Uusi tapaaminen Hesassa 14.9.

papuneiti harmaana
Mä ilmottaudun mukaan! Tietenkin riippuen vähän ajankohdasta, esim. ihan heinäkuun viimeset viikot ei mulle käy. Todennäköisesti ollaan poissa, kun miehellä lomaa.
Mä voisin ehdottaa esim 30.6, 7.7 tai 14.7. Olisko joku näistä päivistä kaikille sopiva? Ja musta klo.19 oli hyvä aika aloittaa.
Tiedän aika vähän ruokapaikkoja, joten jätän sen muille.
 
riikka pikana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 20:53 papuneiti harmaana kirjoitti:
Mä ilmottaudun mukaan! Tietenkin riippuen vähän ajankohdasta, esim. ihan heinäkuun viimeset viikot ei mulle käy. Todennäköisesti ollaan poissa, kun miehellä lomaa.
Mä voisin ehdottaa esim 30.6, 7.7 tai 14.7. Olisko joku näistä päivistä kaikille sopiva? Ja musta klo.19 oli hyvä aika aloittaa.
Tiedän aika vähän ruokapaikkoja, joten jätän sen muille.
Mulle sopii periaatteessa nuo kaikki, mutta parhaiten tuo 7.7., Mikael on silloin maalla kun mummi on kesälomalla ja mulla on vapaa viikonloppu :D.
 
mulla ei ole listoja vielä tuonne saakka :whistle:
varmaan ensi viikolla saadaan niin kerron sitten.. ;)
ruokapaikkana grande grill kiinnostaa tai amarillo, miksi ei iguana myös.
tosin memphisin ruoka oli taivaallista ja saapi boonusta vielä :LOL:

ja tykkäsin myös että klo 19 on hyvä aika aloitella :wave:
eli olen näillä näkymin mukana :xmas:
 
Täällä olis yksi innokas, joka ilmoittautuu mukaan =) .
Santa Fe:ssä ja Iguanassa on tullut käytyä ja niistä tykkään kovasti, mutta mulle sopii kyllä muutkin paikat.
Olisko tarkotus mennä vaan syömään vai jatkuuko ilta ruoan jälkeen???
Itse ainakin olisin halukas lähtemään vielä jatkamaan iltaa :).
En oo aikasemmin ollut tällasissa tapaamisissa, joten pikkasen kyllä jänskättää...mutta lukemani perusteella olette kyllä mukavaa porukkaa ja ainakin Pulttis lupasi, että mahdun mukaan vaikka olenkin täältä kaempaa....espoosta
=)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 14:48 Miira77 kirjoitti:
Täällä olis yksi innokas, joka ilmoittautuu mukaan =) .
Santa Fe:ssä ja Iguanassa on tullut käytyä ja niistä tykkään kovasti, mutta mulle sopii kyllä muutkin paikat.
Olisko tarkotus mennä vaan syömään vai jatkuuko ilta ruoan jälkeen???
Itse ainakin olisin halukas lähtemään vielä jatkamaan iltaa :).
En oo aikasemmin ollut tällasissa tapaamisissa, joten pikkasen kyllä jänskättää...mutta lukemani perusteella olette kyllä mukavaa porukkaa ja ainakin Pulttis lupasi, että mahdun mukaan vaikka olenkin täältä kaempaa....espoosta
=)
Mä oon Vantaalta :D. Ja papuneiti on myös espooolainen, että ei me tosiaan hesalaisia olla kaikki :). Eli mukaan vaan.

Ja kyllä aina on jatkotkin suunnnitteilla, mutta tietty sit aina tilanteen mukaan, että miten on lähtijöitä, ja jatkopaikkaa aina yhdessä ruokaillessa mietitään.
 
heippa hei.. näillä näkymin se 7.7 sopisi minulle kanssa parhaiten.tai sitten se edellinen 30.6 päivä.

mihin saakka odotellaan ennen kuin päivä lyödään lukkoon :wave: sit on helpompi kerätä porukkaa vaikka meitä taitaa vaan tullakin vakkariporukka+ joku yksi uusi :LOL:

hyvvee v-loppua kaikille :wave:
 
TwistedSister
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 09:46 PulttiBois kirjoitti:
heippa hei.. näillä näkymin se 7.7 sopisi minulle kanssa parhaiten.tai sitten se edellinen 30.6 päivä.

mihin saakka odotellaan ennen kuin päivä lyödään lukkoon :wave: sit on helpompi kerätä porukkaa vaikka meitä taitaa vaan tullakin vakkariporukka+ joku yksi uusi :LOL:

hyvvee v-loppua kaikille :wave:
Vaikka se 30.6. :whistle: Jospa sitten pääsisi tulemaan.
 
