** Toukotenavat 2017 **

Hei vaan kaikki.
Tärisevin sorminkirjoitan tätä viestiä, mutta tottahan se on raskaustesti näytti plussaa ja la olisi 2.5 jollain netin laskimella. Neuvolassa en ole vielä aika olisi 26.9. Jotenkin ihan kamalan vaikea saada itselle selväksi se, että tämä asia on totta en meinaa uskoa sitä millään. Ensimmäinen pikkuinen olis meille tulossa ja ikää on minulla 31v.
En tiedä mihin tämä liittyy mutta kärsin ihan järkyttävästä keskenmenon pelosta. Osa syy lienee varmaan olemattomissa oireissa.
Laitoin kans @jammaillen sinulle yksityisviestiä, fb ois ehkä itselle kivempi keskustella :)
 
Onnittelut kaikille uusille plussanneille! :love:

Mä oon täällä tehnyt tutkimusta noista kielletyistä ruoka-aineista. Ja ettei siis tuu aivan väärää käsitystä, niin otan kyllä siis tosi vakavasti noi rajoitteet, etenkin ne joista voi saada jonkin bakteerin. Joidenkin kanssa meen maalaisjärjellä, näin neuvolastakin mulle kehoitettiin. Kaikkia muita pystyn siis kyllä helposti noudattamaan, mutta toi salmiakki tekee tiukkaa! Ikävä kuulla Omppu että on edellisessä raskaudessa ongelmia, ja jos epäilet sen johtuvan salmiakista niin parempi kyllä pysytellä loitolla täysin! En mun tutkimuksissa löytänyt kauheesti istukan toimintaan ja salmiakin syöntiin liittyvää tutkimusta, mutta ennenaikaisen synnytyksen riskiä se voi kuulemma lisätä. Mutta mutta, kun nyt oon tällanen nörtti niin voin kertoo muut tutkimuksen tulokset. :X3:
Eli salmiakki siis saattaa aiheuttaa sekä eksternalisoivia että internalisoivia oireita, esim. heikkenemistä verbaalisissa ja visuospatiaalisissa kyvyissä sekä narratiivisessa muistissa. Samoin kuin keskittymisvaikeuksis, agressio-ongelmia ja vaikeuksia noudattaa sääntöjä. Eli aika paljon on vaikutusta kognitiivisiin kykyihin glykyrritsiinillä voi olla, mutta vaikutukset oli annostuksesta riippuvaisia. Eli en soimaa itseäni jos vähän otan salmiakkia pahimpina pahoinvoinnin hetkinä... :)
 
Asiaa fb-ryhmästä:
Ryhmään on nyt päätetty osallistujamäärä. Ryhmään hyväksytään 75 henkilöä. Tällä hetkellä ryhmässä on jo 57 jäsentä. Tilaa ei siis ryhmässä enää pitkään ole. Jos haluatte juuri tuohon toukokuisten ryhmään, kannattaa laittaa viestiä asap.

Ymmärtääkseni täällä on kuitenkin monta henkilöä, jotka eivät aio liittyä kuin vasta ultran jälkeen. Jotkut eivät vielä edes toukokuisistaan tiedä. Eli varmasti teillekin löytyy ryhmä, jos ei allekirjoittaneen toimesta perustettuna niin jonkun toisen. Mietin vielä itse onko musta yp:ksi, itse oisin pistänyt ryhmän ovet kiinni aikaisintaan nt-ultran jälkeen, ehkä vasta rakenneultran, niin että ryhmässä max 200 hlö. Jos muilla olisi intressejä liittyä tollaseen ryhmään niin voi sanoa :)
 
Helmiina; mä oon useamman kierron tikuttanu oviksen vaan en kyllä tiiä laskenko raskausviikko menkoista vai oviksesta, neuvolassa taitaavat laskea menkoista joten olen sillä nyt menny(y)
Mä kanssa muistin että ennen plussaamista näin unia plussa raskaustesteistä:ROFLMAO:
7rv on kuulema hyvä aika käydä ultrassa näkee sykkeen:love:.
Etovasta olosta minäkin osasin arvioida tärpin käynneen ja oli sellanen *tunne*
On kyllä nyt kova väsymys pitää mennä nukkumaan:sleep:
 
Hei naiset!

