Toiveena vauva 2017-2018

Enpä ole itse tänne mitään alun jälkeen kirjoitellut, kun ollut niin paljon kaikkea meneillään. Lueskellut olen kyllä teidän kirjoituksia. Paljon onnea plussanneille ja plussatuulia meille muille! :love:

ON: Itsellä nyt menossa kp 26/? Ensimmäinen "luomu"kierto Terojen jälkeen. Yöllä rinnat, tai oikeastaan nännit tuli herkiksi ja aamulla tein huvikseni ovistestin joka näytti tältä.

_20180303_121334.JPG

Oon nyt ihan ihmeissäni. Ovista en ole ikinä tuntenut enkä ole myöskään sitä tikuttanut. Onko ovis nyt vasta tulossa vai mitä tämä meinaa? Kuitenkin kiertopäiviä jo noin paljon. (n)
 
Koska taas malttamaton, niin tein tänään testit.(dpo7) Ja käytin vikan :poop:one stepin. (Ei herkkä)Näkeekö joku muu tossa jotain?viivanpaikka varmaan vaan, mutta sain tollasen samanlaisen rfsun herkkään myös. :X3:

Oon saanu tohon onesteppiin usein viivanpaikkoja. Mut ihankun tossa sun kuvassa olis kuitenkin värillinen viiva? :)

Ite tein just pc:n testin aamulla ja ihan tyylipuhdas nega. Vatsaa nippailee, joten eiköhän menkat tässä viimeistään huomenna ala
 
Enpä ole itse tänne mitään alun jälkeen kirjoitellut, kun ollut niin paljon kaikkea meneillään. Lueskellut olen kyllä teidän kirjoituksia. Paljon onnea plussanneille ja plussatuulia meille muille! :love:

ON: Itsellä nyt menossa kp 26/? Ensimmäinen "luomu"kierto Terojen jälkeen. Yöllä rinnat, tai oikeastaan nännit tuli herkiksi ja aamulla tein huvikseni ovistestin joka näytti tältä.

katso liitettä 2982

Oon nyt ihan ihmeissäni. Ovista en ole ikinä tuntenut enkä ole myöskään sitä tikuttanut. Onko ovis nyt vasta tulossa vai mitä tämä meinaa? Kuitenkin kiertopäiviä jo noin paljon. (n)
Mulla testi näytti samanlaiselta eilen ja vuoto alkoikin sitten 3 tuntia siitä. Ihmettelin itse samaa.
 
Mitenköhä tää kuumeilu etenee tästä ku nyt jo romahtelen toisten vauvauutisista :cry:
Kolmas lähiaikoina ja tää sai aikaan kauheen v##tuksen.. ja yritystähän on takana tasan yksi kierto ja nyt oon jo varma et ei myö saaha omaa vauvaa koskaan muut vaan saa :cry::eek: ja kaiken lisäksi oon nii lihava että mitkää vaatteet ei näytä hyvältä :ninja: että sellasta tänne :confused:
Pitänee lähtee kohta niitä greippi mehuja kattelee jos pääki vähä tasottuis näistä menkkahöyryistä :poop:
 
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille. :( Olkoon uusi kierto teille suotuisa!

Dpo8, joku kysyi joko oon testannu, en vielä. :p Aattelin ehkä maanantaina, tai varuilta huomenna jos ollaankin maanantaina jo anoppilassa.

Mikähän ihme vaivaa?! Mulla myös ollut niitä ärsyttäviä sukkapuikkokipuja jo useana päivänä. Ne on tuntunu aika pinnallisina tuolla häpyluun kupeessa. Päivä päivältä niitä on ollu enemmän ja pitempi kestoisia ja äsken jo tuli kyyneleet silmiin kun kävellessä sattuu ihan järkyttävän paljon tuonne alapäähän suunnilleen persaukon kohdalle mutta siitä jonkun verran vasemmalle. :eek: Jos olisinkin raskaana, niin ei kai nyt sentään liitoskivut näin aikasin alkaisi?!
 
Tänään oli koko illan kummallista jomotusta alavatsassa joka säteili nivusiin. Maha on myös ollut turvoksissa ja ilmaa täynnä. Samoin oon aivastellu koko päivän. Toi jomotus on kyl lupaavaa ku oli erilaista ku ennen mut toisaalta on sitä negakierroissaki ollu vaikka minkälaista jomotusta ja oiretta.
 
Juu, eilen ja toissapäivänä. Ehkä vielä tänään :whistle:

Pahoittelut negasta Toivottavasti muuttuisi plussaksi!
Mainiot tallettelupäivät!;)
Pitääkö sitä lähtä viereiselle paikkakunnalle hakemaan apteekista parempaa testiä:ROFLMAO: sori ku jankkaan omia juttuja !(n) Tein ovistestin vielä tokasta pissasta, se siis on aina ihan blanco ennen menkkoja 20180304_085005_crop_604x448.jpgja nyt se sit näyttää vahvempaa viivaa (joka tosin vaalea siltikin, kuvassa paaljon vaaleamman näköinen ku livenä) kuin normaalisti:LOL: voi siis tämäki olla täysin normaali ei-raskaana-viiva , mutta pitäähän sitä spekuloida.. :cautious:
 

Yhteistyössä