Toiveissa vauva 2021

Siis voidaanko kaikki toivoa sormet ja varpaat ristissä et mun menkat ei alkaisi huomenna vaan vasta vaikka maanantaina. Koska ens kierrossa se letrozol annos puolitetaan nii mun ovulaatioo varmaan 90% todennäköisyydellä osuu just pe-su väliselle ajalle joka ei onnistu mulle. (Sillä tän kierron annoksella letroja ovis kerkeäisi olla just ennen sitä ja ilman letroja olisi just sen vklpn jälkeen. ) Mun luotto tuntuu inseminaatioon olevan aika nollilla ja en kestä jos ens kierto menee hukkaan ja sit vasta sitä seuraavan kierron jälkeen voi edes säästää siihen IVFään. Siihenhän pääsee sit vasta joskus tyyliin puolen vuoden päästä sit.
Täälläkin kaikki peukut pystyssä ja sormet, varpaat ja kädet ristissä ❤ Toivotaan parasta! Ja tietty et seuraavasta inssistä se plussa teille tulis, eikä tarttis IVF:ään edes alkaa säästämään :love: ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Tiukuna
Siis voidaanko kaikki toivoa sormet ja varpaat ristissä et mun menkat ei alkaisi huomenna vaan vasta vaikka maanantaina. Koska ens kierrossa se letrozol annos puolitetaan nii mun ovulaatioo varmaan 90% todennäköisyydellä osuu just pe-su väliselle ajalle joka ei onnistu mulle. (Sillä tän kierron annoksella letroja ovis kerkeäisi olla just ennen sitä ja ilman letroja olisi just sen vklpn jälkeen. ) Mun luotto tuntuu inseminaatioon olevan aika nollilla ja en kestä jos ens kierto menee hukkaan ja sit vasta sitä seuraavan kierron jälkeen voi edes säästää siihen IVFään. Siihenhän pääsee sit vasta joskus tyyliin puolen vuoden päästä sit.
Kaikki ruumiinosat ristissä täälläkin! ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Tiukuna
Pistän sormet ja varpaat ristiin @Tiukuna :)

ON: Kävin maanantaina labrassa ferritiiniarvojen vuoksi ja neuvolasta just soitteli terkkari tuloksia. Itse ne jo eilen katsoinkin netistä. Ferritiini oli vaan 37 puolen vuoden rautatankkauksen jälkeen eli jatketaan edelleen. Pyritään ainakin siihen 50 tasoon ihan neuvolankin mukaan. Keskusteltiin myös tästä meidän tilanteesta ja uuden raskauden yrityksestä. Heti pitää ottaa yhteyttä kun plussan saan. Ja saan kuulemma ottaa yhteyttä, jos yritys meinaa venyä, niin pääsen välitsekkaukseen lääkärille. Aika hyvä homma! :)
 
Pistän sormet ja varpaat ristiin @Tiukuna

ON: Kävin maanantaina labrassa ferritiiniarvojen vuoksi ja neuvolasta just soitteli terkkari tuloksia. Itse ne jo eilen katsoinkin netistä. Ferritiini oli vaan 37 puolen vuoden rautatankkauksen jälkeen eli jatketaan edelleen. Pyritään ainakin siihen 50 tasoon ihan neuvolankin mukaan. Keskusteltiin myös tästä meidän tilanteesta ja uuden raskauden yrityksestä. Heti pitää ottaa yhteyttä kun plussan saan. Ja saan kuulemma ottaa yhteyttä, jos yritys meinaa venyä, niin pääsen välitsekkaukseen lääkärille. Aika hyvä homma!
Kuulostaa hyvältä että ottavat tsekkaukseen! Ja onneksi olet jo ehtinyt tankata rautaa, vaikka hitaasti nouseekin. :/
 
  • Tykkää
Reactions: Eepinen
T
Siis voidaanko kaikki toivoa sormet ja varpaat ristissä et mun menkat ei alkaisi huomenna vaan vasta vaikka maanantaina. Koska ens kierrossa se letrozol annos puolitetaan nii mun ovulaatioo varmaan 90% todennäköisyydellä osuu just pe-su väliselle ajalle joka ei onnistu mulle. (Sillä tän kierron annoksella letroja ovis kerkeäisi olla just ennen sitä ja ilman letroja olisi just sen vklpn jälkeen. ) Mun luotto tuntuu inseminaatioon olevan aika nollilla ja en kestä jos ens kierto menee hukkaan ja sit vasta sitä seuraavan kierron jälkeen voi edes säästää siihen IVFään. Siihenhän pääsee sit vasta joskus tyyliin puolen vuoden päästä sit.
Toivottavasti plussaatte!! Toivoa on vielä (ja mun ylioptimistinen vaimo jaksaa toivoa ja uskoa plussaan vielä pari päivää vuodon alkamisen jälkeenkin)!