Tervetuloa uudet!
Toivottavasti väkeä pysyy täälläkin eikä kaikki sinne fb:n syövereihin katoa ;). Tämä on myös loistava vertaistukipaikka heille toukokuisille jotka eivät esim. keskenmenon pelossa uskalla tulla mukaan kirjoittelemaan. Kuten minä viime raskaudessa...

Mutta niin, tänään sain varattua ekan neuvolan. Se on 27. päivä. Ihan kiva päästä turisemaan tutun terkkarin kanssa, vaikka siellä ei mitään niin ihmeitä tapahdukaan. On se neuvolakortin saaminen silti aika ihana juttu :love:.

Huonoa oloa oli tänäänkin, vieläkin se on jee:rolleyes:. Ja mulla on muuten ollut kurkku kipeä plussaamisesta asti, eli pari viikkoa jo... Tiedän että flunssa tulee herkästi niihin aikoihin, mutta ihme ettei mene ohi.

Vauveli vanhalle: Onnea hyvistä ultrakuulumisista! Ihanaa että kaikki oli hyvin :love:. Ja ymmärrän ettei se auta rentoutumaan tässä kohtaa. Mutta hetki kerrallaan, joka päivä hän on lähempänä teidän rakastavaa syliä :love:.

Jospa malttaisi mennä nukkumaan. Hyviä vointeja mammat!

Sulkava_ ja masukki 6+4 :love:
 
Täällä poksuu viikot jee:LOL:
Mua iltasin väsyttää tosi paljon ja aamulla ei juurikaan, tänäänkin viiden jälkeen heräsino_O "pakko saada päikkärit" joskus nukun..
Mä tykkään täälläkin käydä kirjottelemassa, tuosta itse pää fb:n porukasta lähin, siirryin pieneen ryhmään, siellä tykkään olla(y)
Mullakin flunssa vielä olin oviksesta lähtien kuumenuhassa ja nyt vaa nenä vuotaa ja tukossa . :cautious:
Oon unohtanu onnitella uusia ryhmään Tulosta, Tervetuloa:) ja onnitella ultrakuulumisista, onnea:love:
Nyt kahville:coffee:

HooKoo82 ja papana 4+0rv
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82
Mäkin tykkäsin esikoisen aikana käydä täällä loppuun asti ja fb-ryhmäänkin liityin vasta rakenneultran jälkeen. :) synnytysten jälkeen täällä tuntui hiljenevän ja fb:ssä taas jutut jatkuvan aktiivisena, niin oon tyytyväinen että molemmissa tuli oltua.

Täällä on yöpissahädät ja tolkuton jano rantautuneet. Hyvä yhdistelmä! Aamuöisin ja aamulla tosta kylmän veden juomisesta tulee kyllä niin paha olo, että en ihmettele jos joku kerta oksennan sen jälkeen. Ruuan kanssa vähän sama olo, mikään ei oikein maistu kun tulee huono olo. Suolakeksejä vois kyl vetää :D
 
Joo ei vielä fb ryhmä ajankohtainen, kun vasta totuttelut koko raskausasiaan :) katsotaan jos joku ryhmä löytyisi np ja rakenneultran välissä, tai sitten vertaistukea täällä.
Tänä aamuna olisin tehnyt vielä digitaalisen testin, mutta esikoinen heräsi jo 5.30 ja tassutteli viereen, jäi siis huomisaamulle..
toiveena saada 3+, ja sitten usko vahvistuu raskauteen!
Ok olot olleet, närästys tullut lisääntyneen syömisen lisäksi mukaan kuvioihin!
Onnea uusille ja varhaisultrassa jo käyneille

Zinna85 5+2
 
Jammaillen, laitoin sulle yv'tä :)

