Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

Kääkkis82 nyt kun sanoit niin mäkin näen kolme viivaa..No mä oonkin aika kieroon kasvanut niin ei testitkään toimi oikein:kieh: Onneks mies osti kaks pakettia testejä ja kaapissa odottaa 2kpl pregcheckejä:)
Tautau (joka oli 1v:n nimitys saunalle:)) mä oon kanssa hirvee stressaamaan mutta onneks äiti ja mummo tykkää leipoa niin itse ei tarvii kun joku piirakka väsätä.. Meillä onneks tänä vuonna lasten synttärit osuu pääsiäiselle ja toisen äitienpäivälle niin voi siinä sivussa juhlia kun ei tarvii vielä kaverisynttäreitä..Kamala ajatuskin joku 10-20 lasta pyörimässä täällä:O
Onnea miss piggylle :heart: toivottavasti huomenna saat jo selkeän plussan:)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: TauTau
Tännehän on tullut hurjasti tekstiä kun en pariin päivään ole käynyt.

Täällä peukut pystyssä että haamuja testailleiden viivat vahvistuu!! :)

Mulle voi päivittää kp2/28 ja yk3. Eilenhän ne menkat sitten alkoi kuten osasin odottaakin. Jos jotain positiivista tästä haluaa etsiä niin on ainakin säännöllinen kierto...
 
Kiitos kaikille tsempeistä :kiss:

Mylvinen voi, niin tutulta kuulostaa. Kyllä esikoisen raskausaikana olin pelosta välillä niin mykkyrällä että itkin monesti mm. suihkun lattialla kauhuissani, että mihin mä olen ryhtynyt ja nyt tätä ei voi enää edes perua?!?! Varsinkin alkupahoinvoinnin aikaan taisin jopa ääneen sanoa, että "en haluakaan tätä". Tuntuihan se kauhealta tajuta omat ajatuksensa, mutta se on 100% varmaa että en ole ainut joka niin on ajatellut raskausaikana. Lopun ikää huolta, vastuuta...se kaikki tuntui niin vieraalta ja suurelta tällaiselle anti-äitihahmolle travellerille, joka ei koskaan ollut sidottu mihinkään, että pienemmästäkin olisi mennyt pasmat sekaisin :LOL: . Mutta tässä sitä ollaan, 1v9kk maailman rakkaimman pikkupojan äitinä, enkä kadu hetkeäkään. Ja näin jälkeenpäin ajatellen, kaikki on kyllä lutviutunut aivan hyvin omalla painollaan, kai mussa joku pieni äitihahmo on, niin suunnaton on poikani rakkaus mua kohtaan :') Ja meillä on ollut niin ihanaa kolmisin. Niin ihanaa, että haluamme meidän perheeseen uuden jäsenen!

miss_piggy, oi, ONNEA!!!!! :flower: :heart:
Ja kaikille haamuplussille vahvistumista & ovulaatioihin onnea!

ON: öööhh. Ei mulla alkanutkaan menkat. 100% varma olin että ne alkaa viim. tänään. No viim. huomenna ne varmasti alkaa!! :D tänään turvotti ja sattui taas niin paljon ja niiiiin menkojenaloitustyylisesti vatsaan, että piti vähän väliä käydä tsekkaa vessassa, koska se side pitää laittaa. Mut ei mitään, ja nyt turvotus on taas melkein poissa. No mutta kuten sanottu, kyllä ne kuukautiset varmasti huomenna alkaa. Niin on sellaiset vibat...mutta mun mieli on kyllä sen verta kohonnut, että kyllä me niiden oletettujen menkkojenkin jälkeen aloitetaan uus TJOT-kierto ;) Kyllä se toisen lapsen kaipuu voittaa nyt sen pahoinvointikammon.

