Turun äidit+ tulevat sellaiset

Täällä sairastaa nyt koko perhe. :headwall: Miten onnistuukaan aina niin, että on kaikki toipilaana samaan aikaan? Välillä ei syy ole sama, mut silti kaikki puolikuntosina. Inhottaa tuo myrskykin, kun ei voi vaunuja pitää ulkona päikkäriaikaa... Ihan nukahtamisen ajan vaan. Vaikka eipä noista pojan päikkäreistä taida muutenkaan nyt mitään tulla...

Hiljasta täällä... Mä taidan vilkasta muihin pinkkoihin ja palata paremmalla ajalla... Pitää ensin vähän silmäillä, kun oon ollu "lomalla" muutaman päivän. :LOL:
 
Kiinnostaisiko ketään huomenna kahvit? Mun on pakko mennä vähän ostoksille kun napa vilkkuu ;) Vähän pitempiä paitoja tarttis :) Paranemisia teillekin, Myy; mekin ollaan taas koko pääsiäinen sairasteltu, mutta nyt jo parannuttu. Meillä peruuntui reissukin, tosin oli kyläpaikan isäntäkin sairaana. Kurjaa!

Mies on tässä tämän viikon ollut lomalla, olen saanut vähän levättyä, ihanaa! Poika on kaikenlisäksi alkanut nukkua tosi hyvin yönsä, herättää ehkä kerran tai pari. :heart:

 
Ei tälle perskutin palstalle saanu eilen illalla mitään lähetettyä! Toivottavasti edes nyt. Siis leffassa tuli käytyä, kiitos Sssallalle ja tytölle seurasta! Ei ollu kummoinen elokuva, mut tulipahan käytyä. Sponsoripakettia ei saanu eilen, kun ne ei ollu tullu ajoissa. Sai kysellä jo eilen illalla mut mä käyn tänään hakemassa omani. Ihme touhua.
Me tullaan kaupungille pyörimään iltapäivällä VIB joten jos olette vaikka yhden maissa tai vähän jälkeen Ricon nurkilla niin koitetaan törmätä.
 
Hyvää matkaa nyt sitten Pinkee unohdin eilen toivottaa kun nähtiin.Vibinkin näin kadun toiselta puolen keskustassa, ei viitsitty kahville sitten tulla kun oli hirveä hoppu kotiin syömään.
Olen vieläkin ihan rakastunut noihin rattaisiin, miten voi joku kulkupeli olla noin kätevä ja mutkaton? Toistaiseksi on tyttö matkannut lämpöpussissa mutta mites nyt kun kevät kuulemma ulee ensi viikolla ja nytkin viime päivinä on neiti ollut hiestä märkänä pussin sisällä.Täytynee tänään katsoa kaupungista jotain kevyempää päälle pantavaa vaunuihin ...
Myös tuo kevätaurinko on piinannut neitiä oikein kunnolla, aurinkolaseja kun ei malttaisi pitää päässä ja kuomua ei saa tarpeeksi alas (ai saa mutta sitten neiti ei nää maisemia ja se sapettaa vielä enemmän) ... Aurinkovarjoa en tahtoisi, täytynee keksiä jokin muu keino.

Koska kahville?
 
Heipat kaikille!

Tämä meidän pino oli tippunut hurjan alas. Täytyy varmaan kunnostautua oman aktiivisuuden osalta. On tullut laiskoteltua, taas. :ashamed:

Meille kuuluu oikein hyvää. Pimulle on tullut kaksi hammasta ja hiukset on kasvanut huimasti. Pitää varmaan käydä ostamassa pinnejä. :) Tasapainoa ja liikkumista harjoitellaan ahkeraan ja pikku hiljaa kehitytään. Kaurapuuro on tällä hetkellä kovassa suosiossa ja yöllä herätään enää vain kerran. Jippii!!! Kevättä odotellaan jo kovasti. Tulikohan siinä tärkeimmät...?

Kiitos kahviseurasta Vib ja Meeryläinen! Meeryläinen; oliko meidän "purkki" löytynyt kinopalatsista?

Minkäslaiset rattaat, Raitapaita, olet hankkinut? Tekisi mieli ostaa meille vielä erikseen kunnon "matkarattaat", noiden sateenvarjorattaiden ja teutonioiden lisäksi. Olen vähän katsellut sellaisia kolmipyöräisiä, mihin saisi Britaxin kaukalon kiinni. Niille olisi käyttöä sitten kun pikkukakkonen joskus päättää saapua. :) Täytyy varmaan käydä vaunukaupoilla.

Meille sopii ensi viikolla ainakin tiistai, torstai ja perjantai. Mites muille?
 
Turusta, poika 7kk.. Asustellaan Kuninkojalla... Itellä myös kaverit kaikonneet ja todellakin ovat ainakin vähemmän yhteyksissä, kuin ennen... Juttu seuraa kaivattais ja laittelempa ton mese osotteenkin tohon jos joku haluaa lisäillä ja rupatella ja tutustua, ni vois joskus tavata. Kaffe kupposen ääressä... marizello@hotmail.com
On hieman huono aamu... Sain sellasen herätyksen, että olis voinu vetää ittensä vaikka H*****N!!!! :'(
 
Joukkoon vain, MaMi 07 :) Mitäs tänään on sattunut? :|

Mikäs päivä kahviteltaisiin? Meille sopii näillä näkymin kaikki päivät ihan hyvin. Vauvaviittomatkin kiinostaisi, niin pitikö sinne ilmottautua?

Eilen kirppikseltä löysin pojalle kurapuvun ja muita vaatteita, ihan hyvä reissu siis:) Mitäs Meeryläinen löysi?

Pikaiset kuulumiset, nälkä kurnii:)
 
Heipä hei!!

Mekin voitais pitkästä aikaa tulla kahvittelemaan..muuten taitaa käydä kaikki päivät paitsi ei keskiviikko.
tervetuloa MaMi 07! Asustellaan näköjään aika lähekkäin..

Meillä on kanssa rattaat hakusessa..tuntuu olevan vaan aika hintavia :( Haluisin gracon rattaat kun meillä on sen kaukalo ja on tosi näppärä se että kaukalon saa rattaisiin kiinni. Täytyy kattella mihin sitä sitten päätyy.. =)
 
Mansikka... SORI unohdin kysyä sitä teidän palikkaa. *nolo* Hyvä muisti mut tosi lyhyt. Siellä oli niin paljon porukkaakin, et ehdin jonottaessani unohtaa. Ollaan tänään menossa keskustaan, käyn kyselemässä jos et itse ole jo ehtinyt. Yritän laittaa sulle yv:nä numeroni, niin voit tekstata jos oot ite käyny kysymässä ennen mua.

Me mennään hulluille päiville heti aamusta huomenna ja sit viittomia opettelemaan. Käsittääkseni ei tartte ilmoittautua.

VIB, me saatiin kassit täyteen tavaraa... löyty kaks ulkoilupukua, kurahousut, hame, toppi, sorminukkeja, muutama kirja, puinen tuttiketju, kävelytuki jne. Ei tuolta kirppikseltä kertaakaan olla ostamatta päästy pois. Kohta ei uskalla edes mennä, alkaa joka paikka olla täynnä vaatetta ja muutakin tavaraa.

Tänään ohjelmassa käynti Siniseen onneen, jos sais Babyhawkin kokeiluun. Ei tossa mun trikooliinassa kesällä viitsi kantaa, tulee niin kuuma.

Nyt vauva aamupuurolle... Meille käy tapaamispäiväksi mikä vaan ens viikolla.
 
Hei vaan täältä pohjoisesta. Vettä sataa kylläkin mutta ei nuo lumet taida siihen vielä huveta, on varmaan metriset hanget vielä... pulkkailtiinkin muka jo eilen. Meillä meni taas lentomatka hienosti, K vaan söi, nukkui ja leikki ja oli ihmisiksi kaikin puolin. Tunnin verranhan se toki vain kestääkin. Mutta olisihan siinä ehtinyt kunnon shownkin vetää jos olisi sille päälle sattunut!

Meilläkin on ehkä hieman paremmin ruvenneet tytölle nyt nuo ihmisten ruuat maistumaan, kaurapuurokaan ei ole enää ihan kauhistus. Toki runsaalla hedelmäsoseella höystettynä se nautitaan...

Joo noista vauvaviittomista - ei tarvitse ilmoittautua mitenkään. Mehän siellä oltiin silloin ekalla kerralla, mutta aika vähän on kotona tullut viittoiltua. Ihan kiva juttu se kyllä oli.

Rattaista: Oltiin Helsingissä viikonloppuna ja näytti, että siellä oli tasan kaikilla rattaat tai vaunut joissa oli kääntyvät etupyörät tai vaan yksi. Tuli ihan toivottoman aataminaikuinen olo noiden tavallisten pelien kanssa. Ja tietysti saman tien alkoi haluttaa mullakin sellaista systeemiä, johon saa turvakaukalon kiinni... samalla lailla kuin Mansikalla - pikku kakkonen jo mielessä vaikka ei vielä ajankohtainen olekaan. Onko teillä Mansikka jo ikään kuin tilauksessa?
 
et... suututti sit koko pvä.. Mut illalla ku menin meikkikutsuille niin oli jo ok olo.... Tyyny pään alta vetäminen ei tunnu miltään maailman ihanimmalta herätykseltä... Me mennään tänään teddyyn.. Ja loppuviikosta taas kerran appivanhemmat änkee tänne.. Joten vasta ensviikolla vois onnistua tälle äidille...
 
Heip!

MaMi 07:lle tervetuloa! :)

Poitsulla TAAS korvatulehdus. Pääsiäisviikon lauantaina loppu edellinen kuuri ja nyt taas uutta. Viime yö oli melkosta, kun eka itkeskeli ja sit viekkuun ottamisen jälkeen ei millään meinannu rauhottua mylläämästä. Ihan mahoton tapaus... Mulla jo hermokin meni ja käänsin kylkee, mies sitten onnistu kainaloonsa nukuttaan onneks.

Mun pitäs löytää aurinkolasit poikaselle. Kävin Ruohonjuuressa tänään, mut ei siellä ollu ku tavallisia lasten arskoja. Pitäs olla sellaset, missä menee nauha pään taa, kun toi jätkä repii ne muuten pois. Jos siis nekään saa päässä olla, mut todennäkösemmin ainakin. Tietääkö kukaan mistä saa sopuhintaan? Optikkoliikkeiden hinnat kirpasee ihan liikaa.

Kahvittelu passaa näillä näkymin mikä päivä vaan. Missäs tällä kertaa nähtäis?
 
Harmillista tuollainen korvakierre, parantumisia Myyn poikaselle.Ja tervetuloa MaMi07 !
Minäkin sitten sairastuin, vielä eilen oli kuumeinen olo ja nokka tukossa, nyt jo parempi.Ikiliikkuja-likkaan ei ole tauti iskenyt vaikka nenäliinoja ehtikin imeskellä .. :ashamed: .Meilläkin on tukka kasvanut hurjasti ja uusia taitoja roppakaupalla, nousee polviseisontaan kaikkea mahdollista vasten ja kiipeilee esteiden yli, osaa avata ovia ja taputtaa käsiä ym.Ruokataistelut on myös alkaneet, välillä saa oikein tehdä työtä että saisi luonaan pysymään suun sisäpuolella.

Noista rattaista, meillä on I´coo Picot, hävyttömän kalliit mutta meidän tarpeisiin parhaat markkinoilla olevat.Saa muunnettua kevytyhdistelmiksi, on travel system-mahdollisuus ja muut herkut.Kyllä nyt kelpaa ajella pitkin raitteja!

Harmi nyt Sanna että teidän rataskaupat ei onnistuneet, eiköhän tuo loppujen lopuksi kuitenkin jotenkin hoidu - kyllähän liikkeellä on vastuu myymistään tuotteista.

Noista aurinkolaseista, meillä on käytettynä ostetut babybandzit jotka on kyllä varsin mainiot.PItkällä pitoajalla kyllä puristaa neidin päätä (siis jos yleensä antaa niiden olla päässä).Kai nuo tämän kesän välttää ...
 

Raitapaita mäki kattelin noita rattaita ku teillä on. On ne kyl hienot mut tosiaan aika kalliit ja mä lähinnä tarvin jos auton kanssa jonneki lähdetään niin pieneen tilaan menevät rattaat kun noi meen yhdistelmät jos laittaa niin ei tavaroita tartte sitte mukaan ottaa lainkaan..
 
Minä pistin Yamon myyntiin :( Haikein mielin, mutta kun käytän niin paljon mieluummin liinaa. Jotenkin ne soljet häiritsee, tykkään solmuista enemmän:) Aina kun täytyy joku kantoväline valita, otan jonkun liinoista ja reppu jää naulakkoon, joten turha mun on sitä täällä tyhjänpanttina pitää. Neliöliina mun täytyy kyllä hankkia, en saa poikaa mitenkään selkään pitkällä liinalla(kun se karkaa aina!)

Vauvalle aloin metsästää ensisänkyä ja pojalle jatkettavaa, kun vähän tuntuu ettei pinnasängyssä kauaa pysy :whistle: Nyt jo meinaa kiivetä laidan yli. Tietysti siihen tulisi turvalaita ja olisi seinä vasten, ja varmaan vasta kesällä sitä kokeiltaisiin(jos silloinkaan).

Oliko jollain täällä ollut käytössä riippumatto/kehto vauvalla? Joku mulle asiasta mainitsi jossain...
 
Hei vaan vib, meillä on sellainen vauvan riippumatto/kehto, Amazon Koala muistaakseni. Se seisoo omilla jaloillaan, ei siis ripusteta kattoon. Kerttu on nukkunut siinä päiväunia ja ihan pienenä köllötellyt vaan. Nytkin tykkää siinä olla välillä keinuteltavana. En ole käyttänyt muuta kuin päiväunikäytössä, koska se on niin matalalla, että ei ole oikein ergonominen. Alunperin ajattelin kyllä että se voisi olla myös ensisänky. Painoraja on muistaakseni kahteenkymmeneen kiloon saakka, niin että tovi sillä voidaan vielä keikutella.

Tuo on kyllä vihonviimeistä Myy että teille taas pukkasi korvataudin! Jospa se nyt ei ihan kierteeksi asti pahenisi... pärjäilkäähän.

Kävin tänään sekä kampaajalla että hierojalla, kun meidän äiti oli Kertun kanssa. Hieroja oikein päivitteli koko ajan, kun kaikki paikat oli niin jumissa. No eipä se tainnut kerrasta tilanne paljoa kummeta, mutta täytynee nyt ottaa asiakseen että menisi hierottavaksi jopa säännöllisesti. Venyttelystä nyt puhumattakaan... :whistle:
 
Kiitos toivotteluista! Onneks toi poitsu ei kovin myrtsinä ole korvistaan huolimatta, joten ihan ok sen kanssa jaksaa. Nuo huonot yöt käy eniten voimille. Nyt saatiinkin pitempi kuuri, joten ehkä menis paremmin ohi... Jos tää nyt edes samaa tulehdusta on, kun flunssa tuli välissä ja kerkes hetken olla oireeton.

Vauvaviittomia käytiin tänään opettelemassa Meeryläisten kanssa ja olihan mansikkakin siellä. Kivaa oli ja ihmeen hyvin palautu mileen ne viittomat. Mä kun oon joskus opiskeluaikana käyny alkeiskurssin, mut unohtanu kaiken. Nyt vaan pitää sit muistaa käyttää niitä, ettei taas unohdu kaikki.

Hulluilemassa käytiin myös ja löytyhän sieltä ostettavaa. Poitsulle ostin aurinkolasit, (normaalilla hintaa) vaikka en niitä nauhallisia löytänytkään. Oli hiukkasen vähisä valikoimat. Kattelen vielä niitä nauhallisiakin, kun niillekin varmasti tulee tarvetta. Nyt poikanen suostu pienen houkuttelun jälkeen olemaan huitomatta laseja pois, mut en tiä kuinka pysyy ilman hattua. Jää nähtäväks.

Pinkeelle hieman kateellisena täällä, kun hierojalle tekis itelläkin mieli. Taidankin vihjasta miehelle, että kelpais synttärilahjaks lahjakortti moiseen. Venytelläkin kyllä pitäs... :whistle: :ashamed: Mut tänään sentään kävelin ahkerasti, kun tulin kaupungilta mutkan kautta kotiin... Melkein Meeryläisillä asti.

Kirpparilöytöjäkin tein... Tuunattavaa. :D Saa nähä mitä niistä sit lopulta tulee, kun en o ihan ihmelapsi noissa tekstiilihommeleissa. Pitäkää peukkuja... :whistle:
 
Olipas aurinkoinen ilma tänään käveleskellä jokirantaa!Lisää tälläisiä päiviä, kiitos! :attn:
Minä puolestani olen Pinkeelle kateellinen tuosta kampaajasta, en ole varmaan vuoteen käyny ja se näkyy - tukka on kuin petolinnun hanuri.
Vib en tiedä onko se nyt sama mutta meillä oli kesäkautena mökillä kuumaan aikaan päiväunikäytössä liina sidottuna puiden väliin riippukeinuksi - toimi oikein hyvin kun vauva ei möngertänyt suuntaan eikä toiseen.Harkitsin ennen J:n syntymää kanssa tuota Amazonas Koalaa mutta totesin sen liian kalliiksi vempeleeksi niin lyhyelle käyttöajalle vaikka varmasti ihana pikkuvauvalle onkin.
Vai ei Yamo tullutkaan jäädäkseen ? Minä taas olen niin ihastunut tuohon Babyhawkiin niin syvästi että myyn kudotun pitkän pois, eli jos jotakuta kiinnostaa niin 4.6m Hoppediz myynnissä sopuhintaan.
 
Meilläkin on ollut pelkkä vauvan riippumatto, mutta sitä ei saa mihinkään kiinni. Eli telineellinen täytyis olla, pinnikseen ei oikein sovi(ei myöskään liina). Mitään koukkuja ei laiteta seiniin eikä kattoon:) Minä nyt löysin tuon Koalan käytettynä halvemmalla mutta enemmän huolestuttaa tuo koko, kun on 155cm pitkä, eli viel ihan hirmuisesti tilaa! Bambi tai Panda olis ollut telineineen pienempi, mutta niitä ei ole ikinä kirppiksillä ja hintaa tulee siis liikaa.

Juu, Yamo saa kenkää ;) En tykkää niistä muovisoljista. Täytyy etsiä joku neliöliina tilalle sitten kun saan sen kaupaksi!
 

Yhteistyössä