Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 8

Miah83 kannattaa käydä katsomassa, minä ainakin hykertelin koko elokuvan :) Ja tosiaan vanhempi tytöistäni meni kaverinsa kanssa, niin "uhrauduin" menemään nuoremman seuraksi :D
Meillä ollut kanssa ton keskenmenon/lääkkeellisen jälkeen ehkäsy vähän mitä sattuu :xmas: Kumit ei oo meitin kavereita ja mitään hormonaalista (en tietenkään) alottanut yksien menkkojen takia. Joko mentiin keskeytetyllä tai sit sisään vaan...:whistle: Tulella leikkimistä joo!
Toivottavasti teidän ksiu paranee hienosti!

Keiju81 positiivista ajattelua kehiin =) Kyllä sitä asiat menee niin kuin niiden pitääkin =)

ON: Enpäs muistanutkaan kuinka paljon sitä voi menkkojen aikana valua!! Koko ajan saa olla vaippaa vaihtamassa :whistle: Tänään aattelin vielä ennen töitä raahautua kuntosalille rehkimään ja seuraavan kerran sit maanantaina! Itellä on seksi mielessä joka toinen minuutti näitten menkkojen aikana ja miestä ei kauheasti puolukkapäivät kyl innosta... :headwall: Josko olis toivoa,et nää niukkenis huomiseen mennessä?? Lapseni lähtevät tänään isälleen ja miehen poika tulee meille, ja tietty työt kutsuu koko v-lopun : / Että se siitä muhinoinnista! Noh! Silti iloisin mielin etiäpäin =)
 
hzz
moi :)
kävin lukemassa vanhan ketjun loppuun taas jonkunlaisen tauon jälkeen ja olipa lohduttavaa huomata että monella muullakin on hermo kireellä syystä jos toisesta :D
itellä kans kiristää aurongonpaisteesta huolimatta niin prkleesti hetkittäin...toissapäivänä muutettiin tavarat naapurikämppään joka vapautui, neljällä ihmisellä ja kahdella kissalla on nyt 56m2 käytettävissä, tuntuu ihan luksukselta toikin kyllä sen jälkeen kun on puoli vuotta asunut 44 neliössä...ja oman talon remontti vaan ei etene ihan toivotulla vauhdilla, mies on olevinaan ihan puhki kun tulee töistä ettei jaksa kun koneella istua loppuillan, ite istun suurimman osan päivää töissä koneella niin ei kotona ei enää jaksa...yleensä sit töistä tultua vaan huutaa lapsille ja siivoo apinan raivolla kun mies on jättäny tuhat kuppia ja lautasta ja muruja ympäriinsä kun on ruokatunnilla ja kahvitunnilla käyny...iltasin pitäs ite mennä nukkuun että jaksaa puol neljä nousta töihin (mulla on muuten paras putki ollut 16pv tota osa-aikasta yötyötä putkeen normi päivätyön lisäksi ja joo, tiedän olevani sekä ahne että muuten hullu ;) ) ja mies valvoo mielellään illalla kun taas aamulla töistä tullessa meen tunniks takas nukkumaan siinä vaiheessa kun se nousee aamukahville ja lähtee töihin, kyl on elämä helppoo :D tosin nykyisessä miehessä on se ero edelliseen että puhumalla ja pussaamalla vitutukset lähtee kun ei se osaa mököttää vaikka kuin yrittäs :)
ja palatakseni alkuperäiseen aiheeseen niin omassa navassa ei mitään kummallista, perus ärsyttävää tissikipua ja oksetusta kuten yleensäkin viikkoa ennen menkkoja :(
toisaalta kiva että on miehen kanssa keritty viettää aikaa ihan kaksin kun ei ole heti tärpännyt, ehkäisyä ei ole käytetty oikeastaan missään vaiheessa :whistle: ja aika rutiinilla nämä pettymykset alkaa mennä, toisaalta tuntuu pahalta kun kaikille tutuille tuntuu syntyvän vauvoja tänä vuonna mutta kaipa kaikelle on aikansa :)
 
Mun viisuria ei poistettukkaan. Lääkärin mielestä olis ollu turhaa poistaa oireetonta ja puhkeamatonta hammasta. Sano vaan et kipu jostuu kireistä purentalihaksista. Tuota päivää ootiin siis ½vuotta ihan turhaan ja lykkäsin vauvahaaveita ihan turhaan. Suoraan sanottuna vituttaa aivan kauheena...

