ja seksin välillä oli ainakin 24h väliä että hyvin siellä tyyppi selvis munaa kärttymässä ilmeisesti :LOL:. Eli sen mukaan mikä itest tuntuu hyvällle :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Fritang
Tervetulo @mukipukipuu
@Fritang onnea uudesta kodista ja tsemppiä muutenkin, toivotaan että tulee salakavala plussa kun ei yritä täysillä :)@kissaliikeri tsemppiä siulle kanssa, asenne ja positiivinen fiiliis kunniaan (y)
Itellä alavatsa hellänä, niinku laskinki et viikonloppuna pitäs olla ovulaatio ni nyt on kp 14 ja talletuksia jokapv-jokatoinen tyhjennysvuodon loppumisesta asti :p
Mukavaa viikonloppua kaikille :)
 
Tervetuloa @mukipukipuu :)

Täällä dpo6 ja tässä pohdin pitäisikö tänään testata :whistle: Mulla on kyllä tälle ihan pätevä syykin, eli syön nyt migreeninestoon sellaista lääkettä jota ei saa raskaana syödä, ja ollaan lääkärin kanssa sovittu, että pitää tarkasti seurata ja heti lopettaa jos tulee plussa testiin. Ensi viikolla tästä samasta lääkäriaika, kun pitäisi pohtia lääkkeen vaihtoa nyt kun on raskautumistoiveita..

Toinen syy olis, että kun mulla on noita samoja halpoja testejä kaapissa, kuin millä täällä on viimeaikoina saantu ihmeellisiä viivanpaikkoja yms. niin sais ainakin sellaisen vertailukohteen miltä näyttää nega :LOL: koska en kyllä edes usko, että raskaustesti mitää vielä voisikaan näyttää, viimeksi tein dpo16 selkeän positiivisen, että en tiedä kuinka aikaisin se olisi sitten näkynyt (n)
 
TOIVEENA VAUVA :love:

9.2.2018
Nimi | kiertopäivät | yrityskierto
Viipulainen..........20/28.............yk7
Nadine88.............30/28-34.......yk4
Tänttähäärää.......2/23-29 ......ya 10/16
Nelliida.................6/28-30......yk8
Pocahontas-.........19/24-34........yk12
Vuuti...................24/28-32........yk10 (km yk7)
Salty............... ....54/30-33........yk1
Sonde...................17/26-30........ya syksy -17-
lilia88.................7/27-35.........yk 2
Pikkutakkutukka...27/29-35.....yk6 (km 6/17)
Nasunen87...........26/28...........yk 2
Ksennonen...........32/XX...........ykX
Haaveilija_93........30/27...........yk 2
VauvaHaaveilija89..15/27............yk2
Keijupölyä............32/18-23.......yk2
Embell..................17/21-35.......yk 4
kissaliikeri.............13/25.............yk3
Aavalvar..............46/31-35........ya 2016
Minamona..........22/32-40.........yk1

Piinailijat:
Nadine88.................dpo13
Nasunen87..............dpo13
Vuuti.........................dpo11
Viipulainen...............dpo6
Minamona................dpo6
Pikkutakkutukka.......dpo1

Plussanneet:
Joulukuu 2017: Kiira29 (yk5)
Tammikuu 2018: Jasuuu (yk2), Viii (yk 3)
Helmikuu 2018: Möörtsi (yk 3), Ahmis (yk2)
 
@kissaliikeri superisti tsemppiä lähtökohdista huolimatta, että tärppi napsahtaa.:love:

@Fritang ihanaa muuttoa, vaikka ei se toki aina herkkua ole, mutta uudessa kodissa on aina viehätyksensä.:love:

Ja tosiaan ne simppaset on parhaimmillaan kun ovat odottamassa jo ennen ovista, vähän niinku huokasevat hetken pitkän reissun jälkeen ja heräävät torkuilta kun munasolu poksahtaa apajille ja virtaa riittää taas piiritykseen...tai joukkohysteriaan kuten mun mies ajatteli.:LOL:

Ja jos limat on vähissä tärppiaikaan, niin toi preseed liukkari on takuuvarmasti loistava siihen. Se kun matkii naisen omaa hedelmällistä limaa, niin vaalii siittiöitä myös samalla tavalla, toisin kuin muut liukkarit.:)

Tääl kans dpo6 ja mietin kovasti lirautanko kuppiin vai nou.:D Eli varmaan lirautan.:p
Vaikka ihan negahan se on, mut pääseepä taas toteamaan sen viivanpaikan.:LOL:
 
Heräsin semmoseen alavatsakipuun että eipä tarvi testejä tehdä. Ja tuhrua jäi jo paperiin ja veikkaan että hanat aukee ku seuraavan kerran nousen sängystä. Eilen myös illalla särki pää mistä jo arvasin. Eli ehkä oli tosiaan joku kiinnittymisyritys tuo kun haamuili.

Positiivista on kuitenkin se että kierto jäi 29 päiväiseksi ja ovis oli sillo ku veikkasin. Myös lämmöt laski eilen menkkojen merkiksi eli jollain tavalla kroppa toimii. Lisäksi toi haamuilu ehkä kertoo ettei miehen siittiötkää ihan huonoja ole :ROFLMAO: se siitä positiivisuudesta sitten, ei tässä muuta hyvää ollukaa
 
Juuri mietin teitä ja millainen erityisesti se sinun miehen uusintatestin aikataulu on. Hyvä että etenee ja mä niin kovin kovasti toivon, että se miehen tulos olis jotain aivan muuta kuin se eka.❤
Saa nähä kuin etenee vai eteneekö. Minä kuitenkin meen ens ke verikokeisiin.
Miehellä simppatestien uusinta mutta tosiaan ahdistu ihan täysin. Ehkä se on niin lopullista että jos tämäkin testi yhtä huono kun se ekakin niin se on niin lopullista. Tuntuu et sen miehisyyskin riippuu nyt siittiöiden määrästä ja kun niitä ei ekassa testissä ollut niin kokee olevansa viallinen. Nyt kun kutsu tuli uuteen testiin niin sano että ei tiä haluaako enään lasta et on jo asennoitunut siihen ettei voi saada omaa lasta ja haluaa lopettaa kaiken tähän. =(
Eilen kirpputorilla olkessamme mälväs pieniä sukkia.. En tiä mennään päivä kerrallaan, voi olla et kun testipäivä häämöttää ni ei haluakkaan mennä.
Oli kuitenkin kova paikka tuo ekan tuloksen kuuleminen et jos tulee sama tulos ni kuin paljon romahtaa. =( =(
 

Yhteistyössä