Täällä dpo6 ja gonapeptyl pistetty.
Luget menee myös. Mulla viime kierrossa menkat alkoi jo ennen lugejen loppumista, mistä lääkäri oli hieman yllättynyt // mutta mullahan ei myöskään letroille ollut mitään vastetta).

Tähän kiertoon olen/ollaan suhtauduttu hyvin neutraalisti. Ei olla kumpikaan mietitty tai vatvottu mun tuntemuksia/mahdollisia oireita, edelliset 3kiertoa ollut kyllä kaikenlaisia juttuja, mutta ilmeisesti kaikki vain ihan psyykkisiä..kun ei ole yhtään haamu hitustakaan testeihin tullut.

Meillä oli ainakin ekat 3olkea samalta luovuttajalta aivan erinomaisen hyvää kamaa: tarkempaa tietoa lääkäri ei antanut, mutta kehui että aivan äärettömän hyvät näytteet joka kerta.
Tästä viimeisestä, kun luovuttaja vaihtui ei sanonutkaan sitten yhtään mitään...

Tuntuu kyllä niin tympeältä, kun teknisesti kaikki pitäisi olla hyvin: mulla veriarvot kaikkineen loistavat, alakerta kunnossa/toimii, ei ylipainoa ja terveelliset elämäntavat, en tupakoi, en ole koskaan käyttänyt mitään hormonaalista ehkäisyä (+lisäksi n 6kk ennen vauvaprojektia vaihdettu m
aitotuotteet soijavalmisteisiin, jätetty punainen liha pois, foolihappoa/geleetä/yms syönyt jo melkein vuoden ennen ekaa hoitoa, ollaan vaihdettu kosmetiikka/yms tuotteet luonnonmukaisiin ja ja ja)....
Enkä ole ikäloppukaan - vaikka kyllä näiden hoitojen alettua olen alkanut kokea hirveäää ikäkriisiä.
 
Tää on ihan mahotonta, miten ihmisen pää menee ihan sekasin. Viime kierron osasin olla testaamatta, mut tänään dpo 8-9 menossa ja meikä käy pissimässä tikkuun. Raskauskeiju on kyllä saanu musta platinatason asiakkaan! Miks en osaa vaan pitää päätä kylmänä ja odottaa ens viikkoon!
Sama! Mulla tänään dpo 9 ja pissin tänään tikkuun, kun raskauskeijun paketti tuli. No eihän siinä vielä mitään näkynyt.
 
Tää on ihan mahotonta, miten ihmisen pää menee ihan sekasin. Viime kierron osasin olla testaamatta, mut tänään dpo 8-9 menossa ja meikä käy pissimässä tikkuun. Raskauskeiju on kyllä saanu musta platinatason asiakkaan! Miks en osaa vaan pitää päätä kylmänä ja odottaa ens viikkoon!
mulla on todennäköisesti joko dpo9 tai 10 menossa. (Ovulaatiokivut kp 18 tai 19, jos ovis oli vasta kp 19, niin sitte vasta 9. Ja oon dipannut jo aamuisen viivanpaikan jälkeen toisenkin testin . Siihenkin kyllä tuli jotain, jonka näki paremmin silmällä kuin kameralla :ROFLMAO:
 
Viimeksi muokattu:
@Mirabel88 Joo munkin vaimo uskoo plussaan aina menkkoihin asti. Niinku kuluvalle kiertoa, vaikka olisin testannut negan.

