UUSI RELAATIO ILMESTYNYT

  • Viestiketjun aloittaja jantsku
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja anuliini:
VALMIS!

Elämäni ensimmäinen (mutta ei varmasti viimeinen) relaatio, ketjua olen lueskellu, mutta yhtään kysymystä en ole kysynyt :) Googlen ja wikin avulla enimmäkseen menny eteenpäin. Viimeinen puuttuva sana oli Taruolennoissa oleva superroisto, jota oon pähkäilly ehkä tunnin ennenku aukes! Tsemppiä teille, jotka vielä pähkäilyjä jatkatte :)

Pelin läpäisy:
365 / 365 (100.0%)

Vihjeet: 4 / 4
Loppuratkaisu oikein!

Sijoitus:
1 / 2141
Sä jäät koukkuun niin kuin mulle kävi, kun tein sitten saman tien 2 aiempaa relaatiota, sitä ekaa en ole viitsinyt aloittaa, kun huomenna kuitenkin pitää päästä jo töihin.
 
Mariia
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
Sä jäät koukkuun niin kuin mulle kävi, kun tein sitten saman tien 2 aiempaa relaatiota, sitä ekaa en ole viitsinyt aloittaa, kun huomenna kuitenkin pitää päästä jo töihin.
Tää oli nyt mun eka kanssa. Eilen aloitin ja tänään lopetin. Mieli tekisi aloittaa aiempia, mutta toistaiseksi oon saanut pidettyä itseni ruodussa, koska ens yönä pitää saada hippasen pidemmät yöunet ja olla pirteenä töissä aamulla :D
 
Muhina
Oon lukenut tätä ketjua eestaas ja jotakuinkin sivuttainkin ja en vaan saa silmiä osumaan oikeisiin vinkkeihin vaikka ne täällä oliskin.

Eli vihjeitä tarviisiin tämmösiin:

Cliffhangerista .....(5)......(6)
Psykiatrista ..............(14)
Seinfed - ......(6) - Kolmas kivi auringosta

Oon nyt miettinyt pääni puhki ja vaikka noi varmaan aika simppeleitä onkin, niin ei vaan oma pää ja wikipedia & google anna apua, minkä tajuaisin.

Oisin kovin kiitollinen vinkeistä. :)
 
spelaaja
Mie tarvisin vihjettä Viikinki ruudun näihin sanoihin:

Odin - vasemmalle 4 kirjainta,eli mitä nyt haetaan?
Harald Hirmuinen - 9+5 kirjainta joka yhdistyy tv-ohjelma ruudun yhteen ohjelmaan (on tiedossa jo).
 
Muhina
Mariia isot kiitokset, noilla vinkeillä sain pelin valmiiksi ja loppuratkaisukin jo löytyi. =)

(ja miten ihmeessä minen tota rennyakaan tajunnut?!?)

spelaajalle:

Odin - vasemmalle 4, Wikipediasta löysin...Liittyy Odinin isään.
Harald Hirmuinen - 9+5, Joku muu HIRMUINEN tyyppi. Tässä tulee hirmuinen....
 
Muhina
Oon kauheen huono kehittämään vinkkejä....Mut yritetääs vielä.

Skandivaani mytologian mukaan jumalia oli kahta sukua... Tutkippa niitä. Ja vielä sellainen, että Odinin isä oli ensimmäinen sellainen.
 
puff
puff:

kertoisko joku vielä:
hevonen-> 5
kamppailu-urheilu-> 13 ->MMA



eka: mitä tarvit askartelussa? (tämäkin ollut ketjussa moneen kertaan esillä;)
kamp.urh.: thai***


Kiitos! Nyt on kaikki.
Jos tuo eka on ollut ketjussa, on mennyt totaalisesti ohi. En olisi kyllä keksinyt. Tuota tokaa kokeilin ensin jääräpäisesti useaan otteeseen englanniksi... huoh..
 
