Varoituksen sana karkeista!

  • Viestiketjun aloittaja "äiti"
  • Ensimmäinen viesti
"ani"
Älä huoli, homoseksuaalisuus on ominaisuus, joka on synnynnäinen eli et voi millään "tehdä" lapsistasi homoja. Joko ne ovat niitä jo tai sitten niistä ei homoja koskaan tulekaan. Voit toki kasvatuksella saada heistä onnettomia ja taipumustaan piilottavia homoja, jotka tajuavat asian vasta paljon vanhempana mutta muuten et asiaan juuri voikaan vaikuttaa. Heteroita niistä taas tulee vaikka katsoisivatkin niitä karkkeja yhtä tarkkaan kuin äitinsä.
 
"vieras"
[QUOTE="ani";24650508]Älä huoli, homoseksuaalisuus on ominaisuus, joka on synnynnäinen eli et voi millään "tehdä" lapsistasi homoja. Joko ne ovat niitä jo tai sitten niistä ei homoja koskaan tulekaan. Voit toki kasvatuksella saada heistä onnettomia ja taipumustaan piilottavia homoja, jotka tajuavat asian vasta paljon vanhempana mutta muuten et asiaan juuri voikaan vaikuttaa. Heteroita niistä taas tulee vaikka katsoisivatkin niitä karkkeja yhtä tarkkaan kuin äitinsä.[/QUOTE]

Näin! Ja onhan niillä naisillakin perseenreiät joten miten aloittaja selittää sen? :D:D:D Vai eikö ap käy kakalla? Vai kakkaako hän ruusunterälehtiä ja sateenkaaria koska on nainen?
 
[QUOTE="vieras";24650553]Näin! Ja onhan niillä naisillakin perseenreiät joten miten aloittaja selittää sen? :D:D:D Vai eikö ap käy kakalla? Vai kakkaako hän ruusunterälehtiä ja sateenkaaria koska on nainen?[/QUOTE]

Ei hän voi kakkia sateenkaaria koska se olis hinttimäistä se. :|
 
"aloittaja"
[QUOTE="ani";24650508]Älä huoli, homoseksuaalisuus on ominaisuus, joka on synnynnäinen eli et voi millään "tehdä" lapsistasi homoja. Joko ne ovat niitä jo tai sitten niistä ei homoja koskaan tulekaan. Voit toki kasvatuksella saada heistä onnettomia ja taipumustaan piilottavia homoja, jotka tajuavat asian vasta paljon vanhempana mutta muuten et asiaan juuri voikaan vaikuttaa. Heteroita niistä taas tulee vaikka katsoisivatkin niitä karkkeja yhtä tarkkaan kuin äitinsä.[/QUOTE]
Joo, jos luonnostaan on homo niin se on sitten eri asia. En ole mitenkään homo vastainen, mutta voi tulla jotain taipumuksia tällaisesta.
 
"aloittaja"
[QUOTE="vieras";24650553]Näin! Ja onhan niillä naisillakin perseenreiät joten miten aloittaja selittää sen? :D:D:D Vai eikö ap käy kakalla? Vai kakkaako hän ruusunterälehtiä ja sateenkaaria koska on nainen?[/QUOTE]
Siis voihan näistä tyttölapsetkin saada jotain vaikutteita, mutta kyllä mun mielestä pojat on enemmän tulilinjalla, koska kyllähän homouteen ne perseenreiät hyvin pitkälti liittyy.
 
"vieras"
[QUOTE="aloittaja";24650705]Siis voihan näistä tyttölapsetkin saada jotain vaikutteita, mutta kyllä mun mielestä pojat on enemmän tulilinjalla, koska kyllähän homouteen ne perseenreiät hyvin pitkälti liittyy.[/QUOTE]

Kumma sitten kun heteromiehet on niin kovasti sen B-rapun perään. ...Herra varjele, ne on kaikki piilohomoja!
 
"aloittaja"
Ootte kyllä noin kaikkiaan aika leväperäisiä kasvattajia. Miten voidaan tällainen hyväksyä nauraen? Kyllä silti katukuvasta on tällanen havaittavissa. Ja tosiaan niitä homojakin on enemmän kuin ennen.
 
"aloittaja"
[QUOTE="vieras";24650728]Aika pervoja lapsia aplla jos niillä karkeistakin tulee pers*reijät mieleen? Mitä te olette lapsillenne oikein puhuneet?[/QUOTE]
Meidän lapset eivät näitä kyseisiä karkkeja nähneet. Mies kyllä söi niitä aika kasan. Mä en oikein itse pystynyt. Onneksi ollaan kuitenkin fiksuja aikuisia niin ei meihin yllä nämä vaikutteet.
 
[QUOTE="aloittaja";24650759]Ootte kyllä noin kaikkiaan aika leväperäisiä kasvattajia. Miten voidaan tällainen hyväksyä nauraen? Kyllä silti katukuvasta on tällanen havaittavissa. Ja tosiaan niitä homojakin on enemmän kuin ennen.[/QUOTE]

Ei nuota homoja varmasti oo yhtään enempää ku ennenkään, nykyään on vaan sallitumpaa olla homo mitä ennen (toisinsanoen usea on tullut ulos kaapista)
 
"aloittaja"
[QUOTE="vieras";24650735]Kumma sitten kun heteromiehet on niin kovasti sen B-rapun perään. ...Herra varjele, ne on kaikki piilohomoja![/QUOTE]
Mun mielestä kuitenkin aika marginaalista että heteromiehet tykkää näistä peppujutuista. Ja voi olla että niillä on sitten jotain taipumuksia homouteen.
 
Mutta onhan markkinoilla vaikka mitä suklaalla täytettyjä tuotteita. esim Lidlissä on niitä croisantteja. Kun niitä haukkaa, niin sisältä paljastuu suklaatäyte. Ja kyllä, se on sen croisantin sisällä "reiässä" ja myöskin velloo. Ikinä ei ole tullut mitään pervoa mieleen niistä.
 
eka ajatus oli mullakin, että lapset ei välttämättä ajattee samallalailla kun aikuset. esim. monella aikusella tulee monestakin sanasta, asiasta ym. mieleen jotain kaksmielistä, mutta jos lapsi kuulee sanan, assian tms. niin ei pidä sinä minää. että eiköhän se oo tää aikusen ieli joka heittää aina sillontällön kaksmielistä kehiin???
 
"aloittaja"
Mutta onhan markkinoilla vaikka mitä suklaalla täytettyjä tuotteita. esim Lidlissä on niitä croisantteja. Kun niitä haukkaa, niin sisältä paljastuu suklaatäyte. Ja kyllä, se on sen croisantin sisällä "reiässä" ja myöskin velloo. Ikinä ei ole tullut mitään pervoa mieleen niistä.
Mä en oo näitä kyseisiä tuotteita nähnyt. Olen kyllä muita suklaatäytteisiä, jotka on ollut ihan "normaaleja",mutta nää banaanit on kyllä todella törkeitä.
 
"tiimarinvihko"
Mäkin ostin ko. karkkeja kesällä puuhamaasta ja häpeissäni voin myöntää, että meille tuli miehen kanssa sama mielikuva. Syötiin kuitenkin hyvällä karkkihalulla ja annettiin vielä lapsillekin :D
 
"aloittaja"
eka ajatus oli mullakin, että lapset ei välttämättä ajattee samallalailla kun aikuset. esim. monella aikusella tulee monestakin sanasta, asiasta ym. mieleen jotain kaksmielistä, mutta jos lapsi kuulee sanan, assian tms. niin ei pidä sinä minää. että eiköhän se oo tää aikusen ieli joka heittää aina sillontällön kaksmielistä kehiin???
Ei sitä lapsen tarvii välttämättä suoranaisesti siihen yhdistää, vaikkakin tässä karkissa se on ilmiselvää, alitajunnalla on suuri merkitys. Jos tarpeeksi saa tälläisiä altistuksia niin voi vaikuttaa lapseen.
 
"aloittaja"
[QUOTE="tiimarinvihko";24650874]Mäkin ostin ko. karkkeja kesällä puuhamaasta ja häpeissäni voin myöntää, että meille tuli miehen kanssa sama mielikuva. Syötiin kuitenkin hyvällä karkkihalulla ja annettiin vielä lapsillekin :D[/QUOTE]
Tiedän että varmasti jokaiselle tervejärkiselle aikuiselle tulee tämä mielikuva. Mutta annoitte lapsille vaikka tämän yhteyden huomasittekin? Oletteko muuten ihan normaali heteroperhe?
 
[QUOTE="aloittaja";24650061]Ja mitä mä täältä rivien välistä nyt luen niin eikö muka kukaan ole huolissaan? Yhden kiitoksen olen saanut ja siitä kiitos. Mä olen ainakin tyytyväinen että edes mun lapset säästyivät taas yhdeltä pahalta maailmassa.

Eikä mikään ihme että kaikenlaisia "outoja" ihmisiä on maailma pullollaan... kun kaikki hyväksytään. Ettekö edes te poikalasten äidit ole tällaisesta huolissanne?[/QUOTE]

No en. Mun kohta 4v poitsu söis ne eikä takuulla luurais että ompa pyllyn näkönen. Eihän se lapsi tajua tolleen aatella ellei aikunen ala kauhistella.
 
[QUOTE="aloittaja";24650963]Ei sitä lapsen tarvii välttämättä suoranaisesti siihen yhdistää, vaikkakin tässä karkissa se on ilmiselvää, alitajunnalla on suuri merkitys. Jos tarpeeksi saa tälläisiä altistuksia niin voi vaikuttaa lapseen.[/QUOTE]

joo...ny äkkiä tsekkaamaan kaikki namit jne mitä lapselle annetaan ettei se vaa tietämättään saa kamalia vaikutteita.
 

Yhteistyössä