Oikeesti tuntuu et yk3 ja nega, etten saisi olla näin surullinen.Mut tuntuu tällä hetkellä siltä et tää koko mun haave ollaan viemässä mun nenän edestä pois. Kuten aiemmin puhuin elämä on vahvasti "pausella" tällä hetkellä, koska teen nykyistä työtä vain rahoittaakseni hoidot ja elämän, muutenkin rahallisesti tuntuu et kun tulee negoja negojen perään ja joutuu ajattelemaan vähän jo sitä IVFää, raha tilanne IVFvaihtoehdon kohdalla tarkoittaa ainakin seuraavaa puolta vuotta niukalta. Enhän edes raski ostaa syystakkia (Ja rehellisyyden nimissä mulla ei ole syystakkia, eikä talvitakkia. Omistan tasan yhden takin), kun se on pois tästä hoitojen sivussa tehdystä pienestä säästämisestä kohti IVFää. Jos joutuu pistämään yrityksen jäihin, tuntuu tyhmältä elää edelleen niukasti ja tehdä töitä, mut jos ei tee niin, niin mä olen vasta haaveilemassa lapsesta varmaan vuodenkin päästä. Tää kaiken muun uhraaminen näitä hoitoja varten tuntuu vaanniin vaikealta, jos se ei olekaan vain ohimenevä tila, vaan siitä tulee mahdolliseen IVFään joutumisen vuoksi jatkumo. Oon siis sietänyt tätä nykyistä tilannetta vain ja ainoastaan, koska oon hieman jopa naivisti ajatellut tän olevan vain muutaman kuukauden ajan väliaikaista.

Anteeksi teille kaikille, jotka ootte yrittänyt kauan. En edes pysty samaistumaan varmaan niihin tunteisiin, joita koette. Tää rahan menon "jatkuvuus" ja sitä myötä yrittämisen keston venyminen vain ahdistaa mua. En missään nimessä yritä vähätellä teitä tai edes asettaa itseäni samaan "asemaan". Mulla kuitenkin on vasta yk3 loppupäivät menossa.

En muuten myöskään tiedä, pitäisikö vaihtaa lahjoittajaa sueraavalla kerralla. Tällä nykyisellä on ollut niin suurta vaihtelua niissä oljissa (9milj/50milj/3milj) ja aina vaan sitä B luokan siittiöö. Ehkei ne vaan löydä mun munasoluja. Vai onkohan vika mussa. Löydetty ei kyl oo mitään. Toki olen ylipainoinen, mut oon ymmärtänyt et se vaikuttaisi vain asioihin, joissa musta ei oo löydetty mitään vikaa kun on tutkittu. Anteeksi pitkä avautuminen, mut kirjoittaminen auttaa mua jäsentää näitä asioita.
 
@Tiukuna Minun mielestä sinun ei tarvitse pyydellä anteeksi ❤ Tottakai tuo rahanmeno on iso juttu ja tuskin kukaan jaksaa montaa kiertoa, jos tulee vain negoja negojen perään ja huoli, että rahat ei riitä ja sen takia pakollisia katkoja hoidoissa tulee. Itse voin vaan tässä vaiheessa kuvitella sen, että miltä tuntuu, kun tonnit vilisee ja mitään ei kuulu ja jostain pitää se raha/aika/voimat repiä :( Kaikilla on niin eri tilanteet ja mielestäni jokainen saa surra, oli kiertoja takana 1 tai 20.

Ja sitten tulen kyselemään aspiriinin käyttäjiltä, että mitä valmistetta olettekaan ottaneet ja minkä verran? 50 vai 100mg sopiva. En raaskinut tänään ostaa, kun se 100mg paketti makso 13e (joo ei paljon, mut en mä tarttis 100 tablettia) ja haluais jotain halvempaa ja pienempää pakettia :cautious:
 
@Tiukuna täällä saa kyllä avautua! Jokaisella oikeus tunteisiinsa ja ajatuksiinsa ❤ Kukaan ei tiedä, kuinka pitkä tie vanhemmuuteen on edessä ja kuinka paljon se tulee maksamaan. Ekojen yrityskertojen jälkeen voi jo iskeä paniikki, vaikka toisaalta uusi kierto on aina mahdollisuus, joko luomuna tai hoidoilla. Täällä myös tuntuu elämä olevan pausella, mutta toisaalta tilanne on mikä on. Varmasti tämä olo jatkuu tavalla tai toisella niin kauan, kunnes raskaaksi onnistuu tulemaan. Ja toki sittenkin voi tulla monelaisia huolia, joita ei vielä osaa kuvitella, kun raskaana ei ole ollut. Itsestään selvänä ei voi pitää lapsen tuloa, mutta onneksi hoitojen avulla voidaan auttaa ihmisiä haaveen toteutumisessa ❤
 