Mariia
Alkuperäinen kirjoittaja Mariia:
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
Sä jäät koukkuun niin kuin mulle kävi, kun tein sitten saman tien 2 aiempaa relaatiota, sitä ekaa en ole viitsinyt aloittaa, kun huomenna kuitenkin pitää päästä jo töihin.
Tää oli nyt mun eka kanssa. Eilen aloitin ja tänään lopetin. Mieli tekisi aloittaa aiempia, mutta toistaiseksi oon saanut pidettyä itseni ruodussa, koska ens yönä pitää saada hippasen pidemmät yöunet ja olla pirteenä töissä aamulla :D
Tulipa sitten kuitenkin tehtyä kakkonenkin :D
 
Elli
Iltaa!

Pakko alistua ja ensimäistä kertaa kysyä vihjeet näihin viimeisiin sanoihin,kun oma älli loppuu kesken

Pääkaupunki : Museo - alaspäin 8 ??

Skientologia -- Ylöspäin 7 yhdistyy Juutalaisuuden kanssa?
Skientologia : Psykologia - Ylöspäin 3+4 ??

James Bond
-----------------
James Bond -Vasen yläviisto 8+7 kirjainta?
James Bond -Vasemmalle 5+10?
Lupa Tappaa - vasemmalle 4+9 ?
Mikä yhdistää Sean Conneryn & Ruumisarkun? (mietttiny 5 päivää ja tyhjää lyö edelleen)
 
Muhina
Pääkaupunki : Museo - alaspäin 8 ?? Ite oon joskus käynyt myös taide- sellasessa

Skientologia -- Ylöspäin 7 yhdistyy Juutalaisuuden kanssa? Mitä on juutalaisuus? Skientologiaa ei varsinaisesti sellaiseksi ole suomessa hyväksytty.
Skientologia : Psykologia - Ylöspäin 3+4 ?? Jenkkityyppi, joka telkkari ohjelmassa myös muiden ongelmia ratkoo. Huhujen mukaan tosin ois ehkä pitänyt ratkoa myös oman avioliiton ongelmia.

James Bond
-----------------
James Bond -Vasen yläviisto 8+7 kirjainta? No se james bond on sellainen 007. Sen niminen kauppakin löytyy.
James Bond -Vasemmalle 5+10? Sellainen sihteerikkö nainen, joka bondista kovasti tykkäilee. Suomalaisittain.
Lupa Tappaa - vasemmalle 4+9 ? Leffa myös. Parodioi muita ja siinäkin lupa tehdä jotakin.
Mikä yhdistää Sean Conneryn & Ruumisarkun? (mietttiny 5 päivää ja tyhjää lyö edelleen) Löytyy suoraan wikipediasta ja on tässäkin ketjussa lienee ihan suoraankin jo sanottu... Joskus ollut sekin päivä, kun connery ei ollut näyttelijä, milläs se leipä silloin ansaittiin.
 
elli
Alkuperäinen kirjoittaja Muhina:
Pääkaupunki : Museo - alaspäin 8 ?? Ite oon joskus käynyt myös taide- sellasessa

Skientologia -- Ylöspäin 7 yhdistyy Juutalaisuuden kanssa? Mitä on juutalaisuus? Skientologiaa ei varsinaisesti sellaiseksi ole suomessa hyväksytty.


James Bond -Vasen yläviisto 8+7 kirjainta? No se james bond on sellainen 007. Sen niminen kauppakin löytyy.

James Bond -Vasemmalle 5+10? Sellainen sihteerikkö nainen, joka bondista kovasti tykkäilee. Suomalaisittain.
L.
Nämä ei oo auennut ollenkaa.. saisko noita suoraan ? :/

 
vieras
Taidan lopettaa koko touhun kun en enää tajua näitä vihjeitä täällä tai keksi sanoja itse. Ärsyttää itseä ihan älyttömästi, kun kaikki ruudut auki ja vasta yhden päällä lukee ok :/
 

Yhteistyössä