Toivottomat Haaveilijat kevättä odottaessa.

Mä en tykkää yhtään. Pillereiden lopettamisen jälkeen olo on ollut paljon tasaisempi ja ensimmäinen kiertokin oli samaa luokkaa kuin pillereiden kanssa. Ehdin jo kuvitella että sujuu suht kivuttomasti tämä oman kierron palautuminen. Mut nyt ei sit kierto ollutkaan kuin 15 päivää. Mä en ala mitään jos menkat tulee 2 viikon välein. |O :kieh:
 
älä huoli hippopotamus. kyllä se siitä tasaantuu. :hug:
kroppa vaan vähän ihmeissään nyt kun se pitää toimia "ite".
mä en muista miten paljon ja kauan mulla heitteli aluks, mut aika paljon kuitenkin. heitteli jo sillon kun mulla oli pillerit tosin...
 
onnea yhteisestä vuodesta! :flower: =)

mun piti eilen olla koko ilta täällä vauvakuume puolella kun tuntu että en oo kirjottanu mitään fiksua pitkään aikaan, mutta sitten kävin tuolla mitäs nyt? puolella ja jäin siihen ajatuksen virtaa peliin :kieh:
 
Kirjoittelen taas tälleen pikaisesti ennenkuin lähden töihin ja nyt olisikin tarkoitus olla 7-19.. Saa nähdä kuinka kuollut olen, kun pääsen töistä.. Yö meni ihan pipariksi kun kurkku kipeytyi ja nenä meni ihan tukkoon..

Mutta koitan jaksaa tämän ja vielä 2 muuta vuoroa.. Sitten on jopa 1 vapaa..

KP
 
Nibbler, tuolla mitäs nyt puolella saa tosiaan aikaa kulumaan hyvinkin äkkiä. Pelkästään eri ketjujen seuraaminen kuluttaa aikaa mukavasti, mutta siihen tosiaan lisänä vielä kaikki kivat koukuttavat pelit niin hups... puoli päivää kuluu ihan huomaamatta. :D

KP, koitahan parannella itses, ettet pahemmin tuu kipeeks.

Meillä oli opinnoissa eilen ja tänään EA2, joten nyt on sit taas sekin puoli omista tiedoista ja taidoista päivitetty ajan tasalle. :)
 
me ollaan niin ujoja täällä :D

töissä jälleen aamuvuorossa ja rukoilen että ei tulis niin hektistä päivää ku eilen. olis kiva päästä vähän nukkumaankin. tai siis ei töissä mut jos on ollu hirvee päivä töissä on niin vaikee saaad nukutuks päikkäreitä...
eilen käytiin vaasassa viemässä vahvistin pois ja oli siis niin mahtava ilma ku tultiin sinne!!

koko matkan oli armoton sumu ja kun tultiin vaasaan niin aurinko alko paistaa. näytti tosi hienolta se aurinko sumua vasten. sit yhtäkkiä se sumuki hälves ja jos lunta ei ois ollu maassa niin oisin voinu luulla kesäks :)
oispa kesä :)
 
Toivon, että pian tärppää meilläkin.. Kun alkaa mulla pikku hiljaa uskon puute iskemään tässä vauvaprojektissa..
Meillä on onneksi toisemme ja olemme onnellisia.. Ja mieskin on alkanut olemaan positiivisempi tähän vauvaprojektiin.. Nyt kun on varmaan huomannut, ettei lapsi tule heti kun sille annetaan lupa..