@Kasikuus mul taitaa olla 100mg disperiiniä jota oon nappailut oviksesta jonnekki dpo6 ja no mulla ainakin jotain yritystä ollut molemmilla kerroilla kun oon syönyt. Ja oon siis ottanut vaan puolikkaan eli 50mg. Itse oon aika varovainen tuon kanssa ollut kun mulla trombosyytit muutenkin liian matalat, jotkuthan syö tota jo kierron alussa parantaakseen limakalvoja. Oon syönyt myös mini annoksella 1/3 normi annosesta omega 3 ( siinäkin oon ollu varovainen ettei ohene veri liikaa) et oon sen aatellut riittävän limakalvojen tueksi

Raskautuminen näin siis mulla onnistuu mutta sit tiedä pysyykö tämäkään kaveri kyydissä Ens ke ois varhaisultra rv 6+2-4 silloin ja siihen asti kyllä roikun täällä... Jotenkin vaikea uskoa että ois nytkään kyytiläinen matkassa ku viivat koskaan tulleet tasavahvoiksi ja oli tuhru vuotoa viikon verran. Tissit kyllä kasvaneet kuppikoon, ja uni edeleen aamuöisin kateissa eli ainakin siel joku ylläpitää hcg:tä... Ja on täs aina satunnaisesti ollut aika etovaolokin mutta katsotaan...
 
@Tiukuna voin niin samaistua!
Vaikka meillä rahatilanne on hyvä, niin ei voi kieltää etteikö nämä hoitojen hinnat kirvelisi: ja välillä ajatus siitä, että näillä yrityskerroilla oltais melkolailla jo 1 ivf-hoitoprosessi käydä läpi. Ja sitten miettii, että minkä hiton takia näitä inssejä edes lähti kokeilemaan, kun onnistumisprosentit 15-20% luokkaa...ja miten hölmön toiveikkaana jokaiseen yritykseen on lähtenyt - nyt vielä tämä extrayritys (tämänkin rahanhan olisi voinut käyttää IVFään)..

Vaikka oikeasti, siinä kohtaa KUN (Huom, toiveikkuus: uskon kyllä vielä toistaiseksi että me lapsi saadaan jollain keinolla / onhan tässä vielä bonarina vaimonkin kohtu ja/tai sukusolut mahdollistamassa lapsen saamista) lapsen saa niin näitä hintoja yms ei enää mieti yhtään. Mutta nyt, kun tämä rahanmeno on luokkaa 1500e savuna ilmaan joka kk niin kyllä se(kin) harmittaa.



Siirryttekö te julkiselle puolelle jonottamaan vai aiotteko jatkaa IVFään yksityisellä?
 
Täälläki peukut pystyssä @Tiukuna ja ehdottomasti saa avautua kaikista omista tuntemuksista! ❤

mulle saa huomiselle päivittää kp 2

Huh huh kun nää menkkskivut on taas luokkaa 1000. :cry:

Soitin eilen kunnallisen klinikalle, miks sieltä ei oo vielä kuulunu ku mun työterveyslääkäri lähetti lähetteen jo elokuun alussa et päästäs miehen kans ensi käynnille ja tarkasteleen tilanteet kun nyt 7kk ei mitään merkkejä raskautumisesta oo tullu ja mun endon oireet siis nyt alkanu viimesen 2 kierron aikana pahentua valtavasti.
Noh.. lähete oli menny sinne mut oli palautunu takas.. lääkäri oli lähettäny uudestaan ja taas se oli palautunu ku siitä oli puuttunu miehen tiedot. Tänään lähetteen lähettänyt lääkäri onneks soitti ja tänään se lähti nyt sitten oikeanlaisena sinne. Mut vähä harmittaa ku meni 1 kk ns hukkaan tässä lappujen edes takas lähettelyssä. :cautious:


Sanoivat onneks puhelimessa et ruuhkaa ei nyt ole ja ku mun oireet pahentunu et pitäis päästä kk sisään käymään, mutta eihän me mitenkään tälle kierrolle ehitä eli väkisin menee sit lokakuuhun. Tietenkin voidaan toivoa et pieni tuuri vielä käy ja vois tässä kierrossa tärpätä.:love:

Ajattelin ottaa tälle kierrolle nyt kokeiluun greippimehun (onko vinkkejä minkä merkkinen olis parhaimman makusta) ja jatkan aspiriinin käyttöä sekä ehkä vois niitä geleitä kokeilla myös!