Olipa ihana kun alko taas alkuviikosta pyörimään toisenlaiset äidit. Hellyttävä jakso oli siihen asti, kun äiti rupesi synnyttämään. Oikeen ahdistus iski ja tajusin, että mulla taitaa olla jonkinasteinen synnytyspelko. Hui :(:cautious: Esikoisen synnytys oli tosi raju kokemus. No onneks on moooonta kuukautta aikaa sopeutua ajatukseen :) toivottavasti ei nyt koko raskausaikana mee panikoidessa kuitenkaan. Onko muita, joilla jo synnytys mielessä? :LOL:


Omppu ja Pulliainen 4+3 (vasta!!!!!)
Kieltämättä on synnytys mielessä, tällä kertaa vielä enemmän. Johtunee siitä kun tietää mitä suunnilleen on luvassa... Vaikka meillä nyt synnytys sinällään meni ihan ok:sti niin oli se aika hurjaa. Vauva arvioitiin salissa käsikopelolla lähes kilon pienemmäksi mitä sitten todellisuudessa oli... Tuli aika vino pino tikkejä kun ei tehty epparia.
Mutta kyllä se vauvan syliin saaminen kuittasi koko kokemuksen :love:. Ja haavat arpeutuu ajan kanssa. Toki jotain asioita tiedän nyt mitä laitan siihen "toivelistaan". Kuten esim. Ei enää kyseistä kätilön, oli hyvin tyly tapaus...
 
Täällä myös ekaa kertaa plussanneena raskaiden hedelmöityshoitojen jälkeen! Pelkään vaan että ilo oli lyhytaikainen, kävin tänään alkuraskauden ultrassa 6+3, vaikka sikiöpussi ja ruskuaispussi näkyi niin sykettä ei:( Olen todella murtunut! Lääkäri sanoi, et alkuviikosta uusiksi, jos silloin ei näy niin sitten on käynyt huonosti. Ja tämän ku oli tarkoitus olla rauhoittava ja toivoa antava käynti, nyt oon vaan ihan masentunut! Onko muut käyneet varhaisraskauden ultrassa ja minä päivinä?
 
Täällä myös ekaa kertaa plussanneena raskaiden hedelmöityshoitojen jälkeen! Pelkään vaan että ilo oli lyhytaikainen, kävin tänään alkuraskauden ultrassa 6+3, vaikka sikiöpussi ja ruskuaispussi näkyi niin sykettä ei:( Olen todella murtunut! Lääkäri sanoi, et alkuviikosta uusiksi, jos silloin ei näy niin sitten on käynyt huonosti. Ja tämän ku oli tarkoitus olla rauhoittava ja toivoa antava käynti, nyt oon vaan ihan masentunut! Onko muut käyneet varhaisraskauden ultrassa ja minä päivinä?
Voi onpas siellä nyt pitkät päivät odottaa!

Mää menin helmikuun lopussa elämäni ekasta raskaudesta ultraan 6+6. Syke näkyi, mutta alkio oli 5 päivää pienempi kuin piti olla kuukautisten mukaan. Olin myös tikuttanut oviksen, joten tiesin hedelmöitysajankohdan. Tämä meni muutaman päivän päästä kesken.

Olin tiistaina ultrassa ja viikkoja piti olla 6+5. Koko vastasi 6+4 ja kaikki oli ok, syke näkyi. Seuraava ultra on parin viikon päästä. Silloin viikkoja pitäisi olla 8+5.

Tsemppiä ja onnea plussasta, toivotaan, että kaikki on hyvin.
 
Voi onpas siellä nyt pitkät päivät odottaa!

Mää menin helmikuun lopussa elämäni ekasta raskaudesta ultraan 6+6. Syke näkyi, mutta alkio oli 5 päivää pienempi kuin piti olla kuukautisten mukaan. Olin myös tikuttanut oviksen, joten tiesin hedelmöitysajankohdan. Tämä meni muutaman päivän päästä kesken.

Olin tiistaina ultrassa ja viikkoja piti olla 6+5. Koko vastasi 6+4 ja kaikki oli ok, syke näkyi. Seuraava ultra on parin viikon päästä. Silloin viikkoja pitäisi olla 8+5.

