Turkulaiset:perustetaan ryhmä!

Eli kaikki turkulaiset äidit,jotka ovat 18-38 vuotiaita,on tervetulleita ryhmäämme :) ajattelin perustaa ryhmän ja tässä hiukan tietoa siitä:
tapaisimme kerran viikossa(lapset myös mukana),voisimme vaikka kokoontua aamupäivisin kerran viikossa,söisimme aamupalan,sitten menisimme vaikka puistoon jos ilma on hyvä.
Itselläni on 2 vuotias tyttö ja 4kk poika :) ja uusia ystäviä kaivataan :)joten vastaile,jos kiinnostaa =)
 
vieras nyt
Kivalta kuulostaa. Meitä vois olla äippä ja kohta 1v. tyttö tulossa. Aiemmein oltiinkin jo mukana yhdessä porukassa, joka valitettavasti kuivui kokoon, kun mammat palaili töihinsä.
 
vieras nyt
Kivalta kuulostaa. Meitä vois olla äippä ja kohta 1v. tyttö tulossa. Aiemmein oltiinkin jo mukana yhdessä porukassa, joka valitettavasti kuivui kokoon, kun mammat palaili töihinsä.
 
no mitä tehdään, siis sovitaanko joku aika ja paikka.

Ja toki kaikki muutkin kuin turkkulaiset tervetulleita, jos matka ei ole haittaava tekijä.

Montakohan olisi tulossa? Voidaanko aloittaa kahvilasta?

Minkä ikäisiä olette?
 
Mä oon kans 22 ja poika oli siis 4kk. Aamupäivät sopis meille myös hyvin, miten ois n.klo 11? Ja ihan sama mikä päivä. Ehdottaisin näin alkuun keskustaa ja vaikka Wiklundin kahvilaa, niin kaikki ainakin osais paikalle, sopiiko muille?? Mikäs päivä kävisi?
 
Viivin äiti
Täällä olis myös yksi äiti ja 3 v tyttö, kiinnostaisi myös...asutaan muuten myös jäkärlässä kuten joku tässä oli jo aikaisemmin kertonut asuvansa täällä =)
 
mimasa
Voi ei!Mulla just silloin menoa siihen aikaan:( mut toisella kertaa tulen!!
Niin täällä huutelee 29-vuotias kahden lapsen mami:) Poika 8-vuotias ja tyttö 1v7kk!!

Pistäkääs sitten infoa koska seuraava tapaaminen!
 

Yhteistyössä