/muoks
miss_piggy, millaiset oireet sulla siis nyt on ollut verrattuna negakiertoon?
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Sunnuntai 13.1.2013





Yritys/TJOTtailu alkanut:

*kääkkis82(30).........kp 73/??..............yk 1..........ya 10/12.........4.

*minmaria................kp 68/36..............yk 2..........ya 8/12...........1.
*Annatto.................kp 62/48...............yk 2..........ya 9/12...........1.

Taike80(32)..............kp 49/??...............yk 10.........ya 2/12..........2.
Slartibart(25)............kp 49/28...............yk4 (C)......ya 3/12..........1.
angelblue.................kp 45/30-32..........yk 5 (C).................1.yhteinen
-PikkuMyy-...............kp 44/36............... yk 10.........ya 1/12.........1.
Slallu........................kp 41/33................yk 3...........ya 9/12........1.

miss_piggy(31)..........kp 39/29................yk 8(TT).....ya 03/12......1.
haave_ilija................kp 39/28-38............yk3....................... .........
Niiskulineiti86(26).......kp 33/27.................yk 4.............................1.
Peity........................kp 33/30................................ya 12/12........2.
avantasia.................kp 32/30-35.............yk 2..............................3.

pinkkihevonen(26).....kp 29/28..................yk 6...........ya 8/12.......1.
Minde87...................kp 29/34.................yk 9.............................2.
jadeka.....................kp 26/28................yk 3...........ya 11/12.......1.
ralliruutu..................kp 26/28................yk 4............ya 10/12......1.
reason.....................kp 26/28................yk 10..........ya 5/12........1.
Tintti83....................kp 25/33................yk 6...........ya 7/12.........3.
Beyond....................kp 24/27-32...................................... ..........
Miukula....................kp 21/?..................yk 3...........ya 10/12........2.
verppu....................kp 21/28?...............yk2.............ya 10/12.......1.

äippä 84..................kp 19/29................yk 2................................4.
Maana-mamma.........kp 19/27-29.........yk 1............ya 1/13.........3.
SuAnn(30)...............kp 18/41...............yk 3.............ya 6/12........1.
Villemo.....................kp 17/26-29...........yk 2...........ya 10/12.......1.
Mom09.....................kp 17/28-35...........yk8............ya 6/12.........2.
pienitiikeri.................kp 17/??...................................... ...............
marianna87..............kp 16/35-40............yk 3.............ya 10/12.....1.
Mylvinen(24)............kp 15/29.................yk 5...............................1.
Markke.....................kp 15/30.................yk 7..............ya 6/12.....2.
Luna85(27)..............kp 14/29-48............yk 10............ya 2/12.......1.
TauTau....................kp 14/28...................................... ..............2.
Alexandra89.............kp 13/28-35............yk 1.............ya 01/13.....1.
Mommytobe?(27)........kp 12/?.....................yk 1.............................
Jeccika.....................kp 11/26-28.............yk 3...........ya 11/12.......3.
FLV..........................kp 11/?...................yk 1..........ya 1/13........3.

ViiruP(25).................kp 8/29.....................yk 5............................3.
Sanna-M..................kp 8/29-31...................................... ............
Apatus.................... kp 6/28-29.............yk 2...............................
Nyytti88..................kp 6/32..................yk 9................................2.
YAW........................kp 5/24-26.............yk 11.............................5.
Säihkiss(33).............kp 3/28..................yk3............ya 11/12......1.