Anteeks pitkä omanapailu mut isosti tsemppiä kaikille ❤
 
Täälläki peukut pystyssä @Tiukuna ja ehdottomasti saa avautua kaikista omista tuntemuksista!

mulle saa huomiselle päivittää kp 2

Huh huh kun nää menkkskivut on taas luokkaa 1000.

Soitin eilen kunnallisen klinikalle, miks sieltä ei oo vielä kuulunu ku mun työterveyslääkäri lähetti lähetteen jo elokuun alussa et päästäs miehen kans ensi käynnille ja tarkasteleen tilanteet kun nyt 7kk ei mitään merkkejä raskautumisesta oo tullu ja mun endon oireet siis nyt alkanu viimesen 2 kierron aikana pahentua valtavasti.
Noh.. lähete oli menny sinne mut oli palautunu takas.. lääkäri oli lähettäny uudestaan ja taas se oli palautunu ku siitä oli puuttunu miehen tiedot. Tänään lähetteen lähettänyt lääkäri onneks soitti ja tänään se lähti nyt sitten oikeanlaisena sinne. Mut vähä harmittaa ku meni 1 kk ns hukkaan tässä lappujen edes takas lähettelyssä.


Sanoivat onneks puhelimessa et ruuhkaa ei nyt ole ja ku mun oireet pahentunu et pitäis päästä kk sisään käymään, mutta eihän me mitenkään tälle kierrolle ehitä eli väkisin menee sit lokakuuhun. Tietenkin voidaan toivoa et pieni tuuri vielä käy ja vois tässä kierrossa tärpätä.

Ajattelin ottaa tälle kierrolle nyt kokeiluun greippimehun (onko vinkkejä minkä merkkinen olis parhaimman makusta) ja jatkan aspiriinin käyttöä sekä ehkä vois niitä geleitä kokeilla myös!

Anteeks pitkä omanapailu mut isosti tsemppiä kaikille
Hyvä kun asiat etenee. :)
Tropicana greippimehu on hyvää(y):giggle:
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
@Tiukuna voin niin samaistua!
Vaikka meillä rahatilanne on hyvä, niin ei voi kieltää etteikö nämä hoitojen hinnat kirvelisi: ja välillä ajatus siitä, että näillä yrityskerroilla oltais melkolailla jo 1 ivf-hoitoprosessi käydä läpi. Ja sitten miettii, että minkä hiton takia näitä inssejä edes lähti kokeilemaan, kun onnistumisprosentit 15-20% luokkaa...ja miten hölmön toiveikkaana jokaiseen yritykseen on lähtenyt - nyt vielä tämä extrayritys (tämänkin rahanhan olisi voinut käyttää IVFään)..

Vaikka oikeasti, siinä kohtaa KUN (Huom, toiveikkuus: uskon kyllä vielä toistaiseksi että me lapsi saadaan jollain keinolla / onhan tässä vielä bonarina vaimonkin kohtu ja/tai sukusolut mahdollistamassa lapsen saamista) lapsen saa niin näitä hintoja yms ei enää mieti yhtään. Mutta nyt, kun tämä rahanmeno on luokkaa 1500e savuna ilmaan joka kk niin kyllä se(kin) harmittaa.



Siirryttekö te julkiselle puolelle jonottamaan vai aiotteko jatkaa IVFään yksityisellä?

Me ei saada lähetettä julkiselle eli yksityisellä. :/
 
@Tiukuna jaksamista ja tsemppiä hirmuisesti! Varmasti tuo rahanmeno tuo vielä lisää stressiä kun muutenkin tämä yrittämisen aika sellaista että odottaa ja miettii ja huolehtii vähän kaikkea. Niin on suuresta asiasta kyse kun lasta toivoo.
Jokainen meistä kulkee oman polkunsa täällä eikä niitä voi eikä tarvikkaan toisiinsa verrata! Tänne ryhmään voi onneksi aina tulla jokainen jakamaan fiiliksiään eikä tarvitse niitä pahoitella ikinä. <3

Tsemppiö muillekkin omiin tilanteisiinsa ja peukut pystyyn piinailijoille<3
 
  • Rakkaus
Reactions: Tiukuna ja minttuni
Kiitos myötäelämisestä.

