Toukokuiset 2020

@Elsaalviina ,
Mulla on edelleen jatkunut sellainen ruskea tuhruilu. Pyyhittäessä lähinnä ja siteeseen tulee päivän aikana muutama pieni läikkä. Enemmän häiritsee se, että minäkin olen jokseenkin oireeton. Alkuun sentään oli ne rinnat niin kovin selkeät, mutta kun ei nekään enää. :( Päivät kuluu hitaasti, odotan vaan että päästäis hiukan eteenpäin. Että vois ultrata. Yritän nyt pitää toivoa yllä, koska mulla tosiaan on niin paljon niitä vuotohäiriöitä aina. Jos olis harmitonta kuitenkin.

Kuulostaa kyllä vaarattomalta sun kohdalla tuo juuri et on petipuuhat vaikkapa taustalla. Provosoi limakalvoja. Eiköhän siellä kaikki ole kunnossa :love:

@Haavejuttu , pidän kovasti peukkuja että raskaus jatkuisi hyvin. Mut mahtavaltahan tuo vaikuttaa. :love:
 
Mulla tuli äsken wc käynnillä pyyhittäessä vaaleenpunasta... alko pelottaa tosi paljon, vaikka tiedän että sitä voi tulla varsinkin ensikertalaisella.. silti pelottaa ja inhottavaa ku ei voi tehdä mitään :cry:
 
Huutelen marraskuisista teille kellä vuotaa : mulla on takana kaksi raskautta. Toinen täysin vuodoton ja hyvin vähän oireinen, joka päättyi viime syksynä rv11 kkm. Toinen hyvin vähäoireinen, joka vuoteli niin ruskeaa kun kirkkaan punaistakin. Ja potkii tällä hetkellä mahassa. Mull vuodot aiheutti kohdunsuulla ollut istukka, joka nyt jo noussut. Tsemppiä näihin viikkoihin, ne on raaaaastavia mutta aina se vuoto ei tosiaan ole merkki mistään pahasta <3
 
Mulla tuli äsken wc käynnillä pyyhittäessä vaaleenpunasta... alko pelottaa tosi paljon, vaikka tiedän että sitä voi tulla varsinkin ensikertalaisella.. silti pelottaa ja inhottavaa ku ei voi tehdä mitään :cry:
Jos vain pieni määrä pyyhittäessä niin eiköhän kaikki ole hyvin :love: Tosiaan tuntuu, että melkeinpä enemmän on heitä, joilla jossain kohtaa jonkunlaista pientä vuotoa ollut, kuin täysin vuodottomia. Lähetän sinne kovasti tsemppejä :love:

Viimeisemmällä wc-reissulla tuli muutama pieni tumma hyytymä täällä. Kyllä vain jännemmäksi menee.
 
Nyt kirkasta verta jo, mutta vaan pyyhittäessä. Kiitos tsempeistä, pelottaa vaan ihan tosi paljon ja itken peiton alla kun mitään et voi tehdä ja mistään ei voi olla varma..
Voi ei! Tsemppiä <3 En vielä tuosta tosiaan huolestuisi liikaa (vaikka tiedän, että itse olisin aivan yhtä peloissani). Siteeseen asti ei ole siis tullut mitään? Onko kipuja?
 
Voi ei! Tsemppiä <3 En vielä tuosta tosiaan huolestuisi liikaa (vaikka tiedän, että itse olisin aivan yhtä peloissani). Siteeseen asti ei ole siis tullut mitään? Onko kipuja?

Okei. Ei oo tullu siteeseen asti, eikä oo kipuja tai oikeestaa tuntemuksii. Millon pitää huolestuu? Jos oikeen tulee runsaaks ja kipeeks niin voinkohan soittaa päivystykseen? Mietin vaan jos on kohdunulkoinen..
 
Okei. Ei oo tullu siteeseen asti, eikä oo kipuja tai oikeestaa tuntemuksii. Millon pitää huolestuu? Jos oikeen tulee runsaaks ja kipeeks niin voinkohan soittaa päivystykseen? Mietin vaan jos on kohdunulkoinen..
Jos on runsasta ja tosi kipeää tekee, niin ehdottomasti soita päivystykseen. Kyllä ne sieltä sit kertoo, mitä tehdä vai eikö mitään. Toivotaan että ei pahene :love:
 
  • Tykkää
Reactions: jemppero ja addison
Voi @addison uskon että on pelokkaat fiilikset o_OToivottavasti vuoto olisi kuitenkin harmitonta, eikä runsastuisi tuosta. Olisiko sinulla menkat näihin aikoihin, jos et olisi raskaana? Voisiko se selittää pienen vuodon..? Toivon kovasti, että kaikki menee hyvin - ja sehän on täysin mahdollista! ❤
 
Voi @addison uskon että on pelokkaat fiilikset o_OToivottavasti vuoto olisi kuitenkin harmitonta, eikä runsastuisi tuosta. Olisiko sinulla menkat näihin aikoihin, jos et olisi raskaana? Voisiko se selittää pienen vuodon..? Toivon kovasti, että kaikki menee hyvin - ja sehän on täysin mahdollista! ❤
En tiedä oikeen kierrosta, kun pillerien jälkeen kerkes tulla vaan yhdet menkat. Kiitos tsempeistä. Eihän tässä muu auta kun odotella ja toivoa parasta..
 