Tsemppiä ja onnea plussasta, toivotaan, että kaikki on hyvin.
Kiitos viestistä:) Eihän tämä tilanne kauhesti toivoa anna mutta pakko se on sinnitellä viikonlopun yli. Hienoa että sulla näkyi syke odotetusti, sitä niin toivoo kovasti hyviä uutisia kaikille kovasti yrittäville ja odottaville!!
 
Täällä myös ekaa kertaa plussanneena raskaiden hedelmöityshoitojen jälkeen! Pelkään vaan että ilo oli lyhytaikainen, kävin tänään alkuraskauden ultrassa 6+3, vaikka sikiöpussi ja ruskuaispussi näkyi niin sykettä ei:( Olen todella murtunut! Lääkäri sanoi, et alkuviikosta uusiksi, jos silloin ei näy niin sitten on käynyt huonosti. Ja tämän ku oli tarkoitus olla rauhoittava ja toivoa antava käynti, nyt oon vaan ihan masentunut! Onko muut käyneet varhaisraskauden ultrassa ja minä päivinä?
Mitähän raskaustesti sanoisi? Onko sulla mitään oireita? Mennyt pahempaan, helpompaan suuntaan?
 
  • Tykkää
Reactions: UusiElämä2016
Mä soitin neuvolaan kun nyt viikolla oli 4+5. Sain ajan viikolle 8. Hyvä sinne on soittaa ni saa nimen listoihin ku jossain voi olla hyvin tiukka aikataulu. Ja turha sitä on pitkittää, kun ei ne ainakaa täällä ota yhtää aikasemmin sinne, ennenku vk 8, ainakii se mun kokemus x2.
Mut onko täällä muita joilla ei oo mitää oireita, nyt mulla 5+0? Mul oli alkuu nälkä ja jano, nyt ei juuri niitäkää.. Viime raskaus oli kyl kans aika lievillä oireilla, mut niitä alko tulla vähä viikoilla 10-18. Olis vaa niin helpottavaa ku olis jotain et tietäs onko kaikki ok. Ajatus keskeytyneestä keskarista tai tuulimunasta vaa mietityttää, vaik koitan ottaa rauhassa, et en mä voi ite asioille mitää.. anteeks tää purkaus, ite en siis haluais lukee mitää negaa kun ne jää aina päähän pyörimään... mut mies ei kuitenkaa ymmärrä ja kavereille en vielä oo kertonu. Mut ehkä tämä tästä ja gynelle pitää mennä jos alkaa liikaa ahdistaa. ;)
Voikaa paksusti ja iloa viikonloppuun! :love:(y)
 
  • Tykkää
Reactions: forester ja Maria82
Täällä myös ekaa kertaa plussanneena raskaiden hedelmöityshoitojen jälkeen! Pelkään vaan että ilo oli lyhytaikainen, kävin tänään alkuraskauden ultrassa 6+3, vaikka sikiöpussi ja ruskuaispussi näkyi niin sykettä ei:( Olen todella murtunut! Lääkäri sanoi, et alkuviikosta uusiksi, jos silloin ei näy niin sitten on käynyt huonosti. Ja tämän ku oli tarkoitus olla rauhoittava ja toivoa antava käynti, nyt oon vaan ihan masentunut! Onko muut käyneet varhaisraskauden ultrassa ja minä päivinä?
Kamalaa kyllä joutua odottamaan ja miettimään onko kaikki kunnossa. :( Älä kuitenkaan vielä luovu toivosta, monella vauvan alulla ei noilla päivillä vielä oo alkanut sydän sykkimään. Mulle sanottiin neuvolassa että ei kannata mennä siihen ultraan kuin vasta kahdeksannella viikolla tai sen jälkeen, juurikin koska heillä on käynyt äitejä jotka on turhaan pelästyneet kun sykettä ei liian aikaisessa ultrassa ole löytynyt. Pidetään peukkuja että sun pikkuinen siellä käynnistelis sykkeitään ja alkuviikosta uutiset olis positiivisempia! (y)
 
  • Tykkää
Reactions: UusiElämä2016
Moikka!
Vieläkö täällä (ja FB) on tilaa? :)
Dpo11 lähtien on tullut punaisia haamulaisia Raskauskeijun One Stepeihin ja tänään tulin hCG-verikokeesta apteekin kautta kotiin tekemään CB digin, joka väitti että Raskaana 2-3!!
Olen hyvin hämilläni, kun on tosiaan 2,5v. yritystä takana ja tää tuli nyt meidän toisen inseminaation jälkeen. En koskaan uskonut sanovani että raskaana ollaan, mutta niin siinä vaan kävi..
Olikos täällä joku lista käytössä ja laitan ilmeisesti @jammaillen YV tuosta facesta?
 
  • Tykkää
Reactions: UusiElämä2016
Vauveli Vanhalle, Omppu_, Maya123, Maria82,

Kiitos kovasti tuesta(y) En tajua, miten ne ultraisivat näin aikaisin jos kerran ei ole varmaa näkyykö sydänääniä? Ehkä mun pieni on vaan pikkasen jäljessä, ihan muutama tuntikin voi kai ratkaista? Tosin moni, jotka tulee ultraan vasta viikoilla 8-9 on tulleet luomusti raskaaksi, jolloin hedelmöitysaika on vaikeampi ennustaa ja siten raskausviikkojakaan. Meille hedelmöityshoidoissa oleville se on melkein tunnilleen tarkka tieto...

Ja Maria82, sepä tässä myös on että oireet alkoi rajuina heti plussasta (tosin johtui todnäk siitä, et oli just ollut se piikityshoito takana), mutta tasan viikko sitten alkoi lieventyä kaikki oireet. Nyt ei merkkiäkään pahoinvoinnista tai mistään! Kyllä on vaikeaa pitää toivoa yllä, oon jo tullut siihen tulokseen että huonosti kävi. En tajua, miten tän kaiken kestää. Nyt yritän viikonlopulle keksiä tekemistä etten jää kotiin parkumaan, se alkaa sitten varmaankin maanantaina ultran jälkeen..tuntuu niin kohtuuttomalta ja epäoikeudenmukaiselta, mutta sitä se aina välillä on:notworthy: Maria82:lle vielä kerran onnea ja aikaa vaan neuvolaan niin pääsee konkretisoitumaan raskaus ja ei tule sitten viivytyksiä tsekkauksiin, niitä kun kuitenkin aina jännää etukäteen;)

Omppu_, jos ehdit niin kertoisitko onko sun ystäville tullut hedelmöityshoidoista onnellisia uutisia ja tuloksia? Suurin osa kai saa avun, vaikka hermoromahdus tässä kyllä koko ajan uhkaa:confused:Tuntuu, ettei ole jaksanut mitään sosiaalista pariin kuukauteen, kun on olo joko niin kipeä tai sitten vaan on niin odottavalla kannalla ettei osaa tehdä mitään muuta!:oops:
 
Joo olihan se Omppu_ aika ihme kätilö... Mutta mukana oli onneksi myös aivan ihana opiskelija, joka pelasti ponnistusvaiheen ihan täysin (y). Sen vuoksi tapahtuneesta jäi kuitenkin ihan hyvä maku, ja vasta myöhemmin tuli mietittyä tätä tylyä kätilöä. Eli mun mielestä se on ihan ymmärrettävää että synnytyksen jälkeen antaa täydet pisteet, se on kuitenkin niin ihana asia ja suuri helpotus että vauva on turvallisesti sylissä :love:. Uskon että pelkopolillakin sen ymmärtävät jos sinne menet (y).

Mites muilla asuntoasiat vauvan tulon myötä, tarviiko vaihtaa isompaan? Me asutaan kerrostalokaksiossa, mihin ei kyllä nelisin sitten enää mahduta... Meidän makkari on niin pieni että jos sinne tuo vielä kolmannen sängyn niin ei ainakaan vaatekaapille enää pääse. Eikä ketään viitsi olkkariin nukkumaan laittaa... Isomman haku siis edessä jos kaikki hyvin menee. Onneksi tämä on vuokra-asunto niin on helpompi lähteä :rolleyes:.

UusiElämä2016 ihan hirmuisesti tsemppiä epätietoisuuteen! Toivon koko sydämestäni että kaikki olisi kuitenkin hyvin maanantaina. Vaikea taival muutenkin takana.

Lämpimästi tervetuloa mukaan uudet!

Sulkava_ ja masukki 6+6 :love:
 
Mä alan olla ihan sekopäinen huolesta :( nyt pitäisi olla viikkoja 6+4. Ekan kerran pientä rusehtavaa vuotoa 5+2, en ollut huolissani koska kuullut ja lukenut että se on aika normaalia. Mulla myös esikoisen raskaudessa oli pientä vuotoa ja kaikki hyvin. Viikko meni ilman mitään muita vuotoja, ja kunnon ällötykset ja muut oireet olleet myös kuvioissa. Sitten toissapäivänä 6+2 kävelyllä ollessani tunsin kun housuihin valahti vähän jotain märkää, ihan pieni määrä punaista verta. Muuta ei sitten sen päivän aikana tullut eikä eilenkään. Tänään taas esikoisen kanssa ulkoillessa tunsin että pöksyt on hieman kosteat ja kun pääsin vessaan tarkistamaan tilanteen niin oli pieni tahra (vähemmän kuin eilen) rusehtavan punaista vuotoa. Sen jälkeen oon tänään vielä kaksi kertaa joutunut vaihtamaan pikkuhousunsuojan kun on tullut vähän samanlaista tuhrua. Ei siis paljon, mutta kuitenkin.

Pelottaa niin paljon, että onko tää nyt keskenmeno :cry: Kipuja ei ole. Oon nyt lukenut aika paljon kaikkia alkuraskauden vuotoon liittyviä keskusteluja ja niiden perusteella olo aika 50/50. Monilla samankaltaiset oireet viitanneet keskenmenoon, monella ollut myös ihan harmitonta ja kaikki hyvin. Itsellä tähän asti ollut kaikesta huolimatta hyvä ja toiveikas olo, mutta tänään ekaa kertaa sellainen että olikohan tää nyt kuitenkin tässä... :unsure:

Onneksi maanantaina mulla on joka tapauksessa äitipolin käynti ja siellä ultra, eli ei nyt kovin kauaa tässä enää tarvitse miettiä ja murehtia. Tulee kyllä pitkä viikonloppu.
 
Mä alan olla ihan sekopäinen huolesta :( nyt pitäisi olla viikkoja 6+4. Ekan kerran pientä rusehtavaa vuotoa 5+2, en ollut huolissani koska kuullut ja lukenut että se on aika normaalia. Mulla myös esikoisen raskaudessa oli pientä vuotoa ja kaikki hyvin. Viikko meni ilman mitään muita vuotoja, ja kunnon ällötykset ja muut oireet olleet myös kuvioissa. Sitten toissapäivänä 6+2 kävelyllä ollessani tunsin kun housuihin valahti vähän jotain märkää, ihan pieni määrä punaista verta. Muuta ei sitten sen päivän aikana tullut eikä eilenkään. Tänään taas esikoisen kanssa ulkoillessa tunsin että pöksyt on hieman kosteat ja kun pääsin vessaan tarkistamaan tilanteen niin oli pieni tahra (vähemmän kuin eilen) rusehtavan punaista vuotoa. Sen jälkeen oon tänään vielä kaksi kertaa joutunut vaihtamaan pikkuhousunsuojan kun on tullut vähän samanlaista tuhrua. Ei siis paljon, mutta kuitenkin.

Pelottaa niin paljon, että onko tää nyt keskenmeno :cry: Kipuja ei ole. Oon nyt lukenut aika paljon kaikkia alkuraskauden vuotoon liittyviä keskusteluja ja niiden perusteella olo aika 50/50. Monilla samankaltaiset oireet viitanneet keskenmenoon, monella ollut myös ihan harmitonta ja kaikki hyvin. Itsellä tähän asti ollut kaikesta huolimatta hyvä ja toiveikas olo, mutta tänään ekaa kertaa sellainen että olikohan tää nyt kuitenkin tässä... :unsure:

Onneksi maanantaina mulla on joka tapauksessa äitipolin käynti ja siellä ultra, eli ei nyt kovin kauaa tässä enää tarvitse miettiä ja murehtia. Tulee kyllä pitkä viikonloppu.
Voiei Pupumama. Huolissaan olo on ihan kauheaa mutta minkäs teet.. Mut niinkuin oot lukenut, monesti ne vuodot ei tarkoita mitään huonoa. Hetki kerrallaan etiäpäin. Täällä on joku ihme pissatulehdus iskenyt, ikinä ei ole ennen ollut. Näytteestä ei tulehdusta löytynyt ja maanantaina selviää viljelyn tulos. Outoo. Onneksi on vain pari kertaa joutunut kipuilemaan, toivottavasti ei enää oirehtisi. En nyt välittäisi mistään tulehduksista tuolla alakerran suunnalla.. Muuten kuvotukset ja nänniarkuudet on ennallaan. Nyt on ehkä hieman alkanut turvottamaan iltaisin. Ja aiemmin oli puhetta asunnon päivityksestä perheenlisäyksen myötä, täällä odottelee yhteensä viisi makuuhuonetta asukkaita. Pitänee tehdä useampi jälkeläinen kerrallaan ;) .. f ja jälkeläinen 6+6
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82
Heips!
Täällä ilmotautuu mukaan toukovauvan odottaja. Plussattu viimeviikolla ja vielä on vähän sisäistämistä raskauden kanssa =D Meillä ennestään kaksi lasta 3V ja 6V, eikä kolmas ollut suunnitelmissa, mutta pienen sulattelun jälkeen ihan iloinen yllärivauva, jos vain matkassa pysyy =). Neuvolaa ei ole vielä varattu, mutta sekin pitäisi ensiviikolla hoitaa. Olisin kanssa kiinnostunut FB ryhmään pääsystä.
 
Moikka!
Vieläkö täällä (ja FB) on tilaa? :)
Dpo11 lähtien on tullut punaisia haamulaisia Raskauskeijun One Stepeihin ja tänään tulin hCG-verikokeesta apteekin kautta kotiin tekemään CB digin, joka väitti että Raskaana 2-3!!
Olen hyvin hämilläni, kun on tosiaan 2,5v. yritystä takana ja tää tuli nyt meidän toisen inseminaation jälkeen. En koskaan uskonut sanovani että raskaana ollaan, mutta niin siinä vaan kävi..
Olikos täällä joku lista käytössä ja laitan ilmeisesti @jammaillen YV tuosta facesta?
Aivan mahtavia uutisia!! Onnea hurjan paljon :love::love::love:
 
pupumamalle ja uusielämä2016 kovasti voimia piinaaviin päiviin!!

Itselläni ei ole kokemusta keskenmenoista, mutta esikoisen kohdalla vuosin myös melko runsaasti kirkasta verta. Tarkalleen en muista viikkoja, mutta varmaan rv7-9 paikkeilla, kipuja ei ollut. UÄ:ssä sitten näkyi, että kaikki on ihan hyvin :love:

Asuntoasiasta...
Me ollaan just muutettu kesäkuussa 5h+K, joten mahdutaan sitten viisistään tähän :)
Vaikka aina tilaa sais olla enemmän :ROFLMAO:

Täällä täysin oireetonta. Aamulla tein vielä pcn ja vahva viiva piirtyi hiljalleen.
Tissit on kipeät, mutta eipä kauheesti muuta. En sitten ehtinyt tänään soittaa neuvolaan, ens ke vasta seuraava mahdollisuus, kun ei töistä voi soitella.

Mukavaa viikonloppua ja voikaa hyvin :):love:

Rv 4+3
 
  • Tykkää
Reactions: forester

Yhteistyössä