Hienoa että moni on saanut plussan, tai päässyt eteenpäin hoidoissa tässä parin kuukauden aikana milloin en täällä niin aktiivisesti käynyt. Kävin kyllä välillä stalkkaamassa kuulumisia

Mutta kai se on palattava. Nyt istun keskellä yötä vessassa koska vuoto on nyt niin runsasta että ei oikein mikään pidä. Kysynkin että kauanko on kestänyt keskenmenon jälkeen vuoto?ja kauanko meni että kierto palautui. Asiasta on ollut keskusteluita mutta nyt en löytänyt ainuttakaan. Jotenkin sitä kuvitteli kun pääsi sinne maagiselle 12 viikolle että olisi "turvassa" mutta eikai näitä kukaan voi ennustaa. Mietin myös että miten teitä "neuvola/terveydenhuolto" kohteli kun sinne soititte? Lähinnä että nyt tuntuu että siellä ei "kiinnostanut" tilanne yhtään koska raskaus niin alussa. Itse haluaisin että tarkistettaisiin kaiken raskausmateriaalin poistuminen mahdollisimman pian eikä 1kk kuluttua. Nyt vain sain tyyliin ohjeen "soita viikon kuluttua jos ei muutosta".

Tästä se taas lähtee, kohti seuraavaa yritystä josta toivottavasti pieni tulee syliin asti.

Kuka ikinä listaa nykyään päivittää niin minulta voi ottaa plussan pois
 
Kiitos myötäelämisestä.

Hienoa että moni on saanut plussan, tai päässyt eteenpäin hoidoissa tässä parin kuukauden aikana milloin en täällä niin aktiivisesti käynyt. Kävin kyllä välillä stalkkaamassa kuulumisia

Mutta kai se on palattava. Nyt istun keskellä yötä vessassa koska vuoto on nyt niin runsasta että ei oikein mikään pidä. Kysynkin että kauanko on kestänyt keskenmenon jälkeen vuoto?ja kauanko meni että kierto palautui. Asiasta on ollut keskusteluita mutta nyt en löytänyt ainuttakaan. Jotenkin sitä kuvitteli kun pääsi sinne maagiselle 12 viikolle että olisi "turvassa" mutta eikai näitä kukaan voi ennustaa. Mietin myös että miten teitä "neuvola/terveydenhuolto" kohteli kun sinne soititte? Lähinnä että nyt tuntuu että siellä ei "kiinnostanut" tilanne yhtään koska raskaus niin alussa. Itse haluaisin että tarkistettaisiin kaiken raskausmateriaalin poistuminen mahdollisimman pian eikä 1kk kuluttua. Nyt vain sain tyyliin ohjeen "soita viikon kuluttua jos ei muutosta".

Tästä se taas lähtee, kohti seuraavaa yritystä josta toivottavasti pieni tulee syliin asti.

Kuka ikinä listaa nykyään päivittää niin minulta voi ottaa plussan pois
isot pahoittelut keskenmenosta! <3 mulla on km jälkeen vuotanut ihan normi menkkojen ajan. Yksi päivä ollut runsaampaa ja sitten ihan menkkoja vastaavaa. Mutta mulla on aina tyhjennetty lääkkeillä, myös sillon kun alkoi spontaanisti vuoto, eli se voi vaikuttaa asiaan. Kierto palautui kyllä heti normaaliksi, voi olla että parin päivän heitttoa oli. :) mutta jos ihan tolkuttomasti vuodat niin soittaisin ehkä raskauspäivystykseen/millä nimellä teidän sairaanhoitopiirissä onkaan. Ainakin lääkkeelisen tyhjennyksen kanssa onntarkat ohjeet siitä, että ei saa olla yksin kotona ja jos joutuu useamman siteen tunnin aikana vaihtamaan niin pitäs soittaa ja tarkistaa et kaikki on varmasti ok.
 
