***Toukokuun 2009 tuhisijat*** marraskuussa

Sompio kiva kuulla että kaikki on hyvin. :hug: Jännitin sinun puolesta pitkin päivää. Nyt vasta pääsin lukasee kun on ollut niin karmea päänsärky yöstä lähtien..ja nyt iskee sitten huono olokin. :/

Pauzi Toivottavasti kaikki on hyvin. :hug:

Jaahas..taidan ryömiä sänkyyn takas..ennen kuin oksennus tulee.. :x

Therean&vaavi 13+2
 
Siksakkia: Ymmärtääkseni pattereita on koitettu vaihtaa, mutta ääni on jostain syystä kadonnut. Toisaalta eipä se olisi ihmekään, kun kuitenkin kovassa käytössä ollut :D Lapset tahtoo viskoa ja käsitellä välillä vähän liiankin kovakouraisesti, ymmärtämättä, että niin voi särkyä.

Itselläkin tekisi mieli tilata se lelu.. hmm.. =)
 
Tänne tulee niin paljon tekstiä että tipun kärryiltä :D
Mulla ei onneks oo tänään ollu pahoinvointia, ehkä sen kunniaks kun rv 12 alkaa tänää, jee :heart:
oon huomannu että väsymystä on tullu kamalasti... mulla on seuraavaksi neuvolalääkäri joulukuun alussa ja joulukuun lopussa on sitten tavallinen neuvola, täällä menee ihmeellisesti noi aikajutut. seuraava ultra on tammikuun alussa :)

Goldienne & Toukka 12+0
 
Pauzille :hug: ! Toivottavasti saat säryt kuriin! Mulla on muutaman kerran silloin tällöin ollut joissakin sormissa sentapasta särkyä että oon jotenkin hullusti ajatellut että onkohan mulle puhkeemassa joku reumatismi.. :eek: Mutta aika harvoin tuo vaivaa.

Therean Minäkin heräsin yöllä niin kovaan päänsärkyyn että piti kammeta hakemaan keittiöstä särkylääke. Vaikea oli nukahtaa takasin sen jälkeen mutta onneksi aamulla särky jo poissa.

Vitsi kun mua alkoi kiinnostaa että mistä ihmeen säästöpossusta kaikki täällä juttelee ja kehuu maasta taivaisiin! :D Täytyy käydä vilkasee itsekin millainen vekotin on kyseessä!

Rakenneultraan päästään sitten 12.12! Silloin viikkoja 20+2. Tulee kyllä ihana joulu jos sieltä pääsee sitten hyvillä mielin lähtemään ja vielä sen tiedon kanssa että kumpikos sieltä nyt sitten on tulossa! :heart:

Nyt pyykit narulle ja sitten lepäilemään, on tässä taas koko aamu touhuttukkin. :)

Iloista keskiviikkoa!

Jasmin ja aarre tasan 16 :heart:
 
Hei kaikille
Kävin tänään toisen kerran neuvolassa ja ultras jollakin ikivanhalla laitteella. :D
Kyllä siltä sitten löytyi meidän pikkuinen vilkkaasti liikkuen. :heart:
Kohtu jo navan alapuolella (kohdun pohjan korkeus n.13) ja iso viikoihin nähden. Iltasin kun on aivan turvoksissa niin meinaa olla tukala olotila. Vauva ultran mukaan oleilee kohdun yläosassa. :/
Eilen jouduin oksentamaan pitkästä aikaa..mutta se helpotti olotilaa. Väsymys mullakin aivan kamalaa..ei jaksa kun töissä käydä. Mikään ei iltaisin huvita..ehkä se on myös tämä vuodenaika. :ashamed: Siis energistä keskiraskautta odotellessa.. :D

Aurora72 ja toukka 12+6
 
Heissan!

Flunssa täällä kiusaa. Onneksi on nyt pari päivää ollut ihan ok olo, kun tukkoisen nenän kanssa oksentaminen on tosi ikävää.

Vauvan liikkeet tuntuvat selvästi voimistuneen jo. Aluksihan ne oli niin hentoja, mutta nyt tunnistaa aivan selvästi, eikä tarvitse maata liikkumatta paikallaan. Olen kyllä iloinen siitä, että liikkeet tuntuvat jo. Saa ainakin päivittäin varmistuksen, että pikkuinen on varmasti masussa. Ihan, kuin sitä ei tästä mahan koosta jo huomaisi :LOL:
Viikonloppuna katselin jotain kuvia esikon odotusajalta. Sattui sitten silmään yksi kuva, jossa on rv 16. Eihän mulla ole yhtään masua vielä siinä!
Laitoinkin just tuohon masukuvapinoon päivitettyä kuvaa. Käykää kurkkaamassa, jos huvittaa.


Joie ja Sippu rv 14+1
 
nikunaku Noissa lelujenkin hinnoissa on tosiaan ihan älyttömiä hintaeroja! Silloin kun me ostettiin se possu, niin maksoi 29,90?. Prismassa taisi olla tarjouksessa 24,90? mutta sieltä ne ehti jo loppua. Sitten jonkun ajan päästä niitä oli tullut Tokmannille ja hinta oli vain 19,90?. Tuo hobbarin hinta on kyllä kaikkein edullisin, mitä olen nähnyt/kuullut!

www.vauvatar.fi verkkokaupassa oli myös svenska talandena noita säästöpossuja aikaisemmin, mutta nyt ne on kai loppuneet kun en löytänyt sitä enää. Sekin olis ollu ihan hauska niin olis voinu opettaa pojalle ruotsia jo ihan pienestä pitäen :D

Meillä tosiaan se lelu lähes joka päiväisessä käytössä, muistan ulkoa ne kaikki biisit siitä kun ne on niin helposti päähän tarttuvia :LOL:

Meidän pojalla oli aikaisemmin sellainen tapa, että kun herättiin aamulla niin meni ensimmäisenä olkkariin ja kiersi kaikkien soivien lelujen luona vuorotellen ja pisti ne soimaan. Sit alkoi tanssia ja kun musiikit loppui niin eikun uusi kierros :heart: Ja kun tuntuu että joka toisesta lelusta ainakin nykyisin kuuluu musiikkia tai ainakin jotkut äänitehosteet, niin sitä meteliä tosiaan riitti!
 
