Toiveena vauva 2017-2018

Kyllä mää jonkun valituksen siitä teen. Odotan vaan ensin, että mitä se palaveri niillä sanoo. Olen kyllä satavarma, että hän ei tule siellä meille hoitoja ehdottamaan. En ymmärrä miksi piti sanoa mm. että jos asuisimme Helsngissä, ette olisi tänne edes päässeet. Täytyy vähän selvittää miten valitus tehdään. Siksikin juuri nämä menkat tuntuu nyt pahalta. Tekis mieli vaan käpertyä johonkin koloon vuodeksi.
 
HAHHAHHAA!! on se naisen mieli vekkuli!! Dpo2 ja jo muka "oireita":LOL: huokailen itelleni ääneen kun aivot analysoi , mm. skyr ei maistu (tykkään normaalisti, viime raskaudessa kans kaikki rahkatyyppiset ällötti) ja toinen on paineen tunne enemmän vasemmalla puolella kohdun/munasarjojen(????) seudulla:ROFLMAO: kuinka typerä voi ihminen olla:LOL: onko tuo lie niin voimakas asetus aivoissa, lisääntyminen , että vaikkei asiaa miettisi niin jostain ajatus kuitenkin aina pingahtaa takaisin..:whistle: jos vertaa kuopuksen tärppikertaan niin mulla oli silloin jo heti sen seksikerran jälkeen sellainen tyyni, rauhallinen ja varma olo, että nyt alkaa raskaus - hah, joku kuudes aisti:ROFLMAO:. Se puuttuu nyt:X3: eli negatikkuja odotellessa:whistle: sillä välin kuumotellen odottelen teidän muiden testaustuloksia ja -kuvia!! Plussia kehiin!:love:
 
Hei @kettuperhe Sulla on paremmat mahikset raskautua kuin mulla, vaikka oot vanhempi. Mun hormonitasot on vanhemmat kuin 45-vuotiaan ja esim FSH lähentenee menopaussin jälkeistä. Eli pidä vaan häntä pörrössä, mä ainakin luotan sun mahiksiin. Ehkä kannattaa tehdä joku napakka valitus nopeasti mutta itse ehkä keskittäisin paukut uuden lääkärin etsintään, sori kun tälleen sekaannun.

Piti käydä ostamassa vain rautaa, mutta tuli haettua muutakin: seleeniä, l-arginiinia, mehiläisen siitepölyä, macajauhetta, gelee royalea ja spirulinaa. Kaikki auttavat elimistön valmisteluun raskautta varten ja osa parantaa munasolujen laatua. Näiden lisäksi mulla on jo olemassa iso lisäravinneohjelma, mutta nämä täydentävät sitä hyvin :)

Ja AI NIIN, voisiko joku päivittää mulle kp 1 :) Menkat ajoissa kuin kellopeli, mun lisäravinteet selkeästi auttaa. Aiemmin kierto on ollut mitä sattuu. Jee, edistystä.
 
  • Tykkää
Reactions: äiti_82
Kyllä mää jonkun valituksen siitä teen. Odotan vaan ensin, että mitä se palaveri niillä sanoo. Olen kyllä satavarma, että hän ei tule siellä meille hoitoja ehdottamaan. En ymmärrä miksi piti sanoa mm. että jos asuisimme Helsngissä, ette olisi tänne edes päässeet. Täytyy vähän selvittää miten valitus tehdään. Siksikin juuri nämä menkat tuntuu nyt pahalta. Tekis mieli vaan käpertyä johonkin koloon vuodeksi.
Mun käsittääkseni voi olla suoraan yhteydessä vaikka oman kunnan potilasasiamieheen. Tuo teidän saama "palvelu" oli todella aivan pöyristyttävää ja mulla kiehuu edelleen joka kerta kun ajattelenkin tuota.
 
Päivän ovistesti näyttää suht samaa kuin aamulla, mut selkeesti alkanut alavatsalla olemaan tuntemuksia :rolleyes:

@kettuperhe :en saama käytös lääkäriltä on kyllä ihan järkyttävä :( potilasasiamiehen kautta valitusta!

@viipulainen kiitos tuosta kuvasta! Mittailen ekaa kertaa lämpöjä ja mulla vähän sahailee ees taas eikä oo ees 2. desimaalin mittaria :D Mut kai se asiansa ajaa.
Eipä mitään hei. Mullaki on ihan tavis digi ja hyvin pelitti tässä. Ne tarkemmat on varmaan paikallaan jos huomaa että ne omat lämmöt ei tunnu hirveästi liikkuvan (hyvin pieniä muutoksia), sit sillä tarkalla näkee paremmin miten muuttuu. Mä rakastan tämmöstä dataa ja sen analysointia, hirveen mielenkiintoista.:)
Nyt on lämmöt ollu tasasesti tossa 36,8, ei inahdakkaan muuhun paitsi illalla hohkan ku patteri..kuulema.:D
 
Heip!

