TYKS hoidot 2013!

Eli tänne kaikki tyksissä hoidoissa olevat keskustelemaan! Siirrytään siis tuolta "Kysymys tyksin jonoista"- ketjusta, ja toivottavasti muutkin tyksiläiset löytävät tähän ketjuun =)

Listaa...

Nimimerkki.... Ikä..... Monesko haaveissa.. Seuraava hoito, milloin?

YRITTÄJÄT

Sera2010.... *29v....... *2........*1.IVF 2.PAS, maaliskuu 2013
Manuliina.... *31v....... *1........ *1.IVF/2.PAS, huhtikuu 2013?
grosjean......*31v....... *1.........*2.IVF syksy 2013?
Helge...........*31.........*1.........* 2.IVF, ?
Helistin_83.....*29v.......*1.........* 1. IVF ?, toiv. alkukesästä??
hannuliini.......*24...... *1......... *eka tutkimuskäynti 20.2
SusannaO.......*29.......*2..........* 1. OI helmikuu 2013
Maikki1985.....*27.......*1..........*TS SG helmikuussa?
LaaL.......... * 31....... *1..........* OI helmikuu

PIINAILIJAT:

83_yrittäjä


PLUSSANNEET!!
 
Viimeksi muokattu:
Moikka kaikille!

Mun pitää hetkeks poistua palstoilta kun takana 1.IVF ja 3 PASSIA yksityisellä ja pää hajos, mutta palailen tänne kun jälleen ajankohtaista, nyt lähti lähete julkiselle, luulen että pää saattais olla kunnossa siinä vaiheessa kun julkiselle päästään. Osaisko kukaan sanoa mikä siellä on jono tällähetkellä vai vaikuttaako siihen jotkut seikat? Minulla pco, ikää 31, mies vanhempi, esikoista yritämme.
 
Mukana...

Pilalle mreni aukiolotutkimus, tai siis sitä ei taaskaan voitu tehä.. Viimeksi oli tuo tyksin sulku, omat mahikset ajoittui just sinne.. Nyt tuli ovis, jota ei päästä ees hyödyntämään..
Oon niin pettynyt kaikkeen.. Miten tästä luovuttaja asenteesta pääsee eroon? Miten saan jotain toivoa tähän koko juttuun?
Kyllä se pää taitaa täältäkin hajota, on taas niin hiton vaikeaa ja kaikki näyttää synkälle.
 
Hellou! Olen mukana ;)

Maikki> Tää on valitettavasti tätä... Tämä harrastus tulee opettamaan paljon kärsivällisyyttä ja pettymysten vastaanottamista. Minulla itselläni ei ole niin vaikeaa ottaa vastaan negaa raskaustestistä kuin noita viivästyneitä hoidon jatkoja... Eli ei auta muu kun vaan suunnata nokka kohti uusia pettymyksiä ja toivoa parasta. Olen monelta kuullut että onnistuakin voi, joten tsemppiä...

Kaikille joilla alkaa oikeesti pää hajoamaan voin lämpimästi suositella ammattiavun hankkimista. Hakeuduin itse syksyllä avun piiriin ja olen todella tyytyväinen. Nyt minulla on vuoden psykoterapiat sovittuna ja jostain syystä elämä soljuu eteenpäin hiukka kitkattomammin. Minulla kävi tuuri kun sain heti hyvän terapeutin.. Jos on aiempia huonoja kokemuksia tai eka terapeutti ei ole nappiosuma niin VAIHTAKAA!! Oma terapeuttini korosti että vaihtamiseen on oikeus ja hän sitä suosittelee jos ei tunnu kemiat kohtaavan heti.

Tänään olisi siirrosta tasan viikko. Usko on ihan nollissa mutta kroppa uskoo onnistumiseen ihan täysillä. Vaan ei tämä ole uskon asia. Jos siellä jotain kasvaa niin se kasvaa ilman minun uskomistanikin.... Siihen minä luotan... Jos ei niin sitten saattaa taas usko kaikkeen olla koetuksella mutta se on ensiviikon ongelma se...
 
83yrittäjä oon käynyt nyt kaksi kertaa psykologilla, ekalla kerralla sain siitä valtavasti, toinen kerta oli pettymys tai ainakaan en saanut siitä yhtään mitään muuta kuin kalliin laskun mukaani ja päätin etten enää mene, vai pitäiskö sitten tosiaan vaan vaihtaa? Ehkä tässä kohtaa tauko minulle parasta terapiaa.

Mun pieneen päähän ei vaan mahdu se, että kuinka paljon paskaa pitää yhden ihmisen kokea, toise saavat sormia napsauttamalla kaiken. Niin vääriin niin väärin ja tuun oleen varmaan ikuisesti katkera.
 
Kivaa, että porukka on löytänyt tänne! :) Pitäiskö tehä oikeen joku lista tohon alkuun, että pysytään kärryillä toistemme ( ja omistamme! :D ) vaiheista? Vaikka meneillään olevan hoidon vois laittaa ja lapsettomuudes syyn, monesko toiveissa jne. Siis jos haluutte :)

83yrittäjä: Ihan varmaan kasvaa ilman sun uskomistakin, jos kasvaakseen on!! Se onki hyvä muistaa, kun kuitenkaan ei stressaamatta voi olla! :) Mä en uskonu koko raskauden aikana, et mikään vois mennä hyvin, ku niin "helpolla" raskauduin! :LOL: Joopa joo, tosi helpolla! Mut kaikki meni siis ihan huippuhyvin. Tsemppiä piinailuun, koska testailet? :heart:

maikki1985: Eikö aukiolotutkimusta voi tehdä oviksen aikana? Mullahan tuo aukiolotutkimus ei todellakaan sit ollu luotettava :( Laparoskopia on ainut, millä tuubien aukiolo varmaks selviää, ja sitä ne ei varmaan tee ilman endoepäilyä. Tiedätkö nyt mitään jatkoista, koska pääset seuraavan kerran?

grosjean: :hug: Niin tuttuja ajatuksia siltä ajalta, kun itte haaveilin ekasta! :( Sitten KUN ( uskotaan vakaasti siihen, eikös? :) ) saat vihdoin oman lapsen, niin uskon, että vaikkei katkeruus kokonaan häviäiskään, niin ainakin vähenee, helpottuu, ja asian kanssa oppii elämään :) Mulle kävi niin, että ennen tota ihanaa lapsosta olin kateellinen ja katkera kaikille, joilla oli lapsi, ja varsinkin niille, jotka vaan päätti tehä lapsen, ja naps! Sitten, kun oma lapsi synty, olin niin onnenhuumassa, etten osannu haluta enkä kadehtia yhtään mitään keltään! Niin maailman paras tunne! :heart: Sit tulikin todellisena yllätyksenä luomuraskaus, ja musta alko tuntua, et mähän oon ihan "normaali" :D Kun se raskaus sitte päätty kohdunulkoisen toteamiseen ja molempien tuubien poistoon, mä ajattelin hetken, et miks mulle aina tapahtuu kaikkea paskaa! Kunnes tajusin, et eihän, mullahan on maailman ihanin lapsi!! Eli siis tarkotuksena oli kertoa, että sitten kun sen oman lapsen saa, niin katkeruus helpottaa toivottavasti jonkunverran ainakin. Siihen asti mun mielestä saakin olla vähän katkera ja kateellinen, kunhan ei vaan kovin niiden helposti raskautuvienkaan mieltä pahoita, syyttömiä kai heki siihen ovat :) Jaksuja kovasti ootteluun!

SusannaO: Siis hetkinen hetkinen, eikö sulla ollut siis ennen noita kohdunulkoisia mitään ongelmaa raskautua?? Ja miks sulle tehtiin kaavinta kohdunulkoisessa, mulle ei tehty?! Iiik, nyt rupes todella pelottamaan, et jos munkin ku on vahingoittanu kohtuakin jotenki?? :O Onkohan se yleistä?

Ens viikolla sitte tyksiin jälkitarkastukseen ja ruinaamaan hoitojen jatkoja! Pitäkäähän peukkuja, et mun jäljellä olevat elimet on kunnossa! :D
 
Pikaisesti vastaan vielä sairaspediltä... Sera2010, ei hätää! :) Kohdunulkoinen oli mun ensimmäinen raskaus ja siihen ei siis tietenkään tehty kohdun kaavintaa vaan laparoskopia ja raskausmateria poistettiin toisesta munanjohtimesta. Sen jälkeen onnistuin tulemaan luomusti raskaaksi kesken lapsettomuustutkimusten ja tästä syntyi esikoisemme. Tällöin kohtu oli siis täysin terve ja kaikki muutenkin ok (toista munanjohdinta lukuunottamatta) kun kerran tulin ihan luonnollisesti raskaaksi. Ja tämän esikoisen synnytyksessä oli sitten istukan kanssa ne ongelmat ja jouduin niihin kaavintoihin, jotka sitten vahingoittivat kohtuani. Joten ei hätää, eiköhän sun kohtu ole ihan kunnossa :)

Voimia kaikille, palailen paremmin kun olen hieman tervehtynyt!
 
Tästä katkeroitumisesta ja maailman synkkyydestä. Ekan vuoden jälkeen muistan kuinka oli kamalaa ja mietin kuinka kamalaa on jos menee toinen vuosi... Sitten kauhistelin miten ikinä kolmen vuoden jälkeen voi olla enää hengissäkään?? Nyt kun on neljäs kohta rikki niin pakko sanoa että melkeen on vaan helpottunu pikkuhiljaa. Synkkiä kausia tulee mutta pettymyksiä oppii ottamaan enemmän vastaan. Aina jos näkee tulevaisuudessa jotain hyvää tulossa niin on helpompaa, mutta sitten tulee ne lohduttomatkin ajat kun melkeen ranteita viillellään.

Psykologikäynnit maksaa omaisuuden. Itse käyn psykoterapiassa, joka olisi itsekin maksettuna jo hieman inhimillisemmän hintaista mutta onneksi olen saanut siihen tukea. Yritän nyt imeä itseeni mahdollisimman paljon oppia ja taitoa hallita itseäni, jotta ei tarvitse toista kertaa yhteiskunnan varallisuutta haaskata oman nupin oikomiseen.

Minä piinailen ja piinailen... 12.2 olis veritesti mutta luultavimmin jo perjantaina pissin tikkuun ensimmäisen kerran. Negaa odotellessa.. ;)

Oikein mukavaa ja lumista keskiviikon jatkoa!! Yritetään ämmät jaksaa!!
 
Osaako joku kertoa että soittaako ne TYKSistä veritestin tuloksen vai pitääkö mun huomenna soitella sinne? Siitä ei ollu mitään puhetta PAS:ssa, lähete vaan tuli kotiin ja tänään kävin antamassa näytteen. En siis käynyt siellä vaan mun näyte lähetetään sinne tänään iltapäivällä kuulemma tosta omasta terveyskeskuksesta. Täällä on niin kumma tilanne kun maanantaina tein kolmekin testiä. Apteekin omista tuli "roskishaamut" eli negat, mutta siis testiajan jälkeen kuitenkin punertava viiva. Digi näytti ei raskaana. Oletin että menkat siis alkais ihan suht ajallaan. Vaan ei ole vieläkään alkanu, menossa kp34, pp15, dpo18:confused: Ja aina ennen, lugeilla ja ilman, menkat on tullu 14 päivää oviksen jälkeen. No, huomenna olen ehkä viisaampi.
 
SusannaO: Auts, toi synnytyksen jälkeinen kaavinta!! :( Se on kyllä niin kurjaa, kun vihdoin on saanu sen kauan odotetun pikkusen suurella vaivalla syliin, ja sit vielä joutuu johonki kaavintaan!! Mä oon miettiny synnytyksestä jälkikäteen, että on se vaan niin "hurjaa" hommaa, ja kaikki on niiiiin pienestä loppujen lopuks kiinni, että meneekö kaikki hyvin! Oikeen on tosissaa ruvennu pelottaa, et JOS joskus vielä pääsee synnyttämään, et mitä kaikkee voi tapahtua! :| Silti sitä kuumeisesti odotan, että sinne synnärille vielä joskus pääsis ;)
Pikaista paranemista sulle, toivottavasti voit jo paremmin! :hug:

83yrittäjä: Älähän nyt vielä luovuta!! Mä ainakin peukuttelen täällä ja toivon sulle perjantain testailuun hurrrrjasti plussatuulia!! :heart:

Manuliina: Mä oon vähän sitä mieltä, et tyksistä ei soitella yhtään kellekkään yhtään mistään syystä :D Ja mulle taidettiin kyllä ihan sanoakkin, että vastausta saa kysellä jo samana iltapäivänä! Soitin sinne sitte iltapäivällä, ivf-hoitaja ei kylläkään ollu paikalla, mutta sieltä sitte joku muu hoitaja tsekkas sen. Ei ollu tullu vielä silloin samana päivänä, vaikka piti. Sitten seuraavana päivänä se oli tullut! :heart: Mut siis, jos sen pitäs olla siellä jo iltapäivällä, ni kysäse jo tänään?? Ainahan voi kysyä, JOS vaikka ois käyny tuuri ja se ois jo siellä se tulos. Ja sit tuut HETI päästämään meijät piinasta ja kertomaan hyviä uutisia!! ;) Mä en osaa noista roskishaamuista sanoa mitään, mulle ei oo sellasia ikinä tullu. Ihan puhdasta valkosta vaan, ja sitten kun aloin odottaa tota meijän murusta, niin tuli samantien punanen viiva testipäivänä. Enempää en sillon testaillukkaan. Siinä kohdunulkoisessa tein monta testiä, kun viikko menkkojen poisjäämisestä testasin ekan kerran, ni näytti vielä tosi hailakkaa viivaa. Siitä se sitte pikkuhiljaa vahvistu, mut oli siis ku, eli sen takia raskaushormoni nousi varmaan hitaammin. Vaikka kyllä jotkut sanoo, että kohdunulkoisessa heti tullu selvä tumma viiva. Toivottavasti sulla ei mitään kohdunulkoista kuitenkaan oo!! Uskotaan ja toivotaan parasta!! :heart:
 
Nii ja siis Manuliinalle piti vielä sanoa, että siis mulla tossa kohdunulkosessakin kyllä ne haaleetkin viivat tuli ihan testiajalla, samantien!

Äh, yritin tota listaa väsäillä tonne, mut emmä oikee osannu :LOL: Joku muu saa tehdä uuden jos haluaa! Ja kertokaahan muutkin tietojanne tohon jos tykkäätte, tylsää olla yksin listoilla ;) Laitoinki 83yrittäjän jo piinailemaan :)
 
Mut saa laittaa listalle

maikki1985 yritys aloitettu 09/2011
dg selittämätön lapsettomuus

Odottelen siis edelleen aukiolotutkimukseen.
Sehän meni toistamiseen ohi, tällä kertaa syyn ovulointi.
Ovulaatiotesti näytti euraavana päivänä vielä plussaa, illalla itten hyödynnettiin se tilaisuus, ehkä liian myöhään, mut tiedä häntä.

Sain vihdoin erikoissairaanhoitajan kiinni ja kyselin miten hommat etenee. Ja voin kertoa miten hyvältä se tuntui kun kuulin että asiat etenee.
Olin siis todella umpikujassa, kun en tiennyt miten ja millä aikataululla asiat etenee, mitä tarkoittaa ettei meillä ole jatkohoitoihin kiire jne. Nyt sain asioita vähän selvitettyä. Varasimme näin etukäteen ajan aukiolotutkimukseen, jos mulla tästä kierrosta tulee vaikka 21, niin sehän olis ihanteellinen, pääsisin tutkimukseen, mutta kun kierto heittää 10pv niin tiedä häntä.
No jos seuraavallakin kerralla aika peruuntuu, niin katsomme ett' mistä hoidoista aloitetaan.
EI siis kuulemma testata ovulointia, jos tikkuun saa plussan, tällöin kuulemma munasolu irtoaa varmasti. Itse en sitten tiedä mitä tapahtui kun ovuloinnin jälkeen meni viikko ja ovuloin kahden päivän ajan uudestaa, tästä meni viikko ja vuoto alkoi. Eli tuskin se on 100% varma että munasolu oikeasti irtoaa? Vai miksi ovuloin tuolloin kaksi kertaa?
No täytyy lääkärin kanssa jutella.

Mut tuntuu hyvältä että jos mulla kysyttävää, niin voin tyksiin soitella. TUntuu hyvältä kun tietää ettei vaan odoteta ja odoteta josko sinne ao tutkimukseen pääsen, vaan hommaa viedään eteenpäin ja aletaan hoidot.

Ehdottomasti täytyy itse olla aktiivinen, soittaa vastauksista, kysellä miten asia lähtee eteenpäin. Luultavasti saisin tonne hoitoihinkin odottaa ties kuinka kauan ja junnata paikoillani odottaen, jos itse en olis ollut aktivinen.

Kovasti helpotti tieto että asiat menevät eteenpäin!
 
Kopsaan nyt toisaalta ku en jaksa toistaa itseäni:D
Hoitaja soitti ja hcg oli 4 eli testi negatiivinen. Nyt vaan odotellaan menkkoja alkavaksi. Ellei perjantaihin mennessä ole alkanut ni pitää soittaa uudestaan ja katotaan sitten mitä tehdään. Eli ehkä siellä on jotain yrittänyt tapahtua ja siksi menkat nyt odotuttavat itseään tavallista pidempään.
Nyt parin kuukauden luova tauko ja kevään koittaessa sitten taas yrityksen pariin=)
 
Viimeksi muokattu:
Nimimerkki.... Ikä..... Monesko haaveissa.. Seuraava hoito, milloin?

YRITTÄJÄT

Sera2010.... *29v....... *2........*1.IVF 2.PAS, ??
Manuliina.... *31v....... *1........ *1.IVF/2.PAS, huhtikuu 2013?

PIINAILIJAT:

83_yrittäjä


<3 PLUSSANNEET!! <3
 
Manuliina: Höh, voi harmi!! :( :hug: Ehkä se on hyvä merkki, että siellä on jotain mahdollisesti yrittäny tapahtua. Toivottavasti ne menkat nyt alkaa sitte pian. Ja jaksuja ootteluun, oot vissiin ihan suht ok mielellä nyt taukoa alottamassa kuitenkin? Onko teillä paljon alkioita pakkasessa vielä? Nii ja älä silti ihan kokonaan poistu täältä palstalta, käy ainakin välillä kertomassa kuulumisia :)

Maikki19585: Toivotaan, että tärppää nyt kotikonstein :) Ja kiva kuulla, että asiat etenee :) Mä en osaa sanoa, et onko se 100% varmaa, että ovuloi, jos testi näyttää plussaa... ja eikös väitetä, että ovistesti näyttää plussaa myös, jos on raskaana? Olisko voinu olla sillon kyse siitä, et siel ois yritetty kiinnittyä, mut ei sit kuitenkaan pysyny mukana? Käsket lääkärin selittää sulle, kun pääset sinne tutkimuksiin :) Oon samaa mieltä, et ite pitää olla aktiivinen ja kysellä, ei muuten selviäis varmaa yhtään mitään!
 
Sera2010 Juu, ihan hyvillä mielin. Ne tulevat häät tosiaan jakoi halut kahtia: toisaalta toivoi kovasti onnistumista mutta toisaalta taas oli sellanen olo että eipä kai se haittaa jos nyt ei onnistukaan. Ja tosiaan hyvä merkki lienee että on jotain kiinnittymisyritystä ilmeisesti sentään ollut. Pakkasessa on vielä 6 alkiota, kahdessa kolmen alkion erässä. Eli kaipa niistä sitten joku kyytiin asti selviää kun "projekti" jatkuu=) Ja ei täältä varmaan osaa pois pysyä, niin kauan on tullut täällä palstoilla jo pyörittyä että tänne tulo sujuu jo niin vanhasta tottumuksesta:LOL:

Onnea ja tsemppejä kaikille omiin vaiheisiinsa, palailen viimeistää kun hommat jatkuu sitten mahdollisesti huhtikuussa:wave:
 
Nimimerkki.... Ikä..... Monesko haaveissa.. Seuraava hoito, milloin?

YRITTÄJÄT :popcorn:

Sera2010.... *29v....... *2........*1.IVF 2.PAS, ??
Manuliina.... *31v....... *1........ *1.IVF/2.PAS, huhtikuu 2013?
grosjean......*31v....... *1.........*2.IVF syksy 2013?

PIINAILIJAT: :headwall:

83_yrittäjä


PLUSSANNEET!! :flower:
 
Kai minäkin voisin tänne tuupata itteni nyt kun lähete on tänään laitettu vetämään. Takana siis 1.IVF ja 3 PASsia Avalla joista viimeisimmässä keskenmeno. Nyt taukoa pari kuukautta ja hommat jatkuu anastroxol + pregnyl yhdistelmällä ainakin yhden kierron sitä toista IVF:ää odotellessa. Minulla siis pco. Onkohan mitään mahkuja päästä hoitoon ennen kesätaukoja? osaisko kukaan sanoa? Päivitän itseni listaan.

Nimimerkki.... Ikä..... Monesko haaveissa.. Seuraava hoito, milloin?

YRITTÄJÄT

Sera2010.... *29v....... *2........*1.IVF 2.PAS, ??
Manuliina.... *31v....... *1........ *1.IVF/2.PAS, huhtikuu 2013?
grosjean......*31v....... *1.........*2.IVF syksy 2013?
Helge...........*31.........*1.........*2.IVF, ?

PIINAILIJAT:

83_yrittäjä


PLUSSANNEET!!
 
Sera2010, kiitos paljon :) Se on kyllä ahdistava ajatus, mitä kaikkea synnytyksessä voi mennä vikaan mutta niitä on turha näin etukäteen ajatella. Suurin osa menee kuitenkin oikein mainiosti. Ja kova hinku sinne on tietty täälläkin, kunpa sinne asti joskus vielä pääsisi. Vaikka se niin kaukaiselta vielä tässä vaiheessa tuntuukin. Ei se auta muu kuin toivoa parasta.

Täällä ollaan pikku hiljaa terveiden kirjoissa. Sopivasti flunssan päälle alkoi pistelyt ja ai että se jännitti ensimmäistä kertaa... En edes ymmärrä miksi. En ole ollenkaan piikkikammoinen mutta olihan toki tämä tilanne niin erilainen. Ja liittyihän siihen kaikenmoisia tunteita. Loppujen lopuksi mies sai kunnian tuikata piikin ihooni kun en itse uskaltanut. Mutta hyvin meni vaikka en mitään harjoittelua siihen polilla saanutkaan. Sanoivat vaan, että hyvin se onnistuu ja onnistuihan se. Alkuviikosta ultraan ja sitten näkee onko mitään vastetta.

Manuliinalle pahoittelut negasta! Kiva kuulla, että ihan hyvillä mielin olet kuitenkin. Ihanaa häiden odottelua :)

Maikki1985, mukava kuulla, että homma etenee! Se helpottaa sitä odotteluakin kun tietää, ettei tarvitse vain peukaloitaan pyöritellä.

Mä olen muuten ymmärtänyt kans, ettei positiivinen ovulaatiotesti tarkoita 100% varmaa ovulaatiota. Minulle aikoinaan sanottiin, että silloin se todennäköisesti on tapahtumassa. Mutta vissiin se aika todennäköistä on, joten kaipa se on vain pilkun viilausta ja polilla se riittää. Itsehän olen saanut elämäni (yrityksen) aikana ainoastaan kolme kertaa ovulaatioplussan, yhdestä tuli ku ja yhdestä raskauduin onnistuneesti. Joten vissiin aikas monta kiertoa on menty ilman ovulaatiota ja ainakin kaksi kertaa se todistettavasti on totuuden kertonut.

Valtavasti voimia kaikille!
 
Heissan!
Ilmoittaudun listalle!

Nimimerkki.... Ikä..... Monesko haaveissa.. Seuraava hoito, milloin?

YRITTÄJÄT

Sera2010.... *29v....... *2........*1.IVF 2.PAS, ??
Manuliina.... *31v....... *1........ *1.IVF/2.PAS, huhtikuu 2013?
grosjean......*31v....... *1.........*2.IVF syksy 2013?
Helge...........*31.........*1.........* 2.IVF, ?
Helistin_83.....*29v.......*1.........* 1. IVF ?, toiv. alkukesästä??

PIINAILIJAT:

83_yrittäjä


PLUSSANNEET!!


Meillä on lähete lähtenyt toivottavasti/luultavasti Tyksiin tän viikon alussa. Nyt sitten alkoi sen kirjelappusen odottelu, et saadaan aika suunnittelukäynnille. Jännittää!

Mut hei onko teillä muilla kokemuksia ovulaation aikaisesta voimakkaasta kipuilusta? Mulla ihan todella särkee aina jompi kumpi puoli munasarjoista ja samoihin aikoihin lämmöt nousee kierron puolivälissä. Olen miettiny, et johtuuko se kiinnikkeistä ja sactosalpinxista vai mikä ihme se on? Varsinkin kun rakko on täynnä, niin se on ihan tuskaa... Sit se menee parissa päivässä ohi.

Nyt olin tietty tuntevinani menkkatyylisiä kipuja pari päivää oletetun ovulaation jälkeen. Ja kun näitä palstoja lukee, niin pessimistikin ehtii kuvitella sadasosasekunnin verran niiden olevan kiinnittymiskipuja :) Välillä on hauskaa leikkiä ajatusleikkiä :)
 
Helistin 83 ,

Itselläni myös ovis aikoina iskee kunnon krampit alavatsaan, kipuja en vaaemmalla puolella tunne, ylensä ne kivut iskee aina oikeelle puolelle..
Ja jos oon oikeen ymmärtänyt niin sitten kun on munasolu jo irronnu niin lämmöt kohoaa..
Mut sitä en tiiä mitä se kipu sitten meinaa..
 
Nimimerkki.... Ikä..... Monesko haaveissa.. Seuraava hoito, milloin?

YRITTÄJÄT

Sera2010.... *29v....... *2........*1.IVF 2.PAS, ??
Manuliina.... *31v....... *1........ *1.IVF/2.PAS, huhtikuu 2013?
grosjean......*31v....... *1.........*2.IVF syksy 2013?
Helge...........*31.........*1.........* 2.IVF, ?
Helistin_83.....*29v.......*1.........* 1. IVF ?, toiv. alkukesästä??
hannuliini....... *24...... *1......... *eka tutkimuskäynti 20.2
PIINAILIJAT:

83_yrittäjä


PLUSSANNEET!!
 

Yhteistyössä