Ja ajatelkaas, minä muistaakseni maksoin possusta pari vuotta sitten yli 30?. Muistankohan väärin.. Mutta Hobbyhallissa tosiaan edullinen ;)

Tämä lähtee töihin, toivottavasti ei tarvi oksentaa, niinkuin eilen.
 
Tervetuloa mukaan pitahaya

Meillä tyttö sai possun 2 vuotta siten ja edelleen tuolla huutelee, samoilla pattereilla.

Tänään neuvolassa sai piiiitkän etsimisen jälkeen ne sydänäänet kuulumaan :D
Hemoglobiinikin oli 133 ja mä olin ihna varma että saa taas aloittaa rautaa mutta ei.Ja paino oli laskenut 100g, jee. Kahden viikon päästä toiseen ultraan. Mäkin olen tuntevinani liikkeitä vaikka aina "mielessäni vastustanut" että ei voi tuntea kovin ajoissa mutta taidan joutua miettimään asian uudelleen.

Unipussia käyttäneet: mites kun kädet jää paljaaksi? kyllä mä ainakin peiton vedän kaulalle saakka jotta kädetkin kokonaisuudessa peittyy mutta pussissahan on vaan hekselit?

JeAnKa ja lumipallo 14+5
 
Unipusseja taitaa löytyä hihoillakin. Tuskinpa vauvat kylmettyvät vaikka peittoa ei käsillä olisikaan. Onhan siinä alla kuitenkin vauvan omat vaatteet. Meillä ainakin on sen verta lämmin ja sithän onkin jo kesä ku vauvat saadaan =) Itse en ole vastasyntyneestä unipussia käyttänytkään.
Hirmu väsy taas päällä ja erehdyin syömään pari karkkia hyi hitto mikä olo tuli. Oikeestaan ihan hyvä ei tee ihan heti mieli syödä niitä kun en edes sais ja huomen se sokerirasitus .. ärsyttää kaks tuntia siellä labrassa palloilla sitten jos tässä vaiheessa edes sitä vielä huomata koko tautia. No ruokavalio se kuitenkin on ..oli tulos mikä hyvänsä.

UUdet :wave:

mä painun vähäks aikaa pehkuihin..

Nara ja himppu 14+2
 
Mulla on rakenneultra 29.12 ja nyt on rv14+1, mutta en millään jaksa laskea mikä viikko sitten on menossa. Meillä on nyt tosiaan noi kaksi ultraa, mutta muutama vuosi sitten sai valita vain toisen. Neuvolasta sai ekalla käynnillä lappusen noista ultrista ja siinä mainittiin, että ultraan mukaan saa ottaa vain yhden aikuisen henkilön eli lapsia ei saa ottaa.

Mua ei kiinnosta joululahjat sen enempää kuin äitiys- tai vauvan vaatteet. En mä ole kyl noita äitiysvaatteitakaan koskaan omistanut kuin yhdet maamahousut, muuten olen kulkenut vanhoilla vaatteillani. Nyt mulla ei enään noita mammahousuja ole, kun annoin ne pois ja jotkut siistit kivat housut olisi hyvä, mutta ei kiinnosta mennä ostamaan. Onneksi mulla on joitain housuja, jotka mahtuvat jalkaani.

On mä sentään jostain kiinostunut, kun nyt oon innostunut sekä neulomisesta että kokkaamisesta. Voi kuinka nautinnollista ruoanlaitto onkin, kun on muutaman kuukauden ollut poissa keittiöstä =)
 
Tänään todettiin turvoituksen pahentuneen seka levinneen ympäri kehoa (niskassa yli 15mm, muualla kehossa 5-10mm), sekä nestettä keuhkoissa.
Sydän on alkanut antamaan periksi, joten me emme päätöstä joudu tekemään, vaan pieni tekee sen puolestamme kun ei jaksa enää taistella elämästään.
Ei jaksanut enää liikkua, sydän sykki juuri ja juuri, mutta heikkeni jo tutkiessa jatkuvasti.
Huomenna uusi ultra ja seurataan koska sydän pysähtyy.. kyse on tunneista, päivästä tai kahdesta. Seurataan koska pieni ei enää jaksa ja voidaan toimia sen mukaan. :'(

Olen hyvin sanaton, surullinen.
en käsitä.
Meille ei tule Toukovauvaa,mut sydämessäni minulla on aina Enkelivauva mukana.
Maailma on niin julma :'(

"Kasvata siivet, lennä pois,
mukaan tulisin jos vain vois."
:'( :'( :'(

T:Neiti, rv 13+4, vielä :'(
 
Pauzi
Syvin osanottoni Neiti21 :heart: Tämä on niin raskasta kun tulee huonoja uutisia.

Kävin tänään siis siellä lääkärissä, ja kyllä tuo rannekanavan ahtaumaksi diagnosoi. Saikkua ei kuulemma tähän vaivaan tarvitse, kivun kanssa pitää vaan tulla toimeen. Panadolia saa ottaa sen mitä voi, mut ei sit muuta. Jep. Tulis ite kauppaan hyllyttämään tavaraa kun koko käsi on kyynerpäästä alas tulessa...
 

Yhteistyössä