Mut nyt ku sitä vauvantekoa on oottanu niin pitkään niin sitten ku se oikesti on tulossa niin se varmaan tuntuu paremmalta.

Eipä täällä kummempia. Huomessa kummipojan 2v synttärit! :)
 
Hzz onnea uuteen asuntoon =) Nauttikaa tilasta ;)

Sinisilmä no jo oli hammaslekuri käynti :O Mä olisin vaatinut poistamaan sen, kun sitä oot kerta odottanut näin kauan! Sit jos se hammas rupeis oireilemaan, niin kiva sit taas olis ootella, et sille tehdään jotain! Minulla kyllä itsellä kaikki 4viisuria toimii hyvin purukaluston jatkeena =)
 
Sinisilmä toivottavasti et joudu maksamaan tuosta turhasta käynnistä.Tosi turhauttavaa varmasti.

Hzz onnea uudesta kodista:)

).(meillä pupuiltu tänä aamuna mut taitaa olla tähän kiertoon jo liian myöhäistä että vois tärpätä...
 
Ansis Tänään käytiin poistamassa kissalta tikit, hyvin meni ja eläinlääkärin mukaan hyvin toipunu. :)

Menkat alko kunnolla tänään, vielä eilenkin tuli sen verran, että päivällä paperiin jäi pyyhkiessä verta. Toisaalta ihan hyvä, että tuli. Edetään muutenkin vauhdilla tässä suhteessa, niin vois sen vauvan jättää vähän myöhemmälle. :D Just päätettiin, että muutan tässä toukokuun alussa ihan virallisesti tänne sit. :)

Ja vauvoistakin puhuttu, kun miehellekin ihmettelin, että mitä hittoo nää mun menkkani oikeen touhuaa.. Näkäjään aletaan sit yrittään vuoden päästä. :heart:
Mä kun oon sanonu, että ihan mahdottoman kauan en tahdo oottaa, koska mä en tästä enää nuorene. Ja sit on taustalla sekin, että miehen edellisessä suhteessa ei oo ehkäsyä ollu koko kolmena vuotena, eikä vauvaa sillon tullu. ( Vuoden ne siis yritti, jossain vaiheessa kävi ilmi, ettei muija ollukaan syöny pillereitä koko seurusteluaikana, vaikka niin väitti.. ) Toivottavasti meillä kuitenkin tärppää. Vaikka oon tehny senkin selväks, että ei se maailmaa kaada, jos meille ei koskaan vauvaa tuu.
 
Heippa! :wave:
Veriseulan tulosetki tuli postissa viime viikolla niin totta sitä uskaltaa jo omalla nimimerkillä taas kirjotella... Munhan piti laittaa se toinen nimimerkki johtuen parista uteliaasta jotka kävi mun kirjotuksia kyttäämässä ja halusin yrityksen sekä ihan alkuraskauden pysyvän salassa :whistle:

Jos siis Ambrosia kehtaat ja haluat niin listaan voit vaihtaa Salaisen toiveen tilalle oikeen nimen :)
Onhan tää vähän hölmöö tämmönen salamyhkäsyys mut minkäs teet ku jotkut on niin uteliaita :D

Toivottavasti pian saadaan teistä mahollisimman monesta masukasvattajia tuonne odotuspuolelle b:)d