Day Past Ovulation:
miss_piggy...............DPO 12
Mylvinen..................DPO 4



Yrityksen myöhemmin aloittavat:
eleonoora86
Villihiiri
Susimieli
Nato
Klementiini



Taustailijat:
Neiti Näpsän Äiti
Isbla
piupiu
Pionia
another
viisikko <3
mavli
Viljonkka
nibander
Katiliin84
kolmas(ko?)
Villanen




Plussanneet:
Joulukuu 2012: AnnuLiisa (yk5), pink dream (yk2), Ambrosia85 (yk23), Ainolinnea (yk15), Bambini (yk4), Amiraali (yk3), Lintsa (yk2), Pintsu (yk5), Sunshine84 (yk2), eufemia, Sanna-M (yk2), suan (yk1)
Marraskuu 2012: nanna_ (yk1), BDU (yk1), Epa_88, hopestar (yk10), jeennaa (yk3)
Lokakuu 2012: Emppuli83 (yk3), wilma79 (yk1), Minix (yk1), amylee
Syyskuu 2012: Heiverö (yk1), Chrissy72 (yk4), Hetami (yk2), emily90
Elokuu 2012: eufemia (yk2), hintrikka (yk14), haave2 (yk2)
Mi&Ma (yk1), panzkus (yk4)
Heinäkuu 2012: Leenuliinukka (yk2), Kamomillatee (yk2)
Kesäkuu 2012: Vissyliini (yk6), lenkkari (yk10)





kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
ya= yritys aloitettui
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
TT=Teroluttauko
T= Terolut
C= Clomifen
CT = Clomitauko

Päivittäjät:
SuAnn & -PikkuMyy-

***Mikäli kiertosi venyy yli kp56, niin ilmoitathan siitä.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan listalta pois.***

*-merkillä merkitty aktiiviset pitkän kierron naiset, joita ei siivota yllämainituin perustein.

Ilmoitathan listalle tulevat/muuttuvat asiat korostaen.




+++++ PLUSSARIKASTA TAMMIKUUTA+++++


Plussanneille löytyy oma pino täältä ------>
 
Viimeksi muokattu:
Hei osaako joku ny sanoa et onks mulla dpo 0 tänään vai 1? Eilen tuli kunnon ovisplussat ja tänään enää hailakka haamuplussa? Mut vois sinne sit päivittä dpo listaan kun joku kertoo millä mennään :D

avantasia mahtavaa!!! Vahvuutta viivaan toivotamme :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: avantasia
Täällä hyvin pienet minimaaliset mahdollisuudet raskautumiseen tässä kuussa...:O
Eilen mies ei ottanutkaan kumia käyttöön vaan mentiin ilman..:p Olen äärettömän helposti raskaaksi tulevaa tyyppiä joten ei ikinä olla ilman ellei vauva saisi tulla. Tiedä sit mitä miehen päässä pyörii. Ottaa noista miehistä nyt sit selvää.
Nyt kp 11/28. Ei tarvi päivittää listaan kun mikään yritys ei ole kuitenkaan alkanut.
Ja onnea plussista sekä haamuista!!! <3<3
 
Täällä ilmoittautuu mukaan kuumeilija! :)

Olemme miehen kanssa 24-vuotiaita opiskelijoita. Mies valmistuu kahden vuoden päästä ja minä opiskelen edelleen. Olemme olleet yhdessä 8 vuotta, joista 3 naimisissa.

Olen potenut vauvakuumetta noin puolivuotta, josta kuukauden se on on ollut aivan järkyttävää. Kunnolla biologinen kello tikittää ja hormonit hyrrää. Olo on kyllä ollut kaikin puolin tukala näin kuumeisena. Tunnen olevani valmis äidiksi ja se, että pitää vielä odottaa hetki miestä on aika ärsyttävää, sillä itse voisin aloittaa yrityksen heti. Suon sitä aikaa kuitenkin miehelle vielä totutella asiaan, kun hän niin halusi.

Onneksi kuitenkin meillä on ollut aina puhetta siitä, että yhdessä haluaisimme lapsia. Hetken aikaa kuitenkin meni miehen pehmittämiseen ja siihen, että hän tottui ajatukseen lapsesta. Yhdessä sovimme, että elokuussa alkaa yritys eli minut voi tallentaa myöhemmin aloituksen yrittäviin. Tällä välin kuitenkin aktiivisesti luen tätä palstaa unelmoiden tulevasta yrityksestä! :) Suunnitelma on se, että kesäkuussa jätän pillerit eli haen vielä yhden 3kk satsin noiden jäljellä olevien lisäksi ja sen jälkeen annan kierron tasaantua niin elokuussa saa aloittaa niin, että on jonkinlaista osviittaa kierrosta.

Plussaonnea jokaiselle!! <3 Ja onnea niille miehen pehmittelyyn, joilla se on vielä menossa! Meillä mies tarvitsi sanojensa mukaan totutteluajan siihen, että vauva tulee (oletan siis, että raskaudun joskus:p) ennen kuin aletaan yrittämään. Jospa ne muidenkin miehekkeet pian lämpenisi.
 
  • Tykkää
Reactions: TauTau
Peloista no niitähän täälläkin riittää... En tiedä sotkeeko tämä pidempiaikainen yrittäminenkin niitä vielä kun alkuinnostus on kadonnut. Jotenkin tässä on ehtinyt miettimään asioita puolin ja toisin. Hassua on itseasiassa se, että mä halusin lasta ihan hirveesti kun ehkäisy jätettiin pois ja mies oli hieman epävarma, nyt taas toistepäin koko homma.

ON: ovisrintamalla ei mitään uutta, rauhassa odotellaan ja tikuttelut jää pois tässä kierrossa. Sain ilmeisesti jonkin trauman siitä kun ovis näkyi raskaustestissä ja testailu ollut maltillisempaa sen jälkeen. Tenttiin pitäis taas alkaa lukemaan ja sehän voi olla et ovis siirtyy taas sen takia jonnekin kaukaiseen tulevaisuuteen. Stressiä koitan hallita käymällä salilla enemmän ku aikaisemmin ja on tuntunut paremmalta. Meillä on muuten nyt autotilanne valmiina vauvaa varten, eli tässä viikonlopun aikana pihaan ilmeistyi sellainen auto mihin mahtuu koira ja vaunut ja vauva ja jopa me kaksi!

Plussatuulia kaikille ja haamulaisille kiinnipitoliimaa!
 
Tänään Davidilla "kahvipissasta" haale ovis+ (ei siis ollut pitkään rakossa).
Aamulla oli myös talletuksia, ennen kun mies lähti vuorokaudeksi töihin. Oli niin ihana, että lähetti äsken töistä viestin "Toivottavasti kohta on jo masussa vauva <3" :)

Mulla oli itsellä alunperin toive mahd. pienestä ikäerosta, mutta useasta eri syystä homma on venynyt (töihin/opintoihin/sosiaalisiin verkostoihin liittyviä murheita). Mulla ei myöskään ole vakiduunia, joten mahdollisen äippäloman jälkeen jään epävarmuuteen, koska olen aika nirso töiden suhteen. Juuri tällä hetkellä olen motivoivassa työpaikassa, mutta samaan tehtävään palaaminen ei tauon jälkeen olisi ehkä mahdollista. Nämä jahkailut ei kuitenkaan ole vauvakuumetta vähentäneet, työelämäkuvioita ehtii kyllä setviä! Ja kun siellä työelämässä on monen monta vuosikymmentä vielä paahdettavana.

Te, joilla on jo lapsia: Miten paljon leikitte lasten kanssa? Tätä asiaa pähkäillyt, kun meidän murunen ei käytönnössä suostu ollenkaan leikkimään yksin...
 
Täällä kp17,ja ei tietoakaan ovulaatiosta :\
Toissapäivänä nippaili mahaa hetken aikaa,mutta se loppui siihen,ja eilen hieman "märkä olo",mutta ei mainittavia limoja..Jotenkin kamalan kiukkuinen olo,johtunee varmaan ihan tästä stressistä,kun mitään ei tapahdu! Ärr!

Onnea plussista ja haamuista! <3
 
Huomentapäivää kaikille!

Taaskaan en ole kerennyt seurailemaan palstaa, joten hurjasti onnea ja tarrasukkia plussanneille! Ihanaa, että ihmisille tulee plussia. Ehkäpä se plussa joskus myös tänne pärähtää.
Mä koen, että vauvan tulo tänne olis just nyt piste i:n päälle. Valmistuin juuri ja töitä riitttää ja talokauppaakin tehdään. Miehelläkin vakkaripaikka. Ja se lapsenkaipuu on niin valtava. Mulla ei mitään pelkoja lapsen/vanhemmuuden suhteen ainakaan vielä ole...

Mulla alkaa piinapäivät vedellä viimeisiään. Tänään kp 26/28. Sellainen olo on kuitenkin, että täti taitaa kurvata tiistaina paikalle. Rinnat ovat olleet arat nyt pari päivää, mutta selkeesti arkuus on vähentynyt nyt. Mielialatkin on heitelleet kuperkeikkaa, joten ei kovin paljoa ole toivomisen varaa..
 
Mom09 mulla kaikki tärpit ja tämä mahdollinen on kaikki tarttunut oviksesta joka on ollut kp17-21:) Toivottavasti se ovis alkaa tulemaan..Stressi mulla ainakin siirtänyt sitä mutta ei se näköjään muuten raskautumiseen ole vaikuttanut.
Reason älä heitä vielä kirvestä kaivoon..ei mullakaan raskaus oo tuntunut rinnoissa eikä kyllä menkkojakaan niistä voi ennustella..
Krapula oloa pukkaa ja naamaa kuumottaa:kieh: Luotto tärppiin alkaa olla suuri=)
 
miss_piggy
Viiva on eilistä vahvempi :)

Peity:Erikoisimmat oireet mulla on ollu tuo jokapäivänen närästys, jota on siis ollu nyt varmaan viikon verran. Sitte on ollu semmosia erikoisia mahakipuja, ja tuossa dpo 8 paikkeilla tuli semmonen limanen vuoto, jossa oli punaista seassa.
Dpo 10 tuli vielä nega, ja ku eilenki aamulla tein testin niin en edes uskonu että siihen toista viivaa olis tullu. Meinasin tippua tuolilta ku yhtäkkiä siinä seisoikin kaksi viivaa :D

Pitänee huomenna varata aikaa neuvolaa, jos nuo rv:t lasketaan vikoista menkoista ja mun vikat menkat oli 6.12 niin onhan tuossa jo ainaki 5 vkoa..
 
avantasia, huiiii! onnea haamusta ja toivotaan kovasti sille vahvistumista :heart:
Mulla on nyt kai hmmm....n. dpo 15? En ole siis päivälleen varma ovisajankohdasta, kun tää tjottailu alkoi vähän tällee yllättäen...:LOL:
Emmä tiedä missä mun menkat on. :confused: Mutta ei mulla ole yhtään raskautunut olo. Ei todellakaan kiinnosta tehdä negatiivista raskaustestiä. Jos tekis testin ens viikon loppupuolella tai sitten jos nyt jotain oireita ilmaantuu (se rintakipu???), niin teen testin.
Mutta lämmöt mulla on ollut koholla nyt monta päivää, siks olin 100varma että ne kuukautiset alkaa. Entä jos mulla olikin ovis silloin kp23 maissa kun tuli sitä valkkariakin niin mahdottomasti? Ja mä tyhmä yhdistin ne raskausoireisiin....:( Mutta miksi mun niin säännöllinen kuukautiskierto nyt sitten venyy lähemmäs 40päiväiseksi?? Blaah....:headwall:
 
Mahtuuko joukoon mukaan?

Taustalla seuraillut juttuja jo pidemmän aikaa, mutta nyt vasta uskalsin lähteä kirjoittamaan :) alkaa tuntumaan niin todelliselta tämä yritys kun tänne lähtee mukaan...

Olen siis 26 -vuotias ja esikoinen haaveissa. Pillerit jätin pois joulukuun puolessa välissä ja nyt odottelen ekoja menkkoja (tai plussatestiä, mikä on yrityskertojen perusteella hyvin epätodennäköistä). Eniten huolettaa miten kierto lähtee monen vuoden pillereiden käytön jälkeen käyntiin, varsinkin kun ennen pillereitä kierto oli melko epäsäännöllinen. Sillä toivoisinkin, että ekat menkat tulisivat pian, jotta tietäsin kierron pituuden.

Mutta jos siis mukaan mahtuu niin minut voi lisätä listalle tiedoilla kahvikuppi(26), kp 22/?, yk 1, ya 12/12, 1.

-kahvikuppi
 
  • Tykkää
Reactions: TauTau
Hei vaan kuukiuru ja kahvikuppi ja tervetuloa :) !!

Luna85: Mulla vähän sama juttu. Kun tuntee itsensä aivan vaihdevuosista kärsiväksi, niin on todellakin miettinyt onko tässä mitään järkeä :( Meilläkin se on mies joka tsemppaa ja on yhä sitä mieltä, että neljättä vauvaa tjottaillaan :heart: Oli ihanaa, kun hän sanoi tuossa eilen kun asiaa taas tuskailin, ettei sillä ole väliä vaikka saisi alkunsa toukokuun jälkeen. Saan sitten reilusti vähemmän äitiyspäivärahaa, mutta tuntui, kun kivi olisi pudonnut harteilta :heart:

avantasia: Mä siis näin OIKEIN :D Paljon onnea ja vahvistumisia b:)d

Minde:lle onnea plussasta ja samoin Miss_Piggylle vahvistumisista :heart: Ihania uutisia :)

Leikkimisestä: Olen kyllä aika paljon leikkinyt lasteni kanssa, en mitään riehumisia, mutta varsinkin keskimmäisen kanssa tulee leikittyä barbi-leikkejä :) Nuorimmaisen kanssa rakennellaan yhdessä palikkatorneja ja legoja ( silloin kun hän on suostuvainen ohjailuun, on aika omapäinen :D ) Kaikkien kanssa ollaan tehty palapelejä ja kahden vanhemman kanssa pelailtu muistipelejä yms. Olen sitten karsinut kotitöistä ne ajat, jos nuo lapset pyytävät jotain kanssaan tekemään. Lapsuus on kuitenkin niin lyhyt aika :heart:

kp 73
 
  • Tykkää
Reactions: Minde87 ja TauTau
Heippa vaan kaikille pitkästä aikaan. :wave:

Tervetuloa uusille ja onnittelut plussanneille ja haamuileville. :flower:

Nopeasti tulin vaan omaa napaa päivittelemään eli nyt siis menossa kp 21. Olen noilla wondfon one step ovistesteillä tikuttanut ovista. Mielestäni vaan aika herkästi antavat tasavahvaa viivaa. Ja tosiaan viime kiertohan mulla venys ja gynekin totes etten ees ovuloinut tuossa kierrossa, vaikka selvät oireet kyl oli ja testit plussaa. Jopa raskaustestit haamuili. :O Sitä tämä pco teettää kuulemma.
No sain kuitenkin vahvan positiivisen ovisplussan (wondfon liuskalla) kp 14 ja kp 16 sitten pupuiltiin. Piti asia varmistaa ihan clearbluen digitestillä, mut kesti melkein viikon tulla postissa, vaikka yleensä ovat kahdes päiväs tulleet, joten kun testasin, niin oli jo negaa. Nyt olen kuitenkin tehnyt joka päivä yhden ovistestin (clearbluen digi) ja eilen sitten kp 20 tuli hymynaama testiin ja nyt oikeastaan on oireitakin ovulaatiosta, kun kp 14 ei viel ollut mitään tuntemuksia. Siksi en siis oikein luota noihin wondfon ovisplussiin. Tänään nyt sitten taas talleteltiin. Saas nyt sit nähdä tapahtuuko mitään vai kuvittelenko vain ovuloivani. :headwall:
Tutustuin myös tuohon luomupimun blogiin ja tänään kun tarkastelin omaa valkovuotoa, niin muistutti melkolailla tuota hedelmällistä limaa. =) No tämä nyt on vain tällaista toivon elättelyä, mutta eihän sitä koskaan tiedä. No ainakin nyt kymmenisen päivää täytyy ootella ennen testiä. Ja voihan se olla et testi näyttää taas plussaa, olin raskaana tai en, mut jos ihan selkeää plussaa alkaa testiin pukkaa, niin sit ainakin jotain on tapahtunut. Mut tosiaan aika vahvoja haamuja olen saanut ihan ovuloimattomissakin kierrossa.