  • Tykkää
Reactions: Hedvig
Moikka!

Varovaisesti liityn tänne joukkoon! Tänään plussattu, LA olisi 21.5 eli nyt 3+2. Toinen lapsi tulossa ja takana yksi keskenmeno (rv6). Tämä siis tärppäsi heti keskenmenon jälkeisestä kierrosta, eli hieman pelokas olo ja toivon, että nyt olisi kaikki hyvin!

Nyt vaan jarrusukkia kaikille :love:

-Reese
 
Tervetuloa mukaan uusille!

Kiitos tsempeistä @tylleröinen_21 <3

Voimia epätietoisuuteen @addison ja @maatahorisontissa ! Ja addison, tosiaan jos vuoto runsastuu ja tulee kipuja niin soittele päivystykseen. Mutta niukka kivuton vuoto on yleistä alkuraskaudessa ja usein vaaratonta. Tsemppiä! <3

Mulla ei ole enää kahteen päivään tuhruttanut. @Melsaelsa Voisin liittyä tohon LA-listalle, Apustaja/28v/1.lapsi/LA 13.5.
 
Minäkin lähetän tsemppiä ja pitkää kärsivällisyyttä @maatahorisontissa ja @addison , vaikka helpommin sanottu kuin tehty koska tiedän, että itselläkin olisi epätietoisuudesta mieli matalalla samassa tilanteessa. Onneksi yleensä tällaiset satunnaiset ja vähäiset holahtelut (vähäiset siksi ettei vuotoa ole tullut siteeseen asti) ovat harmittomia. Kivuliaasta ja runsaammasta vuodosta soittelisin minäkin päivystykseen. Hengessä ollaan mukana! <3

Tervetuloa uusille toukokuisille! :love:

Täällä etova olo on lisääntynyt ja välillä ihan kunnon pahoinvoinniksi, sisuskalut heittävät kärrynpyörää. Kunhan ei tästä pahemmaksi äidy, niin ei tarvitsisi alkaa pönttöä halailla.

Minäkin voisin liittyä listalle
jemppero/27v/3.lapsi/LA 16.5.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Apustaja ja Hedvig
Hei, kiitos kaikki!! Illalla joskus loppui vuoto, yöllä ja aamulla ei oo tullu mitään, eikä kipujakaan. Edelleen siis vaan toivotaan parasta, kun täähän on täysin pois meidän käsistä.. tätä kauhun tunnetta ei kyllä toivo kenellekkään. Tsemppiä meille kaikille:love:
 
Mä voisin kans tulla listalle mukaan :) Haavejuttu/21v/esikoinen/LA 16.5.

Mies kysyi että voisinko vielä tehdä toisen testin (köh köh joka päivähän niitä olen tehnyt :ROFLMAO:) ja tässä tämän aamun tulos, ei tarvitse miettiä näkyykö viivaa vai ei :rolleyes: Mutta en oikein usko että nuo erittäin herkät one stepit on oikeasti 10 miu mitä luvataan, koska tää digi on 25 ja aiemmin testasin one stepin 10 ja 25 herkkyiset ja 25 antoi vahvemman haamun kuin 10 :LOL:
IMG_20190908_112050__01__01__01__01__01.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Heille joilla on vuotoa, paljon tsemppia, se on jannittavaa ja raastavaa! Mun toisessa raskaudessa vuosin joka paiva ekat 4-5kk. Syyksi todettiin hematooma ja piti ottaa vahan rauhallisemmin. 4.5kg lapsi kuitenkin syntyi terveena raskausviikolla 42! Mutta oli se todella raadollisen tuntuista, en erityisesti nauttinut alkuraskaudesta, vaan pelkasin kokoajan. Nyt taas ei tullut edes pienia "menkkoja" kuukautisten aikaan, vaikka aina kaikissa raskauksissani on ollut pari paivaa vuotoa ensimmaisten kuukautisten aikaan. Olen sen sijaan kaksi edellista paivaa ollut huolissani, koska valkovuoto on lisaantymisen sijaan vahentynyt! Sen lisaksi olin eilen ihmeissani, koska vatsa ei ollut yhta kovalla kuin muina edellisina paivina... Onhan tuo outo aihe olla huolissaan, mutta mulla on aina alkuraskauksissa ollut kova vatsa, ja se ilmeisesti liittyy hormoonitoimintaan, joten nyt olen miettinyt etta voi ei, onkohan kaikki kunnossa...
 
Fam
Tänään plussattu. Yk2 menossa, ajattelin että ei näin nopeasti tärppää. Menkat 3pv myöhässä, ajattelin että on vaan kierto sekasin mutta varmuuden vuoksi tein testin. No, eipä tarvinnut tihrustella tai empiä kun heti pärähti kunnon viivat aamulla. Äsken tehty digi näytti raskaana 2-3. Jotenkin tuli yllättäen kun ei mitenkään erityisesti vielä yritetty ja ei MITÄÄN oireita ollut. Ei myöskään mitään tuntemuksia oviksen aikaan mutta ilmeisesti se siellä on ollut kun lopputulos on tällainen

Mies nyt vaan meni ihan jäihin asiasta vaikka yhdessä on asiasta päätetty ja viimeisen vuoden ajan puhuttu. Kai tää sillekin tuli niin yllättäen. Mut se on tällä hetkellä enemmän kauhistunut kuin innoissaan. Kai se siitä helpottaa.. Vähän vie vaan omia fiiliksiäkin, meille molemmille siis ensimmäinen kyseessä.

Viimeisistä kuukautisista laskettuna olis nyt 4+5. Pakko varmaan alkuraskauden ultra varata, onko muut sitä jo miettinyt?
 
Vetäydyn hiljaisuudessa taka-alalle ja toivon kaikille hyvää ja onnistunutta raskausaikaa. Kiitos kaikille tsempeistä ja myötäelämisestä.
Täällä vuodot lisääntyneet ja nyt kipujen kera. Ultrassa liian pieni sikiöpussi eikä muuta näkyvillä.
Toivotaan että luonto hoitaa homman loppuun itsekseen ja päästään sitten taas yrittämään uudelleen.
❤
 
Vetäydyn hiljaisuudessa taka-alalle ja toivon kaikille hyvää ja onnistunutta raskausaikaa. Kiitos kaikille tsempeistä ja myötäelämisestä.
Täällä vuodot lisääntyneet ja nyt kipujen kera. Ultrassa liian pieni sikiöpussi eikä muuta näkyvillä.
Toivotaan että luonto hoitaa homman loppuun itsekseen ja päästään sitten taas yrittämään uudelleen.
❤
Voi ei. Voimia ja jaksamista niiin paljon ❤ Toivottavasti kaikki tästä eteenpäin menee niin hyvin kuin mahdollista.
 
Vetäydyn hiljaisuudessa taka-alalle ja toivon kaikille hyvää ja onnistunutta raskausaikaa. Kiitos kaikille tsempeistä ja myötäelämisestä.
Täällä vuodot lisääntyneet ja nyt kipujen kera. Ultrassa liian pieni sikiöpussi eikä muuta näkyvillä.
Toivotaan että luonto hoitaa homman loppuun itsekseen ja päästään sitten taas yrittämään uudelleen.
❤
Voimia sinulle! Ja kaikkea hyvää tulevaan.
 
Vetäydyn hiljaisuudessa taka-alalle ja toivon kaikille hyvää ja onnistunutta raskausaikaa. Kiitos kaikille tsempeistä ja myötäelämisestä.
Täällä vuodot lisääntyneet ja nyt kipujen kera. Ultrassa liian pieni sikiöpussi eikä muuta näkyvillä.
Toivotaan että luonto hoitaa homman loppuun itsekseen ja päästään sitten taas yrittämään uudelleen.
❤
Voi ei. Toivoin niin paljo et kaikki olisi ollut hyvin. ❤ Toivottavasti pääset pian yrittämään ❤
 
Vetäydyn hiljaisuudessa taka-alalle ja toivon kaikille hyvää ja onnistunutta raskausaikaa. Kiitos kaikille tsempeistä ja myötäelämisestä.
Täällä vuodot lisääntyneet ja nyt kipujen kera. Ultrassa liian pieni sikiöpussi eikä muuta näkyvillä.
Toivotaan että luonto hoitaa homman loppuun itsekseen ja päästään sitten taas yrittämään uudelleen.
❤

Paljon voimia sinne ❤ Surullista että tämä päättyi näin, mutta uskon että vielä uudet tuulet tulevat puhaltamaan voimakkaammin sillä oikealla hetkellä ❤
 
Vetäydyn hiljaisuudessa taka-alalle ja toivon kaikille hyvää ja onnistunutta raskausaikaa. Kiitos kaikille tsempeistä ja myötäelämisestä.
Täällä vuodot lisääntyneet ja nyt kipujen kera. Ultrassa liian pieni sikiöpussi eikä muuta näkyvillä.
Toivotaan että luonto hoitaa homman loppuun itsekseen ja päästään sitten taas yrittämään uudelleen.
❤
Voi kurjuus, olen niin pahoillani :cry: Voimia! ❤
 

Yhteistyössä