"Unelmavartalosta Haaveilevat -2009"

Tervehdys kaikille pitkästä aikaa! :wave:

Ei ole joutanut tännekään kirjoittelemaan, kun olen koko ajan ollut menossa tai on ollut jotain tekemistä.

Tällä viikolla olen siis tehnyt suklaataskuja ja korvapuusteja ristiäisiä varten.

Eilen olin nuorisotyön johtokunnan jäsenille tarkoitetulla jouluruoalla. Ei ollut niin hyvää kuin viime viikolla.

ae: :hug: Tammikuun alusta viimeistään kunnon aloitus sitten painonpudotukseen!

Tinttu & äiti eteläsuomesta: :flower: Hyvn on paino teillä tippunut!

Mandi: Kyllähän se käy! Ilmoitat sitten ens viikolla sitten seuraavan tuloksen, tai, kun siltä sinusta tuntuu.

Mie kävin tänään hakemassa ladyline:n jäsenkortin. Sitä pääsee sitten jumpat aloittelee ens kuussa. :D

Tässä vielä nämä minun tiedot:

Red Dragon
Aloituspaino: 68,9 kg
Paino nyt: 65,5 kg
Muutos/Viikko: -1,6 kg
BMI (edellinen lukema): 24,5 (25,9)


Toisin sanoen ensimmäisessä tavoitteessani olen.. (65 kg)
 
RD: HIENOA!!! UPEETA!!! Ensimmäinen tavoite saavutettu!


Ihan mahdotonta vauhtia on sulla paino pudonnut, millaisellas kalorimäärällä menet?

Äiti eteläsuomesta: Pudotusonnea sinnekin :flower: Sullakin aikas reippaaseen tahtiin lähtee kiloja, milläs konstein sinä niitä pudottelet?

Vinkit jakoon, suuret pudottajat ;) :D :D

Ehdotus; Jätetäänkö suosilla seuraava perjantai väliin? Ei taida olla ihan todelliset lukemat, kun jouluna tulee syötyä paljon enemmän kuin normisti. Siis määrällisestikin enemmän, ei ainoastaan kalorimäärillä mitattuna :xmas:
 
Tinttu: En mie oikeastaan laskeskele kalorimääriä. Tänään tuli syötyä kaksi kääretortun palaa, joiden päällä oli hieman kermavaahtoa ja mansikkahilloa :p , ja vähän sipsiä. Kaverin luona tuli käytyä ja toinen oli sitten tuollaisia tehnyt :whistle: Mitä oon muuttanut, niin olen jättänyt esim. makkaraperunat kokonaan poikkeen, vaalean leivän, ja karamellit olen oikeastaan kokonaan jättänyt. Mikä muutos on kanssa tapahtunut, niin se, että annoskoko on pienentynyt.

Mutta sitten, kun tuolla ladylinella rupeaa käymään, ni sittenhän se alkaa lihaksix muuttua ja paino lähtee vain nousuun sitten. Kunhan vain jaksan käydä.

Itsekin olen ihmeissäni, että miten on voinut näin pudota paino.. Mutta kyllähän tuohon toiseen tavoitteeseen on mieletön matka vielä.

Ja kyllä mulle käy, että jätetään ens viikon perjantai väliin, mutta ketkä ilmoittaa lukemat, niin lisään listaan. Itse ainakin varmaan mittailen. Tässä yritän pitää itsekurin yllä joulunkin ajan.

Ja sitten tammikuulle teen oman pinon. Jokaiselle kuulle tulee aina uusi pino, ni on sitten selvempi. :D

Mutta nytten nukkumaan. Harmi vaan, kun tiedän sen, etten kauaa saa nukkua, koska vauveliini herää kuitenkin kohta. Ihmeen aikaisin meni jo nukkumaan.

Hyvää yötä kaikille!

- RD -
 
Kiitos tinttu ja RD tsemppauksesta. :) Kyllä se tästä pikkuhiljaa, ajattelin tuossa joulun jälkeen kokeilla että jos oikeesti alkaisi syödäkkin vähemmän, että mitä tekee imetykselle. Jos näyttää että maidon tulo alkaa hiipumaan niin syödään sitten taasen enemmän.

Hienosti on siulla RD paino tippunut. :) Samoin Äiti eteläsuomesta.

 
Tinttu08 Olen nyt käyttänyt Tohtori Tolosen laihdutus-kuitu valmistetta. Otan aamulla 6 ja ennen lämmintä ruokaa 6 eli tuon 12 kapselia päivässä.

Tämä auttaa kanssa makean himoon ja toisaalta vatsan toimintaan.
Ja toisaalta kanssa vähentää nälän tunnetta. Josko tää olis se juttu....


 
Itse haluisin kanssa mukaan, kun painoa pitäisi sellainen 13kg tiputtaa, mutta taidan aloittaa vasta tammikuussa sitten ja eihän mulla ole vielä hankittuna edes vaakaa. Sellainen täytyy hommata ja sitten tulla tänne. Voiko tähän liittyä vielä tammikuun aikaan? Haluisin kyllä mukaan, kun ittellä tuppaa olemaan vähän sellainen juttu että tarvitsen kannustusta ja muidenki laihduttajien vinkkejä. Ryhmässä on parempi laihduttaa, kun aivan yksin.
 
Punnitus:

Lähtöpaino: 87,3 kg
Paino nyt: 86,2 kg
Muutos/vko: -200g
BMI (edellinen lukema): 29,2 (29,2)


En eilen kerrennyt ollenkaan käymään koneella, mutta ihme ja kumma sain rutistetusi kuitenkin ees hiukan pois.

Mä aattelin "yrittää" pysyä joulunakin tiukkana ja syödä kohtuudella, katotaan miten onnistuu!

Tosi hienosti on osalla tippunut *kade kun itellä menee hitaasti*
 
hammyy: Hupsista. Niinpäs olikin. Meni hetki, että hoksasin, että mitkä numerot on vaihtanut paikkaa :whistle: . Nyt pitäis olla korjattu oikein.

Selis: Hyvähän se on, että edes vähän tippuu painoa. Pikku hiljaa eteenpäin. Miekii yritän tuota tiukkana pysymistä ruoan suhteen jouluna.. Mutta katsotaan miten käy.. :whistle:

JaDe9: Tervetuloa meidän joukkoon! :flower: Ilmoitat sitten tammikuun alussa omat tiedot.

Pakko kehua omaa miestäni, joka on siirtynyt kanssa terveelliselle elämäntavalle. Hän on ehkä minuakin kärsivällisempi ja muutenkin katsoo tarkkaan, mitä suuhunsa laittaa.
Mies aloitti painonpudotuksen marraskuun alusta ja on laihduttanut jo -15 kg. Vielä on kyllä jäljellä 35 kg, mutta alku näyttää lupaavalta. Miehen vyötärönympärys on tippunut ihan mielettömästi. Maha pienentynyt puoleen ja kasvoista huomaa parhaiten.
Eilen kokeili pukua, niin pitää kai sitä ristiäisiin ostaa uusi kauluspaita, kun paita oli kuin teltta. Ja puvuntakki hiukan iso :whistle:

Mutta nyt alkoi vauva itkemään. Syöttämään täytyy mennä! :wave:
 
Yökyöpeli täällä taas B)

Tulin toivottelemaan Hyvää Joulua teille :xmas: Nämä loppupäivät ennen joulua on aikas lentoa, joten tuskin ehdin tänne. Perhe kun ei ole ihan pieni, niin sitä ruualaittoa ja lahjanhommaamista piisaa =)

Selis: Pudotusonnittelut :flower: Miinus se on pienikin miinus, ei mitään vähättelyä! Suunta on niin oikea kuin olla voi! *tähän sellainen peukku-ylöspäin -hymiö*

Äiti eteläsuomesta: Vai Tolosia siellä napsitaan, täytyypä ajan kanssa kurkkia paremmin tuotetta ;)

Ja RD: Minä kävin siellä Lady Linella sellaisessa mittauksessa, missä mitattiin rasvaprossa, lihasprossa, sisäelinrasva ja lepokulutus. Mulla oli rasva 24.6% ja koska mun ikäisellä naisella pitää olla yli 21%, eli toi oli aikas hyvä :saint: Sisäelinten ympärillä ei ollut juuri ollenkaan rasvakerääntymää, lepokulutus oli jotain 1400kcal luokkaa. Ja sitten siihen pointtiin pikkuhiljaa; Lihasprossa olikin sitten 36.3%, mikä on liki kymmenen prosenttia yli naisten keskiarvon ja melkein sama kuin miesten keskiarvo(37%). Eli lihasta löytyy :D Ihan hetkessä (niin se mittaajakin sanoi) ei tuollainen prosentti kerry ja viimeisen puolentoista vuoden aikana paino on lähes poikkeuksetta laskenut joka viikko. Ainoastaan pari plussaviikkoa oli ja muutama nollaviikko. Eli ei se ainakaan mulla mennyt niin, että paino olisi noussut vaikka lihasta tulikin ja paljon tulikin verrattuna lähtöpisteeseen.

Mulla oli kyllä ammattilaisen tekemät treeni- ja ruokaohjelmat, joten niillä on kyllä varmasti ollut osuutta siihen, että liki sen 40 kiloa kevyempänä on läski veke ja lihas jäljellä :D Ja minä liikuin paljon, 35-jopa 45 tuntia kuukaudessa. Samanlaiset ohjelmat on nytkin tekosessa, oli jo yhdet, mutta jalkaoperaation vuoksi menivät uusiksi. Onneksi on ammatti-ihmisiä lähipiirissä, tulisi muuten kalliiksi teettää jatkuvasti näitä ohjelmia.

Nyt vasta normipainoisena, viime syksystä lähtien on tämä painon alaspäin saaminen ollut työtä ja tuskaa ja liikkumiset em. syystä aikas minissä. Uskon kuitenkin siihen, että kun pääsee treenirytmiin kunnolla takaisin kiinni ja noudattaa sitä omaa ruokavaliota, niin kyllä ne loputkin kilot lähtevät. Rasvaa kuitenkin ON vielä tietyissä paikoissa ihan kiitettävästi :whistle: :D jotta pudotettavaakin pitäisi vielä löytyä, vaikka olisi mikä lihasprossa tahansa :D
 
Voi paska.. Jouduttiin ostamaan uusi vaaka ja se sit näyttää noin 1.3kg enemmän kuin vanha... No sinänsä tuossa ei mitään kun sama pudotushan se on ollut, mutta inhottavaa katsoa sitä isompaa lukemaa.... Täytyy tässä sottailla että miten sen tuohon listaan sit iskee.....

 
JOs vaikka huomenna tulen ilmoittamaan aamupainon ja siitä sitten lähdetään etiäpäin. On varmaan niin kaikista helpointa...

No itse asiassa tiedetty että vaaka jonkin verrn valehtelee ja siksi tuo uusi hankittiin... Mutta olihan se jonkin aseteinen pettymys.

Varsinkin kun isäntä eilen sanoi kun saunaan mentiin että olet laihtunut ja mie sit hehkutin että niin olen... Niin ja tosiaan pitäähän muistaa että onhan laihtumista tapahtunut ja lähtö ollut sit loppu pelissä isompi mitä luulin....

Eiköhän tää tästä taas helpota pikku hiljaa....
 
Pääseekö vielä mukaan??

Aloitan kylläkin joulun jälkeen, ihan turha laittaa nollaviikkoa :kieh:

Aloituspaino on mulla 78kg ja tavoite heinäkuuksi olisi tuollainen 68kg.
BMI on mulla 26,9

Kiloja on jääny kuopuksen syntymän jälkeen tuo kymmenen. Ja kuopus on sentään 3,5v. Mulla on epäsäännöllinen kolmivuorotyö joten mitään kuntosalijuttuja en pysty aloittamaan. lapsia on kolme ja mieskin taloudesta löytyy. Mulla metodi taitaa olla "kato mitä syöt ja lisää liikuntaa" ;)
 
Mustana: TErvetuloa! :flower:

Sen siitä joulusta saa, että painoa tulee.. En kyllä ihteni mielestä pahemmin niin liikaa syönyt, mutta tulihan konvehtejakin syötyä.. Joten onpa kivaa.. Heti on masentunut olotila.. Miten annoin itseni näin retkahtaa..

:'( :'( :'( :'( :ashamed: :headwall: |O
 
lähtöpaino 78,1
paino nyt 76,5
muutos per viikko +1,2kg
BMI 27,7

En nyt kuitenkaan jaksa alkaa miettimään mitennoita muutoksia teksi kun oli se vaaka hässäkkä. Annan olla tiedot entisellään ja siksi siis tuo huima nousu....

Jouluna aatto meni mässätessä ja sen huomasi. oli niinhuono olla että....

Nyt taas niskasta kiinni ja menoksi.

 
Aloitan virallisesti vasta 5.1 mutta kävin vaa`alla ja olin pysyny samassa painossa :eek: :eek:

Eli kilot samassa 78. Kävin joulupävänä tekemässä isäni koiran kanssa puolentoista tunnin lenkin ja tapanipäivänä samoin. Eilen olinkin sitten miljoonan muun kanssa aletarjontaa katsomassa :xmas:
 
Joulu tuli ja meni.. Mutta mitä se tekikään mun painolle!!! Tänä aamuna katsoin totuutta silmiin. Paino 91,2 kg! Yli kolme kiloa tullut lisää.. |O :headwall: Onko tässä mitään järkeä: ensin vaivalla pudotan painoa ja sitten viikon mässäily tuo ne kaikki kilot takaisin. Masentavaa!!! Tänään olen kuuliaisesti kirjannut syömiset ruokapäiväkirjaan ja motivaatiota olen myös kaivellut esiin. Jospa se taas tästä..
 
no jos taas kerran..kun en ennen mihinkään ikinään ole ilmoittanut itseäni :ashamed: :whistle: ..

no päiväkerrallaan ja sitä rataa.. tietoa on kuin pienessä kylässä.. kun saisi vielä käytäntöön...

käyn kerran kuukaudessa ainakin hoitsulla.. 19.1. olisi sitten sellainen isompi jutustelu+verenpaineen mittaus+vaaka+vyötärönympärys... :whistle: :ashamed:

lähtöpaino on 97kg ja tavoite on ainakin 80..jos menee alle niin hyvä..*kakka!!! :ashamed: :p taas tuli mieleen että kesäkuussa -99 olin 69 kg!!! :headwall: :headwall: :headwall: *
 

Yhteistyössä