Saimme tuossa vinkkiä jokunen viikko sitten tulevalta anopiltani, sain käteeni pienet marjapuuron väriset neulotut tossut.. Mietin mitä mahtoi vihjailla. Mutta en sanonut mitään, että meillä on jo yritys päällä..
Mun äiti jo asiasta tietääkin.. Kun kerran oli menkat myöhässä ja silloin äidilleni vähän asiaa valaisinkin.. En tiedä onko hän kertonut isälleni siitä.. Täytyykin vielä katsoa joku päivä, että mikä oli vanhempien tämän hetkisen auton rekkari, kun hakevat kohta uuden... Ovat jo tilanneet sen.. Jotta voin mennä katsomaan mitä siitä liikkeessä pyydetään.. Täytyy kysyä isältäni, että mitä siihen maksaa vakuutukset.. Jotta voimme harkita ostammeko sen mahdollisesti sitten.. Kun varmasti tietäisi, että auto on hyvä ja hyvin käytetty.. Eikä sillä ole ajettu kolaria..

Nyt tuli vähän jaariteltua ja omaan napaan juttua..

KP
 
Hyvää Ystävänpäivää kaikille toivottomille. :flower:

Kp, toivotaan että teillä pian tärppäis. :)

Mä tässä mietin että mikähän kiertopäivä mulla on menossa? 31 vai 16? Siis kun tuli tuossa välissä tuo ihan olematon välivuoto, ettei sitä oikein voi menkoiks laskea? Ku ihan pikkuhousunsuojalla pärjäs ja siihenkään ei juuri mitään tullut. Kestikin vaan muutaman päivän kun normaalit menkat mulla kestää sen viikon ja tosiaan vuotaa sit ihan kunnolla.
 
Mä mietin missä vaiheessa kiertoa oikein pistäisi kunnolla yritystä, kun on niin pitkä kiertokin..
Mutta saa nähdä.. Ollaan ainakin nyt touhuttu siihen tahtiin, että toivottavasti menee koko kierto samaan tahtiin..

KP
 
jaaha, piitkästä aikaa tulin käväisemään. Työt ja harrastukset pitäneet kiireisinä, mutta nyt on sitten lomaa. Juu, mun projektinihan on siis ihan olematon, joten mä en mitään tärppejä edes odottele. Siis se keskeytetty meillä käytössä mutta kun ei aina tuo kierronajankohtakaan ole otollinen silloin kun nähdään, niin vähissähän nuo haaveet on. Mutta eipä se mitään, pitää vaan kattella.
Hippopotamus, oletko koska hylännyt pillerit? Mulla aikanaan kierto heitteli paljonkin, tai aluks meni pari kk ihan normisti ja sit varmaan 6 kk ihan niin sun näin, välivuotoja, kipuja yms, kunnes tasottui. Ja voihan se pieni tipottelu olla ovulaatioon liittyvääkin..
 
Vanhajatoivoton, pillerit jätin pois joulukuussa. Juu taitaa olla ihan normaalia tuo että kierto heittelee paljonkin kun pillerit jättää pois. Eihän tässä muuten mitään olis mutta nyt on sitten jo yli viikon ollut rinnat kipeet ja perjantaista lähtien mahaa nipistellyt siihen malliin että menkat alkais, mutta ei siis vieläkään mitään merkkiä vuodosta. Aina aikasemmin on tuo mahan nipistely ollut mulle merkkinä että menkat alkaa samana päivänä tai viimestään seuraavana. :headwall: Ärsytyskynnys alkaa olemaan aika matalalla ja eniten tässä melkein miestä käy sääliks, se kun joutuu näitä mun pikku kiukunpurkauksia kestämään. :whistle:
 
Onnellinen rouva ilmoittautuu häähumun jälkeen taas. :heart:
Häät meni hienosti ja naimisiin päästiin. Tosin huomenlahjaksi sain kaulakorun, en sitä vauvansiementä. Mutta koru oli kyllä nätti. :LOL:

Toivottomuus siis jatkuu rouvanakin.

Annuli
 
Annuli, onnea tuoreelle rouvalle. :flower:

Saas nähdä kuinka mun käy reilun viikon päästä. Suostuuko tuo mies kosintaan vai saanko uudet verhot keittiöön. :whistle: Vaikka myöntävästi vastaisikin, niin häitä saa odotella sit varmaan 10 vuotta.
 

Yhteistyössä