Onnea kaikille yrittäjille ja hyvää alkavaa viikkoa Miukula kp 21 ja dpo 0 (tai sit jo dpo 6, jos siihen wondfon testiin luottaa).
 
Kiitos noista näkökulmista leikkimiseen! Itsekin teen mielelläni välillä palapeliä, rakennetaan legoilla ja luetaan kirjoja. MUTTA toivoisin kovasti, että lapsi leikkisi myös omatoimisia leikkejä. Tätä ei tapahtu lainkaan. Kaikkiin kotihommiin en jaksaisi ottaa mukaan, jos pitäisi saada jotain aikaiseksikin...Lapsukainen ei myöskään suostu kattomaan lastenohjelmia, jos en ole siinä kaverina. :confused: Päiväkodissa on aktiivinen ja leikkii käsittääkseni monipuolisesti esim. kotista tms. ryhmäläistensä kanssa.

Nyt aamulla Davidilla yksiselitteinen ovis+, tänään mulla siis dp0-1 ja huomiselle voi päivittää dpo0
Kauheesti tekis vielä mieli ostaa CB-digi ja varmistaa ovis hymynaamalla :D (on tää hurjaa tää kuumeilu!)
Ovisoireena eilen: vatsakipu reippaassa kävelyssä. Onko muilla tommosia? En olisi voinut ottaa yhtään reippaampia askeleita, kun mahaa jomotti.
 
Maanantai 14.1.2013





Yritys/TJOTtailu alkanut:

*kääkkis82(30).........kp 74/??..............yk 1..........ya 10/12.........4.

*minmaria................kp 69/36..............yk 2..........ya 8/12...........1.
*Annatto.................kp 63/48...............yk 2..........ya 9/12...........1.

Taike80(32)..............kp 50/??...............yk 10.........ya 2/12..........2.
Slartibart(25)............kp 50/28...............yk4 (C)......ya 3/12..........1.

angelblue.................kp 46/30-32..........yk 5 (C).................1.yhteinen
-PikkuMyy-...............kp 45/36............... yk 10.........ya 1/12.........1.
haave_ilija................kp 40/28-38............yk3....................... .........

Niiskulineiti86(26).......kp 34/27.................yk 4.............................1.
Peity........................kp 34/30................................ya 12/12........2.
avantasia.................kp 33/30-35.............yk 2..............................3.
Minde87...................kp 30/34.................yk 9.............................2.

jadeka.....................kp 27/28................yk 3...........ya 11/12.......1.
ralliruutu..................kp 27/28................yk 4............ya 10/12......1.
reason.....................kp 27/28................yk 10..........ya 5/12........1.
Tintti83....................kp 26/33................yk 6...........ya 7/12.........3.
Beyond....................kp 25/27-32...................................... ..........
kahvikuppi(26).........kp 23/?...................yk 1...........ya 12/12.......1.
Miukula....................kp 22/?..................yk 3...........ya 10/12........2.
verppu....................kp 22/28?...............yk2.............ya 10/12.......1.
äippä 84..................kp 20/29................yk 2................................4.
Maana-mamma.........kp 20/27-29.........yk 1............ya 1/13.........3.

SuAnn(30)...............kp 19/41...............yk 3.............ya 6/12........1.
Villemo.....................kp 18/26-29...........yk 2...........ya 10/12.......1.
Mom09.....................kp 18/28-35...........yk8............ya 6/12.........2.
pienitiikeri.................kp 18/??...................................... ...............
marianna87..............kp 17/35-40............yk 3.............ya 10/12.....1.
Mylvinen(24)............kp 16/29.................yk 5...............................1.
Markke.....................kp 16/30.................yk 7..............ya 6/12.....2.
Luna85(27)..............kp 15/29-48............yk 10............ya 2/12.......1.
TauTau....................kp 15/28...................................... ..............2.
Alexandra89.............kp 14/28-35............yk 1.............ya 01/13.....1.
Mommytobe?(27)........kp 13/?.....................yk 1.............................
Jeccika.....................kp 12/26-28.............yk 3...........ya 11/12.......3.
FLV..........................kp 12/?...................yk 1..........ya 1/13........3.

ViiruP(25).................kp 9/29.....................yk 5............................3.
Sanna-M..................kp 9/29-31...................................... ............
Apatus.................... kp 7/28-29.............yk 2...............................
Nyytti88..................kp 7/32..................yk 9................................2.
YAW........................kp 6/24-26.............yk 11.............................5.
Säihkiss(33).............kp 4/28..................yk3............ya 11/12......1.
pinkkihevonen(26).....kp 3/27..................yk 7...........ya 8/12.......1.
Slallu......................kp 1/33-41...............yk 4...........ya 9/12........1.



Day Past Ovulation:
Mylvinen..................DPO 5
TauTau...................DPO 0



Yrityksen myöhemmin aloittavat:
eleonoora86
Villihiiri
Susimieli
Nato
Klementiini
Kuukiuru



Taustailijat:
Neiti Näpsän Äiti
Isbla
piupiu
Pionia
another
viisikko <3
mavli
Viljonkka
nibander
Katiliin84
kolmas(ko?)
Villanen




Plussanneet:
Tammikuu 2013: miss_piggy (yk8)
Joulukuu 2012: AnnuLiisa (yk5), pink dream (yk2), Ambrosia85 (yk23), Ainolinnea (yk15), Bambini (yk4), Amiraali (yk3), Lintsa (yk2), Pintsu (yk5), Sunshine84 (yk2), eufemia, Sanna-M (yk2), suan (yk1)
Marraskuu 2012: nanna_ (yk1), BDU (yk1), Epa_88, hopestar (yk10), jeennaa (yk3)
Lokakuu 2012: Emppuli83 (yk3), wilma79 (yk1), Minix (yk1), amylee
Syyskuu 2012: Heiverö (yk1), Chrissy72 (yk4), Hetami (yk2), emily90
Elokuu 2012: eufemia (yk2), hintrikka (yk14), haave2 (yk2)
Mi&Ma (yk1), panzkus (yk4)
Heinäkuu 2012: Leenuliinukka (yk2), Kamomillatee (yk2)
Kesäkuu 2012: Vissyliini (yk6), lenkkari (yk10)





kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
ya= yritys aloitettui
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
TT=Teroluttauko
T= Terolut
C= Clomifen
CT = Clomitauko

Päivittäjät:
SuAnn & -PikkuMyy-

***Mikäli kiertosi venyy yli kp56, niin ilmoitathan siitä.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan listalta pois.***

*-merkillä merkitty aktiiviset pitkän kierron naiset, joita ei siivota yllämainituin perustein.

Ilmoitathan listalle tulevat/muuttuvat asiat korostaen.




+++++ PLUSSARIKASTA TAMMIKUUTA+++++


Plussanneille löytyy oma pino täältä ------>
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä