Turun äidit+ tulevat sellaiset

Mä en tiä vielä toisen pinon miitistä... Kattoo ny kuin jaksaa. Mut keskiviikkona puol yks tullaan kyl, jos se aika muillekin passaa.

Pinkee... Meil oli noi miehen porukat viikonlopun, joten perjantaina en olis päässykään. Jatkossa kyllä mielellään lähden mukaan, jos vähänkin passaa aikatauluihin. Eiköhän se onnistu, kun kahvittelutkin on saatu sovittua. :) Että saa heittää viestiä tähänkin suuntaan... =)
 
Heippa!

Täältä tämä ex-Wiiksu joka vaihtoi nimensä niin huutelee. Tämä ole ehkä niin henk. koht. niin siksi.

Ollaan menty niin vauhdilla koko viiko etten ole pääsyt edes lukemaan tänne, saatika kirjoittelemaan mitään. Ja kaiken "vapaa ajan" netissä etsinyt itselleni autoa. Minähän se Sanna-78 joka juoksi taaperonsa perässä Babybiossa ja välillä jätti juoksemattakin kun kädet olivat täynnä vauvaa. Niin Ellani rohkaistu varmaan vähän liiankin rohkeaksi ja kierteli "häiriköimässä" ympäri leffateatteria. Kahvillekkaan ei sen jälkeen päästy kun olin jo sopinut muuta. Mut nyt keskiviikkona tultas taas mielellämme, ehkä sit paremmin tutustuisimme.

Minäkin bongasin julkkikset Turun-Sanomista :) Oikein kiva kuva ja juttu!

Kiva että joukkoon oli löytänyt uusiakin tulijoita. Uusi vielä minäkin, vielä monia teistä tapaamatta. Mutta mukavaa vaihtelua arkeen ja uusia mukavia tuttujaki jo löytynyt.

Nähdään ke :)
 
Viikonloppu taas surahti ohi. Sain aika paljon aikaiseksi, raivasin kaapeista taas ylimääräiset pois ja tein tilaa pikkuvauvan tavaroille. Ajoissa täytyy olla, juu... poikaa kun odotin niin sairaalakassi oli vappuna pakattu:)

Käytiin eilen hakemassa meidän tuplarattaat! Ne oli oikeastaan ihan kivat, vaikkakin kuluneet. Renkaissa tietysti eniten kulumaa, mietin että saisikohan jostain uusia? Ne on siis sellaiset pienehköt, ei kuitenkaan ihan kaikkein pienintä kokoa. Täytyypä käydä jostain kysäisemässä. Vaikka kyllä nuokin ihan hienosti kulki(Verner ja kassi kyydissä).

Mekin tullaan keskiviikkona, poika on vaihtanut rytmiään niin että herää klo 6-7 ja nyt meni jo päiväunille. Se on tämä kevät ja valo, syksylläkin heräsi tosi aikaisin ja talven tullessa unet venyi pidemmiksi. Kesän lapsi:)

Ainiin, huomasin perjantaina että uusi hammashan sieltä tuli tietty... hassua, aina kun meillä on levottomia öitä niin syyksi paljastuu hammas. Mukavaa, ettei olekaan mitään sen kummempaa. Luulin jo että vauva ei saa tarpeeksi ruokaa. Se on nyt sitten pojan seitsemäs hammas!

Pottailu sujuu hyvin, luulen jopa että Verner on alkanut vähän tajutakin että mitä siinä kuuluu tehdä. Aina sinne jotain on tullut, mutta nykyään alkaa melkein heti ähkäilemään kun saan hänet siihen(tai sitten vain on hyvä ajoitus). Pääsen itse aamulla suihkuun sillä aikaa kun poitsu kykkii potalla:) Sitten otan pojankin suihkuttelemaan yleensä.

Me ollaan loppuviikosta lähössä ajelemaan Keski-Suomeen päin, toivottavasti meidän auto kestää matkan rasitukset.


=)
 
No johan nyt on, sain tytön hirveän kiukkuamisen jälkeen kympiltä nukkumaan ja tuolla tuo kuorsaa vieläkin vaikka normaalisti vetelee vaan tunnin aamu-unia --- tulee äitille tylsää kun ei voi oikein muuta tehdä kun roikkua koneella ja neuloa.Heräisi nyt jo!
Yleensä viimeistään silloin kun istuudun tähän koneen ääreen ja alan kirjoittaa jotain tyttö herää, kokeilen siis tätäkin konstia jos saisi unikeon ylös ja päästäis kävelylle.
On niin mainio ilma ulkona että!

Turistaan huomenna lisää!
 
Muuten, mulla taitaa olla tänään joku ylivoimainen ärsytyspäivä! Olen jo kirjoitellut tänne palstallekin kaksi vihaista viestiä! Ehkäpä tekisi pitkä lenkki hyvää, kunhan poika herää. Eilen oli niin kamala ilma, että jaksettiin kävellä vain pien lenkki. Mun selkä on myös niin kipeä että oikein harmittaa! Miesparkaa kun tulee kotiin, voi olla että suutun sillekin jostain typerästä :ashamed:
 
Nita ripuloi vieläkin :( Kuumetta ei oo onneks enää ollu ja oksentelu kesti vaan sen to ja pe. Terveysasemalla sano et ei ne pysty oikeen tekee mitään, et tarvii vaan tuputtaa paljon juotavaa. Et jos lapsi vetää ihan veltoks ettei jaksa mitään tehä ni sit täytyy viedä päivystykseen. Sano muutenkin et sitä on tosi paljon liikkeel ja et se kestää yleensä noin viikon. Oon ihan stressissä sen kuivumisen takii, noin litra kuuluis mennä nestettä päiväs mut ei Nita juo todellakaan niin paljon. Kävin apteekis ostamas floridralii, se on suostunu juomaan sitä 200ml. Elikkäs me ei sit nähdä huomen. Mut ehkä sit seuraaval kerran :)
 
Hei vaan vib, katoin heti nuo sun aiemmat viestit, mutta ei ne nyt niin kauhean vihaiselta minusta vaikuttaneet..! Pientä tuohtumusta korkeintaan :D Olen itse asiassa samoilla linjoilla kanssasi noista jutuista, että kun sanotaan, että äidin on "pakko" ottaa sitä omaa aikaa, muuten ei hyvä heilu... no ei minusta ole vielä tuntunut siltä kertaakaan, että pitäisi päästä pois K:n luota. Ehkä sitten olisi eri asia, jos olisin tosi väsynyt ja hoitaminen olisi työlästä. Sama juttu tuon parisuhteen "hoitamisen" kanssa. Kyllä minusta sitä parisuhdetta voi hoitaa vauva sylissäkin, jutella ja pussailla! Kyllä minusta tuntuisi ainakin aika väkinäiseltä nyt yhtäkkiä lähteä miehen kanssa kahdestaan jonnekin vaan sen takia, että on "pakko" saada olla vaan kahdestaan. Vauvastahan me kuitenkin vaan puhuttaisiinkin..! Yhteenkuuluvaisuuden tunne on kuitenkin nyt huipussaan, kun viimeinkin ollaan oikein perhe! :heart: Koeta pärjätä selkäsi kanssa!

Onpa inhaa että teillä Nitsku vaan tauti jatkuu, ihan pahalta tuntuu pienen puolesta. Voin kuvitella että stressaa pahemman kerran vahtia että toinen saa juotua. Parantukaan nyt pian! :hug:

Ajatteles Raitapaita kun K nukkuu niitä kolmen tunnin päikkäreitään ja minä en edes omista kutimia... voi tätä tylsyyden määrää :D
 
Minä täällä taas - huomasin, että BabyBio on taas ensi viikolla, torstaina jälleen kuten normaalisti. Tässä linkki:
http://www.finnkino.fi/events/babybio/
Siellä virallisilla babybio-sivuilla ei vielä tiedetty asiasta mitään, mutta se onkin vähän outo sivu...
 
Tjaa... Jännä homma toi leffa kyllä. Melkoset murska-arvostelut on saanu, mut saattas olla just sopivan aivotonta vauvan kanssa seurattavaks. Aivot narikkaan ja saliin ipanan kanssa istuskelemaan. :D

Meeryläisellä kaikki ok, tulee käsittääkseni huomenna. Käytiin tänään kaupungilla porukalla... Kiitos Pinkeelle kahviseurasta. :) Tais olla jo toinen kerta, kun siellä Lindexin nurkilla törmättiin.

Alkaa jätkällä olla vauhti päällä sen verran kovasti, että taitaa olla iltamaidon ja unien aika. Huomiseen!
 
Mekään ei tulla, vauva on vähän kipeä. Ei paljon, mutta kun tosiaan ollaan lähdössä reissuun niin en viitsi rasittaa turhaan :heart: Nyt nukkuu nalle kainalossa :) Soittorasia meni rikki, harmi, se kun oli ihana ja soitin sitä Vernerille jo kun oli vielä masussa. Tyhmää ostaa uusi kun ei se ole sama asia ;)
 
Kiitokset kahviseurasta kaikille paikalla olleille!

Raitapaita, olet kyllä ihme kuumeentartuttaja - nyt se liina alkoi tuntua aivan välttämättömältä enkä pysty oikein muuta ajattelemaankaan. :D Eikä me muuten olla mihinkään lähdössä pääsiäiseksi - tarkoitan kun toivotit meille vielä hyvää matkaa. Vai bussimatkaa kotiinko meinasit? :)

Sosehommat aiheutti meilä illalla oikein pahaa mieltä. Täytyy keksiä joku uusi herkullinen maku, kun K meni ihan lakkoon vanhoista tutuista maissista, porkkanasta ja palsternakasta. Taitaa mennä yö syödessä kun ei illalla maistunut... siinähän se meillä nuoruus kuluu. :whistle:
 
Pinkee luulin että lähdette sinne lentomatkan päähän nyt pääsiäisenä, siksi toivotukset.Näemmä sitten voitotin teille hyvää bussimatkaa kotiin :D .
Ja ehkä olet vaan altis tarttumaan mukaan kuumeeseen, en ole kenessäkään muussa tässä pinossa huomannut vastaavaa...

Ihme itkukohtauksen sai J eilen keskustassa, mikään muu kuin syli ei auttanut ja bussimatka meni vähän niin ja näin silitellessä neitiä vaunuissa.Kotiin tullessa juotiin 3 pulloa maitoa ja tyttö oli oma aurinkoinen itsensä ... kumma juttu.No, näitä tulee joskus.

Luin arvosteluja siiä ensi viikon leffasta ja tuskin minäkään olen tulossa, ei tunnu kuuden ja puolen euron arvoiselta enkä hiuslakkaakaan nyt tarvitse :LOL: .

Muoks. Pitää täälläkin nyt hehkuttaa että neiti oppi vihdoin viimein nousemaan itse istumaan ja samaan syssyyn oppi työntämään itseään pyllyn varassa taaksepäin ... on mainion näköistä :heart:
 
Mun typy on taas terve, on ollut eilen aamusta saakka ollu oma pirtee itsensä. On jo ollu ikävä tota mesoomista ja kiljumista elikkäs keskustelua Nitan kanssa. Mitä suunnitelmia ihmisillä on näin pääsiäisenä? Koska ois seuraava tapaaminen? Sinne babybiion ei vissiin oo kauheen moni innostunu menee?
 
Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiy! Tää on varmaan kosto siitä et kehtasin olla tyytyväinen siitä et tyttö nukkuu läpi yön... Ilotulitusraketti herätti kahdesti yöllä ja lopulta sit puoli kahdeksalta aamulla. Hampaiden pesukaan ei ota enää sujuakseen, suu pysyy joko tiukasti kiinni tai sit kieli on niiden kahden harjattavan tiellä. Ei viitsis väkisinkään suuta auki pitää. Miten tuntuukin taas niin kiukkuliisalta tuo tyttö, vaikka onkin niin suloinen? Isäntä läksi tytön kans ulos et saisin nukuttua mut eipä tietenkään nukuta nyt yhtään kun on kerran jo sängystä ylös kiskottu. Tosi hauskaa. Pitää varmaan väkisin hautautua peiton alle unen toivossa. :headwall:

Nitsku kyseli leffasta... mä vilkaisin sitä leffasivua, musta se vois systerin sanoja lainaten olla tarpeeks aivoton elokuva vauvan kans katsottavaksi. Ellen väärin katsonu niin Finnkinon sivulla se on saanu neljä tähteä. City-lehdessä oli kuvaava keskisormi :LOL: Mies kai sen on arvostellut. Me ainakin tullaan, kun viimekertainen jäi väliin. Voi kai sitä huonomminkin päivänsä kuluttaa... vaikken minäkään hiuslakalla mitään tee.
 
Jopas on Meeryläinen teilläkin sitten muuttunut ääni kellossa... ei sieltä sitten lisää hampaita pukkaisi, jos tekee tiukkaa tällä kertaa saada ne läpi ikenestä? Tai sitten aikainen uhmaikä :D Toivottavasti ei ole kipeäksi tulossa tai mitään sellaista.

Meillä on maisteltu taas uusia juttuja, avokado-tissimaito-velliä... sehän ei ole kovinkaan makeaa, joten vähän arvellen tuo Kerttu sitä söi, mutta söipä kuitenkin. Ei se mitään muutakaan kovin suuria määriä suostu syömään. Maito on edelleen parasta!

Kulutusjuhlittiin tänään ja ostettiin sekä syöttötuoli että rattaat. Ei ollut kyllä tarkoitus noita viimeksimainittuja vielä hommata, mutta oli "pakko" kun nyt halvalla sai, eli Brio Racet hintaan 199 e. Keltaisella kuomulla, näin pääsiäisen kunniaksi. Toivottavasti väri tuntuu hyvältä idealta vielä sitten kesälläkin, kun niitä on tarkoitus käyttää... syöttötuoli hommattiin sellainen "kasvava" eli samalla idealla kuin se Tripp Trapp, mutta halvempi (ja tietysti vähemmän tyylikäs) Espritin malli.

Jaaha, pääsiäisen leivonnat on vielä kesken, ei kun jauhoa pöllyttämään ja hyviä pyhiä kaikille!
 
Poitsulle iski flunssan... :( Kurjaa, kun on taas niin tukkonen ja vielä reissussa. Antibiootit loppu just, joten vissiin pitää piakoin hakee uus kuuri. En oikein jaksa uskoo, että korvavaivoista päästiin, kun nyt taas räkä virtaa.

Mut tällä kertaa ihan pikanen poikkeaminen... Pitää tuo poikanen lähtee puurottamaan, kun tuntuu väsynyt olevan. Onkin ollu jännä päivä, kun kävi isänsä ja vaarinsa kanssa pulkkailemassa ja päikkäreiden jälkeen kylvyssä läträämässä. Toivottavasti paluumatkalla kotiin vältytään matkapahoinvoinnilta, kun ei tuon ikäselle kuulemma lääkettäkään saa... Tarkistan vielä Mehiläisestä.

Meeryläiselle voimia ja kiukkuliisalle ehjiä unia! Meseillään huomenna... :D

Mukavaa viikonvaihteen jatkoa kaikille! :wave:
 
Minä tanssin täällä innostuksesta ripaskaa, meidän kesärattaat toimitettiin kotiovelle saakka jo tänään!Viikkoa ennen odotettua toimistusaikaa ja ihan priimakunnossa, eli voin tosiaankin suositella tuota Vauvatarta!
On ne kyllä niin hienot!Pelkäämpä vaan että nyt nuo "vanhat" vaunut jää ihan parvekekäyttöön... noh, täytyy sitten raskaamman kaluston kauppareissuille yms. ottaa Briot mukaan.
Koska kahville? Mekään ei tulla bioon torstaina, on sen verran aivottoman tuntuinen leffa ja varsinkin jos arvostelut yhtään pitää paikkansa taitaa olla hukkaan heitetty 6,5? ...
 

Yhteistyössä