Toukokuun Tömistelijät *syyskuussa*

Täälläkin tosi epätietoinen olo.
Kävin viimeviikolla verikokeissa (hcg 195), koska plussan jälkeen oli veristä vuotoa..
Tänään oli uusinta koe ja hormoni olikin noussut ihan mukavasti (yli 6000).
Jotenkin on vain tosi oireeton olo. Vähän rinnat arkana, välillä oksettaa mut Muuten ei mitään..

Tänään soitto neuvolaan, katsotaan nyt mitä sanovat. :(
 
Merianna i feel you pain, oireet on täältäkin kadonnu. Kylläkin taas asia johon shoppailu auttaa, viis tuntia kaupoilla ja vatsan nippailu palasi edes hetkellisesti. Jihuu:p Tsemppiä sinne! Paniikissa kaikki forumit lukeneena ja siskolle ihmeteltyä tulin siihen tulokseen että oireitten katoaminen voi olla myös ihan normaaliao_O
 
Ensiviikkoon pitäs malttaa odottaa ensimmäistä neuvolakäyntiä.
Huonovointisuus vaivaa oikeastaan koko ajan :sick:.

Pikkuhiljaa haluisin jakaa tämän pienen salaisuuden muidenkin kesken:love: mut taidan vielä odotella jotta "varmat" päivät olisi takana.
 
Neuvolan täti oli sitä mieltä että kaikki kunnossa tällä haavaa, eikä kannata stressata.. :whistle:
Parin viikon päästä eka neuvola.

Me ollaan pidetty raskaus vielä salaisuutena, yhdelle kaverille paljastin tänään.. :p

Mua kiinnostaisi kans se face ryhmä. Onko se siis salainen? Et ei näy tutuille jos siihen liittyy??
 
Olen lueskellut tätä ketjua jo jonkin aikaa ja nyt uskallan liittyä mukaan. LA mulla olisi nyt 23.5. Jännityksellä odotetaan. Oireita ei juurikaan ole, paljon vähemmän kuin viimeksi.

Maisakaarina: Mitä listan päivittäjän pitää tehdä? Lisätä uudet ja muutokset ja öö onko jotain muuta?

Laitan viestiä fb-ryhmiin liittymisestä.

Tiedot listalle
23.5
Harjaneilikka/2.lapsi/31/TYKS
 
Facebookryhmä, johon on voinu laittaa mulle liittymispyyntöä tän ketjun ekassa viestissä olevaan sähköpostiosotteeseen, suljetaan tänään uusilta jäseniltä. Eli jos maisakaarina viitsisi muokata mun sähköpostin pois näkyvistä, ettei ihmiset enää turhaan laita liittymispyyntöjä... Kiitos :)
 
Voi Sheldon täällä jännitetään sinun puolesta! Kerrohhan sitten ultrakuulumisia.:) Me ollaan edelleen sillä linjalla ettei mennä varhaisultraan, alkuun olin menossa, mutta puhelu siskon kanssa sai kyllä mielen muuttumaan. Vaikka tuntuu olevan ikuisuus lokakuun loppuun millon itse saa nähdä toivottavasti Nyytin sydämen sykkeen. :rolleyes:
 
Eilen tuli soiteltua neuvolaan varmistaakseni ettei mitään hätää ole. Vasemmalle puolelle (munasarjojen kohdin) oli ärsyttävä jomotus, päädyimme siihen että on liitoskipuja panadolilla sainkin jomotuksen laantumaan.
Raskaan työni vuoksi neuvolatäti pyysi minun kuuntelevan oloani ja hakemaan sairaslomaa jos tuntuu pahemmalta.

Töitten jälkeen leipäilinkin mukavasti sohvalla, jopa niin hyvin että nukuin pienet päikkärit:whistle:

Onko täällä muuten hevosen omistajia, tai lajin harrastajia? Itselläni on hevonen, mietityttääkin kuinkas pitkään voin hevostani liikuttaa säännöllisesti?
 
Sykettä ei löytynyt. Vaihtoehtoja silti edelleen kaks, eli voi olla jopa viikon pienempi kuin mitä melkoista laskettuna. Sit ei vielä kuuluiskaan näkyä. Kiinnittyminen voi ottaa jopa viikon. Alkio näkyi mutta ei sykettä siis. Maanantaina verikokeisiin. Seuraava neuvola ja siellä ultra vasta 19.10. Joten kai tässä on yksityiselle mentävä. Sanoi th itsekin että siellä paremmat laitteet ja ammattitaito nähdä ennemmin..
 
Sheldon, käydessäni ultrassa lääkäri totesi, että vauva on tasan viikon nuorempi kuin menkoista laskien ja jos olisin tullut pari päivää aikaisemmin, niin sykettä ei olisi näkynyt. Toivottavasti sinulla on vain sama tilanne ja kyseessä ihan normaali raskaus.
 
  • Tykkää
Reactions: henttis
Heips :) ultrassa käyty alkuviikosta ja alkio vastasi rv.7+0 mikä silloin oli omien laskujenkin mukaan ja sydän sykki vahvasti <3 Nyt rauhallisin mielin ootan neuvolaa joka on reilun viikon päästä ja siellä taas varmaan ultrataan tai ainakin kuunnellaan sydän äänet.Siirryin fb puolelle myös,niin on tullut täällä nyt vähempi kirjoiteltua.Varsinkin kun päivät on niin raskaita Tän huonon olon ja väsymyksen kanssa.
sheldon harmi,kun ei näkynyt sykettä mutta jospa seuraavalla kerralla näkyis <3 voimia ootteluun! Paljoko sulla Pitäs olla nyt viikkoja?

rakastava äiti rv.7+3(neuvolan mukaan 7+2)
 
Sheldon toivotaan, että onkin vaan pienempi, tsemppiä odotteluun!
muok. Eikös sulla digi näyttänyt vähemmän viikkojakin ja jos kuitenkin alkio löytyi niin hyvinhän siinä vois käydäkkin?

On: hirveä flunssa alkoi eilen ja mies lähdössä mökille viikonlopuksi. Ei jaksais esikoisen kanssa oikein touhuta. Onneks ei oo enää sentään pahoinvointia. On kyllä outo olo kun se puuttuu : ) oliskohan tällä kertaa tyttö sitten tulossa?

mimmi & möhkis 8+1
 
Tsemppiä Sheldon, uskoisin että pienen syke vielä kuuluukin kunhan kasvaa:) Ja Mimmi92 paranemisia sinne!!:)
Täällä väsyttää vaan kokoajan ja yöt on levottomia, mitään muuta oiretta ei vieläkään.. Loppu kiri koulun kanssa ja sitten saa onneks edes yhden päivän luvallisesti hengähtää ennen kun töitten haku rumba pyörähtää kunnolla käyntiin. :(
 
henttis täälläkin yöt levottomia. Jos/kun herään yöllä ei tahdo enää uni tulla ja sitten taas väsyttää päivällä..

Sain pienellä valheella mun dopplerin takaisin ja pitihän sitä kokeilla. Eihän sieltä muuta kun omat sykkeet löytynyt, joten jos nyt pistäis sen piiloon ainakin viikoks :D
 
Hei taas pitkästä aikaa. Mä oon tuskaillut yhä keskenmenopelon kanssa, mutta tänään kävin ostamassa unbornheart-dopplerin Verkkokaupasta ja sain äänet kuuluviin! Multa siis puuttuu lähes kaikki oireet. Ihan minimaalista etovaa oloa välillä, niin vähän, että pelkään välillä kuvittelevani koko jutun. Tissitkään ei oo enää niin kipeet. Ainoo oire mikä on, on melkonen väsymys, mutta toisaalta töissäkin on järkyttävä kiire.

Oli siis ihan uskomattoman hienoa saada ne sydänäänet kuuluviin. Tohon doppleriin saa liitettyä puhelimen, jonka näytöllä syke näkyy. 167 oli keskisyke <3

Ludo 9+5
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä