"Unelmavartalosta Haaveilevat -2009"

Punnitus:

Lähtöpaino: 68,9 kg
Paino nyt: 67,1 kg
Muutos/Viikko: - 1,8 kg
BMI (edellinen lukema): 25,3 (25,9)

Pudotus ihan kiva. Luultavasti nesteitä on lähtenyt nytten ihan kivasti :D. Ja kunnon dieetti alla, ni senkin takia näköjään on paino tippunut edes jonkin verran. Jos mie jouluun painaisin 65 kg :whistle: . Taitaa olla liian iso tavoite, kunhan edes tippuisi jonkin verran, ettei tule plussa-puolta pahemmin. Jos vain tämä motivaatio jatkuu, ni ei pitäisi tehdä vaikeaa.. Mutta minun kärsivällisyydestä herkkuja kohtaan.. Jos pidän pintani, etten sorru suklaata yms syömään, ni hyvin menee. Pitää jättää herkut kokonaan pois.

Mandi & Selit: Hyvin on teilläkin paino pudonnut! :flower:
Vaikka Selis eilen epäilitkin muuta ;)

AE: Minun mielestä sinulla on viikko mennyt hyvin, koska eihän painoa ole ku 100g tullut lisää. Eli toisin sanoen olet pysynyt melkein samassa painossa. Pikku hiljaa hyvä tulee! :hug:
 
heips, tulin RD:n kehoituksesta kurkkimaan ja LUPAAN että vuoden vaihteessa liityn mukaan, nyt vielä kaikkee tekosyytä ettei malta alkaa laihikseen..
pudotettavaa on riittämiin, sellaiset 20kiloo kun sais pois pitkällä tähtäimellä, 10kiloo ens vuoden aikana niin hyvä ois...mutta lueskelen siihen saakka ja kerään motivaatioo =)

helmi
 
Viikonlopulla ruokailut meni, no sanotaanko herkutteluksi. Lauantaina kävimme mieheni kanssa jouluostoksilla. Kävimme Rossossa syömässä. Otin lohta. Oli niin herkullista. Ihanaa oli kun sai syödä rauhassa. Lapset eivät olleet pyörimässä ympärillä häsläämässä. Todellinen luksus hetki! Eilen vietimme appiukon syntymäpäiviä. Ruokailu oli ravintolassa. Täytekakku kahvin kera jälkkäriksi. En ole muutamaan päivään laskenut energiamääriä. Siihen pitäisi nyt saada muutos!!! Jouluun mennessä ennättää muuten tulemaan kilo tai parikin takaisin..
 
Mandi: Hyvähän se on joskus herkutella ja käydä syömässä ravintolassa :p. Varsinkin, kun on ollut omaa aikaa.

Onko teillä tietty herkkupäivä? Minun on ollut pakko kaikki herkut jättää pois, koska sen tiedän, että jos vähänkin herkuttelen, ni se jää päälle. Pitää nyt eka saada nämä ruokailutottumukset muuttumaan ja saada painoa tippumaan lähemmäs 60 kg, ni ehkä sitten voi vähän herkutella.

Sen tietää, kun joulu on, niin suklaata on tiedossa, vaikka kuinka monta rasiaa. Pitää syöttää niitä noille tytöille. Itse ei passaa ottaa. Ehkä jos yhden :p

Mitäs kaikille kuuluu?
 
Pirulainen, kirjoitin jo pitkät pätkät ja hävisi johonkin bittiavaruuteen |O

Jotain ihme häikkää on nyt, joko koneessa tai yhteyksissä :| Tekstejä häviää, tai puuttuu, verkkopankissakin puuttuu tilitapahtumia, ei vaan näy :eek: Pitänee kutsua nörttiystävä kyläilemään :whistle:

No joo, syömiset on täälläkin vähän mitä sattuu, milloin sattuu ja naposteltua tulee ihan liikaa. Säännöllisyys on ihan hukassa :ashamed: Tuntuu, että on koko ajan kiire ja niin paljon tekemistä, että sitä sitten karsii siitä ruokailusta. Ihan väärästä paikasta :/

Vettäkin menee ihan liian vähän ja kumma makeanhimo vaivaa :| Mulla onkin verensokerin mittaukseen aika ens viikolle, kun varsinkin syömisen jälkeen himottaa se makea. Heittelee sokerit siis aikas lahjakkaasti, himo nimittäin iskee vaikka olisi syönyt kuinka kevyesti tahansa ja vaikka kuinka pienen GI:n omaavaa ruokaa.

Tämä joulu tässä nyt sotkee vähän kuvioita, mutta heti tammikuusta alkaa paluu. Viikko kerrallaan alan taas suunnitella ateriat (tarkkoine kalorimäärineen), enkä yksinkertaisesti osta kaupasta mitään muuta. Piste ja aamen sille :D

RD:Mitään varsinaista herkkupäivää ei mulla ole, mutta viikonloppuisin tulee aina jotain hyvää syötyä. Päivän kaloreissa koitan herkut pitää, aina se ei onnistu. Ennen kuittasin ylitykset lisäämällä liikuntaa samassa suhteessa, mutta nyt sekin on ollut hieman vaiheessa, kun tuo jalka leikattiin. Siihenkin on muutos tulossa, tammikuusta alkaa armoton treeni =)

Jouluna en aio tuntea huonoa omaatuntoa jouluruuasta ja lievästä ylisyömisestä B) Mutta muuten taitaa tämä joulukuun oma tavoite(68kg) mennä aikalailla lepikkoon :p
 
Täälläkin aika ajoin makean himi yllättää.. Varsinkin tämä viikko on ollut sellainen, mutta syykin tiedossa... Siis nämä naistenvaivat ja senpä takia myös pientä turvotusta havaittavissa :kieh: :kieh:

Muuten mennnyt syhteellisen hyvin ja toisaalta voisko sanoa helposti alaspäin paino. Vaikka viel vähän aikaa sitten ei tullut tulosta, mutta kaipa silloin oli mukana jonkin asteista itsensä huijaamista :ashamed: :ashamed:

Viikonloput vaikeimpia kun on lapsilla ja isännällä karkkipäivä.

Joulu vähän kammottaa, mutta toivottavasti ei tule paljoa takapakkia.....

Mutta nyt hauskat päivät kaikille.
 
+600 tullut viikonlopusta. Ei loppujen lopuksi kovin paha nousu, siiderissä on kuitenkin aikast paljon kaloreita ja ihan useamman niitä join ja ruuasta puhumattakaan....

Mulla on noiden herkkujen kanssa myös ongelmana se että helposti riistäytyy käsistä. Meillä ei siis ole mitään kaapissa "vierasvarana" koska muuten söisin ne. Välillä oon itelleni antanut luvan herkutella, mutta ehkä noin kerran viikossa max.

Joulu jänniittää muakin, suklaasta on kuitenkin tosi vaikeet kieltäytyy ja ruokaa pitäis malttaa syödä tosi kohtuullisesti.....

 
Heipsis!

Mie oon kanssa ollut kipeänä, samoin kun Seliskin, joten eipä oo kauheesti tullut kuntoiltua. :p Lähinnä vaan oon maannu sohvalla ja tuijottanut telkkaria. No mutta joulun jälkeen sitten taas uusin voimin kuntoilemaan. :) Mieskin toi sitten kaupasta suklaata, sipsiä ja jätskiä parantaakseen oloani, joten puntariin on taas varmaan muutama lisäkilo tullut. :ashamed:
 
Juup, makeanhimo liittyy menkkoihin täälläkin, mutta tämä nykyinen on ihan koska-vaan-aina-jatkuvasti -luokkaa. Mokoma, pöh. Tänäänkin meni 130g Pandan suklaata, kivat liki 600kcal... mutta mahtui päivän kaloreihin kuitenkin :D Oli nimittäin superkiirepäivä töissä ja jäi syömiset väliin :ashamed: Kotiintullessa kyllä söin, mutta hyvin kevyttä (30kcal/100g) pakastewokkivihannesta 400g ja joukossa herkkusieniä 250g, sama kalorimäärä niissäkin. Illalla, kera tallennetun Greyn Anatomian :whistle: , pistelin katkarapuja jäävuorisalaatilla, joukossa yksi keitetty kananmuna ja kirsikkatomaattia+kurkkua. Ja Rooibos teetä. Ja sen perhanan suklaan :kieh: Taas se himo iski syömisen jälkeen :p

Nyt sitten se vesi kuvioihin leidit! Oon miettinyt tätä joulua, muistellut miten se viime vuonna hoitui, ja niin se vaan oli, että vettä vettä ja vettä. Kun juo paljon, niin ei mahdu sitä herkkua niin hirveästi kyytiin =) Aineenvaihduntakin pysyy vilkkaana ja sitä kautta peruskulutuskin hieman isommilla kierroksilla ;) Puhumattakaan kuinka h y v ä ä runsas vedenlitkiminen tekee talvi-iholle =)

Minä tänään pyhästi lupasin itselleni sen kaksi litraa päivässä pistellä menemään. Mulla on sellaisia Mäkkärin kokislaseja, yhteen menee 3,5dl, pari litraa ei ole montaakaan lasillista päivässä. Kun vaan ottaa asiakseen :ashamed:

Tässä kaiken jouluhässäkän keskellä sitä jotenkin jättää itsestään huolehtimisen hyvin vähälle, siis minä ainakin. Kun tekemistä on, niin karsii "turhia" ja voi hyvät hyssykät, kun olisi TÄRKEÄÄ huolehtia nimeomaan itsestään. Katsokaa nytkin tätä kellonaikaa, järjestäen menee lepakkovuorolle nämä tekemiset, univelkaa kertyy, iho menee harmaaksi, ei jaksa (lue:viitsi) käyttää aikaa kunnolliseen ihonhoitoon nyt kun sitä juuri eniten tarvitsisi, turvottaa, väsyttää, kantapäissä on halkeamia, kropasta iho kuivuu karrelle, lisäravinteet odottelee purkeissaan vissiin parasta-ennen -päivää ja edellisestä kampaajareissusta on niin kauan, että jokainen vastaantulijakin sen huomaa väistämättä :ashamed: Tätä kaikkea kun oikein kelaa, niin ei se ihme, ettei vaakalukema alene; Eihän mua itteeni kiinnosta ollenkaan mun oma olemukseni!

Yöllistä pohdintaa....koittakee jaksaa :ashamed: :D :D
 
Täällä on siirrytty syömään hedelmiä ja leipää herkkujen sijaan. Ja nyt kun joululomatkin alkoi ja oon päivät yksin kotosalla, niin ei tule syötyä kuin yksi lämmin ateria päivässä :) lenkkeily vaan on meinannut jäädä vähemmälle :whistle: Tänä aamuna puntarilla kävin kurkistamassa mitä se paino näyttää, niin -200g edellisestä tippunut :D jospa se tästä.. harmi vaan joulun väliin tuleminen. Sitä taas saa kilokaupalla suklaata ym. lahjaksi :ashamed: täytyi jo tänää painoa ilmoitella, kun illalla ollaan tyttöjen kanssa lähössä vähän viihteelle, niin huomenna ei tee vaakaa mieli edes vilaista, kun sen nyt taas arvaa, että turvoksissa ollaan :ashamed: :whistle:
 
Mua kyllä hiukian jännittää huominen.... ei varmaan yhtään oo miinuksella lukemat :headwall: . Tollaset juhlimiset ei vaan sovi mulle kun silloin aina riistäytyy käsistä. Tosin yritin juoda aina lightti siiderii, mutta silti.

Mutta uudenvuodenlupauksena täytyy tsempata oikeen kunnolla! Mulla alkaa välitavotetta kuitenkin jo lukema näyttää eli 85kg! Siitä sitten vielä ainakin -10kg pois.
 
Punnitus:

Lähtöpaino: 89,1 kg
Paino nyt: 90,4 kg
Muutos/vko: +1300 g
BMI (edellinen lukema): 31,9 (31,5)

Heh, menny tää miun laihdutus vähän väärään suuntaan. :LOL: No eipä heitetä kirvestä kaivoon, miulla kuitenkin tuo paino vaihtelee jopa parikin kiloa päivässäkin, että en nyt ihan lihomisenkaan piikkiin tuota vielä laita.

Ei oo vaan jaksanu tehdä mitään kun on ollu kipeä, tullut vaan herkuteltua. Nyt sitten se kostautuu. Mutta tästä sitten keveämpään suuntaan mennään. :)

Tsemppiä vaan muillekin, toivottavasti työ ootte saaneet parempia tuloksia. :)
 
JES! Tänään 69.8 kg vaa'assa =)

Lähtöpaino: 70.3kg
Paino nyt: 69.8kg
Muutos/vko: -500 g
BMI (edellinen lukema): 24.2 (24.3)

Angel Eyes: Kyllä mullakin paino vaihtelee paljonkin, tottakai aamu- ja iltapainokin on ihan eri. Jos sen pari litraa vettäkin pistelee päivän mittaan, niin sekin painaa jo 2kg :D Sitkeesti kun jaksaa vaan eteenpäin, niin kyllä se paino laskee, ihan varmasti laskee. Vaikka mullakin on tämä syksy ollut aikamoista sahaamista/jumimista, niin kun katsoo hieman pidemmällä aikavälillä, niin onhan se käyrä kuitenkin laskeva loppuviimeksi. Ja se on tärkeintä, ettei ole pidemmän ajan suuntaus ylöspäin.

Eikä kukaan voi lihoa 1,3kiloa viikossa, ei ainakaan läskiksi muutu niin lyhyessä ajassa. Olisiko turvotustakin? Yhdenkin lisäkilon kerääminen vaatisi 7000 kalorin ylitystä, saati sitten enemmän! Nyt jouluksi relaxia ja sitten tiukasti tsempillä etiäpäin, niin paino tulee laskemaan!
 
Ilmoittelen vasta joulun jälkeen painon seuraavan kerran, jos sopii! Nyt on mennyt niin penkin alle tää homma että ei järkeä edes punnita. Pelottaa vaan miten sitä pystyy ryhdistäytymään joulun jälkeen ja palaamaan ruotuun..

Onnea Tinttu08 hienosta pudotuksesta! Ja Angel Eyes tsemppiä sulle!
 

Yhteistyössä