  • Tykkää
Reactions: Esba
ON: täällä on nyt neljättä viikkoa maha kipeä, oon jo ihan varma että vähintään joku kasvain löytyy tuolta mahasta :rolleyes:kipu ei ole kovaa mutta ärsyttävää ja niin tukkoinen olo, tuntuu ihan siltä et kn jotain ylimääräistä mahassa. Lääkäriaika on parin viikon päästä ja oottelen et saisin lähetteen keliakiatesteihin, koska hoitamattomana sehän kanssa voi hankaloittaa raskautumista/aiheuttaa keskenmenoja..
 
VAUVA 2021 ♡

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

03.09.2020 - Torstai

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi


Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Haaveilija-31, ya 5/18, 4.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
+ Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
+ Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Hennuliini86, ya 5/19, 6. lapsi (miehen 1. lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
+ Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
+ Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Krippis, ya 11/19, 1.lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Hamsteri20, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
+ Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
Chai89, ya 3/20, 2.lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Iinanen, ya 4/20, 2.lapsi
Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
+ Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
+ 3milia, ya 4/20, 1.lapsi
Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
+ Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
Kuumeilija40, ya 4/20, 2.lapsi (miehen 5.lapsi)
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
+ Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
-Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
+ Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
Tiitiäinen87, ya 5/20, 1.lapsi
Mansikka3, ya 5/20, 3.lapsi
helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
+ pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
Tiukuna, ya 6/20, 1. lapsi
kakkulapio, ya 6/20, 1.lapsi
Haavekuvia, ya 6/20, 2. lapsi
innap, ya 7/20, 2.lapsi
Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
neilikkaruusu, ya 7/20, 2.lapsi
Pandanen, ya 7/20, 2.lapsi
+ Hermitcrab, ya 7/20, 1.lapsi
Kansallisrotta, ya 7/20, 1. lapsi
+ Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
SS, ya 8/20, 4. lapsi (miehen 1. lapsi)
Bb-8, ya 08/20, 3.lapsi
Huumis, ya 8/20, 2. lapsi
Sabriiiina, ya 8-9/20, 4. lapsi (miehen 2. lapsi)
Opiskelijamimmi, ya 9/20, 1. lapsi
SannuB, ya 9/20, 2. lapsi
Loree, ya 12/20, 1.lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä


Brunet82.......................kp 49/26-28
Lillanna.............................kp 42/28-42
Haaveilija-31......................kp 38/27
Bb-8..................................kp 34/?
Sofialla.............................kp 32/35-42
Nipsuneiti83.................kp 31/29
-Lounatuuli-.................kp 31/28-35
Lovecoco..........................kp 30/30
Kakkulapio.......................kp 30/?
Tiitiäinen87.....................kp 29/27
LaTila...................................kp 29/27
Eeva650.........................kp 28/28-42
Tiukuna......................kp 26/30-33
lulube..............................kp 25/29
Krippis...........................kp 24/22-24
Pandanen......................kp 22/29-31
Chai89............................kp 20/28-30
Aniaj..................................kp 17/28
Helmikorvakoru........kp 17/27-28
Kirjoh89..........................kp 15/28
Mansikka3...................kp 14/34
Sabriiiina.......................kp 14/27-31
Kasikuus......................kp 14/27-28
Nokare..........................kp 13/27-29
Jjenn...............................kp 11/29-33
Heemilia........................kp 10/25
SannuB.........................kp 10/28
Mäyh...............................kp 9/26-31
Kuumeilija40..................kp 8/27-28
Huumis................................kp 8/28-30
Alinna86...........................kp 6/26
Hamsteri20..................kp 6/27-28
Persikka123....................kp 6/32
Mamtobe........................kp 4/26-28
Mysteerio.......................kp 4/30
minttuni...........................kp 4/25
Goodway.......................kp 3/25-28
Iinanen.............................kp 2/24
Sinisilmät........................kp 2/27-28

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Sofialla....................................dpo 16
Tiukuna.....................................dpo 13
Eeva650..................................dpo 12
Latila..........................................dpo 11
Pandanen..............................dpo 5
Titi-love....................................dpo 4
Helmikorvakoru.................dpo 3
KirJoh89.................................dpo 2
Nokare....................................dpo 0
Aniaj...........................................dpo -1
Kasikuus................................dpo -1

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: minttuni

Yhteistyössä