Mulle tuli mieleen Maya, sielläkin on tosi ihana ruoka! Alkutapakset(alkupalat) on tosi herkkuja! Ja sit, kun ne on pieniä, niitä kuuluu ottaa 2-3kpl, saa maistella montaa eriä. Jälkiruokia on aika vähän, mutta ne on hyviä. Ei mikään hirveen kallis paikka, aika keskihintanen paikka.
 
pulttis pikana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 21:56 papuneiti kirjoitti:
Mulle tuli mieleen Maya, sielläkin on tosi ihana ruoka! Alkutapakset(alkupalat) on tosi herkkuja! Ja sit, kun ne on pieniä, niitä kuuluu ottaa 2-3kpl, saa maistella montaa eriä. Jälkiruokia on aika vähän, mutta ne on hyviä. Ei mikään hirveen kallis paikka, aika keskihintanen paikka.
nami nami :p :p
luuletko että 2-3 kpl riittää meille :LOL: :LOL: :LOL:
 
pikanen papuneiti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 22:00 pulttis pikana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 21:56 papuneiti kirjoitti:
Mulle tuli mieleen Maya, sielläkin on tosi ihana ruoka! Alkutapakset(alkupalat) on tosi herkkuja! Ja sit, kun ne on pieniä, niitä kuuluu ottaa 2-3kpl, saa maistella montaa eriä. Jälkiruokia on aika vähän, mutta ne on hyviä. Ei mikään hirveen kallis paikka, aika keskihintanen paikka.
nami nami :p :p
luuletko että 2-3 kpl riittää meille :LOL: :LOL: :LOL:
Juu, ei taida riittää! :LOL:
 
Ansu harmaillen
Heippis tytsyt!

Mä en viel uskalla varmaks luvata tuloani mut pistetään vahvast harkintaan... miehellä muistaakseni kesäloma just sillon eli voipi olla et ollaan mökkeilemässä. Tosin just katoin et ukkokullan kummitytön rippijuhlat on 1.7. eli sinänsä se seuraava viikonloppu sopis ehkä mulle paremmin. Mut kahtellaan... Niin ja jo ehdotetut paikat sopii hyvin... Mayasta oon kuullu hirmusesti kehuja... :p
Nyt pitäkää isosti peukkua... mennään huomenna kattoo uudestaan yhtä kämppää ja luultavasti tehään siit huomen tarjous. Ei kyl oo se mist tapaamises puhuin vaan on jo uus unelmakämppä löytyny... 151/175m2 eli tilaa ois mukavasti! :D Mä haluun sen!!!!!!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 21:48 Ansu harmaillen kirjoitti:
Heippis tytsyt!
Nyt pitäkää isosti peukkua... mennään huomenna kattoo uudestaan yhtä kämppää ja luultavasti tehään siit huomen tarjous. Ei kyl oo se mist tapaamises puhuin vaan on jo uus unelmakämppä löytyny... 151/175m2 eli tilaa ois mukavasti! :D Mä haluun sen!!!!!!!
johan on kokoa-- asunnolla siis :D
ei kun lisääntymään armottomasti vaan ;) :xmas:
 
Kerro jo Ansu miten teidän Unelmakämpän kanssa kävi??? :wave:

Kuuma on niin, että Huh huh.. Kyllä voikin olla hoistava ilma.. Meillä on sisällä tässä yhdessä huoneessa 28 astetta lämmintä. Ovi ollut koko päivän kiinni, kun täällä on kannetava ja, kun meidän pikku-ukko menee sit konetta muuten "hakkaileen"..

Mites jos nähtäs silloin 30.6?? Kelle siis sopis ja kelle ei?? Mulla ei olis silloin töitä.. Toki mun vanhemmat ovat just olleet meillä vierailulla.. Vois tehdä ihan hyvää päästä hermolomalle illaks..
 
Mä joudun itekin viel jännäileen sen kämpän suhteen... meni illal sen verran myöhään ettei viitiny enää soitaa välittäjälle ja huomen saadaan viel viimeset tiedot kämpästä (haluttiin varmuuden vuoks viel tarkistaa pari asiaa ettei tuu myöhemmin ylläreitä) niin sitten... :D
 
mulle ei käy se 30.6 päivä. silloin musta tulee sylikummi ihgulle tytölle ja sitten menen klo 21 yövuoroon..
se seuraava v-loppu on vielä auki, vapaa se on mutta mies haluaisi lähteä kaksin jonnekin silloin (viroon tai kylpylään) :whistle: :p
 
Ollaanks me unohdettu koko tapaaminen.. :ashamed: Mäkin oikeesti muistin tänään, että en ole pitkään aikaan lukenut kaksplussan sivuja. Mulle käy edelleen heinäkuun 2 ekaa viikonloppua, sit lähetään Kreikkaan heinäkuun lopulla.
 
Mischa
Alkuperäinen kirjoittaja papuneiti:
Ollaanks me unohdettu koko tapaaminen.. :ashamed: Mäkin oikeesti muistin tänään, että en ole pitkään aikaan lukenut kaksplussan sivuja. Mulle käy edelleen heinäkuun 2 ekaa viikonloppua, sit lähetään Kreikkaan heinäkuun lopulla.
Mulle sopii 14.7. tai myöhemmin on lomarahat silloin taskussa.:whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja PulttiBois:
mulle käy tuo edellisen mainitsema 14.7- menen su vasta klo 15 töihin niin voisin hyvin lähteä- :wave:
Mulle ei käy toi viikonloppu, meillä yhdet kuuskymppiset silloin. Ja siitä eteenpäin ei vielä osaa sanoa :). Omat työvuorot kyllä heinäkuun loppuun, mutta kun mutsilla ei oo, niin ei tiedä koska sais hoitajaa Mikaelille.

Mitäs jos ihan sovinnolla siirrettäis syksyn puolelle tää homma, eli elo-syyskuun vaihteen tienoille vaikka? Niin ei ehkä enää lomat sotkis suunnitelmia kenelläkään (vaikka mä jäänkin kesälomalle vasta syyskuun puolessa välissä :D ).
 

Yhteistyössä