Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

Peity: Mulla oli ainakin eilen sitä että posket kuumotti hirveästi! Ihan posket punaisena istuin kahvihuoneessa töissä. :ashamed: ;) Ja tuntee että lämmöt on kyllä koholla.

Kyllä nyt on haamuja!! :) Mitäs niistä mahtaa kehkeytyä!
Taidan itse testata vasta ens viikolla ;) Ovistesti edelleen näyttää plussaa... Ei ehkä niin vahvaa kuin pari päivää sitten, mutta ihan selkeää silti.
 
  • Tykkää
Reactions: Maana-mamma
FLV
Alexandra Haamuviiva on tosiaan sellanen haalean vaalea viiva testissä. Täällä palstallahan on ihan oma pino haamuviivoille, joissa voi kysyä, näkeekö muut sitä haaleeta viivaa. :LOL:

Lupaavalta kyllä vaikuttaa monen testi. Jospa ne vahvistuis! Jännää on seurata, mitä tapahtuu. :popcorn:
 
Perjantai 11.1.2013





Yritys/TJOTtailu alkanut:

*kääkkis82(30).........kp 71/??..............yk 1..........ya 10/12.........4.

*minmaria................kp 66/36..............yk 2..........ya 8/12...........1.
*Annatto.................kp 60/48...............yk 2..........ya 9/12...........1.

Taike80(32)..............kp 47/??...............yk 10.........ya 2/12..........2.
Slartibart(25)............kp 47/28...............yk4 (C)......ya 3/12..........1.
angelblue.................kp 43/30-32..........yk 5 (C).................1.yhteinen
-PikkuMyy-...............kp 42/36............... yk 10.........ya 1/12.........1.

Slallu........................kp 39/33................yk 3...........ya 9/12........1.
miss_piggy(31)..........kp 38/29................yk 8(TT).....ya 03/12......1.
haave_ilija................kp 37/28-38............yk3................................
Niiskulineiti86(26).......kp 31/27.................yk 4.............................1.
Peity........................kp 31/30................................ya 12/12........2.
avantasia.................kp 30/30-35.............yk 2..............................3.

Säihkiss(33).............kp 29/28..................yk2............ya 11/12......1.
pinkkihevonen(26).....kp 27/28..................yk 6...........ya 8/12.......1.
Minde87...................kp 27/34.................yk 9.............................2.
jadeka.....................kp 24/28................yk 3...........ya 11/12.......1.
ralliruutu..................kp 24/28................yk 4............ya 10/12......1.
reason.....................kp 24/28................yk 10..........ya 5/12........1.
Tintti83....................kp 23/33................yk 6...........ya 7/12.........3.
Beyond....................kp 22/27-32................................................

Miukula....................kp 19/?..................yk 3...........ya 10/12........2.
verppu....................kp 19/28?...............yk2.............ya 10/12.......1.
äippä 84..................kp 17/29................yk 2................................4.
Maana-mamma.........kp 17/27-29.........yk 1............ya 1/13.........3.
SuAnn(30)...............kp 16/41...............yk 3.............ya 6/12........1.
Villemo.....................kp 15/26-29...........yk 2...........ya 10/12.......1.
Mom09.....................kp 15/28-35...........yk8............ya 6/12.........2.
pienitiikeri.................kp 15/??.....................................................
marianna87..............kp 14/35-40............yk 3.............ya 10/12.....1.
Mylvinen(24)............kp 13/29.................yk 5...............................1.
Markke.....................kp 13/30.................yk 7..............ya 6/12.....2.
Luna85(27)..............kp 12/29-48............yk 10............ya 2/12.......1.
TauTau....................kp 12/28....................................................2.
Alexandra89.............kp 11/28-35............yk 1.............ya 01/13.....1.
Mommytobe?(27)........kp 10/?.....................yk 1.............................

Jeccika.....................kp 9/26-28.............yk 3...........ya 11/12.......3.
FLV..........................kp 9/?.....................yk 1...........ya 1/13........3.
ViiruP(25).................kp 6/29.....................yk 5............................3.
Sanna-M..................kp 6/29-31..................................................
Apatus.................... kp 4/28-29.............yk 2...............................
Nyytti88..................kp 4/32..................yk 9................................2.
YAW........................kp 3/24-26.............yk 11.............................5.



Day Past Ovulation:
Mylvinen..................DPO 2



Yrityksen myöhemmin aloittavat:
eleonoora86
Villihiiri
Susimieli
Nato
Klementiini



Taustailijat:
Neiti Näpsän Äiti
Isbla
piupiu
Pionia
another
viisikko <3
mavli
Viljonkka
nibander
Katiliin84
kolmas(ko?)
Villanen




Plussanneet:
Joulukuu 2012: AnnuLiisa (yk5), pink dream (yk2), Ambrosia85 (yk23), Ainolinnea (yk15), Bambini (yk4), Amiraali (yk3), Lintsa (yk2), Pintsu (yk5), Sunshine84 (yk2), eufemia, suan (yk1)
Marraskuu 2012: nanna_ (yk1), BDU (yk1), Epa_88, hopestar (yk10), jeennaa (yk3)
Lokakuu 2012: Emppuli83 (yk3), wilma79 (yk1), Minix (yk1), amylee
Syyskuu 2012: Heiverö (yk1), Chrissy72 (yk4), Hetami (yk2), emily90
Elokuu 2012: eufemia (yk2), hintrikka (yk14), haave2 (yk2)
Mi&Ma (yk1), panzkus (yk4)
Heinäkuu 2012: Leenuliinukka (yk2), Kamomillatee (yk2)
Kesäkuu 2012: Vissyliini (yk6), lenkkari (yk10)





kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
ya= yritys aloitettui
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
TT=Teroluttauko
T= Terolut
C= Clomifen
CT = Clomitauko

Päivittäjät:
SuAnn & -PikkuMyy-

***Mikäli kiertosi venyy yli kp56, niin ilmoitathan siitä.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan listalta pois.***

*-merkillä merkitty aktiiviset pitkän kierron naiset, joita ei siivota yllämainituin perustein.

Ilmoitathan listalle tulevat/muuttuvat asiat korostaen.




+++++ PLUSSARIKASTA TAMMIKUUTA+++++


Plussanneille löytyy oma pino täältä ------>
 
Viimeksi muokattu:
Mulle voi laittaa dpo2. Eilen ei enää tullut yhtään niin vahvaa viivaa ja tänään aamusta oli haalennut entisestään, joten eiköhän tuolla dpo:lla mennä :) Jännää!

Kovasti vahventumisia haamuille toivoo mylvinen!
 
Oooh, mitä ihania uutisia heti aamusta näkeekään, oikea haamuarmeija ;) Vahvistukaa ja voimistukaa oi viivaset!

Ihanaa lukea tämmöisiä uutisia täältä, mieli on ollut maassa eilisestä lähtien, kaverin lapsi taistelee hengestään sairaalassa ja se vetää kyllä mielen syviin vesiin todellakin :`( Toivon suuren suurta enkeliarmeijaa tämän pienen viereen auttamaan taistelussa, elämä voittakoon.

Aina nämä saa ajattelemaan oma elämää suurella kiitollisuudella. Pakko oli yöllä käydä vielä katsomassa omia lapsia nukkumassa ja kiittää heistä ääneen. Vaikka tätä kolmatta ei suurista toiveista huolimatta koskaan meille saapuisi, toivon, että mieli säilyy kuitenkin kiitollisena näistä kahdesta jotka olen saanut elämääni.

Kaikille turvaisaa perjantaita, pitäkää huoli rakkaistanne!

Apatus haikeana kp 4/28-29.
 
pienitiikeri en oo mikään asiantuntija, mut jos luteaalivaihe (ovulaatiosta menkkoihin) ois vaan 7päivää, raskauden mahollisuus ois olematon koska se hedelmöittynyt munasolu tarvii reilun viikon kiinnittyäkseen kunnolla :/ Oon ymmärtäny että 10päivän luteaalivaihe on ihan niillä rajoilla, että raskaus pystyy jatkumaan eteenpäin.. Tämmöstä olen siis kuullu ja lukenu, korjatkaa joku jos puhun ihan potaskaa :eek:
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Haamuarmeija voisi tännekin iskeä:D
Tänään testattu aika puhdas nega: / tai jokin vaalean harmaa viivan mutta ei noista mielikuvitus haamuista yms. taideta pitää:D
Maha on ainakin ollut tänään ja yöllä kipeä..Ihan kun menkat alkais mutta se loppuu aina jonkin ajan päästä:confused: Saas nähdä onko ne menkat tulossa tässä kohta..Valkkaria ainakin on vaikka muille jakaa tosin sitäkään tuskin haluaisi:LOL:
Luteaalivaihe mun tietääkseen sais olla 9-16pvä niin mahdollisuuksia on raskautua ilman apuja..Toki minäkin voin olla väärässä..:p
 
Miulla on kp 16 ja ovis on hukassa... Yleensä on kp 13-15 ja selkät limat on kans. Voikohan muka vaikuttaa asiaan että olen nyt ollut 8 päivää sellaisella melko tiukalla dietillä ja painoa on pudonnut kolmisen kiloa (66->63)?
Nyt alkaa olla vähän "kosteampi" olo, ehkä se tulee vain myöhässä. Tai sit se jälkiehkäisy on sotkenut mun kropan ihan kokonaan.
Eipä sillä että sillä oviksella mitään tekisi kun mies ei halua vielä yrittää ja jotenkin hiljaista on tuolla tietyllä rintamalla muutenkin.
 
Peukkuja haamuja saaneet! :) Mie vaan synkistelin niin etten edes huomannut onnitella!

Mulle on tullut vauvakuumeen lisäksi kauhee ahdistus siitä että jos mies ei pian intoudu yrittämään niin meidän lapsille tulee "liian iso" ikäero. Poika on nyt 1v ja pakostakin ikäeroksi taitaa tulla hyvinkin reilu 2v vaikka minä toivoisin ennemmin sitä kahta vuotta. Plaah.
 
Noista limaällötyksistä... Koskaan en ole seuraillut kehoani sen vertaa, että tietäisin missä vaiheessa kiertoa mitäkin limoja tulee. Osaisiko joku hieman valaista, että missä vaiheessa lima on sellaista sitkeää, paksua ja tahmaista (vähän kuin räkää :p)? Ennen vai jälkeen ovulaation?
 
Ihanaa kun niin monella on tuollaista jännitystä ja odotusta ja kivoja ennakkotuntemuksia ja haamuja ja kaikkea!

Olen ihan kade, kun itsellä ei mitään tapahdu vielä vähään aikaan.. Mies on työreissussa kahdessa seuraavassa kierrossa niin, että luultavasti juuri sopiva ajoitus on mennyt, kun tulee kotiin.:( Eli varmaan vasta huhtikuussa voisi jotain varsinaisesti tapahtuakin. Miten mä jaksan odottaa!

Nyt kyllä yritän saada oviksen ajankohdan kiinni, niin tietäisin suunnilleen missä mennään. Tänään kp 14, vielä ei ole näkynyt merkkiäkään. En ole näitä limojakaan koskaan ennen seuraillut, vaikka olen rekisteröinyt, että aika ajoin niiden luonne muuttuukin, en ole tajunnut minkä takia. Joten ihan mielenkiintosta "tutustua" niidenkin ajoituksiin paremmin.
 
Mä taidan olla mies tai sitten mulla on menopaussi :( Negaa näyttää, ei tule menkkoja, ei ole nipistyksiä, jomotuksia, limoja, ei mitään. Tuntuu niin pahalta :'( Mietin koska se seuraava kierto alkaa, koska en varmaan ehdi raskautua ennen toukokuuta tälläisillä kierroilla.
Aiemmin en jaksanut stressata tätä tilannetta, mutta nyt alkaa pikkuhiljaa ahdistamaan. Pitäisiköhän käydä vaan napsaisemassa noi munatorvet tukkoon? Jos mua ei vaan ole tarkoitettu enää neljättä kertaa äidiksi :(

kp 71
 
Viimeksi muokattu:
Täällä on ollut niin monenlaisia kuulumisia, että yhteenvetona todettakoon: Haamut plussiksi ja miehet vauvantekoprojekteihin suostuvaisiksi! :)

Mä oon testannut Davidilla edelleen ovista täysin tuloksetta. Ehkä se ens viikolla olisikin vasta. Pelkään jostain syystä, että vaikka LH-pitoisuus olisikin koholla, munasolu ei jostain syystä irtoa(?) Joku mietti painonpudotuksen osuutta asioissa. Itsekin mietin edelleen, mikä olisi ns. ideaali hedelmällisyyden kannalta (ovulointi).

Mun mies paljasti eilen, että kävi ihan kaksplussan sivuilla pyörimässä, kun halusi tietää, että missä ihmeen paikassa surffailen. Mua nauratti ihan älyttömästi! :D

Joku kertoi, että ovis ja miehen työmatkat vaikeuttaa asioita. Mulla jotain vähän samansuuntaista, tosin mies on vaan osan viikosta pois kotoa. Mutta kyllä harmittais ens viikolla, jos se ovis tulisikin ja just sillon mies olisi työmatkalla! : /

Piristykseksi (ehkä joillekin tuttu ketju):
minkä ikäisenä olette kääntäneet lapsenne kasvot menosuuntaan? - Keskustelut - Vauva.fi
:D :D :D
 
Saako liittyä? :)

Mulla myt 2,5kk vanha ihana ritarinalku ja jo kuumeillaan pikkusisaruta mahd pienellä ikäerolla.
Lokakuun lopussa siis syntynyt esikoinen.

Menkat alko kun poika oli tasan 2kk ja kesti viikon. Viikko taukoa ja uudet menkat. Eli kunhan tästä kierto tasoittuu niin tarkemmin voi päivittää.
Mulla kyllä täys imetys menossa että aija TJOT meiningillä.
Harjoiteltu on jo kovasti. ;)

Vähän haastetta tähän hommaan tuo se, että mies on merillä töissä ja on aina 2-3vk poissa. Katsellaan osuuko mahdollinen ovis ikinä lomille. Siitä syystäkin imetyksen lisäksi TJOTtaillaan.
 
miss_piggy
Päivitystä: Mulla on nyt kp 37, listassa on yksi päivä liikaa :)

Täällä testailtu negaa (dpo 10). Ovis oli kyllä varppina uutena vuotena, mutta ootellaan pari päivää ja testataan taas. Mitään menkkaoloja ei oo, kaikkia kuviteltuja raskausoireita sitäki enemmän :LOL:
 
miss_piggy
Miulla on kp 16 ja ovis on hukassa... Yleensä on kp 13-15 ja selkät limat on kans. Voikohan muka vaikuttaa asiaan että olen nyt ollut 8 päivää sellaisella melko tiukalla dietillä ja painoa on pudonnut kolmisen kiloa (66->63)?
Nyt alkaa olla vähän "kosteampi" olo, ehkä se tulee vain myöhässä. Tai sit se jälkiehkäisy on sotkenut mun kropan ihan kokonaan.
Eipä sillä että sillä oviksella mitään tekisi kun mies ei halua vielä yrittää ja jotenkin hiljaista on tuolla tietyllä rintamalla muutenkin.
En suosittele tollasta dieettiä, ensinnäkin et ole ylipainoinen, ja toiseks puoli kiloa viikossa on KORKEINTAAN se mitä saisi tiputtaa. Jos haluat laihduttaa terveellisesti, aloita vhh eli vähähiilarinen dieetti, jätä perunat ja pastat pois. Itekin olen sellaisella ja paino tippuu pikkuhiljaa mutta turvallisesti.
Tuollainen painonpudotus kun voi saada menkatkin jäämään pois ja samoin voi vaikuttaa ovikseen.
Mulle ainakin lapsettomuusasioihin erikoistunut gyne sanoi kun multa löytyi pco, että mitään älyttömiä painonpudotuksia ei suositella kun siitä on vain haittaa.
 

Yhteistyössä