Onnea kaikille kuumeiluun, haaveilin ja piinailuun :)!! Itse olin vasta hetki sitten täällä samoissa porukoissa ja nyt tuossa tuhisee iltaunille kohta 5kk ikäinen tyttövauva, iltatähtemme:love::barefoot:! Elämä yllättää(y)!

http://pikkuvaimonjuttuja.blogspot.fi/?m=1

Ohessa linkki blogiini, jos haluatte nettiä selaillessanne köydä lukaisemassa ja palautetta saa antaa kommentoimalla, jos haluaa. Itse kuumeillessani selailin blogeja ja nettiä ylipäätään öisin kun en saanut unta. Hyviä blogeja oli kiva seurata.

Ihanaa kevättä kaikille:)plussaonnea!!
T: Hiekkis & Marina 4,5kk
 
  • Tykkää
Reactions: äiti_82
Laitoin samoilla vitutuksilla napakan palautteen sinne polin ylilääkärille ja-hoitajalle. Molemmille siksi, ettei sitä voi vaan haudata. Mies pohti, että voiko se vaikuttaa siihen käsittelyyn, mutta ihan sama. Jos kukaan ei anna palautetta, niin mikään ei muutu. Saa nähdä vastaako ne mitään.

Mulla noi gelet on käytössä @kissaliikeri , mutta se maca oli sysipahaa. Täytyy kans noita muita kattella.
 
TOIVEENA VAUVA :love:

23.2.2018

Nimi | kiertopäivät | yrityskierto

Keijupölyä............46/18-23.......yk2
Ksennonen...........46/XX...........ykX
Haaveilija_93........44/27...........yk 2
Sonde...................31/26-30........ya syksy-17
Embell..................31/21-35.......yk 4
VauvaHaaveilija89..29/27............yk2
Äiti_82...................28/30-35?........yk1
Kettuperhe...........28/28-30.........yk6
kissaliikeri.............27/25.............yk3
Appelsiiniomena... 25/33............yk3
lilia88.................21/27-35.........yk 2
Nelliida.................20/28-30......yk8
Alinah92...............20/40-55.... 2. ya 2/16
Salty...................20/30-33........yk2
Vuuti...................16/28-32......yk10 (km yk7)
Tiutau13.............16/27-31......tjot
Nadine88.............15/29..............yk5
Nasunen87...........14/27...........yk 3
Wintersun...........11/22-34........ya12/2010
Minamona..........11/32-40.........yk2
Aavalvar..............10/31-35........ya 2016
Kuus+1...............6/xx....yk4(kkm yk2)
Poppana92.........2/30...............yk2
Kirpsakka............1/??...............yk3

Piinailijat:
Kissaliikeri.................dpo14
Kettuperhe................dpo12
VauvaHaaveilija89....dpo11
äiti_82.......................dpo11
Appelsiiniomena.......dpo8
Nasunen87...............dpo2
Tiutau13...................dpo2
Nelliida.....................dpo4

Plussanneet:
Joulukuu 2017: Kiira29 (yk5)
Tammikuu 2018: Jasuuu (yk2), Viii (yk 3)
Helmikuu 2018: Möörtsi (yk 3), Ahmis (yk2),Viipulainen (yk7), Pikkutakkutukka (yk6), HFLvauva (yk2)
 
Mulla vaihtuu mielipide jouluvauvasta joka päivä. Ajoittain on fiilis, että ehdottomasti ei, ja heti perään "nojoo, miksi ei". :LOL: Eli ehkä vauvakuume voittaa ja yritetään edelleen ensi kuussa. Mun tuurilla vauva syntyisi jouluaattona :ROFLMAO:
Toisaalta oon oottanut pelkkää tätä yritystä useamman vuoden, niin ehkä sitä jaksaisi vielä yhden kuukauden odotella. Ja nyt olisi hirveästi kaikkea ihanaa tiedossa keväälle/kesälle, niin iso maha ei ehkä niihin suunnitelmiin istu. Vaikeaa tämä vauvakuumeilu :love:

@kettuperhe hyvä, että laitoit palautetta! Mielestäni täysin asiaton kommentti lääkäriltä. Mitä se hänelle kuuluu, minkä ikäinen tai millainen potilas on kyseessä. Lääkärin tehtävänä on auttaa. Taitaa olla taas näitä työhönsä leipiintyneitä versioita o_O
 
Onpas tullut tekstiä sitten aamun :rolleyes:

Päivä ryvetty itsesäälissä ja harmituksessa, soitin klinikalle ja päädyin että tämä kierto mennään kevyesti pelkillä letrozoleilla koska sitten ei tarvitse ultrata, olisi ollut juuri sillä viikolla ultra kun olen koulutuksessa eikä sieltä pääse lähtemään. No ei haittaa, ovistestejä tilattu 40kpl :p Jospa kävis flaksi tässä välikierrossa.

