Turun äidit II

Nyt on kyllä ollut lämpimiä päiviä ja meijän 2 isompaa tyttöä on monena päivänä viihtynyt monta tuntia lasten kahluualtaassa leikkimässä,mutta tuo meijän 1v6kk vanha tyttö ei millään viihdy siellä..

Poikakin kasvaa hurjaa vauhtia,hän maistelee soseita,naureskelee,juttelee ja on myös oppinut kääntymään ympäri ja sitten kovasti puskee itteään aina istumaan kun tilaisuus koittaa ja ikää hällä on 4kk+2 päivää.

ajattelin pojan kanssa mennä kattomaan 14.8 kinopalatsiin tuon mamma mia näytöksen,ihan ekaa kertaa oon menossa tommoseen baby bio juttuun,onko kukaan teistä käynyt tommosessa,ois kiva kuulla kokemuksia??
 
Heippa, otetaanko sitten tapaamispäiväksi ke, kun ei kellään ole mitään sitä vastaan? Jos klo 12 nähdään siellä Kupittaan paviljongilla?

K:n mansikkakuume oli väärä hälytys, oikea diagnoosi taisikin olla peräti vauvarokko! No siitä on selvitty, eilen oli niitä näppylöitä, tänään ei enää niitäkään ja käsittääkseni ei tartuta enää sitten kun ei ole kuumetta. Viimeinen kuumepäivä oli perjantai, silloinkin vain aamulla vähän lämpöä.
 
Moi vaan kaikille!

Meillekään ei huominen käy ku lähetään särkänniemeen =) mut keskiviikko käy ainakin näillä näkymin.

Olin tänään niskaturvutos ultrassa, mun serkkun kanssa ja kävi ilmi että vauvoja olikin mahassa kaksi, oli se ihana tilanne kaiken sen järkytyksen lisäksi =) Ei ollut identtisiä ku kummatkin olivat omissa "pusseissaan". Oli ne pikkuset ihania ku siellä uiskenteli, Tuli taas hetkeksi niin järkyttävä vauvakuume että.
 
Keskiviikkona siis nähdään? :D

Mulla on ihan järkyttävä aamunuha, kun oon hukannu allergialääkkeet... Täytynee kipasta apteekkiin ostamaan uusia ja toivoo entistenkin löytymistä. Jätkäkin taitaa tarvita lisää vitamiineja.

Nitsku... Ihana olis taas ultraan päästä, mut mieluummin just tolleen kaverin mukaan. :whistle: Onneks oli toinen pikkuihminen siellä eikä mitään häikkää. :)

Pinkee... Kiva, että K on jo toipunu. Mistä sellanen vauvarokko yleensä tulee? Ihan pihalla oon tollasista... :ashamed:

Pää kumisee tyhjyyttää näin ennen aamukahvia ja poitsun vaippa haiskahtaa... Täytynee palata myöhemmin turisemaan.
 
Vauvarokko vaan tulee, yleensä ennenko lapsi täyttää 3v. Pari kolme päivää tosi korkeaa kuumetta ja sitten kuume laskee ja tulee rykelmässä näppyjä. Melkein kaikki tuon taitaa sairastaa jossain vaiheessa.
Jos huomenna ei mahdottoman kuuma päivä ole, voitaisiin pinjan kanssa tulla. Jos vaikka jaksettaisiin pyöräillä :LOL:
 
Hellou, täytyy ihan periaatteesta tänne raportoida vaikkei olis mitään raportoitavaakaan, ettei vaan tiputa sivun alalaitaan. :D

Kiitos taannoisesta puistoretkestä taasen, meitähän oli mukava joukkio koossa. Ensi viikolla taas uudestaan vai?

Meillä on anoppi ilonamme K:n kanssa ja tässähän joutaa ihan ihmeesti kesken illan tekemään vaikka mitä... eli siis roikkumaan palstalla. :ashamed:
 
Onnea J:lle uudesta taidosta! Kohta noi juoksee jo kilpaa... :D

Viikon päästä sunnuntaina on sit meillä esittely... Ootte tervetulleita! Erikoisvieraslahja on luvassa osallistujille. Ilmottautumista arvostan, että riittää istumapaikat kaikille... Tänne ei ihan rajattomasti mahdu. :) Yksärillä saa lisätietoja, jos ei o muita yhteystietoja.

Levoton tuo poikanen uniensa kanssa ja syöminenkin on houkuttelua. Näin taas unta, että hammas tuli ikenestä läpi, mut ei ainakaani illalla vielä tuntunu muuta ku mollukka hautumassa olevan poskihampaan kohdalla. Kulmat on kans vähän turvoksissa ja viirut näkyy. Turhauttaa.

Kiitosta tapaamisesta! Millon seuraavan kerran ja missä? Olisko se Cafe sign kiva paikka vaihteeks?
 
Heippa!
Onnea pikkuraitapaidalle! Pylly pyörii niin mukavasti kävellessä... :D

On se elämä mallillaan Myyllä, kun suurimmat haaveet liittyy siihen, että lapsella tulisi hampaita läpi..! No ei ne varmaan läpi tulematta jää, mutta aika tuskaiselta taipaleelta kuulostaa.

Meille ainakin käy tapaaminen missä vain, vaikkapa Cafe Signissä ensi viikolla. Olisiko hyvä päivä vaikka torstai? Tai meille kyllä sopivat kaikki päivät ma-ti lukuunottamatta.

Shoppailtiin anopin kanssa itsemme pökerryksiin Myllyssä. K:n syysgarderobin täydennys oli oikein työn alla... ostettiin toiveikkaasti pikkuhousujakin, kun eilen saatiin saaliiksi jopa neljät pissit pottaan! B)
 
Torstai-iltapäivä sopisi meillekin.
Pinja oli reissussa kun pieni vauva, valvoi aina pari tuntia ja sitten nukkui-ei vaan kotona moinen suju :D Taisi nauttia reissusta ilman joria. Muutama kuva :) http://www.aijaa.com/v.php?i=2458408.jpg & http://www.aijaa.com/v.php?i=2458139.jpg
Kassillisen saalistin hahtuvaa, saapi villahousuja lapsi jotta vaippailu ois kivempaa taas.. :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Raitapaita:
Meille sopii torstaikin.Jos on aurinkoista niin siellä kirjaston kahvilan "terassillakin" voisi olla mukavaa.
Käypi mulle. En o siellä ennen käynytkään.

Toivotaan lauantaille poutaa, että saadaan pihakirppis pidettyä. Hirveesti on vaatetta, mistä pitäs eroon päästä. Pitäskin huomenna alkaa valmistautua, että saan sunnuntaikskin kahvileipää pöytään.
 
Voi ei, paljon paljon onnea vibin pesueelle!! =) Teidän täytynee tulla näyttää tyttöstä sitten ku jakselet =)
Se ei kyl yhtään helppaa tähän mun vauva kuumeeseen mikä vaan kasvaa kokoajan, tuntuu et joka paikas on vauvamahoja ja ihan pieniä vauvoja. Työpaikkaa oon nyt alkanut kuumeisesti etsimään et jos ny jonkin aikaa ois töissä ja sitten.. =)

Oisko ny sit torstaina tapaaminen?
 
Voi miten ihania uutisia vib! Onnea koko perheelle...on se niin ihmeellistä aikaa kun on vastasyntynyt talossa! :'( :heart: :flower: =) Tyttöähän me arvailtiinkin!

Onnea mansikan taaperolle myös syntymäpäivän johdosta!

Tavataan vaan torstaina, ei ainakaan sadetta ole luvattu mun mielestä sille päivälle, joten se kirjaston kahvilan terassi voisi toimia hyvinkin. Sehän on vielä sillä lailla suojainen, että jos tuulee, niin ehkä siellä on sentään mukavat oltavat. Ja kellonaikaa, olisiko 12 hyvä?
 
Onnea VIB tyttösestä ja Vernerille isoveljeytymisestä! :flower: Olipas kiva lukee vauvauutisia. :D

Mulle käy tapaamisajaks tuo klo 12. Nähdäänkö me siinä kirjaston kahvilassa vaikka satais? Ite kun en tiedä yhtään miten siellä on tilaa...

*Muoks* Onnea myös pikkumansikalle synttärin johdosta! :flower:
 
Toivottavasti miehellä ois vielä vapaata niin pinjan kanssa pääsisi tulemaan, silloin tuo aikainen aika sopii kyllä. Nyt pinja nukkuu pihalla ja sai pukea päälle kuin myöhään syksyllä, makuupussinkin.
Ja hyvin sujui matka vaikka tuplia ei eilen ollutkaan :D Vain kahdet itkupotkuraivarit niin, että jori makasi eka bussipysäkillä maassa huutamassa ja toisen kerran kaupassa :p Suuri saavutus..
 
Paljon onnea VIB ja isoveli V! :flower: Tyttöähän minä povasinkin... Yhdelle kaverille on tulossa syksymmällä vauva kans, katsotaan meneekö sekin kohdilleen. Täähän käy jännittäväksi.

Kirjaston kahvilassa ei ole tilaa vaunuille jos meitä on monta paikalla. Mut pihallehan sopii. Lyhyt matkahan siitä on Signiin jos näyttää siltä ettei sovita. Vaihteeks ihan kiva kokeilla uutta paikkaa.

Näkymisiin!
 

Yhteistyössä