Turun äidit+ tulevat sellaiset

tervetuloa Amalia07 :)
meidän tyttö oli kanssa tuollaiset alta viisikilonen 2kk neuvolassa eikä kyllä mulle sanottu mitään.. :) että musta niin kauan ku tyttö on tyytyväinen ni ei oo hätiä mitiä :)

jos nyt viel joku käy täällä kurkkaamassa ennen retkeä ni piti vaan kertomani että tuun sellaisilla sinisillä matkarattailla mukaan :) ku unohdin kantoliinan kotio :) ja otan vararattaat peesiin :) kohta nähdään :)
 
Mä taidan pyrähtää paikalle poika kantoliinassa. Kantoliina on viininpunainen ja pojalla päällään vuoden -06 äippäpakkauksen vaaleansininen kevyttoppis. Mulla päällä punavalkoharmaa takki, jossa punainen huppu. Toivotaan, että ehdin ajoissa paikalle.
 
Just päästiin kotiin. Tyttö ei erityisemmin viihtynyt vaunuissa kotimatkalla. :/ Hitsi! Kivaa oli kuitenkin paikan päällä. Myynnissä oli aivan ihania juttuja. Olis tehnyt mieli taas ostaa vähän kaikkea!! Täytyy nähdä joskus uudestaan tai mennä sinne muskariin yhdessä. Harmi lily07 ettet päässyt. Me vähän kaivattiin sua. :)
 
Täällähän on tapahtunut vaikka mitä sitten tapaamisen.Oli kyllä kieltämättä varsin mainiota !Kyllä sieltä nimimerkkien takaa paljastuu ihan ihmisiäkin :D .
Katselin itsekin tuota mammakeitaan kirpputoria josko siellä olisi jotain meille sopivaa.Tosin ajattelin myös ensi viikolla käväistä jalan Manhattanin kirppiksellä etsimässä vauvan vaatteita ja muuta tarveainetta.
Mutta kyllä tuosta mammakeitaankin jutusta voisin syttyä!
Ja harmi ettei kaikki päässeetkään paikalle, mutta ensi kerralla parempi onni !
 
Täälläkin yksi äippä Turusta. Tyttö on 3v 5kk ja kotihoidossa. Teen jonkin verran töitä, mutta sillon hoitaa isovanhemmat ym eli varsinaisesti ei oo hoidossa. Kerhoilua ja harrastuksia on sitten tytöllä. Turussa tykätään asua TOSI paljon... :) keskustan alueella asutaan..
 
Kiva oli nähdä :) Olitte tosi nuorenoloisia kaikki (siis hyvässä mielessä). Paikalle ehdittiin ja hetki siellä oltiin kunnes lähdettiin takas kotia kun alko pojan välipala-aika lähestyä.

Tarvii laittaa miettimismyssy päähän ton Mammakeitaan kirpparin suhteen =)
 
:)
mä voisin kans tulla sin kirppiksel ainaski moikkaileen jos ei muuten..:)
ois niin mukava nähdä ihmiset nimimerkkien takaata :)
ja tervetuloa Peppi-lotta04 mukaan :)

onkos täällä muuten muita bb-koukuttajia??? :)
 
Heipsis!

Pitäisköhän munkin tähän pinoon ilmottautua... Ei o noita tuttuja vielä enemmälti kertynyt, vaikka vuoden oon täällä jo asustellu. Ikää itellä 27 ja pojalla reilu 3kk. Perheessä myös avokki ja muutama tirppa.

Bongasin muuten teidät tänään Mammakeitaalla, tosin hokasin sen vasta äsken tätä pinoo lukiessani. Kaksi teistä on tuttuja kasvoja, toinen neuvolasta ja toinen synnäriltä. Niin se on Turkukin pieni. :)

Tonne kirpparille suunnittelin suuntaavani myös perheytyneen siskoni kanssa... Olis siinä varmaan samalla kiva vaihtaa jokunen sana muittenkin kanssa.

*Muoks* Ai niin, vielä noista kirppiksistä... Mä oon tehny hyviä löytöjä Manhattanilla, mut mitä muita hyviä tässä lähellä olis? Poikasella alkaa olla vaatetta melkein liikaakin, mut itelle sais löytyä jotain (Pitkiä hameita erityisesti ja puseroita, joissa on helppo imettää. Viimeks oon löytäny mammavaatteita mahakkaana.). Mistä löytäis goottityylisiä koruja... Kellään tietoo?
 
Hauskaa sunnuntai-iltaa! Tervetuloa kaikille uusille munkin puolesta =)

Mulla olikin sitten vähän sählinkipäivä, mutta ihan hyvässä mielessä. Kun mentiin kotiin, niin olikin enää pari tuntia aikaa ennen kuin vieraat tuli! Oli ihan kivaa. Olin sitten ihan BAARISSAKIN :eek:
Hauskaa oli, mutta väsyttää... ei tässä iässä enää jaksa! Vauva oli onnellisesti nukkunut koko mun poissaoloajan.

Pikkumyy80, mehän ollaan samanikäisiä ja samanikäiset pojat... olinkohan mä se sun tuttu kasvo synnäriltä? Yhden tutunnäköisen minäkin näin =)

Mäkin voisin kyllä tulla käymään siellä kirppiksellä, jos ei muuta ilmaannu lauantaiksi... nyt mua harmittaa, etten ostanut mitään eilen, mutta kun en ihan välttämättä kuitenkaan tarvinnut mitään niin en raaskinut.

Mulla on muuten "hauikset" (tai ainaskin ne kohdat missä niitten pitäis olla) kauhean kipeät! Kannoinkohan poikaa eilen vähän liikaa yhteen menoon...
 
heipsis pikku-myy80 :) ja tervetuloa mukaan :) mul ei oo noist goottikoruist tietoo, mut täytyy kysellä siskolta ku se harrastaa vähän sen tyylistä pukeutumista aika ajoin :)

hyvä et very important baby menit baareileen :) vaihtelu virkistää!

mäki luulen et mul on alkanu muodostuu jo lihasta läskin tilalle..tuli meinaan sellaset kevyet 25 raskauskiloo ja pikkuhiljaa alkaa poistumaan..onneks!

mä oon kyl niin kirppari amatööri..mä en osaa olla siellä enkä oikeen tiiä niist hinnoistakaan et mikä sit on halpa ja kannattaa ostaa ja mikä sit vaan huono tai jotain..enkä kyl ees tiiä kirppiksii turuus ku just ton manhattanin..

 
Huomenta itse kullekin!
Kävin just eilen tuolla Manhattanin kirppis-centerissä, siihen avataan näemmä viereen ensi pe Fida Lähetystori.Täytynee siellä käydä katsomassa minkälaista tavaraa siellä on :) .
Ostin just eilen likalle kirppis-centeristä valloittavan retro-vanuhaalarin.Kun jaksaa kiertää ja katsella tarkkaan niin varmasti löytää aina jotain.
Toinen iso kirppis löytyy Barkerin tehtailta, pelastusarmeijan kirppiksen keskusvarasto.Siellä ei kauheasti ihmisiä käy joten tekee välillä oikein löytöjäkin.Osoite on Virusmäentie 65, 20300 Turku.
Siinä mammakeitaan lähellä.
Mutta nyt neulomaan kun likka ottaa aamu-uniaan ...
 
Meidän Verneri pieni on ihan nuhainen :snotty:
Ei saanut yöllä kunnolla unta, nukkui sitten sitterissä ihan mun sängyn vieressä, kun en uskaltanut pinnasänkyyn laittaa... kuulin vähän paremmin sitten että miten hengittää.

Nyt on onneksi vähän parempi jo.
Raukka :heart:
 
voi pikkusta :/ onko eka nuha menossa?? Lillikin just sairasti ekan flunssansa ja yöt oli yhtä hyörimistä ja pyörimistä..eilen oli eka yö ilman yösyöntiä :) ihanaa ku sai itekki rauhas nukkuu koko yön :)

mä olin muuten eilen vesijumpassa..oli todella virkistävä ja kiva jumppa :) suosittelen lämpimästi..ja ei oo niin rankka ku voi ite tehä oman osaamisen ja jaksamisen mukaan, eikä vesi rasita niveliä niin ku tavallinen kuivalla maalla jumppaaminen :) oon yrittäny ettii jotain uusii liikuntamuotoi kokeiltavaks..onkos kellään mitään hyvää jumppaa tai muuta urheilua suositeltavana??
 
Meilläkin oli tuo flunssa n. kuukausi sitten.Tosi ikävää kun vauva ei saa nukuttua eikä syötyä.Mutta nasolin-tipat ja höyryhengittäminen auttoivat.Ja pystyasennossa nukkuminen - esim. turvakaukalossa nukutti silloin oikein hyvin.
 
Tänään on vauvan olo jo parempi. Eilen nukkui sitterissä melkein koko päivän, se on hyvä kun sen saa vähän pystympään. Keittosuolatipat auttoi tukkoisuuteen. Uni auttoi, yleensä kun ei nuku päivällä... Yöksi nostettiin vähän sängynpäätyä, ja ihan hyvin nukkui yönkin.

Mulla oli eilen ihan tylsää kun vauva nukkui :LOL: Sain sitten vähän enemmän kotihommia tehtyä, ja pitkästä aikaa lueskelin! Mutta nyt on kyllä mukavampaa, kun vauva on taas oma pirteä itsensä... ainakin tiedän, että hän voi paremmin. =)
 
noista kirppiksistä aattelin vastailla, että toi manhattanin kirppis-center kyllä ehdottomasti paras ja länkkärissäkin nykyään on tosiaan sellanen. Ite tykkään käydä sunnuntaisin länkkärissä siellä Kodin ykkösen alakerrassa olevassa kirppiksessä ostoksilla! :)

Missäs päin Turkua te muuten asustelette?? Ja ootteko alkuperäsiä turkulaisia?

toivottavsti flunssaiset pienokaiset paranevat pian... tässä sitä ootellaan että koska se meillekin iskee... :/ vaikka ei meillä nyt niin pientä olekkaan, että eritavallase tietty on ikävä kun vauveli sairastaa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja very important baby:
Pikkumyy80, mehän ollaan samanikäisiä ja samanikäiset pojat... olinkohan mä se sun tuttu kasvo synnäriltä? Yhden tutunnäköisen minäkin näin =)
Saatat olla... Vietitkö kenties juhannusviikonlopun synnärillä?

Alkuperäinen kirjoittaja lily07:
heipsis pikku-myy80 :) ja tervetuloa mukaan :) mul ei oo noist goottikoruist tietoo, mut täytyy kysellä siskolta ku se harrastaa vähän sen tyylistä pukeutumista aika ajoin :)
Kiitos! :) Kiva olis, jos saisit kyseltyä vinkkiä... Huutonetistäkin oon koittanu etsiskellä, mut aika hakuammuntaa on. Oon vähän valikoiva... :ashamed:

Lauantain osalta mulla meni sumplimiseks, kun tajusin jo järjestäneeni ohjelmaa sille päivälle. Iltapäivällä oon menossa siis kesämassujen tapaamiseen, joten kirpparia täytynee harrastaa sit aamupäivän aikana. Kerkeenköhän molemmat, kun kahdeks pitäis ehtiä? Alkaa kyllä olla jo verotusoireita, kun en o nyt oikein kirppiksillä käynyt... Tullutkin sit haahuiltua siellä huudon sivuilla sit aika ahkerasti. :ashamed:

Niin ja onhan viikonloppuna Osaava nainen -messutkin... Että kävisköhän sitä sit sielläkin vielä? :whistle: Hulluilla päivillä kävin tänään ja huomenna pitäis hakee sormus kaiverruksesta... Kävin eilen (vihdoin ja viimein) valitsemassa ponnistuslahjan.
 

Yhteistyössä