Enkä tajua miten 4 lasta ilman kivunlievitystä synnyttäneenä joudun menkkojen aikana turvautumaan buranaan :eek: Hitto tuntuu kuin koko toosa tippuis paineella alas.
 
  • Tykkää
Reactions: kissaliikeri
Onpas tullut tekstiä sitten aamun :rolleyes:

Päivä ryvetty itsesäälissä ja harmituksessa, soitin klinikalle ja päädyin että tämä kierto mennään kevyesti pelkillä letrozoleilla koska sitten ei tarvitse ultrata, olisi ollut juuri sillä viikolla ultra kun olen koulutuksessa eikä sieltä pääse lähtemään. No ei haittaa, ovistestejä tilattu 40kpl :p Jospa kävis flaksi tässä välikierrossa.

Enkä tajua miten 4 lasta ilman kivunlievitystä synnyttäneenä joudun menkkojen aikana turvautumaan buranaan :eek: Hitto tuntuu kuin koko toosa tippuis paineella alas.
Tää on muuten totta. Buranalla mennään eka päivä aina vaikka ilman kivunlievitystä tullut kaksi. Varmaan johtuu siitä että menkkakipu on ihan pskaa kipua, ei siitä oo mitään iloa eikä mielihyvähormoonit todellakaan inahda sillon millimooliakaan kropassa.:rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: kirpsakka
TOIVEENA VAUVA :love:

23.2.2018

Nimi | kiertopäivät | yrityskierto

Keijupölyä............46/18-23.......yk2
Ksennonen...........46/XX...........ykX
Haaveilija_93........44/27...........yk 2
Sonde...................31/26-30........ya syksy-17
Embell..................31/21-35.......yk 4
VauvaHaaveilija89..29/27............yk2
Äiti_82...................28/30-35?........yk1
Kettuperhe...........28/28-30.........yk6
kissaliikeri.............27/25.............yk3
Appelsiiniomena... 25/33............yk3
lilia88.................21/27-35.........yk 2
Nelliida.................20/28-30......yk8
Alinah92...............20/40-55.... 2. ya 2/16
Salty...................20/30-33........yk2
Vuuti...................16/28-32......yk10 (km yk7)
Tiutau13.............16/27-31......tjot
Nadine88.............15/29..............yk5
Nasunen87...........14/27...........yk 3
Wintersun...........11/22-34........ya12/2010
Minamona..........11/32-40.........yk2
Aavalvar..............10/31-35........ya 2016
Kuus+1...............6/xx....yk4(kkm yk2)
Poppana92.........2/30...............yk2
Kirpsakka............1/??...............yk3

Piinailijat:
Kissaliikeri.................dpo14
Kettuperhe................dpo12
VauvaHaaveilija89....dpo11
äiti_82.......................dpo11
Appelsiiniomena.......dpo8
Nasunen87...............dpo2
Tiutau13...................dpo2
Nelliida.....................dpo4
Vuuti.........................dpo0
Plussanneet:
Joulukuu 2017: Kiira29 (yk5)
Tammikuu 2018: Jasuuu (yk2), Viii (yk 3)
Helmikuu 2018: Möörtsi (yk 3), Ahmis (yk2),Viipulainen (yk7), Pikkutakkutukka (yk6), HFLvauva (yk2)
 
Lisäsin itseni piinailemaan. Tänään oli vielä aamulla melko vahvat viivat testissä, mutta iltapäivällä alko kamala kipu ja viivat oli jo selvästi haalenneet, joten eiköhän se ovis ollut tänään. Yövieraasta huolimatta saatiin talletettua eilen, eli kp 15, sekä kp 13. Eli pystyy hyvin piinailemaan. (y) Ilokseni myös bongasin taas limat, ekaa kertaa sitten keskenmenon! Eli ehkä mulla ei oo nyt kolmeen kuukauteen vaan toiminu kroppa oikein ja nyt ollaan taas balanssissa. Viime kierto oli 22pv ja edellisessä oli välivuotoja 2x, nyt ei oo ollu vuotoja ja ovis kp16 kertois myös normalisoituneesta kierrosta. Jee!
 
Mulla oli iltatesti ihan hailakka. Saa nähdä mitä aamun testi sanoo. Ollaan nyt talleteltu joka toinen päivä jottei kunto loppuisi ennen ovista jos se nyt vaikka venyy. Jomotukset on kyl ny taas päällänsä.

Tässä kierrossa uutta on royal gelee. Toivon tosiaan ettei se ny aiheuta ongelmia. Täytys vaan ajatella että kyllä se ovis sieltä tulee. Ei vaan oo tosiaan malttia mulle jaettu liiemmin tähän elämään :ROFLMAO::ROFLMAO:
 

Yhteistyössä