Talvicci ja Torsti rv.13+1 :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Miah83 kiva,että kisu voi hyvin =) Noi eläimet on aina vähän "vauvoja"... :heart: Meillä ei eläimiä tällä hetkellä ole, mutta josko joskus...
Minä muutin lasteni isän kanssa pian yhteen seurustelun aluksi! Ja vaikka esikoinen sai pian alkunsa, niin ei kaduta, vaikka se suhde onkin jo kaatunut...Sain siitä kaksi ihanaa lasta ja ex-mies on edelleen hyvä ystäväni..ja nykyisen mieheni ystävä! Joten eikös ihmisten pidä tehdä juuri niin kuin hyvältä tuntuu =)

Talvicci mä olen niiiin tottunut sun Salainen toive nimeen!! Mutta eiköhän tääkin onnistu =) Toivottavasti pian tullaan teitin perässä! Me puuhaillaan täällä nyt jouluvauvoja ;)

ON: Täällä vuodetaan edelleen...nyt siis kp4 menossa...tekis jo mieli päästä yritteleen taas kunnolla! :whistle: Aion sit ovistakin testata, mutta jossei onnistu, niin en sit enää toista kertaa...Vetelen myös sitä greippimehua, josko siitä olisi taas jotain hyötyä :p
Mukavaa lauantai-iltaa kaikille!!
 
Sunflower11
Laskeskelin tuossa et jos ens kierrossa ovis samoihin aikoihin (ja menkat alkaa nyt niin että kierto on sen 28pvää) niin laskettuaika olis 1.1.2012. Jos taas aiemmin ovis niin menis La taas joulukuulle ;)

Miulle ennustettiin vielä 2 lasta lisää ja seuraava nyytti syntyisi 2012 :heart:
 
Sunflower11 kävitkö oikein ennustajalla?? Minä puhuin parin kaverin kanssa, et käytäs kaikki yhdessä yhellä vanhalla "mummolla", joka toiselle kaverilleni ennustanut menneen ja tulevan uskomattoman tarkasti! En ikinä ole uskonut ennustajiin/ennustuksiin tms. mutta ainahan sitä voi käydä kokeilemassa :D
 
Täällä tänään kp 7/28-41. Ja nyt se oikee yritys sitten alko.. :kiss:
Harmi vaan että työ haitta niin paljon "harrastusta". 3-vuoro työ ei oo mitenkään helpointa hommaa. Koko ajan ihan väsyny ja sekansin päivistäki.. |O
 
Sinisilmä91 mennään melkein samoilla kiertopäivillä =) Minulla kp6 tänään. Sama homma meillä tuon vuorotyön kanssa! Itse teen harvemmin öitä, mutta muuten minulla voi vaikka päivittäin vaihtua työajat ja paikat missä olen töissä...Siinä sitten on hyvinkin viikonpäivät ja kellonajat välillä hukassa :rolleyes:

ON: Täällä kanssa menkat loppuneet. Tai toivottavasti eivät ala enää uudestaan :) Eilen kyllä kovasti peittoja heiluteltiin, mutta hiukan on väärä ajankohta ;) Täytyyy taas ruveta ahkerasti lipittämään greippimehua! Niitä mama vitamiineja olen kyllä popsinut koko ajan!
Tänään olisi tästä aamusta työterv.tarkastus. Tuli ihan yllättäen aika! Mutta mennään nyt ja katsotaan ollaanko terveen kirjoissa :D Sitten vapaapäivää viettämään kuntosalille ja kotio ruuanlaittoon ennen kuin lapset pääsevät koulusta kotiin! Aurinkoista päivää ja plussatuulia meille kaikille! =)
 
Iiiik! Hammaslääkäriin olis täälläkin meno. Aika olis 12.50. Jännittää mennä kun viime kerrasta on vähän aikaa :whistle: Sen tiedän että kaksi reikää on suussa ja sen takia ajan varasinkin. Ja saapi nähdä mitä siellä sanotaan noista mun viisauden hampaista. Ja ai niin! Tää on nyt jotain omituista. Siis perjantaina tilasin tuon hammaslääkärin kun oli ihmeellinen metallin maku suussa. Peilillä katoin ja huomasin toisella puolella reiän (toinen olikin jo tiedossa).

No tietysti kun googletin tuon metallin maun suussa - jutun, niin tuli kaikenlaisia juttuja kuinka se on ollu toisilla ensimmäinen raskausoire. No, metallin makua ei oo sen jälkeen ollu, mutta äsken kun kävin vessassa, tuli mielestäni paperiin vähän jotain vaaleanpunaista. En oo siis ihan varma kun on energiansäästölamppu vessassa (prkl!) eikä valaise kunnolla. Pakko oli siis tilata kotitesti.fi:stä raskaustestejä. Alavatsa on ollu ollu vähän aranoloinen eikä mitään menkkoja pitäisi vielä tulla kun ne vasta oli! Heti tulee mieleen että olinko/olenko kuitenkin raskaana niinkuin viime kuukautisten aikaan täällä mietiskelin...
 
Heips kaikille pitkästä aikaa!
Täällä flunssan kourissa ja illaksi töihin... Ei huvittais yhtään.

Mutta tärkeimmät kuulumiset. Menkat alko tänään, eli mulle voi päivittää kp 1/28, kierto siis olikin just tuon 28 päivää... Eikä siis ekaksi kierrosta natsannu. Tein tossa viime viikolla pari testiä, vaikka jotenkin arvasin ettei tärpänny. Nyt meinasin tähän kiertoon tilata ovistikkuja, enpä olekkaan niitä ikinä käyttänyt. Jos ne vähän parantais plussamahiksia. Näin täällä...
 
FionaHelmi Tsemppiä uuteen kiertoon! :)

Hahaa! Hampaat sai terveen paperit :D Eipä ollutkaan uutta reikää takahampaassa vaikka ihan varmasti sen näin, ja vanha reikä on kai ollu samanlainen jo vuodesta 2003 :O Sano että viiden vuoden päästä voi ottaa uuden röngtenkuvan. Kyllä nyt on hyvä olo :)
 
tää on oireillu tässä kierrossa oviksesta asti ja tänään tarttui matkaan pregcheck liuskoja cittarista,niihin sitten pissin....nyt kp 21/25-26

[/URL][/IMG]

Jännää,teen toisen liuskan huomenna aamupissistä tai sitten keskiviikkona aamupissistä. Tää ois niin lottovoitto...:heart:
 
EevaN Tuu nyt sit huomenna kertomaan uutisia :)

Oon tänään usemman kerran käynyt kirjoittelemassa täällä asiasta kuin asiasta. Mutta tuo vaaleanpunainen vuoto! Nyt sitä oli ihan 100% paperissa! Siis mitä ihmettä tää nyt tarkoittaa? Tai no, ei se nyt selkeää vuotoa ole vaan vaaleanpunaista valkovuotoa. Ovis olis ainakin laskureiden mukaan ollut lauantaina ja puuhailtiinkin sit siinä toivossa että tärppäis. Alko nyt jotenkin kamalasti pelottaan :(
 
**Maanantai21.3.2011***





Yritys/TJOTtailu alkanut:

Nimimerkki .... Kiertopäivät .... Yk ... Toiveissa, (Lapset)

kuumeilija 38.............. 82/?.............. yk? ......... 1.
anskilia......................82/30............ yk1 ......... 1.
Kauniina Päivänä Tuut ...74/27-30.........yk ?.......... 3.
Vauvako? ..................74/23-26 ........ yk? ......... 4.
Jumima .....................71/28-29 ........ yk2 ......... 2.
Isosiskoksi (28) .......... 57/30-32.......... yk2 ........ 2. (3/10)
Teollisuuskypärä......... 47/28-30 ........ yk2 ....... 2.
miranda-81................45/28/33.........yk 2....... 3.



PikkuHöttiäinen (27) .... 37/24-27......... yk3 ........1.
Viida (25)…….......……..30/29...............yk1 ….……1.





Ambrosia85 (26) ........26/29-32(45) .... yk4 .... 1.
Kolmio .................... 26/29-33 ........ yk2..... 2.
Sunflower11.............25/28-31...........yk3......3. (-08,-10)
hzz .......................... 23/25-28............... yk8 ....... 3. (7/04, 3/06)
KaTo ..................... 22/28-29 ........ yk3 .... 1.
EevaN (26) ...21/26-28 ........ yk4 .... 3.
metsätähti................20/34............. yk2 .... 4. (6/06,8/07,3/10)



Maijamehi (29) ........ ..17/35 ......... yk3....... 3./2. (2/03,8/10)
Sannuli88 .................. 16/31............ yk3 .......... 2. (5/10)
Lolaa (19) ................ 16/? .............. yk3 ........ 1.
Anin.........................15/30-32..........yk 2...... 4.
miida ....................... 15/29-32 ............ yk3 ....... 2. (5/09)
chrisu.............................15/? .......yk 1 ................. 1.
Mamu82 .................. 10/28-30 .........yk 5 ...... 5. (10v,9v, 5v ja 3,5v)
HekkuLiini ..................10/26-29...........yk2
cita..........................10/?...............yk 5.......... 2.




Sininsilmä91...............8/28-41..............yk2 ......... 1.
Hopefull (23)............. 7/34 ............ yk11.......1.
Ansis (29) ...............6/30 -?................ yk2 .............. 3./1. (01&02))
Fionahelmi................1/28? ............yk 2 ........3. (12/04, 01/06)



Catherine- (21)............0/0 ........... yk 0 ......... 1.
pörhölä (31) ......... ?/? ............... yk3 ..... 4./2.
mimmiih ............... ?/? ................ yk6 ......... 1.



Yrityksen myöhemmin aloittavat:

nuppu86 ....................... 2/2011 ................................ 2.
kn071 (22).....................ivf 03-04/2011................... 1.
Bassets ........................ kevät 2011 ............................. 3.
Miiuliini85......................kevät 2011.............................. 2.
tryffeli89 ..................... 6/2011 ................................ 1.
Peepe ......................... 6-7/2011 ............................. 1.
Anna333 ..................... kesä 2011 ............................ 2.
Mutsikka81................... kesä 2011 ........................ 7./1.
Laretzki........................kesä-heinä 2011................. 1.
Ceali..............................heinäkuu 2011.................. 2.
keiju-81.............................................................. 4.
miss bamse ................. 7-8/2011 ........................... 5.
mariessa.......................syksy 2011....................... 1.
bellabambini .................8-10/2011 .......................... 1.
meewi.........................10-11 /2011..........................1.
Spukka.........................kesä 2012...............................?
miah83........................myöhemmin.......................... ?



Taustailijat:

(An-nie)





Haamuilijat:







Plussanneet 2011:

*Tammikuu: elmiju (yk1/yk7+km), Salainen toive (yk2), äiti88 (yk6), Tine (yk3)
*Helmikuu: sharita (yk1), Öttiskä(yk9), Emeriini (yk1), Irmeli74 (yk1), niiskuneiti90 (yk3), Hölyhuispake (yk2), Heenu (Yk2), Minnuska89(yk13+km1/10)
*Maaliskuu: Alice81 (yk2))

Plussanneet 2010:

*Kesäkuu 2010: tombatar
*Elokuu 2010: Yaden, NeliApina, tatskattu,
*Syyskuu 2010: Tiudeliini, Linttu, taaperotx5, JA82
*Lokakuu 2010: amma, Jessi75, Jotain, Keiju123 (yk1)
*Marraskuu 2010: jasmin-- (yk3)
*Joulukuu 2010: kamiraro (yk1), hopeful86 (yk2), tömpsis (yk3), Ruutinen (yk1)



Plussanneille löytyy oma pino odotuspuolelta:

Haavevauvat todeksi 2011-2012 ->
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1907943-haavevauvat-todeksi-2011-2012-a/



kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
yk/yk= yrityskerta/yrityskerta esim. km:n jälkeen
yv = yritysvuosi
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
(xx/xx)) = poika
(xx/xx) = tyttö



++++ Plussarikasta Maaliskuuta ++++
 
Hellurei tyttöset
Nyt on taas listaa päivitetty, ans nähdä kuinka monta virhettä tuli kun ei tää xx+3 oo kovinkaan helppoa mulle. Sormia käytetty joka luvun kohdalla ja varmasti kuitenkin virheitä löytyy :D

Täällä ei oo paljoa oireita bongailtu, lähinnä pelätty alkoko menkat ennen tätä päivää kun oli hääpuvun sovitukset tälle ja huomiselle. Eipä alkaneet ja sovitukset hoidettu ja puku varattu.

Olipas helppoa. Myös bändi on varattu joten mitäs mä sitten teen kesään asti kunnes pitäs kortit pistää postiin :D ?

Täällä siis hyvä maanantai :)

Jännäpäivät ovella joten saas nähdä. Murphyn lain mukaan oon varmasti raskaana koska pukukin on jo hankittu ;)

Hyvää alkanutta viikkoa! Yritän nyt taas vapailta keritä täälläkin notkumaan enemmän. Nyt on vaan pää pyörällä puvusta ja kaikesta <3
 
Sannuli88 hyvä,että hammaslääkärissä meni kaikki hyvin! Josko se vuoto olis jotain kiinnittymisvuotoa?

FionaHelmelle tsemppiä uuteen kiertoon!

EevaN kyllä siellä pieni haamu minunkin silmään pilkisti :D Jäämme odottamaan huomista tulosta :whistle:

Ambrosia millainen puku nyt sitten on tulossa? Ja varmasti käy niin,että Murphyn laki tekee tehtävänsä :D Sit pääsis taas pukuostoksille ;)
 
Eilen illalla n. klo 18 aikaan alkoi alavatsa tuntua turvonneelta. Kävin ennen puoli yhdeksän saunaa vessassa ja paperiin tuli enemmän "verta". Alavatsaa särki illalla ihan samalla tavalla kuin ennen kuukautisia. Otin oikein särkylääkkeen ja laitoin alavatsan päälle TAYSista saadun kylmä/kuumapussin. Särky on nyt helpottanut mutta vatsa on edelleen turvoksissa ja vertakin tuli vähän, ei kuitenkaan pikkuhousuihin asti. En meinannut saada yöllä untakaan kun mietin kaikkea mahdollista mistä tää vois johtua. Omituista kyllä, ikinä ei oo muuten alapää vuotanut kuin kuukautisten aikaan. Jos tää nyt olis sitä kiinnittymisvuotoo...
 
Sannuli88 pidetään peukkuja sulle! :whistle:
Ja kiitos, olen itsekin pukuuni varsin tyytyväinen, sehän on täydellinen! :D

Täällä eilen pupuilun jälkeen tuli vähän ruskean ja punaisen sekaista jälkisiivoilua ja melkein heräsi toivo.Vaan kyllä se yöllä sitten kurvasi täti meidän väliin sänkyyn..

Noh, laitetaan nyt sitten joulupukille toivekirjettä menemään :D

Ja nyt tietää että alkaa tikuttamaan ovista huomattavasti ennen kp8:a koska silloin sain viimeksi selkeän viivan joka ei läheskään yhtä tumma kuin kontrolli. Ja ovis oletettavasti ollut jo kp 6:na jos menkoista laskee :) Eli ei ainakaan tartte haudutella noita testejä tuolla alusvaatelaatikossa :D
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä