"Unelmavartalosta Haaveilevat -2009"

Millaisia ruokatottumuksia teillä on? Mietin vaan tässä just omiani kun aamulla ja päivällä ei maistu ruoka ollenkaan..kahvia vain ryypiskelen ja sitten iltaa kohdin alkaa syöminen yltyä..varmaan just pahinta kilojen kannalta :kieh:
 
jossunen: Itsellä vähän nuo ruokatottumukset vaihtelee. Illalla yleensä on suurin nälkä, ku on aikaa syödä :whistle: . Nyt oon yrittänyt malttaa mieleni. Mutta heti, kun pääsen käymään jumpissa ja pari viikkoa olen siellä käynyt, ni sitten ei oo jatkuvasti nälän tunne. Tai siis mieli syödä jotain, vaikka ei nälkä olekaan.
 
Jospa minäkin sitten tänne =) Painoa on nyt 70.3kg ja pituutta 170cm. Vaikka varsinaista ylipainoa ei enää ole, BMI 24,3, niin tavoitteeksi olen asettanut nyt 65kg. Jossain alkusyksyn utopistisissa haaveissani kuvittelin painavani tuon verran tämän vuoden loppuun mennessä, mutta voi mitä painon sahaamista tämä syksy on ollut :p Nytkin olin edellisellä viikolla jo hyvinkin 60-luvun puolella ja eikös taas pompannut takaisin seiskalla alkavaksi :p Ja tätä rataa on menty jo pidemmän aikaa. Että ei ihan onnistu tuo 65 vuoden loppuun, mutta jospa edes 68kg...
Kovasti tsemppiä siis kaivataan täällä =)

Laihishistoriaa löytyy helmikuusta 07 lähtien ja nyt ollaan 4,3kg:n päässä neljästäkymmenestä karistetusta kilosta
Kesän tasapainoilin kokolailla samassa painolukemassa, tai oikeastaan pari kiloa putosikin kesän aikana, ja syyskuusta aloin taas aktiivisemmin pudottamaan painoa. Syyskuun alussa painoin 72.6 eli vajaat kolme kiloa on nyt takana, viimeiset kilot tuntuvat olevan todella tiukassa!

Liikunta tuli kuvioihin tuolloin 02/07 ja yksin liikunta ei mulla pudottanut kuin muutaman hassun kilon. Ruokavalion kun yhdisti liikkumiseen, niin sitten alkoikin kutistumista tapahtumaan :) Eikä motivaatio liikkumiseen olekaan ollut laihtuminen, vaan ihan muu. Kalorilaskentaa olen käyttänyt, ja kalorit koittanut pitää siinä 1000/päivä, hiilarit täälläkin mahdollisimman minimissä. Mukaan päivän kalorimäärään en laske salaatista(siis siitä itse salaatista, vihreästä), vihanneksista, hedelmistä (paitsi banaani) tai juureksista tulevia kaloreita, eipä ole korviin kantautunut, että niitä syömällä olisi joku lihonut :D Todelliset kalorit siis reippaasti yli tuon 1000/päivä, mutta onhan Painonvartioissakin pistevapaita ruokia, joita ei lasketa päivän pistemäärään. Sillä samalla logiikalla siis, mutta kaloreita laskien =)

Mulla on muuten aina ollut tuo sama, eli aamulla ja päiväaikaan ei ole suuria näläntunteita, mutta illalla maistuisi vaikka mikä. Koko kilokaristuksen ajan olen syönyt hyvinkin iltapainoitteisesti, mutta kevyesti. Ei ainakaan mulla ole ollut lihottavaa vaikutusta sillä, mihin aikaan syö, kilot putosivat vaikka söin hyvinkin myöhään 22-23.30 maissa. Se sitten on tärkeää mitä siihen aikaan syö.

Onkos teillä muilla jotain välitavoitteita asetettuna?
 
Tervetuloa minunkin puolesta kaikille uusille!

Tänne ei kuulu juuri mitään uutta. Mieli on hieman maassa. En saa itseäni kuriin. Kalorimäärät ylittää sallitun määrän ja en vaan onnistu laittamaan itseäni kuriin. Lisäksi mulla kipeytyi noin viikko sitten vas säären etuosa. Eilen kävin tk-lääkärillä. Kokeita otatti. Ei tukosta eikä ruusua jalassa mutta syy ei kipuun ei selvinnyt. Illalla huomasin sitten että jalka "narisee" kun sitä taivuttaa. Googeletin ja diagnoosi oli jännetuppitulehdus. En uskalla kuitenkaan jättää sen diagnoosin varaan vaan tilasin yks yleislääkärin vastaanotolle ajan. Se ei oo kovin kallis, joten ehkä kärsii käydä. Masentavaa kun kroppa niin huonossa kunnossa että kun edellinen vika korjaantuu niin seuraava vika ilmaantuu! :snotty: Päätin kuitenkin että jos jalka on radikaalisti huomenna paremmassa kunnossa niin sitten perun sen lääkärin vastaanottoajan. Jännetuppitulehdukseen ei taida olla juuri hoitoa.. Paha puoli se kun jalkaa joutuu käyttämään. Sitä ei voi laittaa lepoon.

Nyt täytyy lähteä aamuhommiin..
 
Tinttu08: Todella hienosti olet painoa saanut tiputettua! Onnea!

Mä olen jonkinlaisia välitavoitteita asettanut itselleni. Yksi oli kun painon sain tippumaan alle 90. Se tuntui todella hienolle, uudelle kymmenluvulle siirtyminen! Seuraava olisi 85 mut siihen näyttää olevan vielä pitkä matka. Alunperin mun piti siihen päästä jo marraskuun loppuun mennessä. Toisin kävi. Nyt täytyykin laittaa uudet tavoitteet ja niihin pyrkiä!
 
Tervetuloa Tinttu, hienosti oot tiputtanut painoa :flower: !!

Mulla on ollut alusta lähtien eka välitavoite tuo 85kg, eikä siihen oo ees enään pitkä matka. Tarkotus ois ennen jouluu painaa se 85kg. Ei pitäis olla mitenkään mahdotonta. Sen jälkeen varmaan seuraava tavote ois päästä alle 80kg!

Huonosti on täällä muuten sujunut, herkkuja on tullu vedetty.... Täytyy vissiin taas crossailla oikeen kunnolla. Eilen olin kyllä kunnon lenkillä ja huomenna taas. Ehkä tää tästä lähtee taas.
 
Tinttu08: Tervetuloa mukaan! :flower:

Kiva, että olen saanut tähän pinoon mukaan porukkaa :hug:

Itsellä on "hauskaa", kun tämän viikon torstaina on jouluruokailu srk:n vapaaehtoisille (srk) ja ensi viikon torstaina toisen kerran jouluruokailu nuorisotyön johtokunnan jäsenille.. Miten sitä malttaa olla hirveästi ottamatta, koska koskaan en siinä ole onnistunut :whistle: . Ja mulla on tarkoituksena nytten, että olisin pitänyt tiukan "näkkileipädieetin", mutta tänäänkin olin porukoiden luona käymässä tyttöjen kanssa.. Äiti teki pullia ja pipareita.. ja tarjos.. Ja sitten kanakeitto oli ruokana.. Ni eihän sitä voinu olla ottamatta.. Ja sanoa: Olen näkkileipädieetillä.. :whistle: En syönyt kuin yhden pullan ja piparin, onneksi enempään en sortunut. Äidin pullat on vain niin hyviä :p
 
Kiitoksia =) Ja hienostihan muillakin on paino pudonnut.

Mandille jalkakipuilun paranemisia! Ikäviä tuollaiset krempat :/

Se on tosiaan palkitsevaa kun kymmenluku vaihtuu vaa'assa :) Silläpä tämä oma sahaaminen on niiiiiin raivostuttavaa, kun mennään välillä 69-70 :eek: Alimmillaan kävi kolme viikkoa sitten 69.2 ja luulinkin, että dodii, nyt menee alaspäin :LOL: Luuloksi jäi, viime viikolla tosiaan taas palattiin takaisin 70-luvulle, 700g:n viikkoplussalla :headwall:

Seliskin ihan lähellä jo välitavoittettaan =) Noin minäkin ajattelen herkuista, että niillä on sitten hinta ja mars liikkeelle. Mulla on kans crossari, mutta kelien salliessa tulee juostua ulkona, crossari on saanut toimittaa vaatepuun virkaa aikas kauan :ashamed: Viime vuonna oli kyllä ahkerassa käytössä, mutta nyt oon kylläsynyt siihen ja ajattelinkin vaihtaa sen jossain välissä kuntopyörään. Spinningpyörää mieli tekisi, mutta ne on todella kalliita. Kuntopyörä saa kelvata ja anopilta liisaan soutulaitteen ikuisuuslainaan :D Pyörällä ja soutamalla saa jo kunnon treenin koko kropalle ja onhan tuossa hyllyssä noita kaikenmaailman jumppavideoitakin, jumppapallo, kuminauhoja joka lähtöön, nyrkkeilysäkki ja painojakin jos oikein innostuu :D :D Säkki ja painot on kylläkin esikoisen :)

Red Dragonille taput onnistuneesta herkkuhallinnasta!! Yksi pulla ja pipari silloin tällöin on ihan kärpäsen kakka meressä :D Mullakin on muuten jäsenyys Ladylinelle, tosin sekin on nyt ollut jäissä, kun olen toipunut pikku operaatiosta; Leikattiin kohju säärestä :ashamed: :D Josko sitä sitten tammikuusta sais luunsa liikkeelle sinnepäin, ainakin kinttu on kunnossa :saint: Bodypumpissa ja spinningissä kävin ihan säännöllisesti, rvp aina silloin tällöin kun aikataulullisesti sopi ja joskus lisänä latin tai ladybody. Meilläpäin on vähän ongelmana tuon Ladylinen kanssa parkkipaikat, joita ei siis ole. Aina joutuu ajamaan ahtaaseen parkkitaloon ja sehän tietty myös maksaa :| Asettaa hieman ylöspäin sitä lähtökynnystä tuo parkkiongelma, enkä olekaan käynyt kuin pari (joskus harvoin kolme) kertaa viikossa juur sen vuoksi. Tosin sitten aina pari-kolme tuntia kerrallaan, sen verran on sinne matkaa ettei viitsi lähteä minkään 45min takia. Jäsenyys on katkolla huhtikuussa, enkä ole aivan varma jatkosta ollenkaan.

Viime vuoden ja nyt alkusyksystä kävin tässä ihan lähellä olevalla liikuntahallilla, erään urheiluseuran lihaskunto-aerobic -tunneilla pari kertaa viikossa. Mun mielestä siellä on kertakaikkisen osaava vetäjä, niin hyvin käy joka lihasryhmän läpi. Sitäkin olisi tarkoitus tammikuusta jatkaa.

Mulla oli alkusyksystä laadittuna kunto-ohjelma, mutta tuon operaation vuoksi se on nyt ihan vaiheessa, eli uusiksi menee. Sekin pitäisi uudelleen tehdä, että pysyisi tavoitteessa, eli mahdollisimman hyvään kuntoon pitäisi ehtiä toukokuulle. Cooperilla mitattuna sinne 2800:n pintaan =) Syyskuussa cooperi meni 2400 ja risat päälle, ettei ihan hirveä matka olisi ollut, mutta nyt oon ollut liikkumatta melkein pari kuukautta(pakosta), joten oikein hirvittää kuinka alas sitä onkaan jo ajautunut :eek: Toisaalta intoakin löytyy päästä taas liikkeelle :D

Selis tuolla aiemmin kertoilikin BMInsä, mitäs teillä muilla näyttää? Pitäiskös se lisätä tuonne etusivun taulukkoonkin? Se kertoo kuitenkin enemmän kuin pelkkä paino tai painotavoite =)
 
Tinttu: Minkälaista on tuo RVP? Kuinka nopeasti alkaa näkemään tuloksia? Itse pelkään kanssa tuota parkkipaikkatilannetta, että miten saa paikan. Syksyllä avattiin täällä liike, ja ei hirveästi paikkoja ole, mutta onneksi ei kuitenkaan maksulliseen parkkipaikkaan joudu menemään.

Ja mie lisään BMI:n tuonne etusivulle, kuka sen sinne haluaa.

Minun ensimmäinen tavoite painonpudotuksessa on 65 kg, siihen olisi siis -3,9 kg. Ja sitten 60 kg ja viimeinen etappi olisi se maaginen 55 kg, mikä on kyllä niin kaukainen ajatus ku voi vaan olla. Viimeksi, kun laihdutin 12,7 kg, ni siinä meni puoli vuotta suunnilleen. Että jospa mie tämän n. 14 kg saisin myös pudotettua siihen mennessä.
 
Kävisikö kaikille näin:

Mie siis tämän viikon perjantaista lähtien laitan viikottain etusivulle listan jälkeen:

Esim.

Viikko 50:

Red Dragon
Lähtöpaino: 68,9 kg
Paino nyt: 68, 5 kg
Muutos/vko: -400g
BMI (edellinen lukema): 25,8 (25,9)

---------------------------------------------------------------------

Eli tuollainen lisäys tulee olemaan perjantaina myös listan perällä. Haluatteko jotain lisää? Muutos ehdotuksia? Kaikkea otan mielelläni vastaan!

---------------------------------------------------------------------

Ja minkä sivun laskurilla laskette BMI:n?
 
Huomenta!

RD Miulle ainakin sopii että laittelee tuon BMI:n tuonne, täällä se on Verkkoklinikan laskurilla laskettuna 31,4. :snotty:

Mie oon nyt kahtena aamuna crossaillut 20 minuuttia kerrallaan ja tehnyt vatsalihaksia. Eilen kyllä tuli sitten popsittua karkkejakin, kun väsäsin piparitaloa. Ajattelinkin että tässä ennen joulua voisi ottaa vähän rennommin kun kuitenkin on kaikkea ihanaa ruokaa ja karkkia tarjolla. :p

Nyt taas syöttöhommat kutsuu, joten tsemppiä vaan kaikille. :)

 
RD Tuon RVP:n sisältöhän vaihtelee aina 3kk:n välein, mutta niinkuin nimestäkin arvaa, niin kyykätään, punnerretaan ja rutistellaan vatsaa :) Mun mielestä se on vähän turhan lyhyt tunti, puolisen tuntia vaan kesto, mutta yhdistettynä esmes spinnaamiseen on ihan passeli. Selkälihasliikkeitä vatsojen vastapainoksi, ja muutenkin, siinä sais olla myös mukana.

Pelkästään rvp:n vaikutuksista en osaa sanoa, kun teen paljon muutakin. Lihaskuntotreenaus ylipäätään alkoi näkymään puolen vuoden jälkeen, ensin muuttui yläkropassa olkapäiden seutu, ryhti parani huomattavasti ja pikkuhiljaa alkoi vatsarutistelutkin näkymään keskivartalon kunnossa, eli senttejä katosi vaikkei paino samaan tahtiin laskenutkaan. Kaikkein kauimmin otti reisien kaventuminen ja siihen auttoi mielestäni parhaiten pitkäkestoinen lenkkeily ja crossaaminen. Käsivarsissa on vieläkin kiinteyttämisen varaa, on tietty muuallakin vaikka kuinka. Allit on ekstratiukassa :D mutta on niihinkin muotoa tullut punnertamalla ja käsipainoilla. Body Pumpissa on mun mielestä tosi hyvin allitreenausta =)

Angel Eyes, on hieman kade tuosta crossailuinnosta ;) Taput siis sinnekin! =) Mulla on tämä joulukuu aina sellaista härdelliä, että tuntuu aikakin lentävän siivillä (seliseliseli :saint: ). Jouluksi pitää saada paikat tiptopkuntoon :xmas: Eli rennommin otetaan täälläkin, ainakin liikkumisen suhteen. Oikein kyllä jo odotan tammikuuta, ihanaa taas hikoilla muuallakin kuin saunassa, aineenvaihduntakin muuttuu vilkkaammaksi ja jospa tämä painon jumi/sahaaminenkin siihen loppuisi.

Minä lasken BMI:n ihan itse, kaavahan on vissiin ihan sama kaikilla laskureillakin. Eli paino jaettuna pituus kertaa pituudella. Lukuina mulla siis 70.3 jaettuna 1.7x1.7(= 2.89). Tulos siis 24.3 ja minä olen siis 170cm pitkä =) Mutta nyt kiillottaan vessat ja niiden kaapit ja laatikot :xmas: :xmas:
 
Jalkakipuilun syy selvisi: jännekalvontulehdus. Yksityinen lääkäri tiesi heti kun havaitsi narinan jalassa. Sain itsekin kuunnella narinaa stetoskoopeilla. Vähänkö kuullosti hassulle, ihan kuin vanha nahka olisi narissut :D Lääkkeeksi tulehduskipulääkettä kuurina, kylmää ja lepoa. Tuo lepo hieman harmittaa mutta aion noudattaa neuvoa. Hepariinilla joudutaan hoitamaan jos näillä konsteilla ei mene ohi. Siihen en halua mentävän!
 
Tinttu08 Vautsi mikä pudotus...

Mua ärsyttää nyt se kun olen muutama vuosi sitten kanssa pudottanut reilu 30 kiloa tuosta vaan mutta nyt siis ei meinaa millään pudota...

Juu paino indeksiä voi laittaa, tarttis vaan se laskea....

Hitsi että voipi olla nälkä.. Mulla periaatteena ettei kuudne jälkeen enää ruokaa.... Ja nyt saapi tosissaan taistella että ei mene kaapille...

Liikuntaa harrastan sen verran että päivittäin kävelen noin 5km.

Mutta nyt makkarista kuuluu vaativa huuto
 
Vessat kiiltää B)

Mandi : Hyvä että syy löytyi, inhottavaa sellainen epätietoisuus kun tietää, että joku vaivaa muttei tiedä että mikä :p Maltahan levätä nyt, vaikka tiedän että voipi olla hankalaa, kun on saanut draivin päälle =) Mulla on vaivana polvissa limapussin tulehdus aina silloin tällöin. Kun tulehdus on päällä, niin tulehduskipulääkekuuri on myös syötävä ja pitäisi myös malttaa levätä ja antaa parantua...aina ei malta :D Ja silloin se vaan pitkittyy ja saattaa nostaa lievän kuumeenkin :(

Äiti eteläsuomesta : Hieno pudotushan sielläkin on takana! Milläs konstein silloin kilot lähti? Noudatatko samaa nyt? Minä pohdin silloin elämäntaparemppani alkupuolella myös paljon tuota, mihin aikaan syö. Niinkuin sanottu, niin mulla tuppaa ajoittumaan iltapainoitteisesti syöminen, hyvinkin myöhään menee välillä. Ajattelin, että se on pahasta, mutta kun tapa istui niin tiukassa, niin tulin siihen tulokseen, että jos muutamaan tuntiin kaatuu koko homma, niin sitten kaatuu. Ei sitä väkisinyrittämällä ainakaan tule mitään, pakkohan homman on tuntua mielekkäältä tai se on muuten lopun alkua. Muutenkin tein niin paljon muutoksia, että niissäkin oli opettelemista. Niinpä koko ajan söin(ja syön edelleen) telkun eessä iltamyöhällä, jostain aiemmin tallennetusta lemppariohjelmasta ja syömisestä nauttien. Muutin vaan sitä mitä siinä söin. Ei enää sokeri- tai rasvakyllästettyjä herkkuja, vaan hyvää salaattia, rasvatonta rahkaa ananaksella (nam!) tai mehukeitolla, hedelmiä kasan, sokerittomia hedelmäcocktaileja.....ym. ym. Mahdollisimman protskupitoista iltapalaa, aina se proteiini mukana, katkarapuina tai tonnikalana salaatissa, rahkassa, jugurtissa....jne.

Mun tapauksessani sillä ei ole ollut väliä mihin aikaan syö, vaan sillä mitä syö. Iltasyöminen ei ole yhtään sen lihottavampaa, päivän kokonaiskalorimäärä ratkaisee. Enkä enää aikoihin ole ajatellut päivää kerrallaan vaan viikkoa kerrallaan. Eli jos jonain päivänä tulee vähän yliteltyä, niin toisena sitten hieman tiukistellaan tai liikutaan (kulutetaan) enemmän.

Nyt on vähän ongelmana ollut veden juominen, tuppaa taas tökkimään. Yritän juoda sen parisen litraa päivässä, mutta jotenkin on nyt vaikeaa sen kanssa. Täytyisi vaan ottaa asiakseen, ihme saamattomuutta. Perjantai hieman hermostuttaa täälläkin, vaikka oikein hienosti olen ruodussa pysynyt tämän viikon, ei sitten niin mitään ylimääräistä. Taidan huomenna kurkata aamusella väliaikatilannetta... =)
 
Mulle myös käy että laitetaan painoindeksi. Mulla se näyttäisi olevan 30.6. Laihdutusohjelman mukaan ainakin. Ilmoittelen huomenna koko rimpsun.

Tänään ajattelin tehdä yläkropan treeniä eli vatsalihasta ja punttijumpaa. Sellaista missä jalka ei rasitu.

Laihduttaminen on silloin helppoa kun motivaatio on kohdallaan. Välillä mulla se löytyy helposti ja toisinaan sitä saa etisiä ja etsiä, eikä löydy. Nyt se olisi löytynyt jälleen. Tuntuu että mikään ei nyt pidättelisi mua.. Harmi vaan toi jalka.. Elokuussa kun aloitin tän homman niin silloin tuntui kaikki natsaavan kohdalleen. Sitä ennen varmaan ainakin vuoden koetin pudottaa painoa. Tuloksetta! Silloin meidän pienimmäinen oli varmaan liian pieni, jotta mulla olisi ollut voimavaroja lähteä näin isoon projektiin. Väsymys ja painonpudotus ei ole hyvä yhdistelmä. Nyt elämäntilanne on helpottanut. Pienimmäinen täyttää 1v 4kk ja olen purkanut elämästäni turhia asioita pois. Joskus harrastuksia kertyy liikaa tai joku harrastus ei tuota tyydytystä, silloin on jostain luovuttava. Tällä hetkellä olen tyytyväinen valintoihini ja tämän hetkiseen elämäntilanteeseen.

Syvällisiä mietteitä näin aamun ratoksi :LOL:
 
Huomenta kaikille!

Täällä vasta nyt herättiin B) . Hyvin nukuttu yö takana. Meidän nuorimmainen söi viimeisen kerran eilen illalla klo 23.20 ja seuraavan kerran joi maitoa klo 6.20 eli yö meni ilman heräilyä toisella :D. Ja edelleen vielä nukkuu. On kakat tehnyt vaippaan.. Ihme, että nukuttaa.
Taidan ruveta tekemään toisen satsin pipareita, että kerkeän ne tehdä ennen kuin on lähtö jouluruokailemaan, onneksi sinne on vielä aikaa.

Tinttu: Kiitos sinulle tiedoista. Hyvä, että tästä pinosta löytyy joku, joka tietää Ladylinen jumpista :D. Itsellä on hauskinta, kun pitää katsoa miten mun polvet kestää mitään, ku nyt tuntuu siltä,että polvet on entistä huonommassa kunnossa.. Kiitos yläasteella tapahtuneesta tapaturmasta.. Kaaduin polvilleni koripallossa, ja siitä asti on reistaillut.. Oikean polven polvilumpio kuluu koko ajan.. :/

Itsellä olisi tarkoituksena edes jonkin verran kiinteytyä.. Että jospa jumpista olisi siihen jotain vaikutusta.

Mandi: Hyvä, että syy on selvinnyt. Yritähän parannella jalkaa ensiksi :D

Nyt nti heräs ja klo on jo 10.54. käyn vaihtamas vaipan ja syöttämässä :wave:
 
Selis: Eihän sitä viel tiedä mitä puntari huomenna näyttää:D. Tiedä vaikka olisi kuitenkin ihan mukavia lukemia.

Se on kyl totta, että motivaatiota pitää olla laihduttamisen suhteen, koska itsellä ei ilman motivaatiota tule mitään.. Yhtenä motivaationa minulle on farkut tuolla vaatekaapissa.. Katsotaan mahdunko koskaan entisiin farkkuihini.

Mutta nyt pipareita tekemään! :wave:
 
Tinttu08 Ihan vaan annos kokoa pienentämällä, ja paljoooon sallaattia ja vihannesta... Meni 4kk tuo määrä. Nyt vaan tuntuu että vaikka samoin toimis niin ei mikään auta..

Mun on oikeastaan pakko pitäät uosta kello 6 jälkeen syömättömyydestä tai sti alkaa mässäily joka ei meinaa loppua...

Se paino indeksi mulla oli sitten 28,3

Vesi meinaa täälläkin tökkiä.... Vissyä olen sit osittain juonut.
 
Ajatelkaa: Mie en ees santsannut jouluruokaa! Mie pärjäsin hyvin itseni kanssa :whistle: . Laatikot oli aivan mahtavan hyviä! Niitä olisi voinut syödä vaikka kuinka paljon! Jälkiruokana oli luumurahkaa. Minä haluaisin siihen ohjeen, että miten tehdään. Luumurahka, mitä yleensä tarjolla joulunaikaan.. Tai muutenkin, ni se on mun herkkua.

Mutta nytten laittaa pikku neidit nukkumaan.

BTW nuorimmaisen likan laitoin nukkumaan ennen lähtöä ja edelleen nukkuu.. On mies päässyt liian helpolla :kieh:
 
Punnitus:

Lähtöpaino: 88.4 kg
Paino nyt: 87.9 kg
Muutos/vko: -500
BMI(edellinen lukema): 30.8(31)

Sellainen välihuomautus että toissapäivänä paino kävi jo lukemassa 87.4 kg. Siitä johtui että eilen ilmoittamani bmi oli 30,6. Hyvä tuo puoli kiloakin! Mut aina noi takapakit harmittaa..
 
Punnitus:

Lähtöpaino: 89,1 kg
Paino nyt: 89,2 kg
Muutos/vko: +100 g
BMI (edellinen lukema): 31,5 (31,4)

Ei muutosta siis, mutta en mie vielä oikeestaan mitään odotellutkaan. Kun kuitenkaan en mitään ruokavaliota noudata.

Selis ja Mandi Hienot pudotukset teillä. :)
 

Yhteistyössä